نوشته شده توسط : gheirati

در سفر به قشم جاذبه های متعدد گردشگری این جزیره موجب شده تا مسافران بتوانند با رزرو تور قشم لحظات خوشی را در این جزیره سپری کنند. تنگه عالی محمد از جاذبه های گردشگری قشم بوده که می توانید در سفر به قشم برای بازدید از این منطقه برنامه ریزی کنید. در این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا تنگه عالی محد قشم را به شما معرفی کنیم.

تنگه عالی محمد قشم

معرفی تنگه عالی محمد قشم

در بازدید از این تنگه با دهانه عریض تر نسبت به انتهای آن روبه رو خواهید شد. درختان و گیاهان زیبایی در تنگه عالی محمد قشم نظر شما را به خود جلب خواهد نمود که این نشان دهنده وجود آب در این منطقه طبیعی و زیبای قشم می باشد. از همین رو به دلیل وجود آب در این تنگه به تنگه آب نما نیز مشهور می باشد.

با عبور از تنگه عالی محمد و نزدیک شدن به انتهای این تنگه شما به بخش هیجان انگیز آن خواهید رسید. تنگ تر شدن بخش انتهایی این تنگه موجب شده تا علاقه مندان به بازدید این منطقه دسترسی به بخش انتهایی آن برایشان چندان کار آسانی نباشد اما بازدید از آن بسیار مهیج و زیبا خواهد بود.

جاذبه های طبیعی قشم

آنچه در تنگه عالی محد قشم خواهید دید

در ادامه بازدید از تنگه عالی محمد از جاذبه های گردشگری قشم می توانید در کف تنگه، ترک های گلی را مشاهده نمایید که متشکل از لایه های رس و مارون بوده که با وجود رطوبت بالای دما چسبندگی بالای پیدا کرده و همچنین زیبایی دو چندانی را به این منطقه بخشیده اند.

جاذبه های گردشگری قشم

همچنین شیار های خطی موجود در مسیراین جاذبه بی نظیر قشم را می توان به دلیل فرسایشی که بین لایه های رسوبی رخ داده شرح داد. در ادامه مسیر نیز می توانید از حفره های زیبا که به شکل کروی و یا طاقچه که به دلیل سرعت بالای آب و تخریب دیواره ها تشکیل شده اند، در سفر و تور قشم دیدن نمایید.

موقعیت مکانی

مسافرانیکه با رزرو تور قشم قصد بازدید از مکان ها و جاذبه های گردشگری و تفریحی جزیره زیبای قشم را دارند، برنامه ریزی برای بازدید از تنگه عالی محمد قشم را جزو اولویت های سفر خود قرار دهند. برای بازدید از این منطقه زیبا می توانید در بخش شمال غربی جزیره، از این مکان دیدن نمایید. با بازدید از این منطقه همچنین می توانید از جاذبه های طبیعی دیگر موجود در قشم که در نزدیکی این منطقه واقع شده اند همچون گنبد نمکدان، تنگه چاهکوه و ... دیدن کنید.

سفر به قشم و بازدید از تنگه عالی محمد قشم

های تور با امکان رزرو تور قشم برای مسافران در اقصی نقاط کشور، امکان بازدید از دیدنی های زیبای جزیره قشم و اقامت در بهترین هتل های قشم را فراهم خواهد ساخت. بازدید از جاذبه های گردشگری متعدد موجود در جزیره قشم خطرات خوشی را از سفر به قشم برای مسافران فراهم می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره قشم از جمله بزرگترین جزایر کشور به شمار می آید که هر ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد. مسافران در این جزیره با گشت و گذار در مراکز متعدد گردشگری و مراکز خرید مختلف لحظات خوش و به یادماندنی را در سفر تجربه خواهند کرد. در مقاله رزرو تور قشم و معرفی بهترین رستوران های جزیره می توانید با رستوران های جزیره آشنا شوید.

رستوران های قشم

معرفی رستوران های جزیره قشم

رستوران حاج غفور قشم

یکی از پرطرفدارترین رستوران های جزیره قشم را می توان رستوران حاج غفور نام برد. برای تست و نوش جان کردن غذاهای خوش طعم جنوبی، سرو غذا در این رستوران را از یاد نبرید. این رستوران با پخت تازه ترین و خوش طعم غذا های لذیذ ایرانی و پخت انواع میگو میزبان مسافران جزیره قشم می باشد.

اگر در تور قشم همچنین به دنبال رستوران های رزان قیمت با پخت غذاهای با کیفیت هستید،پیشنهاد ما در های تور به شما رستوران حاج غفور قشم می باشد. این رستوران واقع در بلوار خلیج فارس و در مرکز شهر در نزدیکی بهترین هتل های قشم واقع شده است.

رستوران خاله قشم

اگر قصد سفر به فشم را دارید حتما برای نوش جان کردن غذاهای محلی این جزیره همچون فلافل و سمبوسه برنامه ریزی کنید. در رستوران و فست فود رستوران خاله قشم می توانید انواع غذاهای خوش طعم و اصیل ایرانی و جنوبی را نوش جان کنید.

رستوران خاله قشم

در این رستوران با پخت انواع غذاهای دریایی همچون صدف، ماهی مرکب، میگو و دیگر غذاهای دریایی همچنین ساندویچ و فست فود طعم لذیذی از غذاهای مورد علاقه تان را در سفر به قشم برای شما به یادگار خواهد گذاشت. این رستوران واقع در جنب قلعه پرتقالی ها میزبان شما عزیزان می باشد.

رستوران نعیم قشم

اگر در سفر به قشم به دنبال یک رستوران با کیفیت و درجه یک در این جزیره می باشید، رستوران نعیم قشم را از یاد نبرید. این رستوران با دارا بودن یک فضای زیبا همچنین پرسنلی مجرب و پخت غذاهای خوشمزه لذت خوشمزه غذاهای مختلف را در سفر برایتان به یادگار خواهد گذاشت. رستوران نعیم قشم واقع در میدان امامقلی خان، جنب شهرک صنعتی پذیرای مهمانان عزیز می باشد.

رستوران نعیم قشم

رستوران الوند قشم

اگر به دنبال یک رستوران شیک و مدرن در جزیره زیبای قشم هستید، رستوران الوند قشم گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. مسافرانی که با انتخاب و رزرو تور قشم به دنبال نوش جان نمودن غذای خود در رستوران های با کیفیت قشم می باشند. در مقاله رزرو تور قشم و معرفی بهترین رستوران های جزیره می توانید با این رستوران ها آشنا شوید.

تور قشم و رستوران الوند قشم

در رستوران الوند قشم می توانید از غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی و انواع غذاهای دریایی همچنین غذاهای سنتی جزیره قشم نوش جان نمایید. این رستوران واقع در بلوار آزادگان، نبش خیابان الهیه در قشم با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما خواهند بود.

جهت سفر به قشم با انتخاب و رزرو تور قشم از "های تور" می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های قشم از مراکز گردشگری قشم و مراکز خرید قشم دیدن نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

قشم زیبا، واقع در جنوب کشور، از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است. به همین دلیل است که بازارهای درگهان قشم، شناخته شده هستند. در این بازارها می‌توانید پوشاک متنوع، لوازم بهداشتی و آرایشی و برقی را خریداری کنید. قیمت تمامی کالاهای بازار درگهان به نسبت دیگر نقاط کشور ارزان‌تر هستند.

یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم، بازارهای درگهان است. با آژانس گردشگری "های تور" همراه باشید. تا با معروف‌ترین بازارهای بندر درگهان آشنا گردید.

 معرفی بازارهای درگهان قشم

معرفی بندر درگهان قشم

درگهان قسمتی از جزیره قشم می‌باشد که در شمال جزیره واقع شده است. به عبارت دیگر بندر درگهان میان شهر قشم و بندر لافت قرار دارد. در بندر درگهان اصلی‌ترین مراکز تجاری قشم وجود دارد. در واقع بندر درگهان یک شهر بندری بسیار کوچک است که از یک میدان و چند خیابان تشکیل شده است. بندر درگهان قدمتی بسیار دارد و از نظر تاریخی بسیار با اهمیت است. بازار، کافی شاپ، رستوران و اقامتگاه از امکانات این بندر زیبا هستند.

بندر درگهان با قشم حدود 20 دقیقه فاصله دارد. مسافران مقصد قشم، با رزرو هتل قشم می‌توانند از این بندر دیدن کنند. جالب است بدانید هر ساله تعداد کثیری از مغازه داران و بوتیک داران ر سراسر کشور برای تهیه اجناس مورد نیاز خود به بندر درگهان مراجعه می‌کنند. زیرا تنوع بازارهای درگهان قشم بسیار و قیمت‌ها مقرون به صرفه است.

آدرس بندر درگهان قشم: ایران- جزیره قشم- 20 کیلومتری غرب جزیره

 خلیج فارس و بازارهای درگهان قشم

بازارهای درگهان قشم

قطعا می‌دانید که در کشور ما جزیره قشم و جزیره کیش جزء مناطق آزاد هستند. درست به همین دلیل است که عمده واردات کشور از این دو جزیره صورت می‌گیرد. بندر درگهان اصلی‌ترین مرکز تجارت کشور محسوب می‌شود. تمامی کالاهای خارجی از کشورهای دور و نزدیک وارد بندر درگهان می‌شوند. بازارهای درگهان قشم نیز این کالاها را به قیمت مناسب به مردمان ارائه می‌کنند.

معروف‌ترین بازارهای درگهان قشم عبارتند از:

  • بازار قدیم درگهان
  • بازار نخل درگهان
  • مجتمع ایران زمین
  • مرکز خرید دو دلفین
  • مرکز خرید مروارید
  • مرکز خرید اطلس
  • مرکز خرید صدف
  • مرکز خرید زمرد
  • مرکز خرید دریا

بازارهای درگهان قشم

بازار قدیم درگهان قشم

بازار قدیم درگهان، محبوب‌ترین بازار قشم شناخته می‌شود. این بازار قدیمی‌ترین بازار در قشم است که با دریا 3 دقیقه فاصله دارد. بازار قدیم در بخش‌هایی سرباز و بخش‌هایی سر بسته می‌باشد. دالان‌های باریک و اصیل و غرفه‌های کوچک این بازار بسیار لذت بخش است. با رزرو تور قشم نیز می‌توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال می‌باشد.

بازار قدیم یکی از بازارهای درگهان قشم

بازار نخل درگهان قشم

یکی از لوکس‌ترین بازارهای درگهان قشم، بازار نخل است. معماری این بازار بسیار زیباست وبیش از 200 غرفه دارد. در بازار نخل نیز بهترین و متنوع‌ترین پوشاک با هر گروه سنی یافت می‌شود. یکی از ویژگی‌های بازار نخل نزدیکی به دریا و رستوران و کافی شاپ است. داخل خود پاساژ محلی برای استراحت از گرمای آفتاب است. ساعت فعالیت بازار از ساعت 7 صبح تا 9 شب است.

بازارهای درگهان قشم- نخل

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مجتمع تجاری ایران زمین با وجود فضای کوچکی که دارد بسیار راحت است. این بازار برای خرید لباس و لوازم ورزشی یک گزینه عالی است. این مجتمع تجاری دارای یک رستوران با کیفیت غذایی بالا می‌باشد.

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین نیز، از سری بازارهای درگهان قشم است. این بازار نوساز و لوکس تا بازار قدیم فقط 4 دقیقه فاصله دارد. بازار دو دلفین محصولات بیشتری برای عرضه کردن دارد. انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، عطر، لباس‌های مردانه و زنانه و بچگانه در این بازار موجود است.

 بازار درگهان قشم- دو دلفین

مرکز خرید مروارید درگهان

یکی دیگر از بازارهای ارزان در این بندر زیبا، مروارید است. مرکز خرید مروارید بسیار معروف است و کالاهای ارزان و متنوع دارد. فاصله تقریبی این بازار با دو دولفین تنها 6 دقیقه است. در این بازار پوشاک، لوازم خانگی و کیف و کفش‌های با کیفیت ارائه می‌شود.

بازارهای درگهان قشم

مرکز خرید اطلس درگهان

درست است که در تمامی بازارهای درگهان قشم، اکثر کالاها به فروش می‌رسد. اما در هر بازار یک محصول بیشتر و متنوع‌تر است. در واقع بورس آن کالا می‌باشد. مرکز خرید اطلس بورس کیف و کفش و البته چمدان است.

 بازارهای درگهان قشم اطلس

مرکز خرید صدف درگهان

با توجه به قضیه بورسی که گفته شد، بورس لوازم خانگی برقی نیز بازار صدف قشم است. این بازار پوشاک و لوازم جانبی دیگری نیز برای عرضه دارد.

 بازار صدف درگهان قشم

مرکز خرید زمرد درگهان

عمده فروشی شلوار جین و شلوار پارچی در بازار زمرد است. این بازار نزدیک بازار دریا قرار دارد. جالب است بدانید بازار چینی‌ها نیز در این مرکز خرید واقع شده است. بنابراین با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید.

مرکز خرید زمرد بازارهای درگهان قشم

مرکز خرید دریا درگهان

از سری قدیمی‌ترین بازارهای درگهان قشم، بازار دریاست. این بازار فروشگاه‌های متنوعی چون لباس، کیف و کفش و لوازم برقی دارد. البته بورس لباس نوزاد نیز در این بازار است. بازار دریا دو طبقه‌ دارد و از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است. رستوران این مرکز خرید نیز بسیار معروف است.

مرکز خرید دریا در بازار درگهان قشم- دریا

هتل‌های نزدیک به بازارهای درگهان

با رزرو تور قشم از طریق آژانس مسافرتی "های تور" می‌توانید هتل مد نظر خود را رزرو کنید. رزور هتل آپارتمان شیک قشم و رزرو هتل 4 ستاره قشم را به ما بسپارید.

هتل‌های نزدیک به بازارهای درگهان قشم عبارتند از:

  • هتل آپارتمان پرشین گلف قشم
  • هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل آلاله 2 قشم
  • هتل سینگو قشم
  • هتل آرمان قشم

با احترام مجموعه "های هتل" و "های تور" سفری لذت بخش را برای شما آرزو می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جنوب کشور یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی در ایران است. خلیج زیبا و نیلگون جنوب و مردمان مهربان و خون گرم مردم را از سراسر کشور به سمت خود فرا می‌خواند. جزیره کیش و جزیره قشم، دو قطب بزرگ توریستی و گردشگری ایران هستند. هرساله علاوه بر مسافران داخلی خیل عظیمی از مسافران خارجی به جنوب کشور سفر می‌کنند. هر دو جزیره جاهای دیدنی و توریستی مخصوص به خود را دارند. اما مسافران همیشه در تردید هستند که به کدام جزیره سفر کنند. در این مطلب قصد بررسی و مقایسه‌ کیش و قشم را داریم.

رزرو تور قشم و رزرو تور کیش ، همواره از پرطرفدارترین تورهای داخلی و تفریحی هستند. آژانس گردشگری "های تور" در ادامه به جاهای دیدنی جزیره‌های قشم و کیش خواهد پرداخت.

جزیره کیش و قشم در یک نگاه

مهم‌ترین تفاوت میان جزیره کیش و قشم، وسعت این دو جزیره است. جزیره قشم از نظر وسعت بسیار بزرگ‌تر از کیش است. جزیره کیش نیز لوکس است و اکثر بناهای آن نوساز و مدرن می‌باشد. اما در مقابل جزیره قشم هنوز در اکثر نقاط شهر بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. نکته قابل توجه دیگر این است که جزیره کیش توریستی‌تر می‌باشد. از نظر آب و هوا نیز لازم است بدانید، تفاوتی میان این دو جزیره وجود ندارد. هر دو جزیره دارای آب و هوای گرم و مرطوب هستند. یکی از تفاوت‌های فاحش میان این دو جزیره زیبا، مبحث هزینه است. هزینه سفر به کیش به نسب قشم بیشتر است.

 مقایسه جزیره کیش و قشم در یک نگاه

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر جاهای دیدنی

در قسمت قبل به مقایسه کلی از این دو جزیره پرداختیم تا به صورت نسبی با این دو جزیره آشنا گردید. اما هدف اصلی این مطلب پرداختن به جاهای دینی و مقایسه بین جاذبه‌های گردشگری است. جاهای دیدنی کیش بیشتر تفریحی و رفاهی می‌باشد. در صورتی که جاهای دیدنی قشم بیشتر طبیعی، تاریخی و زیست محیطی است. برای بررسی این موارد به تقیسم بندی زیر پرداخته‌ایم.

مقایسه‌ کیش و قشم براساس جاذبه‌های گردشگری عبارتند از:

  • جاذبه‌های تفریحی
  • جاذبه‌های تجاری
  • جاذبه‌های تاریخی و طبیعی

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر جاهای دیدنی

 

بررسی جاذبه‌های تفریحی

جاذبه‌های تفریحی در جزیره لوکس کیش به مراتب بیشتر از جزیره قشم است. کیش، سال‌هاست که قطب توریستی ایران محسوب می‌شود. بنابراین از گذشته تاکنون به دنبال تفریحات و جاذبه‌های دیدنی و رفاهی است. اما در شهری چون قشم، که چندین سال است به قطب گردشگری تبدیل شده است کمتر شاهد تفریحات و سرگرمی‌ها هستیم.

برخی از جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش می‌شود عبارتند از:

  • باغ پرندگان کیش
  •  پارک دلفین‌های کیش
  • کارتینگ و بازی‌های جدید
  • مجتمع‌های تجاری و تفریحی
  • شهربازی، پارک آبی اوشن
  • مجتمع توریستی و تفریحی پینگو یا پنگوئن

جاذبه‌های تفریحی کیش و قشم

بررسی جاذبه‌های تجاری

یکی از جاهای دیدنی در هر شهر، مراکز تجاری یا خرید است. خرید بخش عظیمی و لذت بخشی در هر سفر است. مقایسه‌ کیش و قشم از نظر مراکز تجاری و بازار بسیار سخت می‌باشد. زیرا هر یک از این دو جزیره از نظر تجاری ویژگی‌های خاصی دارند. به طور کلی مراکز خرید در کیش لاکچری‌تر و گران قیمت‌تر هستند. برندهای معتبر زیادی در کیش فروشگاه دارند. اما در قشم تعداد فروشگاه‌ها بسیار زیادتر است اما از لوکسی آن کاسته می‌شود. لازم است بدانید تمامی محصولات وارد شده به کشور از طریق قشم است. قیمت کالاهای قشم بسیار ارزان‌تر است.

برخی از مراکز تجاری این دو جزیره عبارتند از:

  • بازار پردیس کیش
  • بازار مرجان کیش
  • بازار مروارید کیش
  • بازار ونوس کیش
  • بازار ستاره قشم
  • بازارهای درگهان قشم
  • بازار قدیم قشم
  • بازار پردیس قشم

جاذبه‌های تجاری کیش و قشم

بررسی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی

در جزیره قشم جاذبه‌های تاریخی بیشتری وجود دارد. این جاذبه‌ها با قدمت بسیار از نظر تاریخ و تمدن کشور بسیار ارزشمند هستند. در جزیره کیش نیز جاذبه‌های تاریخی نیز به وفور به چشم می‌خورد. اما در مقایسه‌ کیش و قشم می‌توان گفت جزیره قشم را به تاریخ دوستان پیشنهاد می‌دهیم. از نظر طبیعی نیز جزیره قشم بسیار غنی‌تر از جزیره کوچک است. در نزدیکی جزیره قشم، جزایر لارک، هنگام، هرمز نیز واقع شده‌اند. هر یک از این جزایر از نظر طبیعی در دنیا تک هستند.

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این دو جزیره عبارتند از:

  • دره ستارگان قشم
  • قلعه پرتغالی‌ها قشم
  • تنگه چاهکوه قشم
  • روستای لارف قشم
  • کشتی یونانی کیش
  • شهر زیر زمینی کاریز کیش
  • خانه اعیانی‌های کیش
  • جزایر ناز قشم
  • جنگل‌های حرا قشم

مقایسه کیش و قشم-تاریخی و طبیعی

رزرو هتل در "های هتل"

برای رزرو هتل در کیش و رزرو هتل قشم کافیست به "های هتل" مراجعه کنید. آژانس ما رزرو هتل 5 ستاره تا رزرو هتل آپارتمان را برای مسافران آسان کرده است.

بهترین هتل‌های کیش و قشم عبارتند از:

هتل ترنج کیش

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر قیمت هتل عبارتند از:

  • قیمت بالاتر هتل‌های کیش
  • تنوع بیشتر هتل‌های کیش
  • امکانات بیشتر هتل‌های کیش
  • تنوع بیشتر سوئیت‌های قشم
  • اقتصادی بودن هتل‌های قشم
  • عدم وجود هتل‌های 5 ستاره در قشم

امید داریم با خواندن این مطلب انتخابی مناسب و سفری بیادماندنی را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

کشور ایران یکی از پهناورترین کشورهای جهان است. در کشور ما جاذبه‌‌های گردشگری فراوانی به وجود دارد. بسیار از جهانگردان و طبعیت گردان‌های خارجی هرساله به ایران سفر می‌کنند. بناهای تاریخی و معماری‌های خاص از ویژگی دیدنی‌های ایران است. البته جاذبه‌های طبیعی ایران نیز در تمام دنیا شهره است. اگر عاشق سفر و ماجراجویی هستید، بازدید از زیباترین جزایر ایران بهترین گزینه‌ است. شاید تصورش برایتان غیر ممکن باشد وقتی بدانید در ایران 427 جزیره وجود دارد. البته برخی از این جزایر غیر مسکونی هستند. جالب است بدانید بیش از 40 جزیره در خلیج فارس قرار گرفته‌اند.

با آژانس مسافرتی "های هتل" همراه باشید تا زیباترین جزایر ایران را بشناسید.

زیباترین جزایر ایران

زیباترین جزایر ایران کدام است؟

همانطور که در قسمت مقدمه آوردیم اکثر جزایر مسکونی در جنوب کشور قرار دارند. هر یک از این جزایر ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند. این جزایر از نظر توریستی، منابع طبیعی، منابع زیست محیطی، منابع دریایی، موقعیت جغرافیایی و... حائز اهمیت هستند. در تمامی جزایر ایران امکان رزرو هتل یا رزرو اقامتگاه نیز وجود دارد.

زیباترین جزایر ایران عبارتند از:

  • جزیره قشم
  • جزیره کیش
  • جزیره هرمز
  • جزیره هنگام
  • جزیره لارک

زیباترین جزایر ایران

معرفی جزیره قشم

بزرگ‌ترین جزیره ایران با مساحت 1500 کیلوکتر مربع قشم است. جالب است بدانید تنها ژئوپارک ایران نیز در جزیره قشم واقع شده است. جاذبه‌های گردشگری قشم آنقدر زیاد است، که نام عجایب هفتگانه ایران را بر آن نهاده‌اند. در این جزیره شگفتی‌های اسرار آمیزی برای کشف موجود است. البته یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این جزیره قطب تجاری است.

قشم به دلیل آن که جزء مناطق آزاد ایران است فروشگاه‌های زیادی دارد. انواع کالاهایی چون پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم برقی در این جزیره به فروش می‌رسد. بندر درگهان قشم اصلی‌ترین بندر وارد کننده ایران می‌باشد. تمامی محصولات این منطقه به دیگر نقاط کشور صادر می‌شوند. از جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، کوه نمکدان، جزیره ناز و... را نام برد.

جزیره قشم

معرفی جزیره کیش

جزیره کیش لوکس‌ترین و زیباترین جزایر ایران است. این شهر از نظر توریستی جایگاه ویژه‌ای در ایران دارد. این جزیره با مساحت 91 کیلومکتر دومین جزیره بزرگ است. برای سفر به این جزیره می‌توانید از طریق زمینی و هوایی اقدام کنید. این جزیره با تنوع بالای هتل‌ها رزرو هتل در کیش را آسان نموده است. به جرات می‌توان گفت لاکچری‌ترین هتل‌های ایران در کیش است. در این مناطقه توریستی بناهای تاریخی، تفریحات مفرح و طبیعی به وفور موجود است. مراکز تجاری جزیره کیش نیز انواع کالاهای برند و باکیفیت را عرضه می‌کنند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، ساحل مرجانی، پارک دلفین‌ها، سافاری، پارک آبی اوشن را نام برد. رستوران‌های خاص، کنسرت، بازی‌های دریایی، کشتیرانی و... از جمله تفریحات رایج در جزیره کیش هستند.

جزیره کیش

معرفی جزیره هرمز

جزیره هرمز به جزیره رنگین کمان معروف است. شکل ظاهری این جزیره بیضی و طول آن 6000 متر است. یکی از زیباترین جزایر ایران نیز هرمز خارق العاده می‌باشد. این جزیره بسیار زیبا در نزدیکی جزیره قشم واقع شده است. توریست‌های خارجی تنها برای بازدید از این جزیره از نقاط بسیار دور به ایران سفر می‌کنند. مسافران با رزرو تور قشم می‌توانند از این جزیره با کشتی دیدن کنند.

