نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل 5 ستاره مشهد

مشهد قطب زیارتی، فرهنگی، هنری ایران است که آرامگاه یکی از مصعومان دنیا اما رضا (ع) در این شهر زیبا قرار دارد. اگر برای زیارت به شهر مشهد سفر میکنید اقامت در نزدیکی حرم مطهر یکی از ارکان اصلی و مهمی است که هر گردشگر میخواهد به آن برسد. در این مقاله می خواهیم برای رزرو هتل 5 ستاره مشهد مواردی معرفی کنیم که شما میتوانید از سایت های هتل برای رزرو آنها اقدام کنید.

هتل های پنج ستاره

هتل قصر طلایی

یکی از لوکس ترین و قدیمی ترین هتل های مشهد که سابقه زیادی در این زمینه دارد هتل قصر طلایی است که تا حرم 45 دقیقه فاصله دارد و امکانات خیلی زیادی دارد. رستوران مجموعه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو میکند. تفریحات ورزشی مانند استخر، سونا، سالن ورزشی و...دارد که مجموعه اینها سفری خوش و مملو از آرامش را برای شما ارمغان می آورد. این هتل 20 طبقه و 358 واحد اتاق و سوئیت دارد. برای رزرو هتل قصر طلایی می توانید به وبسایت های هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل قصر طلایی

هتل قصرالضیافه

این هتل جزء شیک ترین هتل های مشهد است و بهترین ویژگی آن این است که هتل بخشی از حرم امام رضا (ع) است. هتل در ضلع شرقی قرار دارد و در ورودی صحن هدایت قرار گرفته است. فاصله ای که با حرک دارد 5 دقیقه است. دیدن منظره حرم و فضای آرام و معنوی آن در هتل قصر الضیافه یکی از ویژگی های خاص آن است. ویژگی های هتل شامل فضای سبز زیبا، فروشگاه، 2 رستوران ،کافی شاپ که یکی از رستوران ها در خود هتل است و رستوران دیگر در فضای باز تابستونی با منوی متنوع است.

رزرو قصرالضیافه

هتل مجلل درویشی

هتل درویشی جز هتل های لوکس و لاکچری شهر مشهد است که جز هتل هایی است که فاصله چندانی به حرم ندارند. فاصله هتل تا حرم تقریبی حدود 30 دقیقه پیاده روی است و با خودرو کمتر از 10 دقیقه است. معماری خاص این هتل از ویژگی هایی است که بعد از ورود به هتل شیفته آن می شوید. این هتل تنها هتل آتریوم شرق کشور است. و تعدا طبقات آن به 25 طبقه میرسد. دسته بندی اتاق های هتل درویشی 4 دسته است با 16 نوع متفاوت که شامل اتاق VIP، اتاق های رویال، اتاق های ملل، اتاق های فصل می شود.  

مجموعه آبی هتل درویشی:

  • حمام ترکی
  • سونای خشک
  • سونای بخار
  • جکوزی
  • دوش اختصاصی
  • خدمات اسپا
  • ماساژ

دیگر امکانات هتل درویشی رستوران های متعدد مجموعه ورزشی بازارچه خرید سوغات روف گاردن باغی است. برای رزرو هتل درویشی می توانید به وبسایت های هتل مراجعه کنید.

رزور هتل درویشی

هتل مدینه الرضا

یکی از هتل های نزدیک حرم مطهر امام رضا هتل مدینه الرضا است. کم ترین ویژگی این هتل اتاق بازی کودکان، کتابخانه، مجموعه آبی و اولین و تنها ترین رستوران گردان مشهد را دارد. معماری این هتل به شکل ایرانی و اسلامی است با 4 رستوران که انواع غذاها را سرو میکنند و 1 چایخانه سنتی. این هتل 150 متر و نزدیک به دقیقه با بارگاه امام رضا فاصله دارد. اتاق های مجموعغه به 6 دسته کلی تقسیم می شوند که شامل اتاق عروس، اتاق جانباز، اتاق کانکت، اتاق آپارتمان و مجموعه اتاق های عمومی است.

رزرو هتل مدینه الرضا

هتل الماس 2

اخرین هتل از هتل های 5 تساره مشهد که نزدیک به حرم است هتل 2 ستاره الماس است.. ویژگی های هتل الماس 2 شامل کافه رستوران ها و تالار های پذیرایی با منو های متنوع غذایی، سالن همایش و کنفرانس، مجموعه آبی تکمیل و خدمات اسپا، بازارچه خرید اختصاصی هتل که همگی در کنار هم به شما کمک میکنند تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. برای رزرو هتل الماس میتوانید به وبسایت های هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل الماس



:: برچسب‌ها: رزرو هتل نزدیک حرم , رزرو هتل در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

هتل درویشی مشهد : زائران و مسافرانی که به شهر مشهد سفر می کنند، اغلب رزرو هتل در نزدیک حرم مد نظر آن ها است. حال افرادی هستند که  علاوه بر نزدیکی به حرم، لوکس بودن هتل هم برای آن ها مهم است. هتل پنج ستاره درویشی در کنار این که از هتل های نزدیک حرم محسوب می شود، هتل لوکس و مجللی هم می باشد. این هتل تنها هتل آتریوم کشور به شمار می رود. آتریوم نیز به یک هتل با فضای بزرگی اشاره دارد که پنجره بزرگ تمامی اتاق ها به این قسمت اشراف دارد.

معماران و طراحان در طراحی هتل درویشی از سبک معماری مصر بهره برده اند که همین امر باعث شده است که این هتل عنوان برترین بنا در جشنواره بنای برگزیده را از آن خود کند. همچنین این سبک مسافران را به دنیای تاریخ برده و می تواند سرزمین فرعونیان را به نمایش بگذارد.  در قسمت دوبلکس نیز طرح هایی از سبک و نقش های کهن ایران باستان را مشاهده و اقامتی همچون امپراطوران را در این هتل تجربه خواهید کرد.

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده است که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است. فاصله این هتل با حرم تنها 1 کیلومتر است که زائران می توانند در کمتر از 10 دقیقه این مسیر را طی کرده و به حرم برسند. این هتل پنج ستاره از ابتدا بر اساس طرح و پلانی هتلی ساخته شده و اکنون مرتفع ترین هتل در خراسان و کشور نام گرفته است.

