نوشته شده توسط : gheirati

جاذبه‌های گردشگری توریستی پایتخت معنوی ایران تنها محدود به حرم امام رضا(ع)، آرامگاه فردوسی، موزه آستان قدس رضوی، بازارها و... نمی‌شود. جاذبه‌های طبیعی و تفریحی مشهد مقدس، آنقدر زیاد است که برخی کمتر شناخته هستند. یکی از جاذبه‌های تفریحی این شهر زیارتی باغ گیاه شناسی مشهد است. درست است که این شهر، یک شهر زیارتی است، اما شهر مشهد مقدس نیز از بعد سیاحتی حرف زیادی برای گفتن دارد. به همین دلیل است که رزرو تور مشهد به یکی از پر سرچ‌ترین و پر طرفدارترین درخواست‌ها تبدیل شده است. زیرا مسافران مشهد با یک تیر می‌توانند دو نشان بزنند! هم زیارت و هم تفریح در کنار یک پکیج به تمام عیار برای سفر است.

آژانس گردشگری "های تور" به منظور رفاه بیشتر مسافران، مقاله‌هایی را به عنوان راهنمای سفر در نظر گرفته است. با مطالعه مقاله‌های می‌توانید درباره شهر مقصد اطلاع کسب کنید. جهت رزرو تور مشهد به قیمت مناسب همین حالا اقدام کنید.

باغ گیاه شناسی مشهد

معرفی مجموعه باغ گیاه شناسی مشهد

یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهد که از دید گردشگران مورد توجه قرار می‌گیرد، باغ گیاه‌شناسی است. این باغ در واقع یک مجموعه تفریحی و گردشگری تلقی می‌شود. از ویژگی‌های باغ گیاه شناسی می‌توان به 14950 اصله درخت و درختچه، 25252 متر مربع گل دائمی و 9500 متر مربع گل فصلی اشاره کرد. این مجوعه در 22 خرداد ماه سال 1392 تازه تاسیس شد.

هدف از راه اندازی این مجموعه نگهداری از گیاهان نادر و پرورش آن‌ها بود. علاوه بر این مجموعه پیش رو به نوعی برای تهیه بانک گیاهان دارویی نیز افتتاح شد. با این اقدام مجموعه‌ای زیبا برای گردشگری، پرورش گیاهان کمیاب و دارویی احداث شد. این باغ برای دانشجویان و شهروندان یک کلاس درس بسیار عالی آنلاین است. جالب است بدانید زمان احداث باغ 1 سال و نیم به طول انجامید و معادل 15 میلیارد تومان هزینه شد.

مجموعه گیاه شناسی خراسان

بخش‌های مختلف گیاهان مجموعه تفریحی

این مجموعه در واقع کلکسیونی از نادرترین و خاص‌ترین گیاهان است. شما می‌توانید انواع گل، درخت و گیاهان را در کلکسیون‌های این باغ تماشا کنید. برای دسترسی بیشتر و نظم‌دهی به این مجموعه غنی و ارزشمند تمامی گیاهان مرتب را به صورت یک کلکسیون در کنار هم قرار داده‌اند.

کلکسیون گیاهان دارویی:

بیش از یک هکتار و نیم از باغ گیاه شناسی مشهد را گیاهان دارویی به خود اختصاص می‌دهند.  حدود 400 نمونه ژنتیکی، 60 گیاه معطر و 180 گیاه دارویی در این محل وجود دارد. این بخش از نظر زیبایی، آموزشی، تحقیقاتی، کشاورزی و دارویی قابل اهمیت است.

کلکسیون نهالستان و گلخانه:

تمامی گیاهان وارد شده در ابتدا در این بخش نگهداری می‌شوند. بیش از 40 گونه نهال زینتی در این کلکسیون به چشم می‌خورد.

کلکسیون و جشواره همیشگی گل داوودی:

این قسمت یکی از زیباترین نقاط پارک گل و گیاه است. مساحت آن یک هکتار و تعداد نمونه‌های مختلف گل داوودی 700 عدد است.