جزیره هرمز

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده جزیره هرمز، خاک‌ها و ماسه‌های هزار رنگ است. به جرات می‌توان گفت دره رنگین کمان هرمز، جاذبه‌ای عجیب در تمام دنیاست. قلعه پرتغالی‌ها، غار الهه نمک فیروزه‌ای و فرش خاکی قرمز از دیدنی‌های هرمز زیبا هستند. خاک سرخ جزیره هرمز، تنها خاک خوراکی در جهان است. ساکنان این منطقه از این خاک به عنوان ادویه استفاده می‌کنند.

جزیره هنگام

معرفی جزیره هنگام

جزیره هنگام به جزیره دلفین‌ها مشهور است. این جزیره تنها 600 نفر سکنه دارد که سر جمع در سه روستا زندگی می‌کنند. جزیره هنگام از نظر حیاط وحش بسیار ارزشمند است. دلفین، لاک پشت و غزال حیوانات کمیاب این منطقه هستند. اگر عاشق تجربه کردن یک محیط آرام و دنج هستید از این جزیره دیدن کنید. بازدید از حیوانات خاص و قایقرانی در آب‌های آرام بسیار زیباست. ساحل نقره‌ای جزیره هنگام و شنای دلفین‌ها را می‌توانید، در این جزیره تماشا کنید.

جزیره هنگام

معرفی جزیره لارک

جزیره لارک از جزیره هنگام کوچک‌تر است. این جزیره تنها 250 خانوار دارد. تمامی سکنه این جزیره در قلعه تاریخی به سر می‌برند. این جزیره کوچک 7.48 کیلومتر مساحت دارد. و در تنگه هرمز واقع شده است. جزیره لارک نیز یکی از زیباترین جزایر ایران است. این جزیره به شب‌های روشن نیز معروف می‌باشد. وجود فیتوپلانکتون‌ها در آب‌های این جزیره سبب درخشش در شب می‌شود. چناچه به قشم سفر می‌کنید لذت بازدید از این مکان را از دست ندهید.

جزیره لارک

بهترین هتل‌های قشم و کیش

رزرو هتل در قشم و رزرو هتل در کیش یکی از مراحل سفر به این جزایر است. آژانس مسافرتی های هتل با توجه به سلیقه شما رزرو هتل 5 ستاره کیش و رزرو هتل 4 ستاره قشم را انجام خواهد داد. البته افرادی که به دنبال رزرو هتل آپارتمان شیک قشم و رزرو هتل آپارتمان خوب کیش هستند نیز گزینه انتخابی بسیاری دارند.

بهترین هتل‌ها در زیباترین جزایر ایران:

با مراجعه رزرواسیون آنلاین "های تور" و  رزرو تور کیش و رزرو تور قشم سفری ایمن را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

آیا می‌دانید لذت بخش‌ترین قسمت سفر چیست؟ به جرات می‌توان گفت خرید سوغاتی یکی از ماندگارترین لحظات سفر است. گشت و گذار در بازارهای مقصدی که به آن سفر کردید بسیار خوشایند است. آشنایی با مردمان، رنگ و بوی پوشاک و خوراک یک منطقه تجربه‌ای خاص است. سنت بسیار زیبایی که در میان ایرانیان رواج دارد، خرید سوغاتی است. ما ایرانی‌ها به رسم یادگاری و یادبود، برای آنان که دوستشان داریم هدیه می‌آوریم. این هدیه معمولا از سوغاتی‌های آن مقصد تهیه می‌شود. اطلاع از سوغاتی هر شهر و کشور قبل از خرید یک امر ضروری است. در این قسمت به معرفی سوغات قشم خواهیم پرداخت.

آژانس مسافرتی "های هتل" با مقالات راهنمای سفر، قصد دارد سفری خاطره انگیز را به شما هدیه دهد.

سوغات قشم

سوغات قشم را بشناسید!

هر منطقه توریستی تعداد زیادی کالا برای فروش دارد. این کالاها براساس فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین موقعیت جغرافیایی متفاوت است. برای مثال کالاهای تولیدی شمال و جنوب یا شرق و غرب کشور با یکدیگر متفاوت هستند. در شمال برنج و چای و در جنوب خرما و ادویه‌جات کشت می‌شود. شاید تاکنون کمتر از سوغاتی‌های قشم صحبت شده است. اگر قصد رزرو تور قشم را دارید این مطلب را مطالعه فرمایید.

معروف‌ترین سوغات قشم عبارتند از:

  • صنایع گلیم و رودوزی
  • صنایع دستی حصیری
  • صنایع دستی دریایی
  • کیک سنتی هلر
  • نان‌های محلی
  • ادویه جات
  • پوشاک
  • خرما

صنایع گلیم بافی و رودوزی

همانطور که می‌دانید هر منطقه‌ای با توجه به فرهنگ خود لباس می‌پوشند. در جنوب کشور به خصوص قشم لباس‌های زنان زرق و برق خاصی دارند. اکثر پیراهن‌ها، روسری‌ها و شلوارهای زنان قشمی نوار دوزی شده است. به این نوار دوزی‌ها گلبتون دوزی، شک بافی، چهل تکه و خوس دوزی گفته می‌شود. این سوزن دوزی‌ها بسیار ظریف هستند و در تمام دنیا تک می‌باشند. برقع‌‌های رنگی، پارچه‌ها و لباس‌های رودوزی شده و گلیم از یکی از سوغات قشم هستند.

سوغات قشم

صنایع دستی حصیری و هنرمندانه

حصیربافی در جنوب کشور یکی از هنرهای بسیار منحصر به فرد است. حصیربافی و سوندبافی‌ها از الیاف خاصی تشکیل می‌شوند. این الیاف از درخت نخل تولید شده و از آن زیر انداز، گلدان، سبد و سینی‌های حصیری تهیه می‌کنند. لوازم حصیری امروزه بسیار ترند شده‌اند و هدیه خوبی برای عزیزانتان می‌باشد.

سوغات قشم

صنایع دستی دریایی و زیبا

قطعا می‌دانید دریای خلیج فارس مملو از صدف و سنگ‌های زیباست. در هر جذر و مد تعداد زیادی سنگ و صدف روی ساحل برجای می‌ماند. بومیان و ساکنان محلی با جمع آوری صدف، مرجان، ستاره دریایی و... آثار زیبایی خلق می‌کنند. تابلو، مجسمه، زیورآلات و تزیینی از صنایع دریایی تولیدی هستند. یکی از شناخته شده‌ترین سوغات قشم صنایع دستی دریایی است.

سوغات قشم

کیک سنتی هلر با طعمی عالی

یکی از سوغاتی‌های خوراکی قشم، کیک هلر است. این سوغاتی شبیه به کیک‌های اسفنجی پوک می‌باشد. این کیک بسیار خوش طعم از شیرینی‌هایی است که در هیچ کجای کشور وجود ندارد. بنابراین خرید این سوغاتی می‌تواند یک هدیه عالی و خاص باشد.

نان‌های محلی خوش بو

طعم و بوی نان‌های هر منطقه با دیگری متفاوت است. در جنوب کشور نیز نان‌های محلی بسیاری وجود دارد. این نان‌ها براساس ذائقه جنوبی‌ها طبخ می‌شود. نان تموشی یکی از نان‌های خوشمزه و محبوب این مرز و بوم است. ترکیب آرد و تخم مرغ و سس ماهی و سس سوراغ نان تموشی را شامل می‌شود. نان خمیر، سوخاری، رخنه و فلزی از دیگر نان‌های محلی هستند.

 

ادویه جات با عطری اصیل

اگر به جنوب سفر نکرده باشید باز هم نام ادویه جنوبی را شنیده‌اید. ادویه‌های قشم عطر و بویی اصیل دارند. جالب است بدانید بهترین ادویه در ایران را در جزیره قشم و جنوب تولید می‌شود. اگر مایل هستید عطر غذاهای جنوبی را با خود به یادگار ببرید، از ادویه جات جنوب غافل نشوید.

سوغات قشم

پوشاک متنوع و ارزان

قشم منطقه آزاد در ایران است. بنابراین کشتی‌های تجاری انواع پوشاک مردانه و زنانه را به این منطقه می‌آورند. تنوع بالا، قیمت ارزان و برندهای معتبر را می‌توانید در قشم بیابید. بنابراین خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم برقی، شکلات، لوازم بهداشتی و آرایشی همگی به وفور به چشم می‌خورند. خرید پوشاک به عنوان سوغات قشم بسیار مرسوم است.

 

خرماهای بی نظیر جنوبی

جنوب کشور را به خرماهای متنوع و اعلا می‌شناسیم. بهترین خرماها در جنوب کشور پرورش یافته می‌شوند و دیگر نقاط ارسال می‌گردند. پس چه چیز بهتر از خرید خرما تازه و اصل جنوبی برای سوغاتی؟

 

رزرو هتل در "های هتل"

رزرو هتل در قشم امری بسیار سخت است. زیرا این جزیره کوچک هتل 5 ستاره ندارد. بنابراین بهتر است قبل از رزرو هتل در قشم با آژانس معتبر مشورت کنید. رزرو هتل ارزان و رزرو هتل 4 ستاره قشم را به ما بسپارید.

هتل‌های پیشنهادی "های هتل" عبارتند از:

با رزرو تور قشم در آژانس "های تور" از تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت ما بهره مند گردید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

گشت و گذار در شهر های جدیدی که به آن سفر می کنیم جز لذت های آن سفر است. اما گشت گذار در پایتخت جز واجباتی است که همه آن را انجام می دهند. هر کسی برای گشت گذار در پایتخت مکان های مختلفی می رود. اما معمولا اکثر مراکز خرید لوکس تهران همه چیز دارند از انواع محصولات تا سینما و رستوران و حتی شهر بازی و...، دراین مقاله می خواهیم سه نمونه به شما معرفی کنیم.

مجمتع سام سنتر

این مرکز خرید در شمال تهران در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد و شامل 9 طبقه است. مجموعه ای از کالا های خارجی و ایرانی برند و گران قیمت را در خود دارد. اولین فروشگاه بند این مجموعه مون بلان است که سازنده عینک آفتابی، قلم، جواهرات، محصولات چرمی است. برند های دیگری مانند چروتی ، شوپارد، بولگاری و... در این مجتمع هستند. تمامه مجموعه های برند این مرکز خرید در طبقات اول تا دوم هستند و طبقات سوم تا هفتم پارکینگ مجموعه است. این مرکز خرید یک رستوران لوکس هم در خود دارد که در طبقه نهم قرار دارد و منویی متنوع از انواع غذا های ایرانی و فرنگی دارد و محل خوبی برای صرف وقت و برگزاری جلسات کاری است.

آدرس: تهران، خیابان فرشته.

 

مراکز خرید لوکس تهران

 

مجتمع تجاری کوروش

حتی اگر شما قصد خرید از هیچ برند یا مجمعه ای را ندارید، پیشنهاد می کنیم برای گشت گذار به این مرکز خرید سر بزنید. در این مجموعه انواع برند های مطرح و کلا های اساسی و مهم قابل عرضه هستند. امکانات این مرکز خرید شامل: فود کورت، پردیس سینمایی، اتاق سیگار، ماساژ، کارواش، پارکینگ، خیاطی و خانه کودک است. در این مجتمع تجاری در بعضی طبقات بورس انواع گوشی و طلا جواهرات وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. برند هایی آشنا و با کیفیت که در زمینه کیف، کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت و محصولات چرمی هستند را می توایند در این مجتمع پیدا کنید.

آدرس: بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی.

 

مراکز خرید لوکس تهران

 

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در سال 1393 در تهران ساخته شد و از همان زمان مشغول به کار شده است. اما از آن زمان تا الان جز یکی بهترین مرکز خرید ها در کل کشور شده است. می شود به جرئت گفت این مرکز خرید بورس انواع کالای لوکس و لاکچری و برند است که باب میل خاص پسندان است. انواع برند ها مانند: جی اوکس، اسکچرز، ال سی واکیکی، منگو، آدیداس و....

امکانات پالادیوم

در این مرکز خرید انواع کیف، کفش، پوشاک و انواع قنادی و یک هایپر مارکت بزرگ دارد که کسانی که نزدیک به این مرگز خرید باشند خریدشان را این هایپر مارکت انجام می دهند. امکانات این مرکز خرید شامل: استخر، سالن ورزشی، رستوران و فودکورت و پارکینگ است. ساعات کار پالادیم از 10 صبح تا 10 شب است.

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم.

 

مراکز خرید لوکس تهران

مراکز خرید لوکس تهران

 

حرف آخر

این سه مرکز خرید جز بهترین های تهران هستند، هر چند که مراکز خرید لوکس در تهران خیلی زیاد هستند که شما می توانید آنها را با جست جو پیدا کنید. اما اگر شما قصد رزرو هتل در تهران نزدیک به این سه مجتمع تجاری دارید یا قصد خرید کالا لوکس و برند را دارید، حتما برای گشت گذار از آنها بازدید کنید..



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل قشم برای گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر می‌کنند یک چالش است. همانطور که مستحضر هستید اقامت در یک هتل نامناسب سفر را خراب می‌کند. برای داشتن سفری رویایی و برنامه ریزی شده رزرو تور قشم پیشنهاد می‌شود. جزیره بزرگ قشم، دارای جاذبه‌های هفتگانه است. بازدید از جاذبه‌های فراوان و وجود مراکز خرید مردم را به سمت جنوب کشور جذب کرده است. جنگل حرا، جزایر ناز، غار خربس، دره تندیس برخی از این جاذبه‌ها هستند. اگر شما هم قصد سفر به قشم دارید با ما همراه باشید. زیرا "های هتل" در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های قشم خواهیم پرداخت.

بهترین هتل‌های قشم کدام‌اند؟

در هر شهر و جزیره‌ای برخی هتل‌ها به نسب دیگر اقامتگاه‌ها بهتر هستند. مسافران به دلیل نا آگاهی از اقامتگاه‌های خوب نمی‌توانند رزرو هتل خوبی داشته باشند. به همین منظور برای داشتن سفری لذت بخش و راحت این مقاله را ارائه کرده‌ایم. در آژانس مسافرتی ما امکان رزرو هتل 4 ستاره قشم، رزرو هتل 3 ستاره قشم، رزرو هتل 2 ستاره قشم و رزرو هتل آپارتمان شیک قشم ممکن خواهد بود. جالب توجه است که این در این جزیره هتل 5 ستاره وجود ندارد. البته هتل زیگوارت قشم و هتل سورینت مریم از هتل‌های 5 ستاره در دست احداث هستند.

بهترین هتل‌های قشم عبارتند از:

معرفی هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون یکی از بهترین اقامتگاه‌های قشم است. این هتل معماری بسیار زیبا و ویو رو به دریا دارد. این هتل چندین سال است که به از گردشگران پذیرایی می‌کند. هتل فولتون از سه بخش ویلایی، آپارتمانی و هتلی تشکیل شده است. نزدیکی به دریا، ویو زیبا، اتاق‌های راحت و شیک از ویژگی‌های رزرو هتل فولتون می‌باشند. ادامه مطلب...

معرفی هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم، هتلی 4 ستاره است. این هتل 58 واحد اقامتی متنوع با امکانات عالی دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود. وضعیت تمیزی اتاق‌ها و کیفیت رستوران آن فوق العاده است. خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره بسیار لاکچری و عالی می‌باشد. با رزرو هتل ساحل طلایی قشم می‌توانید از ورزش‌های آبی نیز بهره‌مند گردید.

معرفی هتل خلیج فارس قشم

رزرو هتل خلیج فارس قشم را به آن دست از مسافرانی پیشنهاد می‌دهیم که عاشق دریا هستند. زیرا این هتل نیز چشم اندازی رو به دریا دارد. ساحل آرام، آلاچیق‌های زیبا محیط دنج برای استراحت هستند. تنوع اتاق‌های این هتل بسیار و خدمات آن عالی است. دو رستوران با غذاهای با کیفیت پذیرای مسافران هستند. در اتاق‌ها نیز تمامی امکانات و خدمات رفاهی موجود است. ادامه مطلب...

معرفی هتل ایرمان قشم

هتل ایرمان در واقع یک هتل بوتیک است. هتل بوتیک‌ها کوچکتر از هتل‌ها هستند. از طرفی دیگر از معماری و سبک خاصی پیروی می‌کنند. اتاق‌های این هتل معماری و دیزاین زیبایی دارند. تمامی امکاناتی چون اینترنت، سرویس بهداشتی، یخچال، مبلمان، سشوار و... در این هتل موجود می‌باشد. با رزرو هتل بوتیک ایرمان می‌توانید از بوفه صبحانه رایگان استفاده کنید. اما در این هتل رستورانی وجود ندارد. ادامه مطلب...

معرفی هتل آتامان قشم

اگر خواهان رزرو هتل 5 ستاره قشم هستید. با نبود هتل 5 ستاره بهترین انتخاب هتل آتامان است. این هتل 4 ستاره در سال 1396 در 7 طبقه تاسیس شده است. این هتل دارای رستورانی شیک با طعم فوق العاده است. انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی در این رستوران عرضه می‌شود. برخورد پرسنل هتل آتامان بسیار عالی و محترمانه است. صبحانه این هتل تنوع و کیفیتی بسیاری دارد. با رزرو تور قشم و رزرو هتل آتامان قشم سفری لذت بخش داشته باشید. ادامه مطلب...

معرفی هتل الوند قشم

یکی از بهترین هتل‌های قشم با 3 ستاره طلایی هتل الوند است. این هتل نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. با توجه به قیمت مناسبی که دارد خدمات فولی را ارائه می‌دهد. خدمات ویژه و معلولین از خدمات متمایز این هتل هستند. سوئیت‌ها و واحدهای این هتل بسیار راحت و دلباز می‌باشند. رزرو هتل الوند را به افرادی توصیه می‌کنیم که قصد نزدیکی به مراکز تجاری را دارند. غذاهای دریایی این در بین گردشگران بسیار محبوب هستند. ادامه مطلب...

معرفی هتل آرتا قشم

هتل آرتا هتلی 4 ستاره در 7 طبقه است. این هتل با الهام از معماری سبک عربی و کلاسیک طراحی شده است. 48 واحد اقامتی در مدل‌های متنوع نیازهای رفاهی مسافران را فراهم می‌کند. سالن ورزشی، چای خانه، کافه، رستوران، اینترنت رایگان، فروشگاه از امکانات این هتل هستند. خدمات خشکشویی، نظافتی، تاکسیرانی و حمل بار نیز برای آسایش مسافر در نظر گرفته شده است. برای رزرو هتل آرتا به "های هتل" مراجعه شود. ادامه مطلب...

معرفی هتل ارم قشم

هتل ارم نیز از بهترین هتل‌های قشم است. این هتل در سال 1396 تاسیس شده و 10 هزار متر مربع است. این هتل 4 ستاره از لاکچری‌ترین و کلاس بالاترین هتل‌های قشم است. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، بدنسازی، ماساژ،  رستوران و... برخی امکانات این هتل هستند. با رزرو هتل ارم قشم تمامی آنچه از یک اقامت رویایی انتظار دارید در اختیارتان خواهد بود. ادامه مطلب...

"های هتل" به مسافران مقصد قشم پیشنهاد می‌دهد برای داشتن سفری اقتصادی در تور قشم شرکت کنید. با رزرو تور قشم در "های تور" می‌توانید سفری ارزان و ایمن داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مسافران زیادی هر ساله به دلایل مختلف همچون سفر های کاری، سفر های درمانی و یا خرید از مراکز خرید متعدد در تهران و ... عزم سفر به پایتخت کشور را می کنند. در سفر به تهران اگر برای اقامت و رزرو هتل تهران هزینه اقامت در هتل برای شما مد نظر است، با ما در مقاله اقامت و رزرو هتل های قیمت مناسب در تهران همراه باشید تا بتوانید یک اقامت ارزان در تهران را تجربه کنید.

اقامت و رزرو هتل های قیمت مناسب در تهران

هتل ورنوس تهران

این هتل سه ستاره در تهران با دارا بودن 56 واحد اقامتی در 5 طبقه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز تهران از جمله هتل های با قیمت مناسب در پایتخت کشور به شمار می آید. اتاق های موجود در این هتل آپارتمان همچون اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق چهارتخته و ... اقامتی دلنشین را با دارا بودن امکانات رفاهی همچون اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، صبحانه، مبلمان و ... فراهم می آورد.

همچنین با اقامت در این هتل می توانید از دسترسی آسان به موزه هنرهای معاصر تهران و دیگر مراکز خرید پایتخت بهره مند شوید. امکانات موجود در این هتل نظیر آسانسور، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، خدمات برای معلولین، چایخانه سنتی و ... اقامتی دلنشین را برای مسافران در تهران فراهم می آورد.

هتل قیمت مناسب ورنوس تهران

هتل شهر تهران

جهت اقامت و رزرو هتل هایی با قیمت مناسب در تهران، می توان هتل شهر تهران را در دسته بندی های هتل های ارزان پایتخت به شمار آورد. هتل شهر تهران جزو هتل های سه ستاره پایتخت کشور بوده که با دارا بودن 108 واحد اقامتی در 4 طبقه واقع در سه راه تهران پارس اول خیابان دماوند پذیرای شما مسافران عزیز خواهد بود. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی بوستان جنگلی سرخی حصار گزینه ی مناسب برای مسافرانی خواهد بود که به دنبال اقامت در هتل هایی به دور از شلوغی شهر می باشند. هوای پاک این منطق از تهران یکی از ویژگی های مهم اقامت در این هتل به شمار می آید.

هتل قیمت مناسب شهر تهران

با رزرو هتل شهر تهران می توانید ضمن اقامت در واحد های اقامتی نظیر اتاق دو تخته درجه یک دبل، اتاق دو تخته لوکس توئین، سوئیت رویال دو نفره، اتاق چهار تخته و ... از امکانات متعدد موجود در اتاق ها و هتل بهره مند شوید. از جمله امکانات موجود در هتل شهر تهران عبارت است از؛

  • سالن ورزشی
  • استخر
  • لاندری
  • ماساژ
  • آسانسور
  • چایخانه سنتی
  • آژانس مسافرتی
  • و ...

هتل سیمرغ تهران

جهت رزرو هتل تهران همچنین رزرو بهترین هتل های تهران، رزرو هتل سیمرغ تهران گزینه مناسبی برای مسافران خواهد بود. در این هتل چهار ستاره می توانید از امکانات متعدد 99 واحد اقامتی همچنین دیگر امکانات هتل بهره مند شوید. هتل سیمرغ تهران واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی از جمله هتل های واقع در مرکز شهر تهران بوده که دسترسی آسان به مراکز خرید و دیگر نقاط مختلف پایتخت را فراهم می آورد.

هتل قیمت مناسب سیمرغ تهران

ضمن اقامت در منطقه خوش آب و هوای تهران و رزرو هتل سیمرغ تهران شما می توانید اقامتی با قیمت مناسب با بهره مندی از امکانات متنوع این هتل نظیر کتابخانه، آسانسور، فروشگاه، لاندری، کافی شاپ، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر، اینترنت در لابی و ... بهره مند شوید.

هتل آپارتمان طوبی تهران

اقامت در هتل های قیمت مناسب تهران ضمن صرفه جویی در هزینه سفر امکان بهره مندی از امکانات متنوع را برای مسافران فراهم می آورد. رزرو هتل آپارتمان طوبی از جمله هتل های سه ستاره پایتخت بوده که در دسته بندی هتل های قیمت مناسب تهران واقع شده است و با دارا بودن 28 واحد اقامتی در 6 طبقه اقامتی دلنشین را برای مسافران به ارمغان می آورد. با رزرو هتل آپارتمان طوبی واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از دستگردی شما می توانید به آسانی به مراکز مختلف پایتخت دسترسی داشته باشید.

هتل قیمت مناسب آپارتمان طوبی تهران

با اقامت در یکی از واحد های اقامتی نظیر اتاق استودیو یک نفره، آپارتمان دو خوابه برای یک نفر، سوئیت استودیو دو نفره، آپارتمان یک خوابه دو نفره و ... می توانید از امکاناتی همچون میزتحریر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت در اتاق، مینی بار رایگان، مبلمان، دراور، تلفن در اتاق و .. بهره مند شوید.

هتل شهریار تهران

یکی دیگر از هتل های قیمت مناسب در تهران را می توان هتل دو ستاره شهریار نام برد. این هتل دارای 74 اتاق در 5 طبقه بوده که در میدان امام خمینی تهران واقع شده است. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی مراکز تجاری همچنین نزدیکی به بازار بزرگ تهران، دسترسی آسان به موزه های ایران باستان، کاخ گلستان و ... از جمله مزایای اقامت در این هتل برای مسافران به شمار می آید.

هتل شهریار هتل قیمت مناسب تهران

امکانات متعددی که در این هتل برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده همچون لابی، آسانسور، کافی شاپ، اینترنت در لابی، فتوکپی، فکس و ... همچنین واحد های اقامتی با امکانات متنوع اقامتی دلنشین را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.