اتاق هاو سوئیت های هتل

ساختمان هتل درویشی با 25 طبقه و 223 اتاق از جمله هتل های لوکس مشهد به شمار می رود. این هتل در طراحی تمامی اتاق ها و سوئیت های خود از سبک ها و اشکال مختلفی همچون رومی، عربی، مصری، چینی و... به کار برده تا بتواند اقامتی لوکس و بی نظیر را در یک فضایی متفاوت برای شما به ارمغان بیاورد. این اتاق ها و سوئیت ها در انواع مختلف همچون امپریال با دکورسلطنتی، اتاق های کوئین با جکوزی مخصوص برای ماه عسل، اتاق آینده اتاق آینده با طراحی خاص و ‏امکانات لاکچری، دوبلکس پرزیدنتال با نورپردازی ویژه و امکانات لوکس ارائه شده اند.

اتاق هتل درویشی

این هتل لوکس رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی را در خود جای داده است.  در رستوران فیروزه موجود در این هتل می توانید انوع غذاهای ایتالیایی و فست فود را نوش جان کنید. همچین رستوران آتریوم با سقف شیشه ای که دارد، از زیبا ترین رستوران محسوب می شود که منوی آسیایی را ارائه می دهد که می توانید به خوردن انواع شیشلیک ها با طعم و مزه های بی نظیر را در کنار عزیزانتان امتحان کنید. از دیگر رستوران های موجود در این هتل می توان به رستوران روف گاردن اشاره کرد که دکوراسیون شیک و جذاب آن خاطرات خوش و بیادماندنی را با صرف غذا برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

امکانات و خدمات هتل

از آن جایی که این هتل یک هتل پنج ستاره می باشد، امکانات و خدماتی که ارائه داده است، همگی جزء بهترین و لوکس ترین امکانات می باشند. از جمله این امکانات می توان به اینترنت رایگان، لاندری، انواع سالن نمایش، مجموعه آبی (  استخر و سونا خشک، جکوزی، حمام سنتی، سنگ درمانی با سنگ رودخانه و فیش اسپا، سالن های ماساژ حرفه ای و...) ، غرفه صنایع دستی، آتلیه، نمازخانه، کافی نت و... اشاره کرد. این امکانات نیز بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا ارائه شده اند.

با رزرو هتل در مشهد و همچنین رزرو هتل پنج ستاره درویشی از رزرواسیون های هتل علاوه بر اقامت راحت و تجربه سفری هیجان انگیز از تخفیفات بی نظیر نیز بهرمند می شوید. 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در مشهد , رزرو هتل نزدیک حرم , رزرو هتل 5 ستاره مشهد , رزرو هتل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

آیا تاکنون برای رزرو هتل در مشهد اقدام کرده اید؟ در این مقاله وبلاگ گردشگری های هتل تصمیم دارد شما را با یکی از مجلل ترین و با شکوه ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل الماس 2 مشهد آشنا کند. همراه ما باشید:

هتل الماس 1 در سال 1395 شروع به کار کرده و موفقیت این هتل در طی یکسال موجب شده تا سرمایه گذاران گروه هتل های الماس را مجاب به این کند که شعبه دیگری از آن را روی کار بیاورند. بنابراین پس از یکسال هتل الماس 2 فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است.

هتل الماس 2 مشهد

اگر به دنبال اقامتی راحت و همچنین در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) هستید، هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد بهترین گزینه نیز برای شما است. این هتل در سال 1396 شروع به کار کرده و توانسته است در زمان خیلی کم نام خود را در بین هتل لوکس و پنج ستاره شهر مشهد بگنجاند. در نگاه اول با معماری خیره کننده نمای آن رو به رو خواهید شد که سعی در جلب رضایت شما دارد.

این هتل نیز برای افرادی پیشنهاد می شود که بیشتر به دنبال رزرو هتل نزدیک حرم هستند، چرا که مهمانان هتل الماس 2 می توانند در فاصله ای کمتر از 8 دقیقه به حرم مطهر دسترسی پیدا کنند. از دیگر مزیت های این هتل می توان به دسترسی آن به بازار هایی همچون بازار رضا و بازار 17 شهریور اشاره کرد که این امکان را برای زائران فراهم آورده که برای خرید سوغات مسافت زیادی را طی نکنند.

اتاق ها و سوئیت های هتل الماس 2

هتل الماس 2 بنایی با 25 طبقه است که اقامتی لوکس و بیادماندنی در معماری شیشه ای و خیره کننده خود را برای مهمانان به وجود می آورد. این هتل نیز از تمام سبک های معماری استفاده کرده و هر طبقه را به یکی از این سبک ها همچون ایران باستان، روسی، آفریقایی و... اخصاص داده است. در کل این هتل پنج ستاره تعداد 217 واحد را با دکوراسیون هایی که تلفیقی از تمدن های کهن جهان است را در خود جای داده است.

در کنار این اتاق ها سوئیت هایی ارائه شده است که هر کدام از آن ها دارای خدمات منحصر به فردی می باشند. در سوئیت های پرزیدنت منو انتخابی برای سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) و همچنین کافی شاپ با پذیرایی بی نظیر در هرساعت از روز که بخواهند ارائه شده است. همچنین سوئیت دیگری به نام سوئیت هانی مون در کنار پذیرایی روزانه با میوه، شیرینی تازه و شربت را هم در منوی خود قرار داده است. خدمات گل آرایی هم در این سوئیت ارائه شده است و زوج های جوان می توانند از آن ها استفاده کنند.

خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل

بخش قابل توجهی از جذابیت هتل را، رستوران های آن تشکیل داده اند. رستوران فیروزه یکی از این رستوران ها می باشد که چشم انداز زیبایی از حرم مطهر و شهر را به نمایش گذاشته است. همچنین رستوران روف گاردن در بخش دیگری از هتل با فضای آرامش بخش و خاص خود آماده پذیرایی از مسافران می باشد. رستوران و تالار پانوراما هم با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فست فود و کیک های خوش طعم منتظر حضور گرم مهمانان می باشد.

استخر، سونا و جکوزی، خدمات اسپا ( ماساژ و مراقبت از بدن) از امکاناتی می باشند که بخش آبی هتل این هتل را تشکیل داده اند. برایمراسم های مختلف سه سالن همایش ارائه شده است که مسافران می توانند با توجه به چگونگی مراسم یکی از آن ها را برگزینند.

از دیگر امکاناتی که در این هتل ارائه شده است می توان از ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، اینترنت پرسرعت و پارکینگ، روم سرویس 24 ساعته، خدمات اسپا، تاکسی سرویس، نمازخانه، کافی نت و... نام برد.

و اما رزرواسیون های هتل

برای رزرو هتل نزدیک حرم و همچنین رزرو هتل الماس 2 می توانید به رزرواسیون های هتل مراجعه کرده و اقدامات لازم جهت رزرو هتل مشهد را انجام دهید. 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل مشهد , رزرو هتل 5 ستاره مشهد , رزرو هتل نزدیک به حرم , رزرو هتل در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

درباره هتل

در سال 1381 هتل صدف کیش افتتاح شده و تا سال 1392 مدام با تغییرات روز بازسازی و تغییر می کرد، و در نهایت با اخرین بازسازی سال 1392 تحت عنوان سورینت صدف 4 ستاره فعالیت خود را به بهترین شکل ادامه داد. ساختمان هتل صدف کیش با طراحی مدرن و شیک در 2 طبقه و 55 باب اتاق و سوییت به  گردشگران و مسافران خدمات دهی می کنند.