هتل قیمت مناسب شهریار تهران

جهت رزرو هتل در تهران و اقامت در بهترین هتل های تهران، همچنین رزرو هتل های 5 ستاره تهران می توانید با مراجعه به سایت های هتل از میان تنوع بالایی از مکان های اقامتی هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

پایتخت کشور یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران از لحاظ جاذبه‌های گردشگری است. در داخل شهر تهران جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد. برخی از این جاذبه‌ها شامل کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، موزه ملی، برج میلاد، برج آزادی و... می‌باشد. اما تمامی این جاذبه‌ها در داخل شهر، حال شمال یا جنوب و شرق یا غرب واقع شده‌اند. اما در اطراف تهران نیز جاذبه‌های دیدنی و طبیعی فراوانی برای دیدن است. یکی از این جاذبه‌های طبیعی آبشار کلوگان تهران است. این آبشار از مناطق خوش آب و هوا و ییلاقات تهران می‌باشد. گردشگران قصد پایتخت، با رزرو هتل در تهران و یا رزرو تور تهران می‌‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا بیشتر با این مکان زیبا آشنا گردید.

آژانس مسافرتی"های هتل" یکی از منصف‌ترین آژانس‌های مسافرتی در ایران است. با تماس یا مراجعه به وبسایت رزرو آنلاین هتل، می‌توانید رزرو هتل 5 ستاره تهران، رزرو هتل آپارتمان شیک تهران را به راحتی انجام دهید.

آبشار کلوگان تهران ، یکی از جاذبه‌های طبیعی پایتخت

همه چیز درباره آبشار کلوگان تهران

کلوگان یکی از آبشارهای اطراف‌ تهران است. جالب است بدانید این آبشار در واقع بلندترین آبشار پایتخت محسوب می‌شود. با کمی پیاده روی پس از گذراندن روستا می‌توانید از این آبشار طبیعی دیدن فرمایید. این آبشار از جاذبه‌های اصلی طبیعی این شهر است که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. البته در میان توریست‌ها، کوهنوردان برای دیدن این آبشار شور و هیجان بیشتری دارند.

آبشار کلوگان تهران یک آبشار دو طبقه است. این آبشار حدود 30 تا 40 متر از سطح زمین فاصله دارد. سکو مانندی که در وسط آبشار وجود دارد، حوضچه کوچکی را به وجود آورده است. این حوضچه در فصل گرم سال تهرانی‌ها و مسافران را به سمت خود فرا می‌خواند. برای رسیدن به این آبشار زیبا و بلند لازم است از دره‌ای دیدنی که در مسیر روستا قرار دارد عبور کنید. روستای کلوگان نیز چشم اندازی بی نظیر دارد.

همه چیز درباره آبشار کلوگان تهران

روستای کلوگان تهران

روستای کلوگان یکی از روستاهای ییلاقی می‌باشد. این روستا در شهرستان شمیرانات واقع شده است. کلیگان، کلگون از دیگر نام‌های روستای کلوگان هستند. این روستا در مسیر جاده اوشان فشم قرار گرفته است. این روستا از نظر آب و هوا و طبیعت بسیار بکر و دیدنی می‌باشد. این روستا به خصوص در فصل تابستان و به خصوص بهار حال و هوای دیگری دارد. این روستا به دلیل دسترسی به قله‌های مهرچان، کلوگان و روستای امامه دارد. بنابراین گزینه خوبی برای طبیعت گردان و کوهنوردان می‌باشد.

روستای کلوگان تهران

تفریحات در کلوگان تهران

همانطور که انتظار می‌رود برای رسیدن به آبشار کلوگان تهران لازم است پیاده روی داشته باشید. بنابراین پیاده روی و کوهنوردی از اصلی‌ترین تفریحات این جاذبه است. علاوه بر این با اتراق کردن در دشت کلوگان می‌توانید از طبیعت زیبا و نقاشی دست خدا لذت ببرید. اگر اهل عکاسی از طبیعت یا عکس‌های هنری زیبا هستید، پس از کلوگان لذت خواهید برد. نبابراین دوربین عکاسی یا تلفن همراه خود را فول شارژ کنید. یکی دیگر از تفریحات بازدید از این مکان لذت آب تنی کردن در آب‌های تمیز و خنک است. پس از گذراندن مسیر و پیاده روی این آب تنی در خاطر شما هک خواهد شد.

تفریحات در کلوگان تهران

جاذبه‌های اطراف آبشار کلوگان

اورجین منطقه‌ای حفاطت شده در نزدیکی روستای کلوگان است. ورجین که در منطقه لواسانات واقع شده یکی از مناطق کوهنوردی است. این مسیر از زیباترین قله‌ها برای سعود می‌باشد. با رسیدن به قله شاهد موجواتی چون قوچ میش، درختچه‌های بادام و پوشش گیاهی خاص هستید. ایگل نیز روستای دیگر در 8 کلیومتری روستای کلوگان است. آبشار هفت حوض، امامه، حاجی آباد و کمرخانی از دیگر جاذبه‌های دیدنی و طبیعی نزدیک این آبشار می‌باشند.

جاذبه‌های اطراف آبشار کلوگان

آدرس و راه دسترسی به آبشار کلوگان تهران

این روستا در رودبار قصران شمیرانات تهران و در جاده اوشان فشم قرار گرفته است. شما با حرکت از اتوبان شهید بابایی به سمت جاده فشم و لشگرک به این مکان خواهید رسید. مسافران می‌توانند با رزرو تور تهران با وسیله نقلیه عمومی به این مکان سفر کنند. آژانس گردشگری "های تور" با ارائه تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت در خدمت مسافران عزیز می‌باشد. راه دیگر سفر به آبشار کلوگان تهران، رسیدن به میدان تجریش و سپس گرفتن ون در خیابان با هنر است.

آدرس و راه دسترسی به آبشار کلوگان تهران

 

بهترین هتل تهران و هتل نزدیک به آبشار کلوگان

رزرو هتل در تهران یکی از چالش‌های مسافران است. شما با مراجعه به رزرواسیون "های هتل" می‌توانید در هتل ارزران تهران و هتل نزدیک تهران اقامت داشته باشید. یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به آبشار کلوگان تهران، هتل آرینا شمیرانات تهران، هتل ایرانگردی جهانگردی میگون تهران می‌باشند. در ادامه به برخی از بهترین هتل‌های تهران را می‌آوریم.

بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های تهران عبارتند از:

با رزرو هتل تهران در رزرواسیون "های هتل" از تخفیفات ویژه بهره مند گردید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

هنگام سفر به تهران چه چیز هایی را مدنظر قرار می دهیم، رزرو هتل در تهران، گشت و گذار، خرید پوشاک و سوغاتی، تفریح و...، در پایتخت شهربازی های سرپوشیده و شهر بازی های فضا باز زیادی وجود دارد که معروف هستند و مردم برای تفریح به انجا می روند، فرقی نمیکنه بزرگسال باشی یا خردسال. متاسفانه تهران به دلیل محدودیت فضا شهربازی های بسیار کمی دارد. در این مقاله می خواهیم بهترین شهربازی های تهران را به شما معرفی کنیم.

شهربازی فان لند

قطعا افرادی که در شمال تهران زندگی می کنند نام این شهربازی را شنیده یا از آن بازدید کرده اند. این شهر بازی بهترین شهربازی سر پوشیده منطقه است و در مجتمع الماس هروی قرار دارد. در این مجتمع تجاری به جز شهربازی بازی فان لند، باشگاه بدن سازی، فود کورت، بورس انواع پوشاک برند و... دارد.

شهر بازی فانلند در سه طبقه از این مجتمع تجاری قرار دارد و 345 وسیله بازی دارد که این یعنی جز بهترین ها شهر تهران است. علاوه بر وسایل بازی، این مجموعه دارای سالن جشن، غرفه گریم، سینما چند بعدی، گیم نت هم دارد.

اگر شما هم جز علاقه مدان به تفریح در مسافرت هستید پیشنهاد می کنم از این شهر بازی بازدید کنید.

آدرس: پاسداران، میدان هروی، مرکز خرید الماس هروی، طبقه 3 تا 5.

شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم

 

شهربازی فان تایم

فان تایم یک شرکت بین المللی است که در شهر های استانبول و ازمیر شعب خود را با بهترین کیفیت افتتاح کرد، بعد از آن به تهران و تبریز امد. و دو شهر بازی در طبقه سوم ارگ تجریش و پالادیوم که جز بهترین شهر بازی های شمال تهران هستند و دارای همه استاندار های جهانی و به روز است. بازه سنی 2 تا 70 سال می توانند از این مجموعه ها استفاده کنند و لحظات خوشی را در سفر خود ثبت کنند. این مجموعه دارای 125 وسیله بازی کامپیوتری و مکانیکی است علاوه بر آن اتاق گریم و عکاسی هم دارند و می توانید از سالن جشن مجموعه برای تولد های خود استفاده کنید.

آدرس شعبه تجریش: میدان تجریش، خیابان سعد آباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم، شهربازی فان تایم.

آدرس شعبه زعفرانیه: زعفرانیه ، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی.

شهربازی فان تایم

شهربازی ارم

همه ساکنین پایتخت این شهربازی را می شناسند. زیرا بعد از تخریب شهربازی چمران و گوریل انگوری در سال 1385، به قدیمی ترین بزرگ ترین شهربازی پایتخت مبدل شده است.

در قدیم نام این پارک، خرم بوده است و در سال 1350 توسط رحیم علی خرم تاسیس شده است. در آن زمن این پارک نه به بزرگی امروز بود نه محبوب و معروف، و رونق آنچنانی نداشت. به مرور با ارتقا پارک و خرید لوازم و تجهیزات جدید توانست بین مردم شهر سر زبان ها بیافتد. این مجموعه دارای سه شهربازی است (لونا پارک 1 تا 3) که 73 دستگاه جذاب و هیجان انگیز دارد.

  • لونا پارک 1 مخصوص کودکات تا 14 سال است.
  • لونا پارک 2 و 3 مخصوص افراد بزرگسال است.

این پارک علاوه بر شهربازی تفریحات دیگری هم دارد مانند: باغ وحش بزرگ، دریاچه قایق رانی و ماهیگیری، قلعه سحرآمیز، تله سیژ، تالار  پذیرایی کشتی، استخر شنا مخصوص بانوان،فضای سبز و زیبا مخصوص گشت و گذار و پیک نیک، غرفه های مواد غذایی و... که مجموع اینها یک روز خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری.

شهر بازی های تهران

شهر بازی های تهران

هتل های نزدیک شهربازی های تهران

شما می توانید برای اینکه دسترسی راحتی بهترین شهربازی های تهران داشته باشید هتل خود را در نزدیکی این شهر بازی ها رزرو کنید. برای رزرو هتل در تهران می توانید به رزرواسیون hihotel  مراجعه کنید.

در پایتخت شهر بازی های متعدد و زیادی وجود دارد ما در این مقاله چندتا از بهترین شهربازی های تهران را معرفی کردیم تا هنگام سفر به از تفریحات خود لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اقامت در بهترین و نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی

همیشه هتل هایی که موقعیت مکانی خوبی دارند پر طرفدار هستند چرا که گشت و گذار را در شهر برای مسافران آسان می کند. یکی از موقعیت هایی که بسیار پر طرفدار و محبوب است هتل های نزدیک به فرودگاه می باشد. تهران پایتخت ایران به عنوان پر جمعیت ترین شهر شناخته می شود و میزبان مسافران زیادی می باشد، که برای موضوعات کاری و تفریحی سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم به سراغ آشنایی با نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی برویم. لطفا تا انتهای این پست همراه ما باشید.

فرودگاه امام خمینی

هتل فرودگاهی رمیس

هتل رمیس تهران که با نام های دیگری مانند ایبیس و اکسیس نیز شناخته می شود هتل ویژه فرودگاه امام می باشد. این هتل 4 ستاره 7 طبقه و 196 اتاق برای استراحت مسافران تهیه کرده است. معماری و ساخت این هتل مطابق با استاندارد های فرانسه می باشد و خود هتل نیز یکی از زیر مجموعه های هتل های فرودگاهی فرانسه به شمار می آید. ادامه مطلب...

هتل فرودگاهی رمیس نزدیک فرودگاه

اتاق های هتل رمیس از چند نوع سینگل دبل کانکت خانواده و اتاق معلولین تشکیل شده است. رزرو اتاق های این هتل به صورت ساعتی می باشد. البته اتاق هایی با اقامت دائمی هم دارند، اما اتاق های ساعتی بسیار مورد توجه مسافرانی که پروازشان با تاخیر است؛ قرار گرفته است. رزرو هتل در تهران بسیار آسان می باشد شما می توانید به سایت "های هتل" مراجعه کنید.

رزرو هتل فرودگاهی رمیس

از امکانات هتل رمیس می توان به اینترنت، کافی شاپ، رستوران، تهویه مطبوع، پارکینگ، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزش و .... اشاره کرد. اگر علاقه من به آشنایی بیشتر با این هستید به مقاله هتل رمیس مراجعه کنید.

رزرو هتل فرودگاهی رمیس

هتل یادگار امام

هتل ویلایی یادگار هتلی یک ستاره می باشد. این هتل در سال 1370 تاسیس شده است و برای ارتقا کیفیت خود سال 1393 برای نوسازی دست به کار شده است. هتل یادگار جز هتل های نزدیک به فرودگاه می باشد این هتل با فرودگاه امام خمینی تنها 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل یادگار امام نزدیک فرودگاه

اتاق های هتل ویلایی یادگار امام چند نوع مختلف دارد که بسته به نیاز خود انتخاب خواهید کرد.

  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته توئین
  • ویلای دو خوابه با ظرفیت 5 نفر
  • ویلای دو خوابه تشریفات برای 10 نفر
  • ویلای سه خوابه رویال با طرفیت 6 نفر

و.....توجه داشته باشید که برخی از اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی می باشند.

هتل فرودگاهی رمیس

هتل شهریار تهران

هتل شهریار یکی دیکر از نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی  می باشد. این هتل از سال 1388 شروع به فعالیت کرده و در سال 1395 برای ارتقا خود تصمیم به باز سازی گرفت. این هتل 5 طبقه و 74 واحد برای اقامت مسافران دارد هتل شهریار در فاصله 35 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته شده است و به همین دلیل جز هتل های محبوب به شمار می آید.

هتل شهریار تهران نزدیک فرودگاه

اتاق های هتل شهریار تهران از قالب های استانداردی پیروی می کند اتاق های این هتل یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته می باشد. با اقامت در هتل شهریار می توانید از امکانات تلوزیون، اینترنت، خدمات بیدار باش و خانه داری، رزرو تور تهران استفاده کنید.

هتل شهریار تهران نزدیک ترین هتل به فرودگاه

هتل آساره تهران

هتل آساره تهران در فاصله 44 دقیقه ای فرودگاه امام قرار گرفته است. این هتل با معماری مدرن بسیار محبوب است. هتل آساره در سال 1388 شروع به کار کرد و در سال 1397 برای ارتقا امکانات خود بازسازی انجام داد. این هتل 8 طبقه و 58 اتاق برای اقامت مسافران در نطر گرفته است.

هتل آسارهنزدیک ترین هتل به فرودگاه

اتاق های هتل از چند قالب اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته، سوئیت یک خوابه و دو خوابه پیروی می کند و از امکانات مینی بار، پاور سوئیچ، اینترنت بی سیم، اتاق جلسات، سالن همایش،  سونا، سالن ورزشی، استخر سالن ماساژ و .... می توانید استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل آساره به مقاله مراجعه کنید.

هتل آساره تهران نزدیک ترین هتل به فرودگاه

در آخر....

رزرو هتل در تهران کار سختی نیست. چرا که شما با هر بودجه ای و در هر منطقه ای می توانید هتلی با کیفیت با خدمات خوب را رزرو کنید. اگر علاقه مند به رزرو هتل تهران هستید می توانید به سایت "های هتل" مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد سفر به تهران دارید و به دنبال اقامت و رزرو هتل در تهران هستید، هتل های متعددی که در پایتخت کشور از هتل های یک ستاره تا هتل های پنج ستاره برای رفاه حال شما مسافران عزیز در نقاط مختلف شهر بنا شده اند را از دست ندهید. شما می توانید جهت اقامت ارزان در تهران با رزرو هتل امیر سفر خوش و یاد ماندنی را در پایتخت کشور تجربه نمایید. در این مقاله از های هتل قصد داریم هتل 3 ستاره امیر تهران را به شما معرفی نماییم در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی هتل امیر تهران

معرفی هتل امیر تهران

جهت رزرو هتل در تهران انتخاب یک هتل در قلب پایتخت از مهمترین اولویت های انتخاب و رزرو هتل تهران برای مسافران به شمار می آید. هتل امیر تهران واقع در خیابان طالقانی بین ایرانشهر و فرصت از جمله هتل های پایتخت کشور بوده که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل سه ستاره که جزو هتل های قدیمی تهران نیز بوده با دارا بودن 70 واحد اقامتی در 7 طبقه آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان عزیز می باشد.

موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب شده تا مسافرانی که قصد رزرو هتل در تهران را دارند، با اقامت در هتل امیر تهران بتوانند به آسانی به مراکز متعدد شهر دسترسی داشته باشند. از جمله مهمترین مراکزی که مسافران با سفر به تهران به این مراکز مراجعه می کنند را می توانید مجتمع های تجاری متعدد پایتخت، مراکز درمانی، سازمان های دولتی و ... نام برد.

امکانات موجود

جهت اقامت ارزان در تهران با رزرو این هتل با دارا بودن امکانات متعدد رفاهی، سفر خوشی را در پایتخت کشور تجربه کنید. با اقامت در اتاق های یک تخته، یک تخته vip، دوتخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت دو نفره، اتاق دو تخته دبل vip، سوئیت vip دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته vip می توانید از امکانات موجود در اتاق ها بهره مند شوید.

از جمله امکانات موجود در واحد های اقامتی هتل امیر تهران عبارت است از؛

  • صبحانه
  • تلفن در اتاق
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • حمام
  • صندوق امانات داخل اتاق
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • دراور
  • دمپایی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون
  • و ...

امکانات موجود هتل امیر تهران

همچنین مسافران با رزرو هتل امیر تهران می توانند از امکانات مهمی همچون لابی، رستوران، کافی شاپ، پله اضطراری، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، آسانسور، سیستم اعلام حریق، فکس، خدمات بیدار باش و ... بهره مند شوند.

امکانات موجود هتل امیر تهران

جهت رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو ارزان هتل در تهران می توانید با مراجعه به سایت های هتل اقدام به رزرو آنلاین هتل نموده و از خدمات متعدد موجود در هتل ها بهره مند شوید. با انتخاب یک تور مناسب و رزرو تور تهران می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های تهران از سایر مکان های تفریحی و گردشگری این شهر دیدن نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره قشم امروزه به دلیل محبوبیت بین توریستان زیاد هتل ها را با انواع مختلف تهیه دیده است تا گردشگران بنا بر سلیقه بودجه و نوع سفر خود آنها را انتخاب کنند و اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. مجله گردشگری خبری های هتل در این پست به سراغ آشنایی با هتل سه ستاره آرکا قشم می رویم و کمی درباره غار نمکدان حرف می زنیم.

آشنایی با هتل آرکا در جزیره زیبا قشم

هتل آرکا قشم جز هتل های تازه تاسیس جزیره قشم می باشد. این هتل در اوایل سال 1397 شروع به کار کرده است. این هتل سه ستاره به دلیل موقعیت قرار گیری و سهولت در گشت و گذار انتخاب بسیاری از گردشگران می باشد. هتل آرکا 6 طبقه و 21 اتاق برای اقامت مسافران خود در نظر گرفته است. پرسنل این هتل همگی با تجربه و آموزش دیده هستند و در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

هتل آرکا قشم

چشم انداز هتل سه ستاره آرکا

هتل آرکا قشم به دلیل همسایگی با آب های نیلگون خلیج فارس منظره ای دریایی را برای مسافران خود نیز تهیه کرده است. اتاق های این هتل به گونه ای هستند که چشم اندازی رو به آب های خلیج فارس دارند و همین دلیل محبوبیت این هتل شده است و هر ساله مسافران زیادی برای رزرو هتل قشم به این هتل رجوع می کنند.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل آرکا قشم

یکی دیگر مزیت هایی که در قبل از آن یاد کرده ایم سعولت در گشت و گذار می باشد هتل سه ستاره آرکا به پارک زیتون و بازار قدیمی قشم بسیار نزدیک کی باشد همچنین به:

  1. فاصله هتل تا جزیره هرمز حدود 120 دقیقه پیاده روی می باشد
  2. فاصله هتل تا مجتمع خلیج فارس حدود 80 دقیقه پیاده روی می باشد
  3. فاصله هتل با بازار قدیمی قشم حدود 5 دقیقه پیاده روی می باشد
  4. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 100 دقیقه پیاده روی می باشد
  5. فاصله هتل تا غار نمکدان حدود 2 کیلومتر می باشد
  6. فاصله هتل تا قلعه پرتغالی ها حدود 2 کیلومتر می باشد

طولانی ترین غار نمکی جهان در جزیره زیبا قشم

غار نمکدان در قشم یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی در این جزیره زیبا می باشد. در کف این غار شما از روی آب نمک ها رد می شوید. شاید بپرسید آب چگونه در غار می باشد؟؟؟ در پاسخ این سوال به شما می گوییم رطوبت هوای جزیره و در نهایت سرد بودن در غار باعث چکیده شدن قطره های آب روی زمین می شود. طبق تحقیقات انجام شده روی نمک های این غار به خاصیت های دارویی پی برده اند.

طولانی ترین غار نمکی جهان در جزیره زیبا قشم

اتاق های هتل آرکا قشم

هتل آرکا اتاق های مختلفی را با طراحی اساندارد به مسافران خود ارائه می دهد:

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته
  • اتاق پنج تخته

اتاق های هتل آرکا قشم

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل سه ستاره آرکا قشم

  • نماز خانه
  • آسانسور
  • اتاق چمدان
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • خدمات خانهداری
  • خدمات رزرو تور قشم
  • تاکسی سرویس
  • کرایه اتومبیل
  • دستگاه واکس کفش
  • کافی شاپ
  • مینی بار با هزینه
  • لاندری
  • اینترنت در اتاق ها و لابی

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل سه ستاره آرکا قشم

چند نکته قبل از رزروهتل در قشم را به یاد داشته باشید...

  1. پذیرش مسافران داخلی و خارجی با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد
  2. کودکان زیر 5 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس ها رایگان پذیرش می شوند
  3. کودکان در بازه سنی 5 تا 7 سال مشروط به عدم استفاره از سرویس ها نیم بها پذیرش می شوند
  4. پذیرش بانوان مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد
  5. در این هتل اینترنت نا محدود و رایگان می باشد
  6. ظرفیت پارکینگ این هتل 8 خودرو میباشد

آدرس و شماره تماس هتل آرکا قشم

آدرس: قشم _ بلوار صیادان _ بعد از اداره برق

شماره تماس: 07635227081

در آخر .....

با اقامت در هتل آرکا قشم می توانید با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازید. برای رزرو هتل آرکا می توانید به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. تیم پشتیبانی های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

فرقی نمی‌کند به داخل یا خارج از کشور سفر کنیم. یک مسافر همواره نیاز به یک اقامتگاه متناسب با هدف سفر دارد. در هر شهری هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیار وجود دارند. مسافران براساس بودجه و امکانات و خدمات لازمه اقدام به رزرو هتل می‌کنند. اما در هر شهری برخی از هتل‌ها به دلیل خدمات عالی و فول بودن امکانات به برترین تبدیل می‌شوند. این دست هتل‌ها از نظر مسافران و حتی هتلداری، یک هتل همه چیز تمام هستند. مسافران مقصد تهران که تعداد آنان نیز بسیار است به دنبال رزرو هتل در تهران می‌باشند. آژانس مسافرتی "های هتل" در این مطلب می‌خواهد هتل‌های پیشنهادی تهران را معرفی کند.

شما مسافران و سفر دوستان عزیز اگر خواهان رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو هتل آپارتمان شیک تهران هستید، از ""های هتل" دیدن فرمایید.

هتل‌های پیشنهادی تهران کدام اند؟

در پایتخت کشور بزرگی چون ایران به طبع رزرو هتل یک مسئله ساده است. زیرا تنوع اقامتگاه بسیار زیاد است و در هر خیابانی تعداد کثیری هتل وجود دارد. این هتل‌ها را هتل ارزان تهران و هتل لاکچری تهران پوشش می‌دهند. بنابراین این تهران بزرگ، پذیرای هر قشر مسافری است. اما هتل‌های پیشنهادی تهران، هتل‌هایی هستند که خدمات و امکانات عالی، موقعیت مکانی خوب و قیمت پایینی دارند.

ر

هتل‌های پیشنهادی تهران عبارتند از:

 

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر از هر آژانس مسافرتی بپرسید که بهترین هتل تهران کدام است اولین پاسخ هتل اسپیناس پالاس است. در واقع این هتل، لاکچری‌ترین، فول امکانات‌ترین و خوش موقعیت‌ترین هتل در تهران می‌باشد. هتل اسپیناس پالاس در سال 1394 با 21 طبقه و 400 واحد در سعادت آباد افتتاح شد. این هتل با معماری بسیار مجلل، اتاق‌های بزرگ رو به منظره‌ای فوق العاده رو به تپه یک هتل ویژه است. سالن‌های همایش، تالار، ورزش، رستوران و کافی شاپ و مجموعه آبی از بخش‌های این هتل هستند. اما مسافران عزیز باید بدانند این هتل 5 ستاره کلاس قیمت بسیار بالایی دارد. جالب است بدانید با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران ممکن است برخی از افراد معروف را ملاقت کنید. ادامه مطلب...

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

درباره هتل پرشین پلاز تهران

هتل پرشین پلاز یکی از هتل‌های پیشنهادی تهران است. این هتل با 5 ستاره تمامی استانداردها و جدیدترین امکانات را داراست. هتل پرشین در سال 1397 در 6 طبقه تاسیس شده است. این هتل دارای 96 واحد اقامتی با دیزاین و امکانات رفاهی عالی و مدرن است. در این خدمات پذیرایی، نظافتی، باربری و درمانی نیز به نحو احسن ارائه می‌شود. علاوه بر این امکانات رفاهی و آسایشی، تفریحی و سرگرمی نیز در این هتل زبان زد است. فروشگاه و رستوران غنی این هتل پذیرای مسافران عزیز است. با رزرو هتل پرشین پلاز تهران به اکثر وزارتخانه‌ها دسترسی خواهید داشت. ادامه مطلب...

درباره هتل پرشین پلاز تهران

درباره هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس به عنوان اولین هتل از گروه هتل‌های آرامیس در ایران محسوب می‌شود. گروه هتل آرامیس در کشورهای ترکیه و فرانسه و تایلند بسیار شناخته شده هستند. این هتل 4 ستاره تهران در سال 1394 افتتاح شده است. مدیریت هتل آرامیس تمامی تلاش خود را کرده است. تا رضایت مسافران را جلب کند. برخی از این اقدامات شامل تنوع برای انتخاب واحدها و امکانات مدرن است. سالن همایش، کافی شاپ لاکچری، رستوران با منو متنوع از این امکانات هستند. اتاق‌های این هتل طوری طراحی شده‌اند، که تمامی نیازهای یک مسافر را جهت راحتی عرضه می‌کنند. برای رزرو هتل آرامیس تهران به "های هتل" مراجعه شود. ادامه مطلب...

درباره هتل آرامیس تهران

درباره هتل انقلاب تهران

همانطور که از نام هتل انقلاب پیداست، این هتل در سال 1355 تاسیس شده است. هتل انقلاب از سری هتل‌های پارسیان می‌باشد. این هتل 18 طبقه با 248 واحد اقامتی سال‌هاست پذیرای مسافران ایرانی و خارجی است. این هتل یکی از هتل‌های 4 ستاره تاپ و قدیمی در تهران می‌باشد. هتل انقلاب، هتلی بسیار راحت و شیک با خدمات عالی می‌باشد. پرسنل این هتل با سال‌ها تجربه در این زمینه، مجموعی کاملی را فراهم کرده‌اند. هتل انقلاب از نظر موقعیت جغرافیایی عالی، مورد توجه بسیاری از مسافران واقع می‌شود. یکی از متمایز کننده‌ترین ویژگی‌های این هتل، کیفیت بالای غذایی است. جالب توجه مسافران عزیز است که هتل انقلاب اولین رستوران گردان را داراست. با رزرو هتل انقلاب تهران می‌توانید سفری اقتصادی داشته باشید. ادامه مطلب...

درباره هتل انقلاب تهران

درباره هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران نیز هتلی 4 ستاره و محبوب در خیابان ولیعصر است. این هتل 10 طبقه نیز اتاق‌های بسیار زیبا و دلبازی دارد. تمامی واحدها مجهز به سیستم‌های ایمنی، تهویه و گرمایش و سرمایش هستند. وضعیت نظافتی واحدها نیز عالی و به عهده خانه داری می‌باشد. کافی شاپ، رستوران با تنوع غذایی بالا، فوتبال دستی و... از امکانات این هتل هستند. پرسنل هتل بزرگ تهران بسیار مودب و کاردان می‌باشند. با رزرو هتل بزرگ تهران می‌توانید از امکانات این هتل بهره‌ مند گردید. ادامه مطلب...

درباره هتل بزرگ تهران

مسافران عزیز می‌توانند برای رزرو آنلاین هتل‌های پیشنهادی تهران به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مهم‌ترین مسئله در هر سفر خارجی و ایرانی انتخاب هتل است. در صنعت هتلداری، هتل‌ها براساس نوع به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. در این دسته بندی هتل و هتل آپارتمان‌ها جای می‌گیرند. متل، هتل بوتیک و مهمان پذیر نیز نوعی اقامتگاه‌ها محسوب می‌شوند. اطلاع از دسته بندی هتل‌ها برای رزرو هتل نیز کمک کننده است. مسافران مقصد تهران که خواهان رزرو هتل در تهران هستند نیز به این راهنما نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل‌های تهران را براساس دسته بندی بیارویم. شما هم اگر قصد سفر به پایتخت کشور را دارید با ما همراه باشید.

دسته بندی انواع هتل‌های تهران

دسته بندی انواع هتل‌های تهران

همانطور که گفته شد هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها دو دسته بندی کلی هستند. اما تفاوت هتل و هتل آپارتمان در چیست؟ به چه دلیل این تقسیم بندی صورت گرفته است؟ هتل‌های تهران نیز براساس خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند به هتل و هتل آپارتمان تقسیم می‌شوند.

مطمئنا ملاک‌های چون وسعت، خدمات و امکانات نیز در این تقسیم بندی لحاظ می‌شود. هتل‌ها از آن دست اقامتگاه‌هایی هستند که لوکس و شیک می‌باشند. اما هتل آپارتمان‌ها محیطی راحت شبیه به خانه هستند. هتل آپارتمان‌ها برای افراد پر جمعیت نیز مناسب‌تر می‌باشند. در هتل‌ها نیز امکان آشپزی وجود ندارد. اما در هتل آپارتمان وسیله‌های آشپزی نیز در دسترس است. قیمت هتل‌ها به نسبت هتل آپارتمان‌ها نیز بیشتر می‌باشد.

معرفی هتل‌های سه ستاره تهران

ویژگی و دسته بندی هتل‌ها

هتل‌ها از نظر وسعت بزرگ‌تر و از نظر معماری شیک‌تر هستند. علاوه بر این خدمات و امکانات موجود در یک هتل بسیار بیشتر است. اما این نکته حائز اهمیت است که هتل‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند. یک هتل پس از افتتاح با توجه به نوع خدمات و امکانات ستاره یا نشان می‌گیرد. هر چقد هتل لوکس‌تر باشد، ستاره بیشتری کسب می‌کند. به تبع اگر هتلی وسعت کمتر، خدمات محدود داشته باشد ستاره کمتری می‌گیرد. هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره نیز از باقی بیشتر است.

ویژگی و دسته بندی هتل‌های تهران

ویژگی هتل‌های 5 ستاره

هتل‌های 5 ستاره بیش از 100 اتاق و سوئیت متفاوت دارند. این هتل‌ها از نظر موقیعت مکانی بسیار عالی هستند. خدماتی چون VIP و CIP از سری خدمات ویژه این می‌باشند. این هتل‌ها بخش‌های متفاوتی چون سالن ورزش، ماساژ، تالار، لاندری، آرایشگاه و... دارند. علاوه بر این معماری اتاق‌ها زیبا و لابی لوکس، مجلل و بزرگ می‌باشد. امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، رستوران با منوی متنوع مخصوص این هتل‌ها هستند.

ویژگی هتل‌های 5 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 4 ستاره

تنوع هتل‌های تهران با 4 ستاره طلایی بسیار بالاست. هتل‌های 4 ستاره نیز از نظر خدمات و امکانات شبیه به هتل‌های 5 ستاره هستند. هتل‌های 4 ستاره به مجللی هتل‌های 5 ستاره نمی‌باشند. این هتل‌ها نیز در بسته بندی هتل‌های عالی و گران قرار دارند.

ویژگی هتل‌های 4 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 3 ستاره

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های تهران با قیمتی ارزان‌تر اقامت داشته باشید، هتل 3 ستاره بهترین گزینه است. هتل‌های سه ستاره جزء هتل‌های میان رده محسوب می‌شوند. این هتل‌ها به نسبت هتل‌های 4 و 5 ستاره کوچک‌تر هستند. علاوه بر این رستوران آن‌ها منوی محدودتری دارند. امکاناتی چون سالن ورزش و ماساژ نیز در هتل‌های 3 ستاره موجود نمی‌باشند.

ویژگی هتل‌های 3 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 3 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 2 ستاره

هتل‌های 2 ستاره از جزء هتل ارزان تهران هستند. این هتل‌ها معمولا یک آپارتمان 4 طبقه با واحدهای محدود می‌باشند. اتاق‌های هتل‌های 2 ستاره امکانات کمتری دارند. لازم است بدانید هتل‌های 2 ستاره معمولا مجهز به رستوران نیستند.

ویژگی هتل‌های 2 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 2 ستاره تهران:

  • هتل فردوسی تهران
  • هتل خیام تهران
  • هتل تابان تهران
  • هتل پرستو تهران
  • هتل اورین تهران
  • هتل ساسان تهران
  • هتل حافظ تهران

ویژگی هتل آپارتمان‌ها

هتل آپارتمان‌ها ترکیبی از هتل و آپارتمان می‌باشند. هتل آپارتمان‌ نیز خدماتی چون رستوران و استخر و ... ندارد. هتل آپارتمان‌ها از سری اقتصادی‌ترین هتل‌های تهران هستند. شما با اقامت در این هتل آپارتمان امکان آشپزی نیز خواهید داشت. علاوه بر این هتل آپارتمان‌ها برای خانوده پر جمعیت مناسب است. هزینه اقامت در این هتل‌ها کم اما وضعیت تمیزی و امکانات کمتر است.

هتل‌ آپارتمان های تهران

بهترین هتل آپارتمان‌های تهران:

  • هتل آپارتمان تاج محل تهران
  • هتل آپارتمان ونک تهران
  • هتل آپارتمان ستیا تهران
  • هتل آپارتمان طوبی تهران
  • هتل آپارتمان پارس تهران

برای رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو هتل آپارتمان شیک تهران به "های هتل" مراجعه شود.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، بهتر است با مراکز تفریحی و گردشگری این کشور قبل از رزرو تور آشنا شوید. با آشنایی با مراکز متعدد تفریحی ترکیه شما سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را در این کشور سپری خواهید کرد. در مقاله آشنایی با قلعه دختر، جذاب ترین بنای استانبول می توانید قبل از رزرو تور استانبول درباره این بنا در های تور اطلاعاتی را کسب کنید.

معرفی برج دختر استانبول

در یکی از سواحل زیبای شهر استانبول به نام اسکودار، بنایی تحت عنوان برج دختر قرار گرفته که مورد استقبال گردشگران کشور ترکیه واقع شده است. بنای تاریخی برج دختر با معماری و طراحی بی نظیر و قدمت طولانی از دوران بیزانس، که قدمت آن به 24 قبل از میلاد می رسد علاقه مندان به آثار تاریخی و در دنیا را به خود جذب نموده است.

این برج در ترکیه در سال های متوالی برای مصارف گوناگون همچون بیمارستان مخصوص قرنطینه، مکانی  جهت جمع آوری مالیات کشتی های تجاری، اختصاص این بنا به وزارت دفاع، شرکت های دریایی و ...مورد استفاده قرار گرفت. اما در حال حاضر از این بنا به عنوان یک مکان گردشگری جهت جذب مسافران و گردشگران خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. گردشگران می توانند در بازید از این بنای تاریخی و زیبا از رستوران موجود در طبقه زیرین با پخت غذاهای سنتی کشور ترکیه نیز بهره مند شوند.

علت نام گذاری قلعه دختر استانبول

افسانه های متعددی درباره قلعه دختر توضیحاتی را مطرح نموده اند، در یکی از این افسانه ها عنوان شده که مرد جوانی به نام لیندروس عاشق راهبه ای به نام هیرو شد که در این برج زندگی می کرد. آتشی که هر شب هیرو در این برج روشن می ساخت. برای نزدیک نمودن عشقش به این جزیره بود. در ادامه افسانه بیان شده که در شبی که هیرو آتش را روشن می نمود طوفانی در نوردید و آتش را از این جزیره خارج کرد و موجب سردرگمی لیندروس شده و سرانجام به غرق شدن وی در آب های این جزیره موجب شد. هیرو نتوانست غم دوری عشقش را تحمل کند و در ادامه ی افسانه بیان شده که دست به خود کشی زده است.

افسانه های متعددی داستان قلعه دختر را بیان نموده اند، در مقاله آشنایی با قلعه دختر، جذاب ترین بنای استانبول می توانید با این بنای تاریخی آشنا شده و در رزرو تور استانبول از این مکان تاریخی با معماری زیبای آن در دل دریای استانبول دیدن نمایید. عکس هایی که در برج دختر استانبول ثبت خواهید کرد خاطراتی زیبایی از سفرتان به کشور ترکیه را به یادگار خواهد گذاشت.

با انتخاب و رزرو تور از های تور می توانید به کشور های مختلف دنیا همچنین اقصی نقاط کشور عزیزمان با خیالی آسوده سفر کنید و تجربه ای به یاد ماندنی را از سفر به تور های های تور سپری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

موزه ها بهترین مکان برای کنکاش در گذشته هستند. چرا که این موزه ها غنی از فرهنگ و آداب زندگی در گذشته می باشد. زمانی که از کنار اشیا تاریخی رد می شویم متوجه پیشرفت علم و تغییر در سبک زندگی می شویم. در این مقاله می خواهیم به موزه ایران باستان برویم و این موزه از دوران پارینه تا دوران پس از اسلام اشیا را به نمایش گذاشته است. برای آشنایی با این موزه همراه ما باشید

موزه ملی اولین موزه رسمی و موزه مادر شناخته می شود. زیر بنای این موزه به 20 هزار متر می رسد این موزه به دو بخش ایران باستان و باستان شناسی و هنر های اسلامی تقسیم می شود. موزه ملی یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران به حساب می آید و بازدید کننده ها و علاقه مندان زیادی به این موزه سر می زنند و خبری از گذشته و ریشه کشورشان می گیرند .

آشنایی با ایران باستان در موزه ایران باستان

موزه ایران باستان در سال 1312 شروع به ساخت کرد و چهار سال ساخت این موزه طول کشید در معماری نمای این موزه از آجر های قرمز استفاده شده است. ورودی این موزه از کاخ ساسانیان و طاق کسری معروف الهام گرفته شده است. شما دیدن عظمت ساختمان موزه به پیشینه تاریخی خود پی می برید.

دوران تاریخی در موزه ایران باستان

اگر می خواهید به پیش از تاریخ سفر کنید!!! به طبقه همکف بروید در این بخش تمامی اشیا و عتیقه های تاریخی مربوط به این زمان نگهداری می شود. آثار این طبقه از اواخر هزاره چهارم پیش از میلاد تا پایان دوره ساسانیان به نمایش گذاشته شده اند معروف ترین اشیا این بخش از موزه مجسمه داریوش اول اشاره کرد. همچنین قدیمی ترین انیمیشن جهان که روی سفال نقش بسته شده است نیز، در این بخش از موزه قرار گرفته شده است.

هتل های نزدیک به موزه ملی ایران

یکی از هتل های نزدیک به این مکان تاریخی هتل فردوسی می باشد. هتل فردوسی هتل چهار ستاره شهر تهران می باشد و در فاصله 700 متری این موزه قرار گرفته است. هتل فردوسی تهران دارای اتاق های متنوعی برای انواع مسافر می باشد و چشم اندازی رو به نمای خیابان شهر بزرگ تهران می باشد. با اقامت در این هتل می توانید از امکانات آبی سالن های همایش خدمات رزرو تور تهران و..... نیز استفاده کنید.

دوران پیش از تاریخ

اگر می خواهید از اشیا و عتیقه های قدیمی دیدن کنید به طبقه اول بروید. در این طبقه قدیمی ترین ابزار های زندگی بشر به نمایش در آمده است. اشیا سنگی مربوط به دوران پارینه سنگی بر می گردد همچنین پیکرک های  گلی انسانی نیز را می توانید ببینید.

ساختمان باستان شناسی و هنر اسلامی

ساخت این موزه از سال 1322 شروع شد. امروزه این موزه با سه طبقه مورد بازدید علاقه مندان تاریخ قرار می گیرد. طبقه اول ازصدر اسلام تا دوران ایلخانی در طبقه اول این موزه می توانید شاهد اشیا تاریخی در دوران تیموریان تا قاجار باشید. در طبقه اول نیز تالار قرآن قرار گرفته است.

تهیه بلیط برای بازدید از موزه ایران باستان

اگر می خواهید به موزه ایران باستان بروید ! قیمت بلیط برای توریستان داخلی و خارجی متفاوت می باشد. برای مسافران داخلی 10 هزار تومان و برای مسافران خارجی 100 تومان تعیین شده است. همچنین ساعات بازدید از این موزه در فصل بهار و تابستان از ساعت 9 تا 19 و در فصل های پاییز و زمستان از ساعت 9 تا 17 می باشد.

در آخر ...

اگر به شهر تهران سفر کرده اید حتما به بازدید از موزه های این شهر دیدن فرمایید. بازدید از موزه ها یادآوری خوبی برای تاریخچه کشورمان ایران می باشد. برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. سایت های هتل درگاهی مطمئن همراه با تخفیفات ویژه برای شما عزیزان می باشد. همچنین سایت"های تور" پیشنهادات ویژه ای برای رزرو تو تهران برای شما دارد



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر جزء افرادی هستید که که به تاریخ علاقه دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید!!! در این مقاله تصمیم گرفتیم به سراغ اولین موزه آبگینه و سفالینه برویم. موزه آبگینه یکی از موزه های پر بازدید می باشد. این موزه در خانه قوام السلطنه یکی از سیاست مدارهای دوران قاجار و پهلوی به نمایش در آمده است برای آشنایی بیشتر با این موزه با ما همراه باشید.

با موزه آبگینه و سفالینه تهران آشنا شوید

اولین موزه شیشه و سفال در در خانه قوام السلطنه قرار گرفته است. قدمت این بنا به سال 1291 بر می گردد. که به دستور احمد قوام ملقب ساخته شد. قوام السلطنه در سه دهه آخر زندگیش را در این خانه زندگی کرد و بعد از مرگ پسرش خانه را به سفارت مصر فروخت. در سال 1350 برای تغییر کاربری ساختمان و تبدیل به موزه آبگینه و سفالینه بازسازی هایی انجام شد.

عتیقه های موزه آبگینه

در موزه آبگینه تهران حدود دو هزار قطعه نفیس از شیشه ها بلور ها سفال ها و... نگهداری می شود. با ارزش ترین شیشه نگهداری شده در این موزه با نام سیلندر معروف می باشد، که قدمت آن به هزاره دوم پیش از میلاد بر می گردد. این موزه به تالار های مختلف تقسیم بندی شده و هر تالار مربوط به اشیا خاص در بازه زمانی مشخص می باشد :

  • تالار سمعی بصری: در این تالار یک گور که قدمت آن به پیش از تاریخ است بر میگردد که در آن اسکلتی از انسان  قابل دیدن است .
  • تالار مینا: تالار مینا به قدیمی ترین اشیا اختصاص داده شده است اشیا شیشه ای در این تالار مربوط به اوایل هزاره دو پیش از میلاد می باشد .
  • تالار بلور: در تالار بلور می توانید شاهد اشیا شیشه ای مربوط به دوران هخامنشیان می باشد.
  • تالار صدف:در تالار صدف سفال ها و شیشه های دوران اسلامی به نمایش در آمدن .
  • تالار زرین فام:تالار زرین فام نیز مانند دیگر تالار ها سفال های زرین فام را نمایش گذاشته است.
  • تالار لاجوردی:این تالار از دو بخش تشکیل می شود که که سفالینه ها و شیشه های دوران تیموریان تا ایلخانی و صفوی و قاجار در این تالار ها قرار گرفته است.

هتل نزدیک به موزه آبگینه تهران

هتل آرمان تهران یکی از هتل های نزدیک به موزه  به حساب می آید چرا که تنها 8 دقیقه فاصله زمانی دارد. هتل دو ستاره آرمان جز هتل ارزان تهران به حساب می آید این هتل در سال 1390 شروع به فعالیت کرد و در سال 1395 برای ارتقا کیفیت خود بازسازی انجام داد. این هتل 6 طبقه و 60 اتاق برای اقامت مسافران را تهیه کرده است از امکانات ویژه این هتل میتوان به سالن ورزش استخر سونا و جکوزی سالن بیلیارد و ... اشاره کرد اگر تصمیم دارید در این هتل به یاد ماندنی اقامت داشته باشید. سایت رزرواسیون های هتل با تخفیفات ویژه بهترین مرجع برای رزرو هتل در تهران می باشد.

تهیه بلیط برای بازدید از موزه آبگینه و سفالینه تهران

موزه آبگینه در همه روز های هفته به جز ایام سوگواری پذیرای بازدید کنندگان می باشد اما ساعات بازدید در فصل ها متفاوت می باشد. در بهار و تابستان از ساعت 9 تا 19 و در پاییز و زمستان 8 تا 17 می توانید به بازدی از این موزه تاریخی بروید.

آدرس : خیابان امام خمینی _ خیابان سی تیر _ نرسیده به خیابان جمهوری _ پلاک 59

شماره تماس : 02166708153

برای بازدید از آدرس روی گوگل مپ کلیک کنید

در آخر ....

در سفر خود به تهران بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی را از یاد نبرید. این جاذبه های تاریخی بهترین تفریح در پایتخت محسوب می شوند. شما با بازدید از موزه ها در کنار آشنایی با فرهنگ و آداب رسوم کشورمان به پیشینه و اتفاق هایی که بر ایران نیز گذشته است واقف می شوید برای رزرو تور تهران می توانید به سایت "های تور" مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران که خیلی ها از آن دیدن می کنند خانه موزه مقدم است. یک عمارت تاریخی در تهران است که مربوط به دوره قاجار است. این ملک در آن زمان منزل مسکونی یک خاندان عالی رتبه در دربار قاجار بوده به نام احتساب الملک و مقدم ها، ولی اکنون موزه اشیای تاریخی است.

 معرفی خانه موزه مقدم

تاریخچه موزه

موزه مقدم در دانشگاه تهران بدون شک جز مجلل ترین و سلطنتی ترین خانه های دوران قاجار است که متعلق به یکی از درباریان زمان خودش بوده با نام محمد تقی خان احتساب الملک. محمد تقی خان دو پسر دارد به نام های حسن و محسن که برای ادامه تحصیل به اروپا سفر کردند و حسن در فعالیت های ادبی و اجتماعی زمان خود حضور پررنگی داشت ولی در جوانی فوت کرد. اما محسن پس از اتمام تحصیل در رشته نقاشی و تاریخ و هنر به همراه همسر خود سلما (فرانسوی) در سال 1315 به وطن بازگشت و در عمارت پدرش یا همان موزه مقدم ساکن شد.

تاریخچه خانه موزه مقدم

محسن مقدم شروع به گرد آوری آثار و اشیای تاریخی فرهنگی کرد در کنار فعالیت های علمی که در رابطه با تحصیلش انجام می داد. آثاری که استاد مقدم جمع آوری کردند شامل : کاشی، قطعات سنگی تراشیده شده سنتی، کلکسیون پارچه، چپق، قلیان، سفالینه، شیشه، تابلو نقاشی، مسکوکات، مهرها و اسناد تاریخی و... که همه را در خانه پدری اش به شکل کلکسیون نگهداری کرده است.

استاد دانشگاه تهران

در سال 1351 استاد ممتاز دانشگاه یعنی استاد مقدم به دلیل علاقه اش به علم، تاریخ هنر، باستان شناسی و... عمارت پدرش را به همراه تمامی آثار جمع آوری کرده وقت دانشگاه تهران کرد. استاد مقدم در سال 1366 فوت شد و بعد مرگ همسر ایشان (اسما) در سال 1369 تولیت موزه مقدم در اختیار دانشگاه تهران شد. باغ موزخ مقدم در سال 1379 به ثبت ملی رسید.

خانه موزه مقدم

برای رزرو هتل در اطراف موزه مقدم می توانید به رزرواسیون hihotel مراجعه کرده و آن را رزرو کنید.