لابی هتل صدف کیش

شما اگر قصد سفر به به جزیره کیش به هر دلیلی را دارید در میان هتل های جزیره کیش که هم لوکس باشند و هم مقرون به صرفه قطعا نام هتل سورینت مریم را می شنوید. این هتل با ارائه بهترین خدمات و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به این عنوان و مقام رسید. پیشنهاد های هتل برای انتخاب هتل در جزیره کیش، هتل سورینت مریم است.

موقعیت هتل صدف

موقعیت مکانی هتل صدف که در نزدیک میدان امیر کبیر و بلوار دانش است که باعث می شود دسترسی راحت تری به مراکز تفریحی و خرید و گردشگری داشته باشید.

رستوران هتل صدف کیش

رستوران هتل منوی غذای ایرانی دریایی را به میهمانان خود ارائه می دهد. اما اگر بخواهید از غذاهای دیگری و با کیفیتی لذت ببرید رستوران کوه نور در چند قدمی شما است و همینطور رستوران های دیگر ایران مرواریرد، رستوران ایتالیایی لیو که باعث میشه دست شما در انتخاب غذا باز تر باشد.

اتاق های هتل صدف کیش

واحد های هتل صدف تشکیل شده از اتاق های یک تخته و دو تخته لوکس، سه تخته لوکس و سوئیت های جونیور یکخوابه دو نفره، پرزیدنتال چهارنفره و دو خوابه چهار نفره لوکس تشکیل می شود. واحد های هتل تحت هر تعداد افراد یا به صورت تک نفره اماده پذیرایی است. امکانات اتاق شامل یخچال، چای ساز، صبحانه، مینی بار، تلفن، تلویزیون و اینترنت، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات است.همینطوری تمامی اتاق ها دارای سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع است.

در نهایت هتل صدف کیش مکانی آرام و دنج است برای کسانی که میخواند به دور از شلوغی باشند و از اقامتشان نهایت لذت را ببرند.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش , هتل های کیش , رزرو هتل , رزرو تور , رزرو تورکیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

 هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند از بزرگ ترین هتل های جزیره کیش است که در منطقه گردشگری واقع شده است. طبق نظرات سایت های هتل، این هتل جز بهترین هتل های 3 ستاره منطقه است از لحاظ خدمات دهی و نظافت بهترین شناخته شده است.

هتل گراند کیش

یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل کیش نزدیکی آن به ساحل دریا و مراکز خرید است و ویوو اتاق ها که همگی رو به دریا است، که باعث میشود گردشگران هتل گراند را برای اقامت خود انتخاب کنند.

این هتل در نزدیکی بلوار موج دریا قرار دارد. ساخت این هتل در سال 1387 اغاز شد و تا الان با 60 اتاق و 5 طبقه از مسافران جزیره زیبای کیش پذیرایی میکند.

هتل محیطی آرام و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کرده تا مسافران در کمال آرامش اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. همچنین مسافران عرب نمیتوانند از هتل و خدمات آن استفاده کنند.

اتاق های هتل گراند

چیدمان اتاق ها و سطح بالای امکانات رفاهی باعث محبوبیت این هتل شده است.

  • سیستم تهویه مطبوع
  • تخت خواب های راحتی
  • تلویزیون
  • کمد لباس
  • میز و صندلی
  • یخچال و...

اتاق ها با یک تخت 2 نفره یا بادو2 تخت 1 نفره تحویل مسافر میشود. خانواده ها میتوانند اتاق های سه تخت 1 نفره یا یک تخت 2 نفره با یک تخت 1 نفره انتخاب کنند.

خدمات رایگان هتل

  • صبحانه
  • ترانسفر استقبال از فرودگاه
  • گشت دور جزیره
  • سرویس رایگان بازار
  • اینترنت لابی

هتل گراند جز هتل های مقرون به صرفه با امکانات زیاد و سرویس دهی عالی است، شما میتوانید برای دیدن قیمت هر شب اقامت خود به سایت های هتل مراجعه کنید.

رستوران هتل

در کنار هتل چندین رستوران معروف نیز وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید با چند دقیقه پیاده روی از خوردن غذایی با کیفیت در فضاهایی خاص لذت ببرید. اما برای صرف یک غذای لذیذ میتوانید از خود رستوران هتل استفاده کنید. رستوران هتل گراند کیش منو پر و پیمونی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در وعده های صبحانه، ناهار، شام سرو میکنند. و در صورت نیاز میتوانید از روم سرویس اتاق خودتون استفاده کنید.

با چند دقیقه پیاده روی میتوانید به مراکز خرید مریم و ونوس برسید و ساعت های لذت بخشی را در کنار خانواده بگذرانید.

در هتل گراند سعی شده فضایی برای ارامش و راحتی مسافران فراهم شود تا از سفرشان به جزیره زیبای کیش بهترین لذت را ببرند. شما میتوانید برای دیدن هتل های شهرهای دیگر در سایت های هتل بر رو اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش , هتل های کیش , رزرو هتل , رزرو تور , رزرو تورکیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

در سال 1397 در نزدیکی میدان پردیس هتل پنج ستاره کوروش فعالیت خود را آغاز کرد. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا گردشگران از این هتل تازه تاسیس و لوکس استقبال کنند. هتل کوروش در 16 طبقه بنا و 198 اتاق لوکس جهت رفاه و اقامت شما در جزیره زیبای کیش اماده پذیرایی است. دسترسی آسان ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ به ساحل زیبای خلیج فارس و امکانات رفاهی  و مراکز خرید جزیره کیش از ویژگی های مهم هتل 5 ستاره کوروش است.

هتل کوروش

هتل 5 ستاره کوروش دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و سوییت های رویال میباشد. هتل در زمینی به مساحتی نزدیک به 100 هزار متر مربع در مجموعه پارک دلفین ها قرار دارد.

ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ با امکاناتی مانند سالن بدن سازی، استخر مجزا برای بانوان و اقایان، سونا جکوزی، ماساژ، پارکینگ، خدمات لاندری، فروشگاه، صرافی، خدمات پزشکی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ماساژ و... به میهمانان خود تجربه یک اقامت لوکس را میدهد.

امکانات هتل

  • اینترنت بیسیم
  • حمام سنتی
  • حمل چمدان به اتاق
  • خدمات توری درون شهری
  • خدمات عکاسی
  • خدمات پزشکی
  • پذیرش 24 ساعته
  • فضای سبز
  • صبحانه و ناهار در اتاق
  • تهویه مطبوع
  • استخر سرپوشیده
  • جکوزی
  • سونا
  • خدمات خانه داری
  • و...

هتل کوروش اولین هتل در منطقه خاورمیانه است که برای مصارف خود از انرژی خورشیدی استفاده میکند.

لابی هتل کوروش

برای دیدن هتل های کیش در سایت های هتل بر روی اینجا کلیک کنید.

خدمات ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ

هتل کوروش جزیره زیبای کیش خدمات خاصی را به میهمانان خود ارائه می دهد که شامل: نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، روزنامه، خدمات ویژه برای معلولین، مسلط بودن پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی، میز گردشگری جهت گشت جزیره و تفریحات می باشد.

رستوران ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ

رستوران هتل کوروش به دو بخش تراس و سالن تقسیم میشود و جز گران ترین و لوکس ترین رستوران های جزیره زیبای کیش است. منوی غذایی رستوران متنوع و بابیش از 100 نوع غذا است که شامل غذاهای ایرانی و فرنگی، خوراک های مجلسی، فست فود و... که با کیفیت بالا و محیطی ارام میتوانید از غذایتان لذت ببرید. رستوران هتل کوروش فقط در وعده های ناهار و شام پذیرای میمانان است و وعده صبحانه در کافی شاپ سرو میشود.

کافی شاپ هتل کوروش در طبقه اول قرار دارد و ساعت کاری 24 ساعته آن که یک مزیت حساب میشود. شما هر زمان که تمایل داشتید میتوانید از یک نوشیدنی گرم یا سرد در فضایی لوکس و مدرن در هر زمان لذت ببرید.   

اتاق های ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ

یکی از زیباترین ویژگی های اکثر اتاق های هتل کوروش دارند ویو آن به سمت دریا است که باعث میشود گردشگران زیادی اقامت خود را در این هتل به سر ببرند.

اتاق های دو تخته استاندارد، اتاق سمت دریا، سه تخته استاندارد، سوئیت رویال یک خوابه، سوئیت رویال دو خوابه رو به دریا، مجموعه اتاق های هتل کوروش را شکل دادند. اتاق ها همگی به اینترنت رایگان، ست مبلمان، تلویزیون، تلفن، سرویس حمام و دسشویی، دستگاه تهویه اتاق، اطفاء حریق و و یخچال هستند همچنین میتوانید در ص2ورتی که اشیا با ارزشی دارید از سرویس صندوق امانات استفاده کنید و از سفر خود در جزیره لذت ببرید.

در وبسایت های هتل میتوانید از قیمت هتل های شهر های مختلف مطلع بشوید.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش , هتل های کیش , رزرو هتل , رزرو تور , رزرو تورکیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از هتل های مناسب و 5 ستاره کیش که Hihotel به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و دریا گردشگران زیادی را به شما پیشنهاد می کند، هتل سورینت مریم کیش است. گردشگران شاهد مهمان نوازی، ترانسفر فرودگاهی(از ابتدا سفر)، پذیرایی بسیار خوب و خیر مقدم این هتل بوده اند. این هتل در سال 1383 به بهره برداری رسید و در سال 90 تا 92 با یک بازسازی اساسی به سبک معماری باروک اروپایی و رنگ سفید باعث رشد شکوفایی دوباره این هتل شد.

هتل سورینت مریم کیش

برای دیدن هتل های شهر کیش در Hihotel بر روی لینک کلیک کنید.

این هتل 4 ستاره در 4 طبقه و 56 اتاق با 112 تخت در حاشیه میدان "امیر کبیر" که یکی از میدان های مهم و اصلی جزیره است و خارج از محدوده طرح ترافیک است قرار دارد.

هتل سورینت جز هتل های خاص و معدودی است که برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران از تکنولوژی (BMS) استفاده می کند. کجهز کردن هتل به وسیله این سرویس هوشمند تمامی وسایل الکترونیکی اتاق ها مانند روشنایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و... با ورود مهمان به شکل خودکار فعال می شوند. یکی دیگر از امکانات موجود در هتل تلویزیون اینترنتی است، که از کاربرد های آن می وان به آرشیو دیداری، شنیداری، مشاهده صورتحساب، اطلاعات مراکز، اعلام اوقات شرعی دسترسی به اینترنت و ... می باشد.

دیگر امکانات هتل سورینت

  • سرویس بهداشتی و حمام  با پخش موزیک و خبر
  • صندوق امانات
  • سیستم کنترل هوشمند(BMS)
  • مینی بار
  • سرویس قهوه و چای
  • بالش طبی
  • خدمات خشکشویی
  • سیستم اطفاء حریق
  • سشوار
  • اتو و میز اتو
  • اتاق خواب و پذیرایی جدا
  • اینترنت پر سرعت
  • سیستم (IPTV)
  • استخر سر پوشیده
  • لابی
  • فضای سبز
  • جکوزی
  • سالن ماساژ
  • خدمات پزشکی

رستوران و کافی شاپ هتل

دو مجموعه رستورانی در این هتل وجود دارند: مجموعه رستورانی پارمیدا و پامچال که به ترتیب 220 و 120 نفر ظرفیت دارد و در آنها انواع غذاهای فرنگی، اروپایی، ایرانی و دریایی برای گردشگران سرو می شودکه سرو این غذاها به شکل انتخابی و بوفه است به همراه موسیقی زنده و آرام از مهمانان میزبانی می شود و پارکینگ مجموعه رستورانی تنها 10 تا ماشین ظرفیت دارد و رایگان است.

قیمت هتل

قیمت هتل در طول سال تغییر میکند و در فصل هایی که گردشگران زیادی به کیش میروند هزینه اقامت در هتل هم زیاد می شود مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت hihotel زمان اقامت و قیمت هتل مطلع بشوند.

خدمات رایگان هتل

  • سرویس مهمان
  • تشریفات فرودگاهی
  • سرویس چای و قهوه
  • اینترنت
  • سرویس عصرانه
  • نوشیدنی برای خوشامد

به زودی قرار است هتل سورینت مریم 2 در 8 طبقه و درکنار بنای قبلی ساخته شود. برای ساخت بنای جدید هم از معماری باروک اروپایی استفاده می شود.