بخش های مختلف موزه مقدم

می خواهیم در این قسمت، بخش مختلف موزه را به شما معرفی کنیم.که به صورت زیر است:

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی محل کار استاد مقدم بوده و آثاری همچون سفالینه شیشه ای، شیشه ها، اشیا فلزی، ابزار های سنگی در این اتاق به نمایش گذاشته شده است

حوضخانه

از زیبایی های حوض خانه که همه توجه هارا به خود جذب می کند تزئینات دیوار است که از کاشی و قطعات سفالین سده چهارم تا سیزدهم قمری است و تحول صنعت کشی و سفال کاری ایرانی را نشان می دهد.

کتابخانه موزه

از این بخش به عنوان کارگاه محسن مقدم که درسال 1337 ساخته شد استفاده می شد. ولی در حال حاضر محل نگهداری کتاب های محسن مقدم و پژوهش هایش در حوزه هنر و باستان شناسی است.

ضلع شمالی

این بخش را ساختمان اربابی می نامند به دلیل اینکه ایوان به سبک قاجاری دارد و حوضچه مرمری کوچکی در آن قرار دارد که متعلق به حمام فتحهلی شاه است.

 ضلع شمالی خانه موزه مقدم

آب حوضچه از طریق جوی باریکی به داخل استخری در حاشیه شمالی حیاط باغ موزه می ریزد. این استخر با الگو برداری از آب نما های باغ الحمراء اسپانیایی طراحی شده است.

دیوار تجدد

حیاط اندرونی و بیرونی با دیواری از چند ستون و تعدادی طاق که بر روی آنها، از هم جدا می شوند تشکیل شده. تزئینات این ستون کاشی های و پایه ستون های حجاری شده کاخ چهل ستون اصفهان است.

دیوار تجدد خانه موزه مقدم

نکته جالب این پایه های این است که در زمان تخریب کاخ ناصرالدین شاه این پایه ها توسط محسن مقدم منتقل و در دیوار تجدد که توسط استاد هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شد.

سخن آخر

تمامی بخش های نامبرده شده بخشی از تاریخ و فرهنگ ایرانی را در دوران قاجار و قبل از آن به نمایش می گذارند، بسیاری از گردشگران بزرگ و مسافران خارجی و داخلی زیادی از این موزه دیدن می کنند. زیرا که با ارزش ترین گنجینه در دویست سال اخیر را نگهداری می کند. اگر بار اول است که به تهران سفر می کنید، حتما از خانه موزه مقدم بازدید کنید. همچنین می توانید با رزرو تور از تمام جاذبه های موجود در شهر تهران بازدید کنید.

خانه موزه مقدم



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

شهر تهران مملو از بناهای دیدنی با قدمت بسیار است. یکی از عظیم‌ترین و پر شکوه‌ترین آن مکان‌ها، کاخ گلستان تهران است. کاخ گلستان از سری کاخ‌های محبوب با معماری زیبا در ایران می‌باشد. معماری و طراحی این کاخ بسیار چشم نواز و خیره کننده است. کاخ گلستان ترکیبی از معماری و سبک ایرانی و اروپایی می‌باشد. البته لازم است بدانید درون این کاخ، مجموعه‌ای از بناهای دیدنی وجود دارد. این سری مجموعه‌ها از نظر تاریخی، هنری، معماری مورد توجه است. کاخ گلستان محل زندگی بسیاری از شاهان ایرانی بوده است. پادشاهان قاجار و سپس پهلوی در این کاخ تاجگذاری کرده‌اند. این بنای فاخر توسط سازمان میراث جهانی به ثبت رسیده است.

کاخ گلستان تهران ، فخر و شکوه ایران

در این مقاله از وبلاگ "های تور" قصد داریم مختصری به این کاخ بپردازیم. مسافران مقصد تهران می‌توانند با رزرو هتل در تهران از این کاخ دیدن کنند.

تاریخچه و قدمت کاخ گلستان تهران

براساس پژوهش‌های انجام شده، قدمت این کاخ به زمان شاه عباس صفوی می‌رسد. در قسمتی از سفرنامه پیترو دلاواله تهران را به چنارستانی بزرگ که قصر را پوشش داده بود توصیف می‌کند. این خود نشان می‌دهد کاخ گلستان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در زمان کریمخان نیز تغییراتی در کاخ انجام داده است. اما کاخ گلستان در زمان آقا محمدخان قاجار مورد لطف و اهمیت بوده است. ناصرالدین شاه قاجار اولین پادشاه ایرانی است که به اروپا سفر داشت. او با الهام از معماری کشورهای اروپایی، کاخ را تغییر داده است. پس از سلسله قاجار نیز، در دوران پهلوی بخش اندرونی ویران شد. این کاخ بیش از 440 سال قدمت و طول عمر دارد.

آدرس: تهران- خیابان 15 خرداد- میدان ارگ- کاخ گلستان

تاریخچه و قدمت کاخ گلستان تهران

بخش‌های مختلف مجموعه کاخ گلستان

همانطور که در مقدمه آورده شد، کاخ گلستان بخش‌های مختلفی دارد. هر یک از این قسمت‌ها خود جاذبه‌ای گردشگری است. گردشگران با بازدید از این مجموعه می‌توانند از چندین بنا دیدن کنند. این بناها همگی از نظر معماری و تاریخ بسیار نفیس و ارزشمند هستند. هرساله مسافران و داخلی و خارجی زیادی به تماشای این کاخ می‌آیند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین این قسمت‌ها به اختصار می‌پردازیم.

بخش‌های مختلف مجموعه کاخ گلستان

بخش‌های مختلف کاخ گلستان تهران عبارتند از:

  • کاخ شمس العماره
  • خلوت کریمخانی
  • عمارت خوابگاه
  • ایوان تخت مرمر
  • تالار سفره خانه
  • عمارت بادگیر
  • تالار برلیان
  • تالار الماس
  • تالار سلام
  • تالار آیینه
  • کاخ ابیض
  • چادرخانه

بخش‌های مختلف کاخ گلستان تهران

مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ گلستان عبارتند از:

  • واحد کودک و نوجوان
  • مرکز اسناد تصویری
  • کتابخانه نسخ خطی
  • واحد دفتر حقوقی
  • مرکز اسناد خطی
  • امور بین الملل
  • امور فرهنگی
  • کتابخانه چاپی
  • امور معرفی
  • دفتر فنی

مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ گلستان

کاخ یا عمارت شمس العماره

کاخ شمس العماره، مرتفع‌ترین بنا در دوران خود به شمار می‌رفته است. این کاخ با الهام از بناهای اروپایی ساخته شده است. ناصرالدین شاه قاجار در اسل 1282 فرمان ساخت این عمارت را صادر کرد. شمس العماره با معماری خاص خود نگینی در کاخ گلستان است. نقاشی‌های اصیل، شیشه‌های رنگی، سقف بلند، گچ بری زیبا از ویژگی‌های این بنا هستند.

کاخ یا عمارت شمس العماره کاخ گلستان

خلوت کریمخانی

خلوت کریمخانی در شمال غریبی کاخ گلستان تهران واقع شده است. این بنا در دوران کریم خان زند، محیطی دنج برای استراحت بوده است. سنگ قبر ناصرالدین شاه و تخت فتحلی شاه در این قسمت به یادگار مانده است.

خلوت کریمخانی گلستان

ایوان تخت مرمر

در دوران آقا محمدخان قاجار، دستور ساخت این بنا صادر شد. تخت مرمر از 65 قطعه مرمر یزد زرد رنگ ساخته شده است. این شاه قاجار بر روی همین تخت تاجگذاری را انجام داد. تخت مرمر شکوه و عظمت خاص شاهان را به نمایش می‌گذارد.

ایوان تخت مرمر کاخ گلستان

تالار سلام

این تالار به فرمان ناصرالدین شاه ساخته شده است. البته ایده ساخت این تالار را از موزه‌های اروپایی گرفته است. جالب است بدانید تاج گذاری محمدرضاشاه پهلوی یعنی آخرین شاه ایران در این تالار انجام شده است.

تالار سلام کاخ گلستان

تالار آیینه

تالار آیینه نیز از زیباترین و خارق العاده‌ترین بخش‌های کاخ گلستان است. تالار آیینه سراسر آیینه کاری و شیشه کاری شده است. این تالار با پنجره‌های ارسی ظریف، آیینه کاری، گچ بری‌های اصیل زینت شده است. این تالار به قدری زیبا و دیدنی است که کمال الملک تابلویی از آن به جای گذاشته است.

تالار آیینه کاخ گلستان تهران

حوادث تاریخی مربوط به کاخ گلستان

این کاخ با قدمتی بیش از 450 سال یا 4 قرن تاریخ زیادی را در خود جای داده است. برخی از این حوادث مهم تاریخی عبارتند از:

  • برگزاری اولین جلسه مجلس مشروطه ایران
  • برگزاری مراسم تاجگذاری مظفرالدین شاه
  • برگزاری مراسم تاجگذاری احمدشاه قاجار
  • برگزاری مراسم تاجگذاری رضاشاه
  • برگزاری مراسم تاجگذاری محمدرضاشاه
  • جلوس رضاشاه پهلوی بر تخت مرمر
  • برگزاری مجلس موسسان و...

حوادث تاریخی مربوط به کاخ گلستان تهران

رزرو هتل در تهران با "های هتل"

یکی از دغدغه‌های سفر رزرو هتل تهران است. مسافران با مراجعه به رزرواسیون "های هتل" که از بهترین آژانس های مسافرتی است، می توانند برای رزرو هتل اقدام کنند.

هتل‌ ارزان تهران نزدیک به کاخ گلستان عبارتند از:

  • هتل فردوسی تهران
  • هتل حافظ تهران
  • هتل خیام تهران
  • هتل ارس تهران
  • هتل مهر تهران

اما هتل‌های با کیفیت‌تر و پر ستاره تر نیز با فاصله بیشتر شامل هتل هما تهران و هتل استقلال تهران می‌شوند. تنها کافیست به مجموعه ما اعتماد کنید تا سفری لذت بخش به شما هدیه دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

در این مقاله از های تور قصد داریم با معرفی کتابخانه و موزه ملی ملک تهران، اطلاعات مفیدی راجب به این موزه وقفی خصوصی در ایران برای شما فراهم آوریم. در سفر به تهران بهتر است اطلاعات درباره مکان های دیدنی پایتخت کشور کسب کرده، تا پس از اقامت و رزرو هتل در تهران اقدام به بازدید از این گونه مناطق نمایید.

معرفی کتابخانه و موزه ملی ملک تهران

کتابخانه و موزه ملی ملک

کتابخانه و موزه ملک در تهران جزو موزه های وقفی و خصوصی در کشور به شمار می آید که در سال 1316 توسط حاج حسین ملک در تهران تاسیس شد و وقف آستان قدس رضوی گردید. این موزه جزو یکی از شش کتابخانه بزرگ و معروف کشور به شمار می آید که در آن نسخه های خطی نگهداری می شود.

در سفر به تهران جهت بازدید از این مجموعه فرهنگی و هنری می توانید در خیابان امام خمینی تهران به کتابخانه و موزه ملی ملک دسترسی داشته باشید.

کتابخانه و موزه ملی ملک

منابع موجود در کتابخانه ملی ملک

در ادامه معرفی کتابخانه و موزه ملی ملک تهران بهتر است بدانید، دارا بودن 19 هزار نسخه خطی موجود در این کتابخانه موجب شده تا این کتابخانه در حوزه شش کتابخانه بزرگ و نفیس کشور واقع شود. همچنین کتابخانه ملی، کتابخانه مجلس شورای اسلامی، کتابخانه مرحوم آیت الله مرعشی نجفی، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، کتابخانه آستان قدس رضوی جزو شش گنجینه بزرگ نسخه های خطی ایران به شمار می آیند.

بخشی از کتاب های چاپی که در این کتابخانه نگهداری می شوند با قدمت طولانی به سال 1320 خورشیدی بوده و می توان این کتابخانه را جزو کتابخانه هایی با دارا بودن نخستین نسخه های چاپی در کشور، نام برد. دارا بودن 70 هزار کتاب چاپی، 3400 کتاب چاپی سنگی و نشریه های ادواری از دیگر منابع موجود در این کتاب خانه به شمار می آید.

منابع موجود در کتابخانه و موزه ملی ملک

منابع موجود در موزه ملک را می توان موارد زیر نام برد؛

  • مجموعه تمبر (در این مجموعه هزاران تمبر از نخستین تمبر های چاپی در ایران و جهان تا به اکنون نگهداری می شود)
  • مجموعه سکه (شامل 3هزار قطعه سکه و مدال های قهرمانی از سده ششم پیش از میلاد و سکه هایی از دیگر کشور ها نظیر یونان، امپراتوری بیزانس و ...
  • مجموعه فرش ( دارا 34 تخته قالی و قالیچه از مجرب ترین قالیبافان کشور )
  • مجموعه آثار خوشنویسی ( مجموعه از آثار معروف ترین خوشنویسان ایران از جمله علیرضا عباسی، میرعماد، میرزا غلامرضا اصفهانی و ...)
  • مجموعه بانو عزت ملک ( 47 اثر از تابلو های نقاشی، سرقلیان، نسخه های خطی و ... که در سال 1385 توسط عزت ملک فرزند حاج حسین ملک به این موزه اهدا شد)
  • مجموعه آثار هنری ( اثراتی از هنرمندان نقاش بنام کشور همچون کمال الملک غفاری، هادی خان تجویدی، لطفعلی صورتگر و دیگر هنرمندان نقاش اروپایی)
  • مجموعه هنر لاکی (در این مجموعه 86 قطعه شامل قاب آیینه، سرچسبدان، قلمدان با قدت برخی 300 ساله قرار گرفته است)

منابع موجود در کتابخانه و موزه ملی ملک

با رزرو تور از های تور می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های تهران از هتل های یک ستاره تهران تا هتل های پنج ستاره تهران، از مراکز دیدنی و تفریحی پایتخت کشور دیدن نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

بازدید از جاذبه‌های گردشگری و دیدینی هر شهر یکی از لذت‌های سفر است. مسافران مقصد تهران باید آگاه باشند، پایتخت کشور پر از مکان‌های دیدنی است. اما لازم است بدانید برخی از آن‌ها در اطراف تهران واقع شده است. شاید در وهله اول تصور کنید که تهران شهر زیارتی نیست. این یک تصور اشتباه است. زیرا در تهران مساجد و امامزاده‌ها و زیارتگاه‌های بسیاری وجود دارد. و یکی از مهم‌ترین این زیارتگاه‌ها، حرم عبدالعظیم حسنی می‌باشد.

در این مطلب از وبلاگ "های تور" قصد داریم به این مکان زیارتی بپردازیم. با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین زیارتگاه تهران بیشتر آشنا گردید.

حرم عبدالعظیم حسنی ، زیارتگاهی مهم در تهران

حضرت عبدالعظیم حسنی چه کسی است؟

عبدالعظیم حسنی در سال 173 هجری قمری در مدینه متولد شد. عبدالعظیم (ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) می‌باشد. جالب توجه است که این امامزاده با احتساب چهار واسطه از نواندگان امام علی (ع) است. حضرت عبدالعظیم (ع) که شخصیتی علمی، مذهبی، فرهنگی و جهادی هستند. در سن 79 سالگی پس از تبعید به شهر ری، در همین شهر وفات می‌یابند. ایشان پس از آن که به شهر ری تبعید شدند. همواره به عنوان امام و پیشوا بوده و مراجعین زیادی را راهنمایی می‌کردند.

حضرت عبدالعظیم حسنی در سال‌های زندگی در شهر ری، فعالیت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی بسیاری داشته‌اند. امامزاده عالی مقام به شاه عبدالعظیم یا شابدالعظیم شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از مسافران مقصد تهران با رزرو هتل نزدیک تهران، از این امامزاده دیدن می‌کنند.

حضرت عبدالعظیم حسنی چه کسی است؟

تاریخچه حرم عبدالعظیم حسنی چیست؟

براساس پژوهش‌های انجام شده از حرم حضرت عبدالعظیم به قدمت این بارگاه پی برده‌اند. با بررسی سر در و کتیبه‌ای قدیمی، این آرامگاه در دوره ایلخانی، صفوی، قاجار است. بنای آرامگاه در دروان خود زیبا و چشم نواز بوده است.  جالب است بدانید بارگاه شاه عبدالعظیم طی ادوار مختلف بازسازی شده است. قسمت‌های مختلف حرم تماما آینه‌ کاری و درهای آن منبت کاری می‌باشد. آینه کاری‌های حرم عبدالعظیم حسنی به فرمان ناصرالدین شاه انجام شده است.

مرمرهای سیاه و سفید، دیوارهای آجاری به ابهت این امامزاده افزوده است. ساخت ضریح نیز توسط شاه طهماسب صفوی صادر شده است. حرم عبدالعظیم در سال 1334 به ثبت آثار ملی ایران رسیده است.

تاریخچه حرم عبدالعظیم حسنی

آثار تاریخی موجود در آرامگاه شاه عبدالعظیم چیست؟

صندوق داخل آرامگاه، دو لوحه کتیبه چوبی و در چوبی آثار قدیمی این بنا هستند. قدمت صندوق چوبی به سال 752 هجری بر می‌گردد. در رابطه با لوحه‌های چوبی که بر روی چوب جدیدی نصب شده است باید بگوییم. تاریخ ساخت آن‌ها مربوط به دوران 848 میلادی می‌باشد. تاریخ ساخت در چوبی که در بین رواق‌های شمالی و مسجد زنانه قرار دارد سال 904 است. سبک این در بسیار اصیل و زیبا با دوران تیموری تطابق دارد.

آثار تاریخی موجود در آرامگاه شاه عبدالعظیم حسنی

آرامگاه‌های مشهور در حرم عبدالعظیم حسنی کدام‌اند؟

افراد بسیار معروف تاریخی در این آرامگاه به خاک سپرده شده‌اند. برخی از این بزرگان شامل ناصرالدین شاه قاجار، سید ابوالقاسم کاشانی، محمد قزوینی، شیخ محمد خیابانی، محمد تقی فلسفی، حکام اردلان، ملا علی کنی، ستارخان، علیرضا پهلوی، حسنعلی منصور، سلیمان بهبودی، محمد خاتم برخی از ایم افراد هستند. البته لازم است بدانید آرامگاه تعدادی از این افراد نظیر خاندان پهلوی ویران شده است. گردشگران و مسافران عزیز با مراجعه به حرم عبدالعظیم حسنی می‌توانند از بخش‌های دیگر این امامزاده دیدن کنند.

آرامگاه‌های مشهور در حرم عبدالعظیم حسنی

موقعیت جغرافیایی حرم حضرت عبدالعظیم چگونه است؟

همانطور که می‌دانید حرم شاه ابدالعظیم یکی از مهم‌ترین امکان مذهبی تهران است. مسافران با رزرو هتل در تهران نیز می‌توانند حرم عبدالعظیم را زیارت کنند. گردشگران پس از زیارت نیز می‌توانند از بازارهایی با قدت 500 خرید کنند. لذت خرید از بازارهای اطراف حرم پس از زیارت نیز بسیار دلچسب است. با استفاده از مترو و سوار شدن خط 1 نیز به راحتی می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی حرم عبدالعظیم حسنی

برخی جاذبه‌های گردشگری شهر ری عبارتند از:

  • زندان هارون الرشید
  • تالاب عشق آباد
  • آتشکده بهرام
  • برج طغرل
  • باروی ری و...

آدرس: تهران- شهر ری- شهید آوینی- خیابان سلمان فارسی- خیابان فدایی

جاذبه‌های گردشگری نزدیک حرم عبدالعظیم حسنی

چگونه در سفر به تهران یک اقامتگاه خوب پیدا کنیم؟

مسافران می‌توانند برای زیارت از این حرم، در هتل نزدیک تهران را رزرو کنند. البته با مراجعه به آژانس مسافرتی "های هتل" رزرو هتل تهران نیز سهل می‌گردد. زیرا مشاوران ما با توجه به نیاز مسافر رزرو هتل 5 ستاره تهران و یا رزرو هتل آپارتمان شیک تهران را به آنان پیشنهاد می‌دهند. حرم عبدالعظیم در جنوب تهران واقع شده است که با رزرو هتل در تهران نیز به این حرم دسترسی خواهید داشت.

حرم عبدالعظیم حسنی در سفر به تهران

هتل‌ ارزان تهران و هتل نزدیک به شاه عبدالعظیم عبارتند از:

  • هتل فردوسی تهران
  • هتل پرشیا 2 تهران
  • هتل رودکی تهران
  • هتل سعدی تهران
  • هتل حافظ تهران
  • هتل آساره تهران


:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

بازار اصلی تهران

هنگام سفر کمتر افرادی وجود دارند که به خرید نروند یا برای عزیزانشان سوغاتی نگیرند. این مقاله راجب افرادی است که می خواهند راجب بازار تهران بدانند و از آنجا خرید بکنند.

تهران بازار ها و مال های لاکچری و بزرگ زیادی دارد که مسافران برای تنوع هم که شده با آنجا می روند که خرید کنند. اما بازدید و خرید از بازار اصلی تهران که قدیمی ترین بازار شهر است لذت خاصی دارد و اکثر مسافر ها گذرشان به آن بازار میخورد. چرا که هم مقرون به صرفه است و هم تنوع و کیفیت بالایی دارد.

تاریخچه بازار تهران

هنوز اطلاع دقیقی از ساخت بازار نیست، زیرا خیلی ها ساخت بازار را به دوره صفویان نسبت می دهند و بعضی دیگر قاجار. می گویند در زمان صفویان بازار رو باز یا بدون سقف بوده و در زمان شاه طهماسب صفوی ساخته شده است و در زمان ناصر الدین شاه بازار تهران رو سرپوشیده کردند. اما بعضی دیگر می گویند بازار در زمان ناصرالدین شاه از پایه تا اخر ساخته شده است و مدرکی در باره این دو نظریه زیاد موجود نیست. این بازار در دوره قاجار و پهلوی نقش اساسی داشت.

بازار تهران

آدرس بازار تهران

بازار تهران جز دسته بزرگترین بازار های ایران است، که در پایتخت در منطقه 12 واقع شده است. شمال بازار به خیابان پانزده خرداد و از جنوب به خیابان مولوی متصل است، و از شرق به خیابان مصطفی خمینی و از غرب به خیابان خیام متصل است.

ساعات کار این بازار از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17 است. اما مغازه های بیرونی بازار تا ساعت 20 باز هستند. در روز های پنج شنبه ساعات کار بازار فرق دارد به این صورت که مغازه های داخلی تا ساعت 14 و مغازه های بیرونی تا ساعت 17 باز هستند.

بازار تهران

معماری و ساختار بازار

بناهای بازار به صورت راسته یا گذرگاه، سرا که شبیه به حیاط، تیمچه که فضای سرپوشیده و کوچیکه که نوعی کالا خاص عرضه می شود، چارسوق که محل تقاطع دو راسته اصلی است. بخشی از بازار تهران یا بازسازی شده یا اضافه شده یا همچنان شکل و شمایل قدیمی را دارد، راهرو های پیچ در پیچ، طاق های ضربی، گنبد ها و... از بناهای بازار هستند. قسمت های قدیمی به صورت طاقی و گنبدی هستند.

سوراخ هایی در سقف تعبیه شدند که نور بازار را در روز تامین می کنند، اما تنها همین کاربرد را ندارند و برای گردش هوا هم از آنها استفاده می شود. این بازار به دست معماران داخلی ساخته شده است و مرور زمان تغییرات زیادی داشته است. بازار خدمات دیگری مانند قهوه خانه، زورخانه، حمام و مسجد و حسینیه و... هم دارد، و هر راسته بازار مختص به کالاهایی از یک دسته اختصاص یافته است.

بازار تهران

بخش های مختلف بازار تهران

بازار بزرگ تهران دارای بخش های زیادی است که در ادامه آنها را معرفی می کنیم. لازم به ذکر است در چن سال اخیر به دلیل رشد تکنولوژی نرم افزار های برای موبایل ساخته شده اند که تمامی اطلاعات راجب بازار تهران را به شما می دهند و می توانید از آنها استفاده کنید. بخش های بازار تهران به شرح زیر می باشد:

  • یراق آلات: بازار فراش باشی
  • لوازم تحریر: بازار بین الحرمین
  • لوازم خانگی: بازار حاجب الدوله
  • لوازم آرایشی و خوراکی: کوچه مروی
  • شلوار: پاساژ ملی
  • پارچه: سرای امیر کبیر
  • پوشاک زنانه: راسته جعفری و سرای ملی
  • طلا و جواهرات: راسته زرگر ها و پاساژ زیر زمینی بازار رضا
  • آجیل خشکبار: بازار چهارسوق
  • کیف و چمدان و لوازم خیاطی: پاساز مشیر خلوت
  • فرش: بازار فرش فروشان

بازار تهران

جاذبه های بازار

از جاذبه های بسیار زیبای بازار قدیمی تهران که تا الان پا برجاست می شود به تیمچه مهدیه، مسجد جامع امام خمینی، کاخ شمس العماره، امامزاده زید، کلیسا طاووس و بازار فرش فروشان اشاره کرد. در نزدیکی این بازار کاخ گلستارن قرار دارد که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

بازار تهران

هتل های نزدیک بازار

اگر می خواهید به بازار تهران دسترسی راحتی داشته باشید باید هتل مورد نظر خود را نزدیک به بازار رزرو کنید. در رزرواسیون hihotel هتل هایی وجود دارد که نزدیک بازار هستند و می توانید با دیدن و مقایسه آنها را رزرو کنید. هتل هایی مانند:

  • هتل شهریار تهران
  • هتل فردوسی تهران
  • هتل آرمان تهران
  • هتل گلستان تهران
  • هتل حافظ تهران
  • هتل سعدی تهران

اینها هتل های خوب و نزدیک بازار هستند که می توانید آنها را رزرو کنید. همچنین با رزرو تور می توانید به راحتی از این جاذبه های نیز بازدید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیزه قشم یکی از جزایر گردشگری و توریستی می باشد. جمعیت این جزیره حدود 149 هزار نفر می باشد که علاوه بر بومیان منطقه میزبان افرادی می باشد که برای زندگی و کار به این جزیره مهاجرت کردند. مهاجران این جزیره در بخش های تجارت بازرگانی ادارات ادارات دولتی و... مشغول به کار می شوند. هتل ژئو پارک قشم شیکی از هتل های این جزیره می باشد که با خلیج فارس همسایگی نزدیکی دارد. برای آشنایی با این هتل سه ستاره با مجله خبری و گردشگری های هتل همراه باشید .