هتل در ضلع شرقی میدان امیر کبیر قرار دارد و به همین دلیل دسترسی خوبی به مراکز تفریحی گردشگری دارد. تالار شهر، مراکز خرید مانند بازار پردیس 1 و 2 هایپر مارکت ها ساحل و اسکله و تفریحی و... مکان هایی هستند که با اقامت در هتل سورینت مریم کیش می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش , هتل های کیش , رزرو هتل , رزرو تور , رزرو تورکیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

ﻫﺘﻞ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﯿﺶ

ﻫﺘﻞ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﯿﺶ در قلب جزیره کیش واقع شده در میان مراکز تفریحی و تجاری، این هتل با 72 اتاق در 4 طبقه از سال 1388 بع عنوان یک هتل سه ستاره شروع به فعالیت کرد و پذیرا میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش است.

هتل سارا کیش

با توجه به موقعیت مکانی هتل سارا کیش که در نزدیکی اسکله و مراکز تفریحی و  تجاری قرار دارد مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

پرسنل این مجموعه هتلی با ارائه خدمات رفاهی مناسب، اقامتی خوب و دلنشین برای مهمانان خود به وجود می آورند.

ویژگی های ﻫﺘﻞ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﯿﺶ

هتل سارا فاصله چندانی تا ساحل ندارد و به طوری که از پنجره اتاق های خود میتوانید دریای زیبا و دلنشین خلیج فارس را ببینید.

پذیرش و پاسخگویی 24 ساعته این هتل که رضایت مشتریان را به همراه دارد با عث جلب توجه گردشگران و مسافران برای انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت خود شده است.

یک از نقاط ضعف هتل این است که هتل پارکینگ ندارد و برای کسانی که با خودروی شخصی سفر میکنند مناسب نیست.

از دیگر ویژگی های این هتل وجود رمپ و آسانسور برای افراد ناتوان است همچنین برای نوجوون ها که عاشق گیم هستند در طبقه منفی 1 گیم نت برای کودکان و نوجوانان وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل سارا کیش

  • روم سرویس
  • تراس
  • صبحانه و ناهار در اتاق
  • مینی بار
  • سیستم اطفا حریق
  • درب کارتی
  • خدمات بیدار باش

یکی دیگر از امکانات هتل سارا وجود آژانس مسافرتی در خود هتل است، که اگر برای برگشت به شهر خود یا خدمات هواپیمایی به مشکلی برنخورید و لازم نباشد از هتل خارج شوید.

ویژگی های هتل سارا

  • کافی شاپ 24 ساعته
  • موقعیت ماسب در جزیره
  • آژانس مسافرتی
  • نزدیکی به مراکز خرید
  • قیمت مناسب نسبت به تعرفه
  • دارای رستوران
  • اجاره ماشین بدون راننده

برای اطلاع از قیمت ها و رزرو آنلاین در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از طریق سایت های هتل اقدام به خرید کنید.

های هتل اقدام به خرید کنید.

اتاق های هتل از نظر تمیزی و مرتب بودن رضایت گردشگران را برآورده کرده است. رستوران ایرانی و کافی شاپ 24 ساعته از مزیت های دیگر هتل سارا کیش است.

آمار های سایت های هتل نشان میدهد که هتل سارا میان دیگر هتل های جزیره کیش که سه ستاره هستند ریته متوسطی دارد و برای یک سفر مقرون به صرفه گزینه مناسبی است.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش , هل های کیش , رزرو هتل , رزرو تور , رزرو تورکیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش هر ساله پذیرای میلیون‌ها مسافر خارجی و داخلی است. کیش به عنوان منطقه‌ای توریستی دارای تعداد زیادی هتل‌های 5 ستاره می‌باشد. هتل پنج ستاره ایران کیش یکی از هتل‌های فوق لوکس این جزیره زیباست که با دیگر هتل‌های 5 ستاره رقابت تنگاتنگ دارد. در این مقاله قصد داریم هتل 5 ستاره ایران کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل ایران کیش

برای اطلاع از هتل‌های کیش و یا رزرو هتل در کیش به آژانس مسافرتی های هتل مراجعه فرمایید.

یکی از جاذبه‌های اصلی این جزیره وجود هتل‌های 5 ستاره بی نظیر است. سفر به کیش این امکان را به مسافران داخلی می‌دهد تا بدون زحمت اخذ ویزا و هزینه‌های هنگفت سفری متفاوت در ایران را داشته باشند. جزیره کیش به دلیل آن که منطقه‌ای آزاد است برای مسافران تجربه‌ای خاص در ایران را رقم خواهد زد.

اما لازم است بدانید جزیره گردشگری و توریستی کیش دارای جاذبه‌های بسیار دیدنی دیگری نیز می‌باشد. برخی از این جاذبه‌ها شامل دریایی آرام و سواحل زیبا، قلعه جنی، کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز و... می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت گردشگری های تور و از طریق رزرو تور کیش از این مناطق دیدن کنید.

معرفی هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش با موقعیت مکانی‌ای عالی در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است.  در هتل 5 ستاره ایران از دو برج مجزا و مجلل تشکیل شده و به همین دلیل دارای ضلع شمالی و جنوبی می‌باشد. این هتل 7 طبقه و 128 اتاق دارد که جمعه ظرفیت پذیرایی از 350 مهمان را دارد. ضلع شمالی هتل بین المللی ایران به سمت دریا و ضلع جنوبی آن به سمت پارک بزرگ کیش است. اتاق‌های دو تخته این هتل شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته VIP می‌باشد. اتاق‌های سه تخته و چهارتخته نیز ویژگی عادی و VIP دارند.

امکانات و خدمات هتل 5 ستاره کیش

لابی هتل ایران

امکانات و خدمات یک هتل است که آن هتل را از دیگر هتل‌های 5 ستاره کیش مجزا کرده است. پرسنل هتل ایران کیش نیز همگی افرادی شایسته و دوره دیده تشکیل داده‌اند. کیفیت غذا و نوع سرو غذا نیز در این هتل بسیار ویژه و قابل توجه است. البته از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل بی نظیر ایران نباید غافل شد.

برخی از خدمات و امکانات هتل ایران عبارتند از:

  • ترانسفر رفت با هزینه
  • خدمات بیدار باش
  • خدمات پزشکی
  • خدمات باربری
  • خدمات کرایه ماشین
  • خدمات خشکشویی
  • رستوران وکافی شاپ
  • سیستم اعلام حریق
  • کپسول آتش نشانی
  • تلویزیون در لابی
  • سرویس بهداشتی
  • اینترنت در لابی
  • سالن ورزشی
  • فضای سبز
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • جکوزی
  • استخر
  • سونا و بسیاری خدمات فوق لاکچری دیگر می‌باشد.