هتل ژئو پارک بهترین هتل سه ستاره قشم

هتل ژئو پارک قشم جز هتل های سه ستاره جزیره زیبا قشم می باشد. این هتل از سال 1381 شروع به میزبانی از توریستان داخلی و خارجی کرده است و در سال 1394 برای ارتقا امکانات و خدمات خود تصمیم به بازسازی گرفت. یکی از مزیت های اقامت در این هتل نزدیکی به دریا  می باشد و همین موضوع باعث پرطرفدار بودن این هتل نیز شده است. هتل ژئو پارک دو طبقه و 30 اتاق را برای اقامت مسافران تهیه کرده است. پرسنل این هتل سه ستاره همگی آموزش دیده و با تجربه هستند و در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از شما عزیزان می باشند .

هتل ژئو پارک بهترین هتل سه ستاره قشم

چشم انداز اتاق های هتل ژئو پارک قشم

اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که سه منظره را می توانند به شما بدهند چشم انداز دریایی ساحلی و یا خیابانی شما هستید که انتخاب می کنید چه منظره ای را تماشا کنید .

جاذبه های گردشگری و مکان های نزدیک به هتل ژئو پارک

قرار گیری هتل ژئو به گونه ای می باشد که شما به راحتی می توانید موزه ژئو پارک قلعه پرتغالی ها غار خربس دسترسی داشته باشید. همچنین به مکان های زیر نیز دسترسی آسان خواهید داشت:

  1. فاصله هتل تا جزیره هرمز حدود 110 دقیقه با پیاده روی می باشد
  2. فاصله هتل تا مجتمع خلیج فارس حدود 6 دقیقه با پیاده روی می باشد
  3. فاصله هتل تا فرودگاه 108 دقیقه با پیاده روی می باشد
  4. فاصله هتل تا بازار حدود 1 دقیقه با پیاده روی می باشد
  5. فاصله هتل تا غار نمکدان حود 862 متر می باشد
  6. فاصله هتل تا جزایر ناز حدود 28 کیلومتر می باشد

اتاق های هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو نیز مانند دیگر هتل ها موظف به اجرای دستور عمل ها از طرف اتحادیه می باشد. به همین دلیل اتاق های مختلف را با تعداد تخته های مختلف تهیه و ارائه کرده است:

  • اتاق دو تخته رو به جزیره
  • اتاق دو تخته رو به دریا
  • سوئیت یک خوابه با ظرفیت دو نفره چشم انداز دریایی
  • اتاق سه تخته رو به جزیره
  • سوئیت یک خوابه با ظرفیت سه نفر با چشم انداز دریایی
  • اتاق چهار تخته رو به دریا

اتاق های هتل ژئو پارک قشم

امکانات و خدمات با کیفیت در هتل سه ستاره ژئو پارک

هتل ژئو برای رفاه و آسایش مسافران خود امکاناتی با کیفیت را ارائه می دهد :

  • آسانسور
  • تاکسی سرویس
  • صندوق امانات
  • پذیرش شبانه روزی
  • دستگاه واکس کفش
  • پارکینگ
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • خدمات رزرو تو قشم
  • اینترنت در لابی و اتاق ها
  • تلوزیون در لابی
  • تلفن در لابی
  • آشپز خانه در اتاق ها
  • آب رایگان
  • چای ساز
  • صبحانه
  • مینی بار با هزینه

امکانات و خدمات با کیفیت در هتل سه ستاره ژئو پارک

چند نکته مهم را قبل از رزرو هتل ژئو پارک به یاد داشته باشید

  1. پذیرش میهمانان داخلی و خارجی با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد
  2. کودکان زیر سه سال می توانند اقامتی رایگان را در هتل ژئو پارک تجربه کنند
  3. پذیرش خانم های مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد
  4. این هتل دارای پارکینگی با ظرفیت 150 خودرو می باشد
  5. استفاده از اینترنت نامحدود و رایگان می باشد

آدرس و شماره تماس هتل ژئو پارک

آدرس: قشم _ اسکله شهید ذاکری

در آخر ....

با رزرو هتل در قشم می توانید با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازید . هتل سه ستاره ژئو پارک آماده میزبانی از شما عزیزان می باشد. برای رزرو هتل می توانید به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. تیم پشتیبانی های هتل با پشتیبانی شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مسافران شهر تهران به دلایل گوناگونی پایتخت کشور را مقصد سفر خود انتخاب می کنند. وجود مراکز متعدد درمانی، مراکز خرید مختلف، ساختمان های اداری، بزرگترین ورزشگاه کشور و ... در پایتخت کشور موجب شده تا هر ساله پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور باشد. هتل های تهران و اقامتگاه های مختلف این شهر پذیرای شما مسافران عزیز خواهند بود. با رزرو هتل پارسیان انقلاب می توانید ضمن اقامت لوکس در هتل 4 ستاره انقلاب تهران از امکانات متعدد موجود در این هتل بهره مند شوید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا این هتل مجلل در تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل انقلاب تهران ، تجربه اقامتی لوکس در هتل 4 ستاره

معرفی هتل پارسیان انقلاب تهران

یکی از هتل های 4 ستاره تهران واقع در خیابان طالقانی حد فاصل حافظ و ولیعصر که در نزدیکی مراکز خرید همچنین جنب ساختمان بنیاد شهید واقع شده، را می توان هتل انقلاب نام برد. همچنین هتل انقلاب جزو یکی از هتل های قدیمی پایتخت بوده که در سال 1355 در قلب تهران افتتاح گردید. 248 واحد اقامتی موجود در 16 طبقه این هتل با دارا بودن امکانات متعدد میزبان شما مسافران عزیز خواهد بود.

با رزرو هتل انقلاب و اقامت در یکی از واحد های اقامتی این هتل می توانید با فاصله 5 دقیقه پیاده روی به آسانی به یکی از اصلی ترین خیابان های پایتخت، خیابان ولیعصر به آسانی دسترسی داشته باشید. همچنین نزدیکی به پارک لاله، موزه هنر های معاصر و موزه فرش و ... از دیگر مزایای اقامت در این هتل 4 ستاره به شمار می آید.

امکانات و خدمات موجود در هتل انقلاب

اگر قصد رزرو هتل در تهران و اقامت در هتل های لوکس تهران را دارید، بدون شک رزرو هتل انقلاب تهران گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. با اقامت در یکی از واحد های اقامتی و اتاق دو تخته برای یک نفر تجاری، اتاق دو تخته برای یک نفر اقتصادی، اتاق دو تخته برای یک نفر ویژه، اتاق دو تخته اقتصادی، سوئیت بزرگ دو نفره اقتصادی، سوئیت دو نفره ویژه،  اتاق دو تخته توئین ویژه، اتاق دو تخته دبل ویژه می توانید اقامت لوکس و به یاد ماندنی را در پایتخت کشور سپری کنید.

از جمله امکانات متعدد موجود در هتل 4 ستاره انقلاب تهران؛

  • صبحانه
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • حمام
  • تلفن در اتاق
  • میز تحریر
  • مبلمان
  • بالکن
  • روم سرویس
  • اینترنت در اتاق
  • سیستم تهویه مطبوع در اتاق
  • کمد لباس
  • و ...

معرفی هتل پارسیان انقلاب تهران

با اقامت لوکس در هتل 4 ستاره انقلاب تهران همچنین می توانید از سایر امکانات هتل همچون آسانسور، لابی، لاندری، مرکز خرید، وسایل بدنسازی، کافی شاپ، رستوران، دستگاه واکس کفش، پذیرش 24 ساعته، آژانس مسافرتی، استخر، تاکسی سرویس و ... بهره مند شوید.

معرفی هتل پارسیان انقلاب تهران

جهت رزرو هتل تهران و رزرو هتل ارزان در تهران می توانید با مراجعه به رزرواسیون های هتل اقدام به رزرو آنلاین هتل نمایید. های هتل با معرفی هتل های تهران امکان رزرو هتل پنج ستاره تهران و رزرو هتل در تهران را برای مسافران عزیز مهیا خواهد ساخت. همچنین معرفی هتل های متعدد در اقصی نقاط کشور از دیگر مزایای رزرو هتل در های هتل به شمار می آید. همچنین با رزرو تور تهران دیگر نگران رزرو هتل در تهران نخواهید بود، زیرا با انتخاب یک تور تهران مناسب می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های تهران از مراکز دیدنی و گردشگری متعدد این شهر دیدن نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

کمتر کسی راجب این مکان یعنی بقعه جوانمرد قصاب که یک جاذبه تاریخی گردشگری شهر ری است می داند. این مکان تاریخی عجیب در شهر ری در نزدیکی تهران قرار دارد و داستان های عجیبی نیز دربارش می گویند.

درباره بقعه

این مکان برای بیشتر افراد ساکن تهران و شهر ری آشنا است. هنگام ورود به شهر ری اولین محله ای که وارد آ خواهید شد محله جوانمرد قصاب است. که از قدیمی ترین محله های شهر ری است. این بقعه نزدیک ایستگاه مترو جوان مرد قصاب است. که اکثر ساکنین شهر تهران و ری این نام به گوششان خورده است.

جوانمرد قصاب یک شخصیت افسانه ای و نامدار است اما خیلی ها معتقدند که این شخصیت افسانه ای همان قصاب آملی یا همان ابوالعباس قصاب جوان مرد است. که در ادامه بیشتر درباره اش توضیح می دهیم. این بقعه در زمان قاجار در دوره شاهنشاهی فتحلی شاه ساخته شد. بر اساس روایات و داستان سرایی هایی که وجود دارد مشخص است که جوانمرد قصاب در زمان امیر المومنین زندگی می کرده و محل زندگیش در بغداد بوده است.

بقعه_جوانمرد_قصاب

جوانمرد قصاب

شخصیتی تقریبا افسانه ای مانند آرش و رستم است. برخی ها او را عبدالله پسر عامر بصری از ملازمان محمد حنیفه فرزند امیر مومنان بوده است. یکی دیگر از افسانه ها چنین روایت می کند در قرن نهم شخصی به نام ملاحسین کاشفی، جوان مرد قصاب را در کتاب خود چنین بیان کرده است که از اشخاصی بود که به امام علی علاقه شدیدی داشت. داستان در کتاب ملاحسین چنین نقل شده که کنیزی از جوان مرد قصاب مقدار گوشتی خواسته و قصاب هر گوشتی که به او نشان می داده کنیز او را قبول نمی کرده.

قصاب که از این وضع خسته شده بود پول را به کنیز برگرداند و کنیز که می دانست اربابش ناراحت می شود شروع به گریه کرد. در همین حوالی امیر المومنین آنهارا دید و از قصاب خواست به کنیز رحم کند و به او گوشت بدهد اما قبول نکرد. یکی از اطرافیان به قصاب فهماند که آن فرد حضرت علی بوده، و قصاب به خاطر پشمانی اش یک چشم و دست خود را برید پیش حضرت برد. حضرت علی که پشیمانی را در رفتار و چهره قصاب دید از خدا خواست که قصاب به حالت اول برگردد.

بقعه_جوانمرد_قصاب

دستان های زیادی از جوانمرد قصاب نقل شده حول همین تفسیر اما همه آنها نشان می دهند که قصاب رابطه نزدیکی با امام علی داشته است.

بازسازی بقعه توسط میراث فرهنگی

مردم در قبل از دهه 1330 در این مکان مشغول زیارت بودند و احترام زیادی به این مکان می گذاشته اند. به حدی که باید صبح خود را با زیارت این بقعه شروع می کردند و مشغول به کار می شدند. اما متاسفانه در دهه 50 و 60 فراموش شد و کم کم تخریب شد. بعد از ساخت مترو در این منطقه بقعه توسط میراث فرهنگی دباره بازسازی شد و حیاطی زیبا به این بقعه اضافه شد.

این اثر ملی در سال 1377 با شماره 2002 به ثبت ملی رسید.

بقعه_جوانمرد_قصاب

هتل های نزدیک بقعه

برای رزرو هتل در تهران کسانی که می خواهند هتلشان به بقعه نزدیک باشه باید بگویم به دلیل دوری بقعه جوانمرد قصاب از شهر نزدیک ترین هتل از بقعه در فاصله 10 کیلومتری قرار دارد.

  • هتل سیب تهران: فاصله 8.9 کیلومتری
  • هتل پرشیا 2: فاصله 9.2 کیلومتری
  • هتل اخوت تهران: فاصله 10 کیلومتری
  • هتل مهر تهران: فاصله 10.2 کیلومتری
  • هتل فارس تهران: فاصله 10.5 کیلومتری
  • هتل آرمان تهران : فاصله 10.8 کیلومتری
  • و...

این هتل ها جز هتل های خوب و قیمت مناسب در نزدیکی بقعه جوانمرد قصاب است که می توانید از طریق سایت hihotel رزرو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

تهران به دلیل اینکه در چند دوره از تاریخ پایتخت رسمی کشور بوده، کاخ های و جاذبه های گردشگری زیبایی در شهر ساخته شده است. یکی از مواردی که میخواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم کاخ سعد آباد است. که آخرین پادشاهان زمان قاجار و پهلوی در آن زندگی کردند. این مجموعه بزرگ دارای چندین کاخ، عمارت، موزه و ساختمان متعدد، قنات، باغ و گلخانه است.

در اوایل فقط کاخ اصلی سعد آباد در منطقه قرار داشت و به مرور رضا شاه به کاخ ها و ساختمان ها مجموعه اضافه کرد. کاخ های ساخته شده اطراف همگی متعلق به خاندان پهلوی وبده و آخرین کاخ این مجموعه متعلق به لیلا پهلوی است دختر کوچک محمد رضا شاه است. بدون شک این مجموعه جز 10 مکان گردشگری برتر پایتخت است که سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی از آن دیدن می کنند.

تاریخچه کاخ سعد آباد قاجار

شاهان قاجار به عیاشی و خوشگذرانی معروف اند به همین دلیل دنبال مکانی می گشتند، اقامتگاهی که در آن هم لذت ببرند و هم تفریح کنند و چه بهتر کوهپایه های توچال و دره سرسبز در بند مکانی دنج در شمال پایتخت. همین بهانه کافی بود تا زیبا ترین کاخ تهران در زمان خود شکل بگیرد و تفریح گاه تابستانه شاهان قاجاری باشد. آخرین ساختمان این کاخ متعلق به احمد شاه قاجار بود، اما آنطور که باید شاهان قاجاری نتوانستند از آن استفاده کنند.

تاریخچه در زمان پهلوی

کودتا 1299 شد و کاخ سعد آباد به دست خاندان اکبری تصرف شد. بعد از کودتا این مجموعه تغییرات اساسی پیدا کرد و تبدیل به اقامت گاه تابستانی رضا شاه شد. درکنار بناهای سالم و متلاشی شده از دوران قاجار بناهای جدید با معماری های جدید ساخته شد.

ساختمان هایی که در این کاخ قرار دارند شامل کاخ موزه ملت، کاخ موزه سبز، موزه پوشاک سلطنتی، موزه خط و کتابت میر داماد، موزه استاد حسین بهزاد، موزه سلاح دربار، موزه آشپز خانه سلطنتی، موزه برادران امیدوار، موزه هنر ملل، موزه هنر های زیبا، موزه استاد فرشچیان، موزه آب، موزه آلبوم سلطنتی و اسناد سعد آباد، موزه ظروف سلطنتنی، موزه اتومبیل سلطنتی، موزه نظامی و...

هتل های نزدیک کاخ-سعد-آباد

کاخ ممنوعه

مجموعه سعد آباد گنجینه قدیمی از از دستاور ها و تاریخ قدیمی ایران دارد خیلی از این کاخ ها حال تبدیل به موزه شدند و ورود عموم ازاد است. اما کاخ های ممنوعه وجود دارد که در آنها تا به امروز باز نشده و کاربرد اداری دارند، مانند کاخ اختصاصی، کاخ ملکه مادر، کاخ احمد رضا، کاخ فریده دیبا، کاخ ولیعهد جدید ایران.

هتل های نزدیک به کاخ-سعد-آباد    کاخ-سعد-آباد

هتل های نزدیک به کاخ

برای رزرو هتل تهران گردشگران و علاقه مندانی که می خواهند از کاخ سعد آباد دیدن کنند باید بدانند که نزدیک بودن محل اقامت به مجموعه کاخ یک مزیت محسوب می شود. همچنین هتل های اطراف کاخ از آب و هوا و آرامش بهتری برخوردار هستند و جز هتل های لاکچری و قیمت مناسب محسوب می شوند.

هتل ارزان تهران نزدیک به کاخ سعد آباد

تک تک هتل های نامبرده در وبلاگ های هتل به صورت کامل معرفی شده و می توانید آنهارا با هم مقایسه کنید.

برای رزرو هتل تهران می توانید به رزرواسیون hihotel  مراجعه کنید.

رستوران های نزدیک به کاخ

بعد از یک گردش طولانی در کاخ سعد آباد حتما گرسنه شدید، شما می توانید به رستوران هتل مدنظرتان بروید اما اگر از کیفیت غذا هتل خود راضی نیستید به شما رستوران های اطراف هتل را معرفی می کنیم که از کیفیت غذای بالایی برخوردارند.

  • جو گریل فور: 1 کیلومتر
  • کافه کباب هیوا: 1.9 کیلومتر
  • کافه رستوران دژاوو: 2 کیلومتر
  • رستوران چارگاه: 2.3 کیلومتر
  • اسپو اکسپرس: 2.4 کیلومتر
  • رستوارن روزفر: 2.7 کیلومتر
  • کافه رستوارن محنا: 3 کیلومتر


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

ورزشگاه یکصد هزار نفری آزدی جزو بزرگترین ورزشگاه های کشور بوده که در تهران و پایتخت کشور واقع شده است. مسابقات مختلف ورزشی از جمله بازی های فوتبال و دربی پرطرفدار هر ساله طرفداران زیادی را راهی پایتخت کشور برای تماشای بازی های مختلف خواهد کرد. مسافران با سفر به تهران جهت اقامت و رزرو هتل در تهران بهتر است به دنبال رزرو هتل های نزدیک تهران و یا مرکز شهر باشند تا جهت دسترسی به مقصد مورد نظر خود دچار سردرگمی نشوند. اقامت در هتل آکادمی تهران در نزدیکی ورزشگاه آزادی گزینه ی مناسبی برای مسافرانی خواهد بود که به قصد تماشای مسابقات ورزشی مختلف راهی پایتخت کشورمی شوند. در ادامه با ما همراه باشید هتل آکادمی تهران را به شما معرفی نماییم.

اقامت در هتل آکادمی تهران در نزدیکی ورزشگاه آزادی

معرفی هتل چهار ستاره آکادمی تهران

یکی از هتل های چهار ستاره تهران واقع در منطقه خوش آب و هوا و منظره ای از رشته کوه های دماوند را می توان هتل آکادمی نام برد. این هتل چهار ستاره با 18 واحد اقامتی در 1 طبقه پذیرای مسافران و تماشا کنندگان بازی های مختلف ورزشی در ورزشگاه آزادی می باشد، که به قصد شرکت در اینگونه از مسابقات راهی پایتخت کشور شده اند. نزدیکی این هتل به ورزشگاه آزادی و اقع در ضلع غربی ورزشگاه موجب دسترسی آسان مسافران به بزرگترین ورزشگاه کشور خواهد شد.

جهت رزرو هتل در تهران می توانید با اقامت در هتل آکادمی تهران در نزدیکی ورزشگاه آزادی سفر خوشی را در این شهر تجربه نمایید. پرسنل مجرب موجود در این هتل اقامت دلنشینی را برای مسافران مهیا خواهد ساخت.

معرفی هتل چهار ستاره آکادمی تهران

امکانات موجود در هتل آکادمی

با رزرو هتل آکادمی تهران و اقامت در یکی از واحد ها و اتاق های دو تخته، سه تخته و چهارتخته می توانید در کنار خانواده و یا دوستان خود اقامت مطمئن را تجربه کنید. امکانات متعدد موجود در اتاق های این هتل همچون مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، لوازم بهداشتی و ... رفاه را برای مسافران و مهمانان هتل مهیا خواهد ساخت.

امکانات موجود در هتل آکادمی

از دیگر امکانات متعدد موجود در هتل آکادمی تهران را می توان موارد زیر برشمرد؛

  • کافی شاپ
  • آرایشگاه
  • دستگاه واکس کفش
  • سالن ورزشی
  • سالن بیلیارد
  • لابی
  • نمازخانه
  • آرایشگاه
  • پذیرش 24 ساعته
  • فضای سبز
  • رستوران
  • و ...

امکانات موجود در هتل آکادمی

جهت اقامت و رزرو هتل در تهران همچنین رزرو هتل های 5 ستاره تهران می توانید سایت های هتل را برای رزرو آنلاین هتل خود انتخاب نمایید. با رزرو آنلاین هتل از های هتل ضمن رزرو ارزان هتل میتوانید در هتل های نزدیک تهران همچنین هتل های مرکز شهر تهران اقامت خوشی را  سپری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از تفریحات و خوشگذرونی‌های اصلی در سفر خوردن است. در شهر بزرگی چون تهران که پایتخت کل ایران می‌باشد، شاهد رستوران‌های بسیاری هستیم. در این شهر انواع رستوران‌های سنتی و مدرن با کلاس قیمت متفاوت موجود می‌باشد. مسافران پس از رزرو هتل تهران و اقامت در این شهر به دنبال تفریحات هستند. یکی از جاذبه‌های گردشگری هر شهر در واقع رستوران‌های آن شهر است. به خصوص آن که اگر شهر مقصد ما پایتخت باشد. درست است که با رزرو تور تهران و اقامت در یک هتل می‌توان از رستوران آن مجموعه استفاده کرد. اما حیف است که به این شهر مدرن و اصیل سفر کنید و از دیگر رستوران‌های آن مستفیض نشوید. در این مطلب بهترین رستوران‌های تهران را معرفی خواهیم کرد.

معرفی خوشمزه‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران

برای رزرو هتل در تهران به رزرواسیون آژانس مسافرتی "های هتل" مراجعه فرمایید.

معرفی بهترین رستوران‌های تهران

اگر به دنبال رستوران‌های لاکچری تهران هستید، باید به این مسئله آگاه باشید که باید هزینه بالایی بپردازید. در این شهر تنوع غذایی و رستوران بسیار زیاد است، به طوری که شما را گیج خواهد کرد. در این قسمت به معرفی 5 تا از بهترین رستوران‌های تهران خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین رستوران‌های تهران

برترین و معروف‌ترین رستوران‌های شهر تهران عبارتند از:

  • رستوران گردان برج میلاد
  • رستوران موبی دیک
  • رستوران کوبابا
  • رستوران مسلم
  • رستوران خونه

رستوران گردان برج میلاد تهران

یکی از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران با کلاس قیمت بالا رستوران برج میلاد است. این رستوران در طبقه ششم برج و ارتفاع 276 قرار دارد. این رستوران شامل دو بخش ثابت و متحرک است. قسمت متحرک رستوران گردان برج میلاد طوری طرح ریزی شده است که هر ساعت به چرخش در می‌آید. در این چرخش 360 درجه‌ای ویو مشتریان تغییر خواهد کرد. با مراجعه به این رستوران بر کل شهر تهران اشراف خواهید داشت. بهترین آشپزهای ایرانی و خارجی غذاهای فرنگی و ایرانی را عرضه می‌کنند. در این رستوران غذاها و نوشیدنی‌هایی با گرد طلا نیز موجود می‌باشد.

رستوران گردان برج میلاد تهران

هتل‌‌های نزدیک به رستوران:

رستوران موبی دیک تهران

موبی دیگ نام یک کتاب بسیار معروف است و به معنای نهنگ سفید می‌باشد. این رستوران نیز یکی از خوشنام‌ترین رستوران‌های تهران است. این رستوران در خیابان قرنی واقع شده و بهترین وعده ناهار را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین مواد اولیه در این رستوران طبخ می‌شوند. این رستوران منو غذایی کاملی دارد و با غذاهای حجیم و بسیار لذیذ پذیرای میهمانان خود است. از نظر دیزاین و معماری نیز رستوران موبی دیک فضایی زیبا و دلنشین دارد. رده این رستوران قدیمی نیز بالا و کیفیت‌ها فوق العاده است.

رستوران موبی دیک تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

 

رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا از بهترین رستوران‌های تهران در خیابان جردن است. این رستوران از مشهورترین رستوران‌های پایتخت است که تنوع بالایی دارد. این رستوران نیز با وعده صبحانه پذیرای مشتریان خود است. محیط رستوران کوبابا خاص و بسیار شیک می‌باشد. از ویژگی‌های اصلی این رستوران علاوه بر کیفیت و طعم بی‌نظیر، تنوع است. شما در کوبابا می‌توانید، انواع غذاهای خاص از کشورهای مختلف چون افغانستانی، لبانی و ایرانی الاصل را صرف کنید. حمص، پلو افغانی و هم اسکندر افندی از غذاهای پیشنهاد شده این رستوران کلاس بالا در تهران هستند.

رستوران کوبابا تهران

 

هتل‌های نزدیک به رستوران:

 

رستوران مسلم تهران

رستوران مسلم تهران واقع شده در بازار بزرگ تهران از قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است. جالب است بدانید رستوران مسلم پس از رستوران شمشیری و شرف الاسلامی افتتاح شده است. اما به دلیل کیفیت و سرو غذاهای خوش طعم، اولین انتخاب می‌باشد. حجم غذاهای رستوران مسلم آنقدر زیاد است که برای 2 نفر کافی است. صف مسلم یکی از طولانی‌ترین صف‌های غذا در پایتخت محسوب می‌شود. ته چین مرغ و گوشت این رستوران با عنوان ته چین ویژه از معروف‌ترین غذاهای مسلم است.

رستوران مسلم تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

  • هتل شهریار تهران
  • هتل فردوسی تهران
  • هتل آرمان تهران
  • هتل حافظ تهران
  • هتل ثامن تهران
  • هتل سعدی تهران

 

رستوران خونه تهران

رستوران خونه نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران است. این رستوران از آن جهت خانه نام گذاری شده است که به مهمانان حسی شبیه به خانه می‌دهد. فضای گرم، صمیمی، دلنشین، ظروف ساده گل سرخی، فرش روی زمین و... همگی القا کننده حس خانه هستند. صندلی چوبی و شیشه‌های رنگی فضایی زیبا و آرامش بخشی را به وجود آورده‌اند. غذاهای محلی و ایرانی این رستوران با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. با توجه به حجم بالای و کیفیت عالی غذاهای این رستوران قیمت نیز بالاست.

رستوران خونه تهران بهترین رستوران‌های تهران

هتل‌های نزدیک به رستوران:

  • هتل ارم تهران
  • هتل برج سفید تهران
  • هتل آپارتمان کوروش تهران
  • هتل آپارتمان الوند تهران
  • هتل بزرگ تهران
  • هتل سیمرغ تهران


:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد سفر به تهران دارید و به دنبال اقامت و رزرو هتل در تهران هستید، هتل های متعددی که در پایتخت کشور از هتل های یک ستاره تا هتل های پنج ستاره برای رفاه حال شما مسافران عزیز در نقاط مختلف شهر بنا شده اند را از دست ندهید. شما می توانید جهت اقامت ارزان در تهران با رزرو هتل امیر سفر خوش و یاد ماندنی را در پایتخت کشور تجربه نمایید. در این مقاله از های هتل قصد داریم هتل 3 ستاره امیر تهران را به شما معرفی نماییم در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی هتل امیر تهران

معرفی هتل امیر تهران

جهت رزرو هتل در تهران انتخاب یک هتل در قلب پایتخت از مهمترین اولویت های انتخاب و رزرو هتل تهران برای مسافران به شمار می آید. هتل امیر تهران واقع در خیابان طالقانی بین ایرانشهر و فرصت از جمله هتل های پایتخت کشور بوده که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل سه ستاره که جزو هتل های قدیمی تهران نیز بوده با دارا بودن 70 واحد اقامتی در 7 طبقه آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان عزیز می باشد.

موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب شده تا مسافرانی که قصد رزرو هتل در تهران را دارند، با اقامت در هتل امیر تهران بتوانند به آسانی به مراکز متعدد شهر دسترسی داشته باشند. از جمله مهمترین مراکزی که مسافران با سفر به تهران به این مراکز مراجعه می کنند را می توانید مجتمع های تجاری متعدد پایتخت، مراکز درمانی، سازمان های دولتی و ... نام برد.

امکانات موجود

جهت اقامت ارزان در تهران با رزرو این هتل با دارا بودن امکانات متعدد رفاهی، سفر خوشی را در پایتخت کشور تجربه کنید. با اقامت در اتاق های یک تخته، یک تخته vip، دوتخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت دو نفره، اتاق دو تخته دبل vip، سوئیت vip دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته vip می توانید از امکانات موجود در اتاق ها بهره مند شوید.

از جمله امکانات موجود در واحد های اقامتی هتل امیر تهران عبارت است از؛

  • صبحانه
  • تلفن در اتاق
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • حمام
  • صندوق امانات داخل اتاق
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • دراور
  • دمپایی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون
  • و ...

امکانات موجود هتل امیر تهران

همچنین مسافران با رزرو هتل امیر تهران می توانند از امکانات مهمی همچون لابی، رستوران، کافی شاپ، پله اضطراری، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، آسانسور، سیستم اعلام حریق، فکس، خدمات بیدار باش و ... بهره مند شوند.

امکانات موجود هتل امیر تهران

جهت رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو ارزان هتل در تهران می توانید با مراجعه به سایت های هتل اقدام به رزرو آنلاین هتل نموده و از خدمات متعدد موجود در هتل ها بهره مند شوید. با انتخاب یک تور مناسب و رزرو تور تهران می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های تهران از سایر مکان های تفریحی و گردشگری این شهر دیدن نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره قشم امروزه به دلیل محبوبیت بین توریستان زیاد هتل ها را با انواع مختلف تهیه دیده است تا گردشگران بنا بر سلیقه بودجه و نوع سفر خود آنها را انتخاب کنند و اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. مجله گردشگری خبری های هتل در این پست به سراغ آشنایی با هتل سه ستاره آرکا قشم می رویم و کمی درباره غار نمکدان حرف می زنیم.

آشنایی با هتل آرکا در جزیره زیبا قشم

هتل آرکا قشم جز هتل های تازه تاسیس جزیره قشم می باشد. این هتل در اوایل سال 1397 شروع به کار کرده است. این هتل سه ستاره به دلیل موقعیت قرار گیری و سهولت در گشت و گذار انتخاب بسیاری از گردشگران می باشد. هتل آرکا 6 طبقه و 21 اتاق برای اقامت مسافران خود در نظر گرفته است. پرسنل این هتل همگی با تجربه و آموزش دیده هستند و در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

هتل آرکا قشم

چشم انداز هتل سه ستاره آرکا

هتل آرکا قشم به دلیل همسایگی با آب های نیلگون خلیج فارس منظره ای دریایی را برای مسافران خود نیز تهیه کرده است. اتاق های این هتل به گونه ای هستند که چشم اندازی رو به آب های خلیج فارس دارند و همین دلیل محبوبیت این هتل شده است و هر ساله مسافران زیادی برای رزرو هتل قشم به این هتل رجوع می کنند.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل آرکا قشم

یکی دیگر مزیت هایی که در قبل از آن یاد کرده ایم سعولت در گشت و گذار می باشد هتل سه ستاره آرکا به پارک زیتون و بازار قدیمی قشم بسیار نزدیک کی باشد همچنین به:

  1. فاصله هتل تا جزیره هرمز حدود 120 دقیقه پیاده روی می باشد
  2. فاصله هتل تا مجتمع خلیج فارس حدود 80 دقیقه پیاده روی می باشد
  3. فاصله هتل با بازار قدیمی قشم حدود 5 دقیقه پیاده روی می باشد
  4. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 100 دقیقه پیاده روی می باشد
  5. فاصله هتل تا غار نمکدان حدود 2 کیلومتر می باشد
  6. فاصله هتل تا قلعه پرتغالی ها حدود 2 کیلومتر می باشد

طولانی ترین غار نمکی جهان در جزیره زیبا قشم

غار نمکدان در قشم یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی در این جزیره زیبا می باشد. در کف این غار شما از روی آب نمک ها رد می شوید. شاید بپرسید آب چگونه در غار می باشد؟؟؟ در پاسخ این سوال به شما می گوییم رطوبت هوای جزیره و در نهایت سرد بودن در غار باعث چکیده شدن قطره های آب روی زمین می شود. طبق تحقیقات انجام شده روی نمک های این غار به خاصیت های دارویی پی برده اند.

طولانی ترین غار نمکی جهان در جزیره زیبا قشم

اتاق های هتل آرکا قشم

هتل آرکا اتاق های مختلفی را با طراحی اساندارد به مسافران خود ارائه می دهد:

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته
  • اتاق پنج تخته

اتاق های هتل آرکا قشم

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل سه ستاره آرکا قشم

  • نماز خانه
  • آسانسور
  • اتاق چمدان
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • خدمات خانهداری
  • خدمات رزرو تور قشم
  • تاکسی سرویس
  • کرایه اتومبیل
  • دستگاه واکس کفش
  • کافی شاپ
  • مینی بار با هزینه
  • لاندری
  • اینترنت در اتاق ها و لابی

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل سه ستاره آرکا قشم

چند نکته قبل از رزروهتل در قشم را به یاد داشته باشید...

  1. پذیرش مسافران داخلی و خارجی با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد
  2. کودکان زیر 5 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس ها رایگان پذیرش می شوند
  3. کودکان در بازه سنی 5 تا 7 سال مشروط به عدم استفاره از سرویس ها نیم بها پذیرش می شوند
  4. پذیرش بانوان مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد
  5. در این هتل اینترنت نا محدود و رایگان می باشد
  6. ظرفیت پارکینگ این هتل 8 خودرو میباشد

آدرس و شماره تماس هتل آرکا قشم

آدرس: قشم _ بلوار صیادان _ بعد از اداره برق

شماره تماس: 07635227081

در آخر .....

با اقامت در هتل آرکا قشم می توانید با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازید. برای رزرو هتل آرکا می توانید به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. تیم پشتیبانی های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

فرقی نمی‌کند به داخل یا خارج از کشور سفر کنیم. یک مسافر همواره نیاز به یک اقامتگاه متناسب با هدف سفر دارد. در هر شهری هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیار وجود دارند. مسافران براساس بودجه و امکانات و خدمات لازمه اقدام به رزرو هتل می‌کنند. اما در هر شهری برخی از هتل‌ها به دلیل خدمات عالی و فول بودن امکانات به برترین تبدیل می‌شوند. این دست هتل‌ها از نظر مسافران و حتی هتلداری، یک هتل همه چیز تمام هستند. مسافران مقصد تهران که تعداد آنان نیز بسیار است به دنبال رزرو هتل در تهران می‌باشند. آژانس مسافرتی "های هتل" در این مطلب می‌خواهد هتل‌های پیشنهادی تهران را معرفی کند.

شما مسافران و سفر دوستان عزیز اگر خواهان رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو هتل آپارتمان شیک تهران هستید، از ""های هتل" دیدن فرمایید.

هتل‌های پیشنهادی تهران کدام اند؟

در پایتخت کشور بزرگی چون ایران به طبع رزرو هتل یک مسئله ساده است. زیرا تنوع اقامتگاه بسیار زیاد است و در هر خیابانی تعداد کثیری هتل وجود دارد. این هتل‌ها را هتل ارزان تهران و هتل لاکچری تهران پوشش می‌دهند. بنابراین این تهران بزرگ، پذیرای هر قشر مسافری است. اما هتل‌های پیشنهادی تهران، هتل‌هایی هستند که خدمات و امکانات عالی، موقعیت مکانی خوب و قیمت پایینی دارند.

ر

هتل‌های پیشنهادی تهران عبارتند از:

 

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر از هر آژانس مسافرتی بپرسید که بهترین هتل تهران کدام است اولین پاسخ هتل اسپیناس پالاس است. در واقع این هتل، لاکچری‌ترین، فول امکانات‌ترین و خوش موقعیت‌ترین هتل در تهران می‌باشد. هتل اسپیناس پالاس در سال 1394 با 21 طبقه و 400 واحد در سعادت آباد افتتاح شد. این هتل با معماری بسیار مجلل، اتاق‌های بزرگ رو به منظره‌ای فوق العاده رو به تپه یک هتل ویژه است. سالن‌های همایش، تالار، ورزش، رستوران و کافی شاپ و مجموعه آبی از بخش‌های این هتل هستند. اما مسافران عزیز باید بدانند این هتل 5 ستاره کلاس قیمت بسیار بالایی دارد. جالب است بدانید با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران ممکن است برخی از افراد معروف را ملاقت کنید. ادامه مطلب...

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

درباره هتل پرشین پلاز تهران

هتل پرشین پلاز یکی از هتل‌های پیشنهادی تهران است. این هتل با 5 ستاره تمامی استانداردها و جدیدترین امکانات را داراست. هتل پرشین در سال 1397 در 6 طبقه تاسیس شده است. این هتل دارای 96 واحد اقامتی با دیزاین و امکانات رفاهی عالی و مدرن است. در این خدمات پذیرایی، نظافتی، باربری و درمانی نیز به نحو احسن ارائه می‌شود. علاوه بر این امکانات رفاهی و آسایشی، تفریحی و سرگرمی نیز در این هتل زبان زد است. فروشگاه و رستوران غنی این هتل پذیرای مسافران عزیز است. با رزرو هتل پرشین پلاز تهران به اکثر وزارتخانه‌ها دسترسی خواهید داشت. ادامه مطلب...

درباره هتل پرشین پلاز تهران

درباره هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس به عنوان اولین هتل از گروه هتل‌های آرامیس در ایران محسوب می‌شود. گروه هتل آرامیس در کشورهای ترکیه و فرانسه و تایلند بسیار شناخته شده هستند. این هتل 4 ستاره تهران در سال 1394 افتتاح شده است. مدیریت هتل آرامیس تمامی تلاش خود را کرده است. تا رضایت مسافران را جلب کند. برخی از این اقدامات شامل تنوع برای انتخاب واحدها و امکانات مدرن است. سالن همایش، کافی شاپ لاکچری، رستوران با منو متنوع از این امکانات هستند. اتاق‌های این هتل طوری طراحی شده‌اند، که تمامی نیازهای یک مسافر را جهت راحتی عرضه می‌کنند. برای رزرو هتل آرامیس تهران به "های هتل" مراجعه شود. ادامه مطلب...

درباره هتل آرامیس تهران

درباره هتل انقلاب تهران

همانطور که از نام هتل انقلاب پیداست، این هتل در سال 1355 تاسیس شده است. هتل انقلاب از سری هتل‌های پارسیان می‌باشد. این هتل 18 طبقه با 248 واحد اقامتی سال‌هاست پذیرای مسافران ایرانی و خارجی است. این هتل یکی از هتل‌های 4 ستاره تاپ و قدیمی در تهران می‌باشد. هتل انقلاب، هتلی بسیار راحت و شیک با خدمات عالی می‌باشد. پرسنل این هتل با سال‌ها تجربه در این زمینه، مجموعی کاملی را فراهم کرده‌اند. هتل انقلاب از نظر موقعیت جغرافیایی عالی، مورد توجه بسیاری از مسافران واقع می‌شود. یکی از متمایز کننده‌ترین ویژگی‌های این هتل، کیفیت بالای غذایی است. جالب توجه مسافران عزیز است که هتل انقلاب اولین رستوران گردان را داراست. با رزرو هتل انقلاب تهران می‌توانید سفری اقتصادی داشته باشید. ادامه مطلب...

درباره هتل انقلاب تهران

درباره هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران نیز هتلی 4 ستاره و محبوب در خیابان ولیعصر است. این هتل 10 طبقه نیز اتاق‌های بسیار زیبا و دلبازی دارد. تمامی واحدها مجهز به سیستم‌های ایمنی، تهویه و گرمایش و سرمایش هستند. وضعیت نظافتی واحدها نیز عالی و به عهده خانه داری می‌باشد. کافی شاپ، رستوران با تنوع غذایی بالا، فوتبال دستی و... از امکانات این هتل هستند. پرسنل هتل بزرگ تهران بسیار مودب و کاردان می‌باشند. با رزرو هتل بزرگ تهران می‌توانید از امکانات این هتل بهره‌ مند گردید. ادامه مطلب...

درباره هتل بزرگ تهران

مسافران عزیز می‌توانند برای رزرو آنلاین هتل‌های پیشنهادی تهران به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مهم‌ترین مسئله در هر سفر خارجی و ایرانی انتخاب هتل است. در صنعت هتلداری، هتل‌ها براساس نوع به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. در این دسته بندی هتل و هتل آپارتمان‌ها جای می‌گیرند. متل، هتل بوتیک و مهمان پذیر نیز نوعی اقامتگاه‌ها محسوب می‌شوند. اطلاع از دسته بندی هتل‌ها برای رزرو هتل نیز کمک کننده است. مسافران مقصد تهران که خواهان رزرو هتل در تهران هستند نیز به این راهنما نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل‌های تهران را براساس دسته بندی بیارویم. شما هم اگر قصد سفر به پایتخت کشور را دارید با ما همراه باشید.

دسته بندی انواع هتل‌های تهران

دسته بندی انواع هتل‌های تهران

همانطور که گفته شد هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها دو دسته بندی کلی هستند. اما تفاوت هتل و هتل آپارتمان در چیست؟ به چه دلیل این تقسیم بندی صورت گرفته است؟ هتل‌های تهران نیز براساس خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند به هتل و هتل آپارتمان تقسیم می‌شوند.

مطمئنا ملاک‌های چون وسعت، خدمات و امکانات نیز در این تقسیم بندی لحاظ می‌شود. هتل‌ها از آن دست اقامتگاه‌هایی هستند که لوکس و شیک می‌باشند. اما هتل آپارتمان‌ها محیطی راحت شبیه به خانه هستند. هتل آپارتمان‌ها برای افراد پر جمعیت نیز مناسب‌تر می‌باشند. در هتل‌ها نیز امکان آشپزی وجود ندارد. اما در هتل آپارتمان وسیله‌های آشپزی نیز در دسترس است. قیمت هتل‌ها به نسبت هتل آپارتمان‌ها نیز بیشتر می‌باشد.

معرفی هتل‌های سه ستاره تهران

ویژگی و دسته بندی هتل‌ها

هتل‌ها از نظر وسعت بزرگ‌تر و از نظر معماری شیک‌تر هستند. علاوه بر این خدمات و امکانات موجود در یک هتل بسیار بیشتر است. اما این نکته حائز اهمیت است که هتل‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند. یک هتل پس از افتتاح با توجه به نوع خدمات و امکانات ستاره یا نشان می‌گیرد. هر چقد هتل لوکس‌تر باشد، ستاره بیشتری کسب می‌کند. به تبع اگر هتلی وسعت کمتر، خدمات محدود داشته باشد ستاره کمتری می‌گیرد. هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره نیز از باقی بیشتر است.

ویژگی و دسته بندی هتل‌های تهران

ویژگی هتل‌های 5 ستاره

هتل‌های 5 ستاره بیش از 100 اتاق و سوئیت متفاوت دارند. این هتل‌ها از نظر موقیعت مکانی بسیار عالی هستند. خدماتی چون VIP و CIP از سری خدمات ویژه این می‌باشند. این هتل‌ها بخش‌های متفاوتی چون سالن ورزش، ماساژ، تالار، لاندری، آرایشگاه و... دارند. علاوه بر این معماری اتاق‌ها زیبا و لابی لوکس، مجلل و بزرگ می‌باشد. امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، رستوران با منوی متنوع مخصوص این هتل‌ها هستند.

ویژگی هتل‌های 5 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 4 ستاره

تنوع هتل‌های تهران با 4 ستاره طلایی بسیار بالاست. هتل‌های 4 ستاره نیز از نظر خدمات و امکانات شبیه به هتل‌های 5 ستاره هستند. هتل‌های 4 ستاره به مجللی هتل‌های 5 ستاره نمی‌باشند. این هتل‌ها نیز در بسته بندی هتل‌های عالی و گران قرار دارند.

ویژگی هتل‌های 4 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 3 ستاره

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های تهران با قیمتی ارزان‌تر اقامت داشته باشید، هتل 3 ستاره بهترین گزینه است. هتل‌های سه ستاره جزء هتل‌های میان رده محسوب می‌شوند. این هتل‌ها به نسبت هتل‌های 4 و 5 ستاره کوچک‌تر هستند. علاوه بر این رستوران آن‌ها منوی محدودتری دارند. امکاناتی چون سالن ورزش و ماساژ نیز در هتل‌های 3 ستاره موجود نمی‌باشند.

ویژگی هتل‌های 3 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 3 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 2 ستاره

هتل‌های 2 ستاره از جزء هتل ارزان تهران هستند. این هتل‌ها معمولا یک آپارتمان 4 طبقه با واحدهای محدود می‌باشند. اتاق‌های هتل‌های 2 ستاره امکانات کمتری دارند. لازم است بدانید هتل‌های 2 ستاره معمولا مجهز به رستوران نیستند.

ویژگی هتل‌های 2 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 2 ستاره تهران:

  • هتل فردوسی تهران
  • هتل خیام تهران
  • هتل تابان تهران
  • هتل پرستو تهران
  • هتل اورین تهران
  • هتل ساسان تهران
  • هتل حافظ تهران

ویژگی هتل آپارتمان‌ها

هتل آپارتمان‌ها ترکیبی از هتل و آپارتمان می‌باشند. هتل آپارتمان‌ نیز خدماتی چون رستوران و استخر و ... ندارد. هتل آپارتمان‌ها از سری اقتصادی‌ترین هتل‌های تهران هستند. شما با اقامت در این هتل آپارتمان امکان آشپزی نیز خواهید داشت. علاوه بر این هتل آپارتمان‌ها برای خانوده پر جمعیت مناسب است. هزینه اقامت در این هتل‌ها کم اما وضعیت تمیزی و امکانات کمتر است.

هتل‌ آپارتمان های تهران

بهترین هتل آپارتمان‌های تهران:

  • هتل آپارتمان تاج محل تهران
  • هتل آپارتمان ونک تهران
  • هتل آپارتمان ستیا تهران
  • هتل آپارتمان طوبی تهران
  • هتل آپارتمان پارس تهران

برای رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو هتل آپارتمان شیک تهران به "های هتل" مراجعه شود.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

"این جا را مثل خانه خود بدانید" امروز می خواهیم درباره این شعار حرف بزنیم که مربوط به یکی از هتل های شهر تهران می باشد. یک هتل با چهار ستاره طلایی در این مقاله می خواهیم درباره هتل رمیس تهران حرف بزنیم و این هتل را مورد بررسی قرار بدیم. اگر می خواهید با این هتل آشنا بشوید لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درباره هتل رمیس تهران

هتل 4 ستاره رمیس تهران که بسیاری با اسم های ایبیس و یا اکسیس می شناسند، جز هتل های فرودگاهی می باشد. این هتل از سال 1393 شروع به کار خود کرده است و زیر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه می باشد. این هتل مطابق تمامی استادندارد های جهانی ساخته شده است. هتل رمیس با 11 طبقه و 196 اتاق برای اقامت مسافران آماده میزبانی از افرادی می باشد. که پرواز هایشان تاخیر دارند هتل رمیس تهران با شعار "این جا را مثل خانه خود بدانید" عمل کرده است و در اجرای این هدف نیز موفق نیز بوده است.

هتل رمیس تهران

سیاست هتل رمیس تهران

هتل های فرودگاهی از جمله هتل رمیس از سیاست خاصی پیروی می کنند که در هتل های دیگر استفاده نمی شود. رزرو بعضی از اتاق ها در این هتل ها ساعتی می باشد و بیش از 12 ساعت نمی توانید در این هتل ها اقامت داشته باشید. البته این قانون برای اتاق های ساعتی می باشد.

یکی دیگر از قوانین که باید هنگام رزرو به یاد داشته باشید صبحانه می باشد چرا که اتاق هایی که به صورت ساعتی رزرو می شوند فاقد وعده صبحگاهی می باشد.

قانون دوم را هیچ زمان فراموش نکنید اگر پروازتان تاخیر دارد و می خواهید برای چند ساعت در هتل رمیس استراحت کنید، تنها یکبار می توانید برای رزرو اقدام کنید در هتل های فرودگاهی شما نمی توانید مجدد همان اتاق را رزرو کنید.

چشم انداز اتاق های هتل رمیس

قرار گیری اتاق ها به گونه ای می باشد. که تمامی اتاق ها چشم اندازی رو به محوطه هتل دارند محوطه بیرونی هتل با فضای سبز زیبا دیزاین شده است و بسیار زیبا می باشد.