خدمات و امکانات اتاق‌های هتل ایران

امکانات عالی و همه جانبه اتاق‌های هتل ایران سبب شده است تا در مدت اقامت در این هتل 5 ستاره هیچ کمبودی را احساس نکنید. با انتخاب هتل ایران کیش دیگر لازم نیست وسیله‌هایی نظیر دمپایی، حوله، رخت آویز، سشوار و.. را همراه خود بیاورید. علاوه بر این تمامی اتاق‌های هتل ایران از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

خدمات و امکانات هتل 5 ستاره ایران عبارتند از:

  • سیستم اطفاء حریق در اتاق
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سیستم تهویه هوای مطبوع
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • سرویس حمام و لوازم بهداشتی
  • تلفن و اینترنت رایگان در اتاق
  • کمد لباس، رخت آویز و دراور
  • مبلمان، میز تحریر و آینه
  • روم سرویس و چای ساز
  • پاور سوئیچ و بالکن
  • صندوق امانات شخصی
  • تلویزیون ال سی دی
  • مینی بار با هزینه و ...

آدرس هتل ایران بین المللی ایران کیش

هتل ایران کیش در خیابان امیرکبیر کیش و در بولوار خلیج فارس واقع شده است. این بلوار نیز به بلوار سیاحتی نیز شناخته می‌شود. هتل ایران به کوه نور، بازار زیتون، بازار مروارید، میدان پردیس، بازار مریم و مرکز تجاری بسیار نزدیک است. مراکز تفریحی نزدیک این هتل شامل کارتینگ، بلوینگ مریم، اسکله تفریحی و پارک هنگام می‌شود.

تور کیش

جزیره کیش با برخورداری از بهترین جاذبه های گردشگری و همچنین هتل های لوکس پنج ستاره تا یک ستاره، تور هایی را ارائه کرده است که می توانید با رزرو تور کیش از سایت " های تور ۲۴ " و همچنین رزرو هتل کیش از سایت "های هتل" از کلیه جاذبه های گردشگری و تاریخی موجود در این جزیره بازدید کرده و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل کیش , رزرو تور کیش , هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از هتل های مناسب و 5 ستاره کیش که Hihotel به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و دریا گردشگران زیادی را به شما پیشنهاد میکند هتل سورینت مریم کیش است. گردشگران شاهد مهمان نوازی، ترانسفر فرودگاهی(از ابتدا سفر)، پذیرایی بسیار خوب و خیر مقدم این هتل بوده اند. این هتل در سال 1383 به بهره برداری رسید و در سال 90 تا 92 با یک بازسازی اساسی به سبک معماری باروک اروپایی و رنگ سفید باعث رشد شکوفایی دوباره این هتل شد.

برای دیدن هتل های شهر کیش در Hihotel بر روی لینک کلیک کنید.

این هتل 4 ستاره در 4 طبقه و 56 اتاق با 112 تخت در حاشیه میدان "امیر کبیر" که یکی از میدان های مهم و اصلی جزیره است و خارج از محدوده طرح ترافیک است قرار دارد.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت جز هتل های خاص و معدودی است که برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران از تکنولوژی (BMS) استفاده می کند. کجهز کردن هتل به وسیله این سرویس هوشمند تمامی وسایل الکترونیکی اتاق ها مانند روشنایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و... با ورود مهمان به شکل خودکار فعال می شوند. یکی دیگر از امکانات موجود در هتل تلویزیون اینترنتی است، که از کاربرد های آن می وان به آرشیو دیداری، شنیداری، مشاهده صورتحساب، اطلاعات مراکز، اعلام اوقات شرعی دسترسی به اینترنت و ... می باشد.

دیگر امکانات هتل سورینت

  • سرویس بهداشتی و حمام  با پخش موزیک و خبر
  • صندوق امانات
  • سیستم کنترل هوشمند(BMS)
  • مینی بار
  • سرویس قهوه و چای
  • بالش طبی
  • خدمات خشکشویی
  • سیستم اطفاء حریق
  • سشوار
  • اتو و میز اتو
  • اتاق خواب و پذیرایی جدا
  • اینترنت پر سرعت
  • سیستم (IPTV)
  • استخر سر پوشیده
  • لابی
  • فضای سبز
  • جکوزی
  • سالن ماساژ
  • خدمات پزشکی

رستوران و کافی شاپ هتل

دو مجموعه رستورانی در این هتل وجود دارند: مجموعه رستورانی پارمیدا و پامچال که به ترتیب 220 و 120 نفر ظرفیت دارد و در آنها انواع غذاهای فرنگی، اروپایی، ایرانی و دریایی برای گردشگران سرو می شودکه سرو این غذاها به شکل انتخابی و بوفه است به همراه موسیقی زنده و آرام از مهمانان میزبانی می شود و پارکینگ مجموعه رستورانی تنها 10 تا ماشین ظرفیت دارد و رایگان است.

قیمت هتل

قیمت هتل در طول سال تغییر میکند و در فصل هایی که گردشگران زیادی به کیش میروند هزینه اقامت در هتل هم زیاد می شود مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت hihotel زمان اقامت و قیمت هتل مطلع بشوند.

خدمات رایگان هتل

  • سرویس مهمان
  • تشریفات فرودگاهی
  • سرویس چای و قهوه
  • اینترنت
  • سرویس عصرانه
  • نوشیدنی برای خوشامد

به زودی قرار است هتل سورینت مریم 2 در 8 طبقه و درکنار بنای قبلی ساخته شود. برای ساخت بنای جدید هم از معماری باروک اروپایی استفاده می شود.

هتل در ضلع شرقی میدان امیر کبیر قرار دارد و به همین دلیل دسترسی خوبی به مراکز تفریحی گردشگری دارد. تالار شهر، مراکز خرید مانند بازار پردیس 1 و 2 هایپر مارکت ها ساحل و اسکله و تفریحی و... مکان هایی هستند که با اقامت در هتل سورینت مریم کیش می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین هتل کیش , هتل های کیش , رزرو هتل در کیش , هتل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد شهری توریستی و زیارتی است که سالانه بیش از میلیون‌ها زائر را پذیرا می‌باشد. هتل‌ها، میهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های زیادی در شهر مشهد وجود دارد. تمام این هتل‌ها برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) فعالیت می‌کنند. یکی از برترین هتل‌های 3 ستاره مشهد هتل حلما می‌باشد.

هتل حلما

شهر مشهد از آن شهرهایی است که مسافران خارجی و داخلی بسیاری از اقسام نقاط کشور و دنیا به آن سفر می‌کنند. برخی از مسافران به دنبال هتلی لوکس و گران قیمت یا 5 ستاره هستند. اما عده‌ی کثیری از زائران نیز به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه‌تر هستند. شهر بزرگ مشهد برای رضایت تمام زائران، هتل‌های بی شماری را به مسافران عرضه می‌کند.

در این مقاله قصد داریم این هتل بسیار محبوب را برای شما معرفی کنیم.برای اطلاع از انواع هتل‌ها و یا رزرو هتل در مشهد به سایت های هتل مراجعه فرمایید.

ویژگی هتل‌های 3 ستاره

لابی هتل حلما

هتل‌های 3 ستاره ارزان‌ترین هتل‌ها هستند. در واقع ستاره‌ای که به یک هتل تعلق می‌گیرد، براساس لوکس بودن و یا خدمات و امکانات آن هتل لحاظ می‌شود. اما این بدان معنا نیست که هتل‌های 3 ستاره نظیر هتل حلما، خدمات و امکاناتی به مشتری ارائه نمی‌دهند.

در واقع هتل‌های 3 ستاره تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز یک مسافر را دارند. تفاوت هتل‌هایی با ستاره‌های بالاتر آن است که امکانات بیشتری در اختیار مشتری قرار می‌دهند. این امکانات شامل تنوع در منو غذایی، کیفیت لوازم اتاق، استخر یا سالن ورزش در مجموعه و امکاناتی از این قبیل می‌باشد.

معرفی هتل حلما

هتل حلما یکی از پرطرفدارترین هتل‌های 3 ستاره در مشهد می‌باشد. این هتل در سال 1394 آغاز به کار کرده و دارای 8 طبقه و 70 اتاق است. اتاق‌های تمیز، امکانات بسیار عالی، پرسنل خوش برخورد و در عین حال قیمت بسیار مناسب، رضایت خاطر مشتریان شده است.

البته نباید از ویژگی دسترسی آسان به حضرت ثامن الحجج(ع) نیز غافل شد. فاصله هتل حلما به حرم با پای پیاده تنها 15 دقیقه است. نزدیکی به حرم به شما این امکان را می‌دهد تا در روز چند وعده زیارت کنید.

امکانات داخلی اتاق

همانطور که گفته شد اتاق‌های هتل حلما تمامی لوازم مورد نیاز بهداشتی و آسایشی مسافران را دارا هستند کهعبارتند از:

  • سرویس خواب با لوازم مورد نیاز
  • نشانشگر وضعیت پشت در اتاق
  • صندوق امانات شخصی در اتاق
  • سرویس حمام و دستشویی توالت
  • لوازم بهداشتی و اصلاحی
  • سرویس دستشویی فرنگی
  • سیستم تهویه مطبوع اتاق
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت وایرلس
  • یخچال مینی باز
  • سرویس چای
  • سشوار
  • مبلمان
  • تلفن و...

خدمات و امکانات کلی مجموعه

خدمات هتل حلما نیز همگی بسیار ایده آل می‌باشند. تنوع غذایی این هتل بالا نیست اما کیفیت وعده‌های غذایی از جمله صبحانه و ناهار بسیار عالی و مقبول است.

رستوران هتل حلما

خدمات و امکانات کلی عبارتند از:

  • خدمات پرشکی
  • سیستم اطفا حریق
  • برق اضطراری
  • کافی شاپ
  • نمازخانه
  • رستوران
  • خانه داری
  • خود پرداز
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • لابی و...

آدرس هتل حلما

این هتل 3 ستاره بسیار عالی در خیابان امام رضا(ع)، کوچه امام رضا(ع) 26، جنب هتل درویشی قرار دارد. هتل حلما موقعیت مکانی خوبی دارد و به خیابان‌های اصلی، حرم مطهر، فروشگاه‌ها و بازارها و وسیله نقلیه عمومی دسترسی آسانی دارد.

همانطور که مستحضر هستید هتل 3 ستاره حلما از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است و از نظر موقعیت مکانی نزدیک به حرم مطهر می‌باشد. شما می‌توانید از طریق سایت "های هتل" اقدامات رزرو هتل را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در مشهد , هتل های مشهد , رزرو آنلاین هتل های مشهد , هتل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

در سال 1397 در نزدیکی میدان پردیس هتل پنج ستاره کوروش فعالیت خود را آغاز کرد. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا گردشگران از این هتل تازه تاسیس و لوکس استقبال کنند. هتل کوروش در 16 طبقه بنا و 198 اتاق لوکس جهت رفاه و اقامت شما در جزیره زیبای کیش اماده پذیرایی است. دسترسی آسان ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ به ساحل زیبای خلیج فارس و امکانات رفاهی  و مراکز خرید جزیره کیش از ویژگی های مهم هتل 5 ستاره کوروش است.

لابی هتل کوروش

هتل 5 ستاره کوروش دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و سوییت های رویال میباشد. هتل در زمینی به مساحتی نزدیک به 100 هزار متر مربع در مجموعه پارک دلفین ها قرار دارد.

ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ با امکاناتی مانند سالن بدن سازی، استخر مجزا برای بانوان و اقایان، سونا جکوزی، ماساژ، پارکینگ، خدمات لاندری، فروشگاه، صرافی، خدمات پزشکی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ماساژ و... به میهمانان خود تجربه یک اقامت لوکس را میدهد.

امکانات هتل

  • اینترنت بیسیم
  • حمام سنتی
  • حمل چمدان به اتاق
  • خدمات توری درون شهری
  • خدمات عکاسی
  • خدمات پزشکی
  • پذیرش 24 ساعته
  • فضای سبز
  • صبحانه و ناهار در اتاق
  • تهویه مطبوع
  • استخر سرپوشیده
  • جکوزی
  • سونا
  • خدمات خانه داری
  • و...

هتل کوروش

هتل کوروش اولین هتل در منطقه خاورمیانه است که برای مصارف خود از انرژی خورشیدی استفاده میکند.

برای دیدن هتل های کیش در سایت های هتل بر روی اینجا کلیک کنید.

خدمات ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ

هتل کوروش جزیره زیبای کیش خدمات خاصی را به میهمانان خود ارائه می دهد که شامل: نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، روزنامه، خدمات ویژه برای معلولین، مسلط بودن پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی، میز گردشگری جهت گشت جزیره و تفریحات می باشد.

رستوران ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ

رستوران هتل کوروش به دو بخش تراس و سالن تقسیم میشود و جز گران ترین و لوکس ترین رستوران های جزیره زیبای کیش است. منوی غذایی رستوران متنوع و بابیش از 100 نوع غذا است که شامل غذاهای ایرانی و فرنگی، خوراک های مجلسی، فست فود و... که با کیفیت بالا و محیطی ارام میتوانید از غذایتان لذت ببرید. رستوران هتل کوروش فقط در وعده های ناهار و شام پذیرای میمانان است و وعده صبحانه در کافی شاپ سرو میشود.

کافی شاپ هتل کوروش در طبقه اول قرار دارد و ساعت کاری 24 ساعته آن که یک مزیت حساب میشود. شما هر زمان که تمایل داشتید میتوانید از یک نوشیدنی گرم یا سرد در فضایی لوکس و مدرن در هر زمان لذت ببرید.   