فاصله هتل با چند جاذبه گردشگری در تهران

  1. فاصله هتل تا آبشار دوقلو حدود 19 کیلومتر می باشد
  2. فاصله هتل تا فرحزاد حدود 18 کیلومتر می باشد
  3. فاصله هتل تا پارک جنگلی یاس حدود 19 کیلومتر می باشد
  4. فاصله هتل تا کاخ سعد آباد حدود 13 کیلومتر می باشد
  5. فاصله هتل تا پارک لویزان حدود 13 کیلومتر می باشد

فاصله هتل با چند جاذبه گردشگری در تهران 

اتاق های هتل رمیس تهران

همانطور که در قبل گفتیم هتل اتاق های خود را در دو دسته ساعتی و و عادی تقسیم بندی می کند شما انتخاب می کنید که نوع اقامتتان چگونه است :

  • اتاق یک تخته اقامت ساعتی ( 5 ساعت)
  • اتاق یک تخته اقامت ساعتی ( 10 ساعت )
  • اتاق یک تخته معمولی
  • اتاق دو تخته اقامت ساعتی ( 5 ساعت )
  • اتاق دو تخته اقامت ساعتی ( 10 ساعت)
  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته توئین

اتاق های هتل رمیس تهران

امکانات و خدمات هتل چهار ستاره رمیس (ایبیس سابق )

هتل رمیس مانند دیگر هتل موظف به تهیه خدمات برای رفاه و آسایش مسافران خود می باشد به همین منظور خدماتی را نیز ارائه می دهد :

  • فضای سبز
  • آسانسور
  • اتاق چمدان
  • کافی شاپ
  • خدمات بیدار باش
  • خدمات خانه داری
  • خدمات باربری
  • تاکسی سرویس
  • کافی نت
  • لاندری
  • خدمات رفاهی برای معلولین
  • اتاق تلفن
  • اینترنت در لابی و اتاق ها

امکانات و خدمات هتل چهار ستاره رمیس

چند نکته قبل از رزرو هتل رمیس (اکسیس )

  1. پذیرش میهمانان داخلی و خارجی با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد
  2. کودکان زیر 6 سال مشروط به عدم استفاده از سرویس ها رایگان پذیرش می شوند
  3. پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی با اعتبار امکان پذیر می باشد
  4. هتل رمیس پارکینگ و استخر ندارد
  5. استفاده از اینترنت در هتل رایگان و البته همراه با محدودیت می باشد

آدرس و شماره تماس هتل رمیس تهران

آدرس:

استان تهران، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱، ورودی پارکینگ شماره 3
تلفن: 021 5567 7900

در آخر .....

اقامت در هتل های فرودگاهی می تواند گزینه خوب برای افرادی باشد. که با هدف سفر کاری به این شهر سفر کرده اند و زمان کوتاهی را در تهران می گذرانند هتل رمیس تهران آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند. در صورت رزرو هتل در تهران میتوانید به سایت رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. تیم پشتیبانی های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشند .



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

خیابان انقلاب درشهر تهران یکی از خیابان های خوب با دسترسی راحت می باشد. اگر شما می خواهید به تمامی نقاط این شهر بزرگ دسترسی آسان داشته باشید، رزرو هتل تهران در این خیابان می تواند ایده خوبی باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با هتل البرز تهران آشنا کنیم و سری به بازار فرش بزنیم لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درباره هتل البرز تهران

هتل سه ستاره البرز تهران در خیابان انقلاب مرکز شهر بزرگ تهران قرار گرفته است. این هتل در سال 1374 شروع به کار کرد و در سال 1393 برای حفظ و ارتقا امکانات و خدمات خود تصمیم به بازسازی گرفت. این هتل سه ستاره با 5 طبقه و 84 واحد اقامتی در تمامی فصول سال آماده میزبانی از توریستان داخلی و خارجی می باشد. پرسنل هتل البرز تهران همگی آموزش دیده و با تجربه هستند و تمامی پرسنل به دو زبان انگلیسی و ترکی نیز اشراف دارند .

درباره هتل البرز تهران

چشم انداز هتل سه ستاره البرز

موقعیت قرار گیری هتل البرز به گونه ای می باشد که اتاق ها به دو منظره خیابان بزرگمهر و کوچه چشم انداز دارند. اتاق های هتل البرز همگی از امکانات خوب و با کیفیت ارائه می شوند و شما می توانید در این هتل اقامتی آرام را تجربه کنید.

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر تهران

همانطور که در قبل گفتیم موقعیت قرار گیری هتل به گونه ای می باشد که مسافران مقیم هتل می توانند به راحتی به تمام مکان های مهم شهر دسترسی آسان داشته باشند.

  1. فاصله هتل تا میدان امام حسین حدود 6 کیلومتر می باشد
  2. فاصله هتل تا تجریش 13 کیلومتر می باشد
  3. فاصله هتل تا پارک لویزان حدود 30 کیلومتر می باشد
  4. فاصله هتل تا کاخ سعد آباد حدود 35 کیلومتر می باشد
  5. فاصله هتل تا کاخ گلستان حدود 6 کیلومتر می باشد
  6. فاصله هتل تا عمارت دارالفنون حدود 2 کیلومتر می باشد

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر تهران

بازار فرش تهران

بازار فرش تهران یکی از قدیمی ترین بازار های این شهر بزرگ می باشد این بازار که تا الان موقعیت فیلم برداری های زیادی بوده است. در منطقه 12 شهر تهران در مرکز شهر قرار گرفته است و تا هتل البرز فاصله کمی دارد در این بازار مرکز خرید فرش های دستبافت می باشد.

بازار فرش تهران

انواع اتاق در هتل سه ستاره البرز

هتل البرز نیز مانند دیگر هتل ها موظف به تهیه هتل ها با تعداد تخت های مختلف می باشد به همین منظور اتاق های زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته توئین
  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق سه تخته
  • سوئیت با ظرفیت دو نفر
  • سوئیت با ظرفیت سه نفر

انواع اتاق در هتل سه ستاره البرز

برای آشنایی با انواع اتاق در هتل ها میتوانید به این لینک مراجعه کنید

امکانات هتل سه ستاره البرز تهران

  • صندوق امانات
  • آسانسور
  • نماز خانه
  • اتاق چمدان
  • خدمات رزرو تور تهران
  • خدمات خانه داری
  • خدمات بیدار باش
  • تاکسی سرویس
  • کافی شاپ
  • لاندری
  • اینترنت در لابی
  • مینی بار با هزینه
  • روم سرویس
  • اینترنت در اتاق
  • رستوران

امکانات هتل سه ستاره البرز تهران

چند نکته قبل از رزرو هتل البرز تهران

  1. پذیرش توریستان داخلی و خارجی با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد
  2. کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس ها رایگان پذیرش می شوند
  3. پذیرش خانم های مجرد با مدارک شناسایی مهتبر امکان پذیر می باشد
  4. هتل البرز دارای مجموعه آبی نمی باشد
  5. استفاده از اینترنت در هتل طبق تعرفه هتل امکان پذیر است
  6. رستوران هتل البرز می تواند از 150 نفر میزبانی کند

آدرس و شماره تماس هتل سه ستاره البرز تهران

آدرس: تهران _ خیابان انقلاب _ وصال شیرازی_ نبش چهارراه بزرگهر _ پلاک 22

شماره تماس: 66965611

در آخر ....

هتل البرز یکی از بهترین هتل های سه ستاره در تهران می باشد. با رزرو این هتل در تهران اقامتی راحت و آرام را تجربه خواهید کرد. اگر سفرتان کاری و یا تفریحی می باشد، این هتل گزینه خوبی برای شما عزیزان می باشد. تیم های هتل با پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ساعات آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

هنگام رزرو هتل در جزیره زیبای قشم شرایط مختلفی را بررسی و مقایسه می کنید، از جمله ستاره های هتل، خدمات و سرویس دهی، هتل نزدیک قشم، دسترسی راحت به شهر و مراکز خرید، مکان های دیدنی، نزدیک ساحل و...، در این مقاله می خواهیم شما را با هتل مارینا 1 قشم که جزء هتل های قدیمی جزیره است، آشنا کنیم.

معرفی هتل مارینا 1 قشم

هتل مارینا 1 قشم در سال 1391 افتتاح شد و به دلیل سرویس دهی بهتر و جذب رضایت مسافران در سال 1396 بازسازی اساسی در این هتل انجام شد. در ابتدای فعالیت، این هتل تحت عنوان هتل 3 ستاره شروع به فعالیت کرد و تا به امروز هم همان کیفیت سابق خود در زمینه هتلداری و خدمات رسانی را نگه داشته است.

هتل در 2 طبقه و 80 واحد اقامتی ساخته شد. به دلیل راحتی در رزرو اتاق هتل، واحد های اقامتی به دو دسته با کلاس A و B  به مسافران معرفی می شوند.

معرفی هتل مارینا 1 قشم

آدرس هتل

هتل مارینا1 در میدان علم و صنعت قرار گرفته و دسترسی راحتی به دانشگاه پیام نور قشم دارد. همچنین با توجه به موقعیت هتل در جزیره دسترسی راحتی به سواحل، جاذبه های گردشگری مانند (جزایر ناز، دره ستارگان، جزیره هنگام، قلعه پرتغالی ها و...)، اماکن تجاری و بازار های زیبا شهر قشم و درگهان و...دارد.

امکانات هتل مارینا 1 قشم

  • یخچال
  • آنتن مرکزی
  • تلویزیون
  • پاور سوئیچ
  • اینترنت بیسیم در کل هتل
  • مینی بار
  • سیستم تصفیه هوا
  • سیستم اعلام حریق
  • صندوق امانات
  • کافی شاپ
  • رستوران
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • امکانات مخصوص معلولین
  • فضای سبزی زیبا جهت رفاه و آسایش مسافران

آدرس هتل مارینا 1

رستوران و کافی شاپ هتل مارینا 1 قشم

بد نیست درباره رستوران و کافی شاپ این مجموعه هم بیشتر بدانیم. رستوران هتل با دکوراسیون خاص و چشمگیر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی جزیره قشم را در منوی خود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید. کافی شاپ مجموعه هم به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مشتریان هتل است و انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسر و کیک های خوشمزه را برای مسافران هتل سرو می کند.

رستوران و کافی شاپ هتل مارینا 1 قشم رستوران و کافی شاپ هتل مارینا 1

به دلیل کاهش شیوع کرونا در جزیره، نظارت سختی بر روی تمامی هتل های جزیره است که نظافت و ضد عفونی اتاق ها به درستی و دقیق انجام بشود، همچنین سیستم تصفیه هوا اتاق ها سرویس و به درستی کار کند و هتل مارینا 1 به دلیل جلب رضایت مسافران این موارد را سختگیرانه دنبال و عملی می کند.

اگر بخواهیم درباره هتل نتیجه گیری کنیم، هتل در نزدیکی شهر است و فاصله زیادی با شهر ندارد. صبح از ساعت 9 تا 5 عصر هتل سرویس رفت و آمد رایگان به شهر دارد. اما برای کسانی که مشکل راه ندارند، گزینه خوبی است چه از لحاظ نظافت، مدیریت، برخورد پرسنل و... هتلی قیمت مناسب و در سطح عالی است.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

بعضی از ما ها هنگام سفر به جزیره قشم به اولین بخشی که نگاه می کنیم و می سنجیم قیمت آن است. در این مقاله می خواهیم یک هتل ارزان قشم را به شما معرفی کنیم.

درباره هتل پارک قشم

این هتل جز قدیمی ترین هتل های جزیره است و فعالیت خود را تحت عنوان هتل دو ستاره شروع کرده است. این هتل در سال 1380 ساخته شده است اما در سال 1397 به دلیل جلب رضایت و و رشد کیفیت هتل بازسازی در اتاق های آن صورت گرفت. اتاق های هتل به شکل آپارتمانی نیستند، اتاق ها در محوطه بزرگ هتل پخش شدند و از هم مجزا هستند.

هتل ارزان قشم هتل ارزان قشم

واحد های اقامتی این هتل مجموعا 34 واحد است و سرویس دهی به صورت خصوصی و ویژه توسط هتل انجام می شود.محوطه بیرون اتاق ها درخت کاری شده و گل کاری شده است تا مسافران آرامش بیشتری را جذب کنند.

امکانات هتل پارک

  • اینترنت رایگان در لابی و اتاق
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • سیستم تصفیه هوا
  • پارکینگ رایگان تا ظرفیت 20 خودرو
  • سیستم اعلام حریق
  • فضای سبز بسیار زیبا
  • پاور سوییچ
  • صندوق امانات
  • تاکسی
  • سرویس اتاق
  • پذیرش 24 ساعته

آدرس هتل پارک

این هتل در بلوار آزادگان قرار دارد و فاصله حدودا کمی تا دریا دارد. (5 دقیقه)

همچنین هتل پارک به همه بازار های شهر قشم دسترسی سریعی دارد، و برای کسانی که قصد خرید یا دیدن از شهر را دارند این هتل گزینه مناسبی است برای رزرو است. از دیگر دلایل محبوبیت آن هتل ارزان قشم نسبت به خدمات دهی به مشتریان است.

اتاق های هتل پارک

اتاق های مجموعه پارک به صورت دو تخته، سه تخته، چهار تخته است. که شما می توانید از طریق سایت hihotel آنها را ببینید و رزرو کنید. به دلیل بازسازی اخیر هتل تمامی لوازم اتاق ها نو و شیک هستند که باعث جلب رضایت مسافران و بهوبد وضعیت کیفی هتل شده است.

                                                هتل ارزان قشم

متاسفانه هتل رستوران و کافی شاپ ندارد. کافی شاپ های متعددی در سطح شهر قرار دارد که شما می توانید به آنجا بروید و لذت ببرید. در نزدیکی این هتل سه رستوران لاکچری و عالی قرار دارند به نام های هانیمون، شاز، الوند که انواع غذا های ایرانی را سرو می کنند.

اگر به دنبال هتلی میگردید که مملو از آرامش، تمیز و ارزان باشد ما به شما هتل پراک قشم را معرفی می کنیم.زیرا که تمام گزینه های بالا را داراست و در هنگام شیوع ویروس کرونا این هتل سخت گیری بیشتری بر روی نظافت و ضد عفونی اتاق ها کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

افرادی که به به شهر تهران از راه هوایی سفر می کنند. معمولا برای رزرو هتل تهران دنبال هتل هایی در نزدیک فرودگاه می گردند، تا دردسر کمتری نسبت به راه و هزینه داشته باشند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های نزدیک فردگاه بین المللی امام خمینی را معرفی کنیم.

فرودگاه امام خمینی (ره)

اداره فرودگاه امام خمینی تحت نظر شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی است. که مرکز فعالیت شرکت های هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آسمان، قشم ایر، هواپیمایی کاسپین، تابان، زاگرس است. میانگین سفر های هفتگی فرودگاه امام به 30 شهرستان در کشور های مختلف حدود 700 پرواز است. این فرودگاه طرح آن در سال 1346 انجام شد. و در سال 1383 فاز نخست آن توسط چند شرکت ایرانی و فرانسوی به بهره برداری رسید. این فرودگاه در 30 کیلومتری شهر تهران قرار دارد.

هتل های نزدیک فرودگاه بین المللی امام خمینی

هتل فرودگاهی رمیس

از نامی که دارد مشخص است که این هتل زیر نظر فرودگاه امام است و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه است. هتل رمیس تهران در 7 طبقه و 196 واحد اقامتی ساخته شده که اتاق های آن به صورت سینگل، دبل، متصل (مخصوص خانواده) و اتاق معلولین است.

رزرو هتل تهران رمیس

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • نلفن
  • مینی بار
  • اینترنت
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • سیستم تهویه هوا
  • یخچال
  • سیستم اعلام حریق
  • پارکینگ رایگان

می شود گفت هتل رمیس امکاناتی فراتر از یک هتل فرودگاهی دارد مانند ترانسفر، سونا و جکوزی و ماساژ، سالن ورزشی. هچنین هتل سرویس رایگان برای جابه جایی میان هتل و فرودگاه دارد.

رزرو هتل رمیس تهران

رستوران و کافی شاپ هتل ایبیس

هتل ایبیس یکی از بهترین رستوران ها با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین المللی را دارد. و مواد عالی و پخت درجه یکی دارد و میهمانان خارجی و ایرانی رضایت بالایی از رستوران هتل ایبیس دارند. کافی شاپ مجموعه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را برای میهمانان هتل سرو می کند و دکوراسیون کافی شاپ لذت نوشیدنی را چند برابر بیشتر می کند. ادامه مطلب

برای رزروهتل در تهران می توانید به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید.

هتل فرودگاهی نووتل

هتل نووتل تهران تنها هتل 5 ستاره فرودگاهی پایتخت است. که خدماتی در شان یک هتل 5 ستاره را به میهمانان خود می دهد. این هتل در 11 طبقه و 296 اتاق ساخته شده است که واحد های اقامتی هتل به صورت یک تخته، دو تخته دبل و توئین، است. هتل نووتل در کنار هتل 4 ستاره ایبیس قرار دارد و شما می توانید تفاوت ها را میان دو هتل ببینید و یک کدوم را با توجه به شرایط انتخاب کنید.

رزرو هتل نووتل تهران

امکانات هتل

  • مینی بار
  • سیستم اطفای حریق
  • استخر شنا
  • صندوق امانات
  • تلویزون
  • یخچال
  • رستوارن مدرن و لاکچری
  • سالن ماساژ
  • سالن های ورزشی
  • امکانات مخصوص معلولین
  • و...

خدمات و سرویس دهی هتل در سطح بین المللی است و مسافران و گردشگران خارجی از این هتل رضایت زیادی داشتند.

رزرو هتل نووتل تهران

رستوارن و کافی شاپ هتل نووتل

بدون شک رستوران هتل نووتل لاکچری ترین رستوارن 5 ستاره فرودگاهی است. که کیفیت غذای عالی دارند. در منوی رستوران انواع غذاهای فرنگی، بین المللی، ایرانی موجود است. در کنار میل کردن یک غذای با کیفیت محیط رستوران که دکوراسیونی خاص و جذاب را داراست، لذت بردن شما را دو چندان می کند.

کافی شاپ مجموعه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را بر پایه قهوه برای شما سرو می کند علاوه بر آن انواع کیک، دسر و... را در کنار نوشیدنی های جذاب در منوی خود دارند. ادامه مطلب

قطعا برای رزرو هتل 5 ستاره تهران این مجموعه جز بهترین هاست که می توانید آن را از طریق سایت hihotel رزرو کنید.

هتل ویلایی یادگار امام

هتل ویلایی یادگار امام در نزدیکی عوارضی تهران قم قرار دارد. نمی شود توی دسته لاکچری ترین هتل ها آن را قرار داد، اما قطعا جزء بهترین هتل های تک ستاره پایتخت است. چون به دور از هیاهو شهری و در محیطی با آرامش قرار دارد. این هتل در سال 1370 احداث شد و فعالیت خود را آغاز کرد. آخرین نوسازی آن در سال 1393 صورت گرفت به دلیل جلب رضایت مسافران.

رزرو هتل تهران یادگار امام

هتل یادگار امام اتاق ندارد بلکه واحد های اقامتیش به شکل ویلا و مجزا هستند. این هتل دارای 30 ویلای اقامتی می باشد که در محوطه ای بزرگ و سر سبز هتل پخش شده اند. ویلا های مجموعه به صورتدو تخته دبل و توئین، ویلای دو خوابه معمولی مناسب 5 نفر و 10 نفر، ویلای دو خوابه وی آی پی مخصوص 5 نفر و 10 نفر، ویلای سه خوابه رویال برای 6 نفر 10 نفر.

امکانات هتل

  • مبلمان
  • تلفن
  • تلویزیون
  • یخچال
  • سیستم گرمایشی سرمایشی

متاسفانه این هتل رستوران کافی شاپ ندارد و صرفا رزرو ویلا است.

 

رزرو هتل تهران یادگار امام

سخن آخر

رزرو هتل در تهران کار سخت و دشواری است مخصوصا اگر بخواهید هتل را نزدیک فرودگاه امام رزرو کنید. در این مقاله ما سه هتل نزدیک به فرودگاه را معرفی کردیم. هتل ها به دلیل کاهش شیوع کرونا مدام اتاق ها و مشاعاتی که مسافران با آنها برخورد دارند، را ضد عفونی و تمیز می کنند. زیرا که دو هتل اول یعنی ایبیس و نووتل، میهمانان بین المللی هم دارند و نباید باعث کاهش رضایت مسافران داخلی و خارجی بشوند.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

پارک شهر قدیمی ترین پارک در پایتخت است. و نزدیک خیابان خیام و شهید فیاض بخش قرار دارد، که می شود منطقه 12 تهران. این پارک در سال 1329 قبل انقلاب احداث گردید. در این پارک جاذبه های گردشگری مانند آکواریوم پارک شهر تهران، موزه صلح تهران، استخر و چندین ورزشگاه و کتابخانه دارد. معمولا به دلیل درختان بلند و طبیعت زیبا این پارک مسافران برای رزرو هتل در تهران، مکان اقامت در نزدیک این پارک انتخاب می کنند در این مقاله می خواهیم آن اقامتگاه ها را معرفی کنیم.

هتل اخوت تهران هتل اخوت تهران

هتل اخوت تهران

آدرس: خیابان خیام شمالی – رو به روی پارک شهر – خیابان صور اسرافیل – پلاک 113. فاصله آن تا پارک شهر کمتر از 1 دقیقه است.

هتل اخوت را میشه جز هتل های با تجربه و قدیمی منطقه دانست. که در سال 1389 اخرین بازسازی اش انجام شد. این هتل دارای 2 طبقه و 43 واحد اقامتی است. این هتل به اماکن گردشگری متعددی نسبتا نزدیک است. مانند باغ ملی، موزه صلح، کاخ گلستان و ادرات دولتی. این هتل یک ستاره است و خدمات و سرویس دهی که میکنند در شان یک هتل تک ستاره است. امکانات خاصی ندارد. اتاق ها به شکل یک تخته تا سه تخته است.

هتل گلستان هتل گلستان 

هتل گلستان تهران

آدرس: خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴. فاصله تا پارک شهر کمتر 2 دقیقه است.

هتل گلستان تفریبا سه دهه است که در نزدیکی پارک شهر مشغول به فعالیت در زمینه هتلداری است. برای رزرو هتل در تهران که نزدیک به پارک شهر باشد موردی مناسب است که بتوان آن را از رزرواسیون "های هتل" رزرو کرد. این هتل به مکان های دیگر مهمی مانند موزه ایران باستان، موزه جوهرات سلطنتی دوران اسلامی، کاخ گلستان، سازمان بورس، و بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار شهر تهران. این هتل در سه طبقه و 38 واحد اقامتی ساخته شده است. اتاق های این هتل به  صورت یک، دو، سه نفره است.

هتل نیکان هتل نیکان

هتل نیکان تهران

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی، روبروی اداره پست. فاصله تا پارک شهر 3 دقیقه.

هتل نیکان تهران در اوایل سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد. واحد های اقامتی هتل در طبقات سوم و چهارم قرار دارد. و طبقات اول و دوم متعلق به مهمانپذیر است و از هتل نیکان جدا است.این هتل تک ستاره است و امکانات ویژه و خاصی ندارد. هتل نیکان 40 باب واحد اقامتی دارد که به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته است. از مزایا خوب ختل موقعیت مکانی آن است که نزدیک به سفارت انگلیس، سفارت ترکیه، وزارت آموزش و پرورش، پارک شهر، کاخ گلستان است. اگر به دنبال هتل ارزان تهران هستید که به کار ادارای در تهران بپردازید به شما هتل نیکان را معرفی می کنیم.

هتل سعید تهران

هتل سعید تهران

آدرس: خیابان سعدی جنوبی - جنب پارکینگ ناصر خسرو - بلوک 7 شرقی - طبقه چهارم. فاصله تا پارک شهر کم تر از 4 دقیقه.

هتل سعید یک هتل تک ستاره است که در اواخر سال 1370 شروع به فعالیت کرد و دارای 24 واحد اقامتی در طبقه 4 یک ساختمان 4 طبقه است. به دلیل جلب رضایت مسافران در سال 1393 آخرین بازسازی خود را انجام داد و یک هتل نوساز محسوب می شود. هتل امکانی نظیر سفارت آلمان، کاخ گلستان عمارت مسعودیه و وزرات امور خارجه نزدیک است. و به همین دلیل این هتل میهمانان خاص خود را هم دارد. به دلیل قرار گیری در طبقه 4 اکثر اتاق های هتل فاقد پنجره بوده و صرفا نورگیر دارند. ور دیگر طبقات ساختمان متعلق به هتل نیست.

در این مقاله چندین هتل 1 ستاره مناسب را برای رزرو هتل در تهران معرفی کردیک که علاوه بر نزدیک بودن به پارک شهر به اماکن کلیدی دیگری هم نزدیک بود.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()