اتاق های ﻫﺘﻞ ﮐﻮﺭﻭش ﮐﯿﺶ

یکی از زیباترین ویژگی های اکثر اتاق های هتل کوروش دارند ویو آن به سمت دریا است که باعث میشود گردشگران زیادی اقامت خود را در این هتل به سر ببرند.

اتاق های دو تخته استاندارد، اتاق سمت دریا، سه تخته استاندارد، سوئیت رویال یک خوابه، سوئیت رویال دو خوابه رو به دریا، مجموعه اتاق های هتل کوروش را شکل دادند. اتاق ها همگی به اینترنت رایگان، ست مبلمان، تلویزیون، تلفن، سرویس حمام و دسشویی، دستگاه تهویه اتاق، اطفاء حریق و و یخچال هستند همچنین میتوانید در ص2ورتی که اشیا با ارزشی دارید از سرویس صندوق امانات استفاده کنید و از سفر خود در جزیره لذت ببرید.

در وبسایت های هتل میتوانید از قیمت هتل های شهر های مختلف مطلع بشوید.



:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین هتل های کیش , هتل های کیش , رزرو هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از مقاصد اصلی سفرهای تفریحی قطعا جزیره‌ی کیش است. منطقه گردشگری و توریستی کیش از زیباترین مناطق جنوبی کشورعزیزمان است. دریایی آرام خلیج فارس، مراکز تفریحی و خرید توریست‌ها را به خود جذب می‌کند. هتل 5 ستاره ویدا کیش نوسازترین هتل‌ 5 ستاره در کیش می‌باشد که خدمات بسیار عالی را ارائه می‌دهد.

هتل ویدا کیش

جزیره زیبای کیش جزء مناطق آزاد کشور است. این ویژگی سبب شده است تا توریست‌ها بدون نیاز به ویزا به این جزیره رفت و آمد کنند. این جزیره گردشگری و توریستی هتل‌های لوکس و مجلل بسیاری دارد. هر یک از این هتل‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و کلاس قیمت متفاوتی دارند.

شما می‌توانید از طریق رزرواسیون های هتل، در هر زمانی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید مراجعه کرده و اطلاعات هتل مورد نظر خود را مطالعه کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

معرفی هتل مجلل ویدا

هتل ویدا کیش از هتل‌های 5 ستاره‌ی تاپ کیش است. این هتل در 12 طبقه در شمال شرقی جزیره واقع شده است. هتل ویدا در سال 1396 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و در همین سال‌های کوتاه پس از شروع به کار جزء نامی‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌ها در کیش می‌باشد. معماری ساختمان اصلی هتل بسیار مدرن و شکیل طراحی شده است.

موقعیت مکانی عالی، امکانات فوق لوکس، خدمات بی نظیر، نور پردازی‎‎‌ها، زیبایی ساختمان و قیمت مناسب تمامی ویژگی‌های این هتل بی نظیر هستند. تنوع غذایی، کیفیت بالای غذا و پرسنل مجرب و خوش برخورد از دیگر مزایای این هتل می‌باشد.

 

قوانین هتل 5 ستاره ویدا

هر هتلی برای برقرار نظم به یک سری قوانین و مقررات نیاز دارد. در مقرارت هتل ویدا کیش ذکر شده است که هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان هستند. همچنین از دیگر خدمات رایگان هتل شامل شارژ آب، وعده صبحانه، مجموعه استخر، استقبال فرودگاهی نیز رایگان می‌باشند. برای ورود به هتل ویدا لازم است مدارک شناسایی و مدارک محرمیت همراه داشته باشید.

لابی هتل ویدا

موقعیت جغرافیایی هتل ویدا

همانطور که گفته شد هتل ویدا کیش در شمال شرقی جزیره واقع شده است. برای دستیابی به هتل 5 ستاره کیش باید به بلوار موج مراجعه کنید. فاصله تا دریا 900 متر است و با پای پیاده تنها 10 دقیقه فاصله تا دریا دارد. هتل ویدا موقعیت مکانی خوبی دارد و به فروشگاه‌های بزرگ، بولینگ مریم، اسکله و... بسیار نزدیک می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل 5 ستاره ویدا

هتل‌های 5 ستاره از امکانات تفریحی و آسایشی بسیار خوب و فراوانی برخوردار هستند. هتل ویدا کیش نیز تمامی ویژگی‌های یک هتل 5 ستاره‌ی رویایی را داراست که عبارتند از:

  • سالن سمینار با تجهیزات صوتی و تصویری
  • سالن همایش و آمفی تائتر با گنجایش بالا
  • خدمات نگهداری از کودک
  • خدمات تشریفات ویژه
  • ترانسفر فرودگاهی رفت
  • رستوران و کافی شاپ
  • کپسول آتش نشانی
  • سیستم اعلام حریق
  • آژانس مسافرتی
  • تاکسی سرویس
  • پله اضطراری
  • کرایه اتومبیل
  • خدمات اداری
  • آتلیه و عکاسی
  • دستگاه فتوکپی
  • دستگاه فکس
  • خشکشویی
  • خانه داری
  • اتاق چمدان
  • اتاق سیگار
  • آسانسور
  • نمازخانه
  • فروشگاه
  • لابی و...

خدمات و امکانات تفریحی هتل ویدا عبارتند از:

  • ماساژ و حمام ترکی
  • سالن بازی ورزش
  • سالن بازی کودک
  • سالن بازی بیلیارد
  • دستگاه ورزشی
  • سالن بدنسازی
  • حوضچه آب سرد
  • سونا بخار و خشک
  • استخر و جکوزی و...

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ویدا عبارتند از:

  • سرویس بهداشتی فرهنگی
  • سرویس حمام و روشویی
  • سرویس چای و چای ساز
  • تلوزیون وایرلس رایگان
  • صندوق امانات شخصی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم گرما و سرما
  • کمد و رخت آویز
  • پنجره در دریا
  • لوازم بهداشتی
  • حوله و سشوار
  • تلفن در اتاق
  • مبلمان و میز و...

تور کیش

جزیره کیش با برخورداری از بهترین جاذبه های گردشگری و همچنین هتل های لوکس پنج ستاره تا یک ستاره، تور هایی را ارائه کرده است که می توانید با رزرو تور کیش از سایت “های تور ۲۴” و همچنین رزرو هتل کیش از سایت “های هتل ” از کلیه جاذبه های گردشگری و تاریخی موجود در این شهر بازدید کرده و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.



:: برچسب‌ها: تور کیش , رزرو آنلاین هتل کیش , رزرو هتل کیش , هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()