باغ میوه‌های بومی:

در این باغ که به نوعی یک شبیه سازی است، بیش از 140 درخت میوه و 30 گونه درخت بدون میوه وجود دارد.

باغ رز:

کلکسیون محبوب گل رز با 120 رقم گل از 30 گونه مختلف یک شاهکار بزرگ است.

باغ صخره‌ای:

این باغ نیز انواع و گل و گیاه پیازدار، صخره‌ای و فصلی را تحت پوشش قرار داده است.

باغ گیاه شناسی مشهد

رد پای فرهنگ بومی در باغ گیاه

این قسمت مجموعه گیاهان، جنبه آموزشی و فرهنگی دارد. دهکده اقوام مصلی و روستای گل آباد در این بخش تصویرسازی شده‌اند.

  • دهکده اقوام مصلی: خانه‌های کوچک حصیری اقوام مصلی، نشان دهنده زندگی عشایر است.
  • روستای گل آباد: این روستا با خانه‌های چوبی و مناظر سر سبز، رنگ و بوی زندگی روستایان خراسان شمالی را به تصویر کشیده است.

امکانات جاذبه گردشگری و تفریحی

بی جهت نیست که به باغ گیاه شناسی مشهد، مجموعه گردشگری و تفریحی غنی مشهد گفته می‌شود. زیرا در این مجموعه امکانات بسیاری برای گردشران و توریست‌ها در نظر گرفته شده است. برخی از این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • سالن همایش و کنفرانس با دو سالن مجزا و ظرفیت 450 نفر برای انواع برنامه‌ها و جلسات کاری
  • رستوران بوتانیک vip با ظرفیت 400 نفر برای برگزاری انواع مراسمات کاری، خانوادگی و جشن‌ها
  • وجود کافی شاپ و دمنوش سرا با ارائه انواع دمنوش‌های معطر و گیاهی طبیعی و تازه و متنوع
  • باغی طبیعی و خلاقانه مجهز خانه درختی، سفالگری، ماسه بازی، آمفی تائتر، حیوانات اهلی و...

موقعیت جغرافیایی باغ گیاه شناسی مشهد

این باغ زیبا در بلوار جمهوری اسلامی و حد فاصل چهارراه مقدم و میدان غدیر واقع شده است. بنابراین می‌توان گفت این مجموعه یکی از جاذبه‌های اطراف حرم می‌باشد. در نیمه اول سال همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب می‌توان از باغ دیدن کنید.

جاذبه‌های نزدیک به باغ گیاه شناسی مشهد عبارتند از:

  • آرامگاه پیر پالاندوز
  • موزه حمام شاه
  • حرم امام رضا
  • بازار اطلس
  • گنبد سبز

هتل‌های نزدیک به باغ گیاه شناسی مشهد عبارتند از:

  • هتل آپارتمان گل گندم شباهنگ
  • هتل آپارتمان آل یاسین
  • هتل آپارتمان مینا
  • هتل ارم

با مراجعه به آژانس"های هتل" می‌توانید جهت رزرو هتل مشهد از خبره‌ترین و بهترین آژانس مشهد مشاوره بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

قبل از سفر کردن بهتر است اطلاعاتی درباره آن مقصد به دست بیاوریم. منظورمان از اطلاعات تنها جاذبه های گردشگری یا هتل های آن شهر نیست، بلکه اطلاعاتی درباره سفر راحت تر در کشور دیگر می باشد. اگر می خواهید به آنتالیا سفر کنید و هیچ اطلاعاتی درباره این شهر توریستی ندارید؛ با این مقاله در مجله گردشگری های تور همراه باشید؛ تا درباره دانستنی های آنتالیا اطلاعات جمع کنید.

سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های کشور ترکیه می باشد، که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. آنتالیا جز شهر هایی می باشد که افراد زیادی برای تفریحات به آن سفر می کنند این شهر که به خیابان های باریک و پر پیچ تو  تاب مشهور است، هر ساله میزبان توریست های زیادی می باشد.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

تلفن همراه در آنتالیا

استفاده از تلفن همراه در آنتالیا مانند دیگر شهر ها ی خارجی می باشد. اگر تلفن همراه شما قابلیت رومینگ داشته باشد، می توانید به راحتی تماس بگیرید. شاید هزینه تماس کمی بالا برود، اما دیگر نیازی نیست سیم کارت تهیه کنید. انتخاب به عهده شماست که برای ارتباط با کشور خود از سیم کارت های ترکیه استفاده کنید و یا قابلیت رومینگ خود را فعال کنید.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

تلفن های اضطراری را یاد داشته باشید

در سفر ممکن است اتفاق هایی رخ بدهد یا مشکلاتی برای شما پیش بیاید، که باید با نهاد های مهم آن شهر تماس بگیرید. بهتر است که قبل ازسفر به آنتالیا با شماره های اضطراری آشنایی داشته باشید.

  • 115 پلیس
  • 112 اورژانس
  • 110 آتش نشانی
  • 118 اطلاعات شماره تماس ها
  • 161 اطلاعات پستی

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

انتخاب لباس در سفر به آنتالیا

آنتالیا جز شهر های مذهبی نیست!!! این به این معنا است که شما با هر حجاب و پوشش که بخواهید می توانید لباس بپوشید، اما بهتر است هنگام بازدید از مکان هاب مقدس مانند مسجد ها لباس های مناسب بپوشید. این موضوع برای آقایان و بانوان صدق می کند.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

سفر در ماه مبارک رمضان

یکی از دانستنی های آنتالیا برای سفر در ماه مبارک رمضان می باشد، چرا که در این ماه مسلمانان این شهر روزه می گیرند و خوردن و نوشیدن برای توریستان در آنتالیا مشکلی ندارد و جریمه ای نیز پرداخت نمی کنید. اما طبق ادب و رسوم بهتر است در محیط های عمومی و پر رفت و آمد از خوردن و نوشیدن پرهیز کنید. رستوران ها در شهر های بزرگ در ترکیه در این روز ها باز هستند و فعالیت می کنند.

دانستنی های آنتالیا در های تور

تاکسی در آنتالیا

حمل و نقل عمومی از گزینه های محبوب و پر طرفدار توریستان در کشور ترکیه می باشد. در تمامی شهر های ترکیه تاکسی های زیادی وجود دارد، که می توانید با آن ها به دیدن جاذبه های گردشگری بروید. اما یک مسئله ای را به خاطر داشته باشید که نرخ تاکسی های صبح و شب با یکدیگر متفاوت است و هزینه کرایه شب 50 درصد بیشتر از کرایه در صبح می باشد.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

رزرو تور آنتالیا

همه ما می دانیم که رزرو تور آنتالیا بسیار محبوب و البته پر فروش می باشد. اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، رزرو تور آنتالیا با سایت های تور را از دست ندهید!!! شما با رزرو تور به صورت آنلاین می توانید از خدمات و تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

دانستنی های آنتالیا در مجله های تور

کلام آخر ....

در این پست سعی کردیم دانستی های آنتالیا رابه شما یاد آور شویم. امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد. تیم پشتیبانی سایت رزرواسیون های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش را می توان یکی از زیباترین جزایر در داخل کشور عزیزمان برشمرد. این جزیره جزو اصلی ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می آید که هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور با تور کیش و یا به صورت شخصی و با هواپیما به این جزیره سفر کرده و از جاذبه ای گردشگری کیش دیدن می کنند. سفر به کیش از طریق هواپیما اصلی ترین روش حمل و نقل مسافران به این جزیره به شمار می آید. درمقاله، درباره فرودگاه کیش بیشتر بدانید، از های هتل قصد داریم طلاعاتی را در این زمینه برای شما فراهم آوریم.

سفر به کیش، فرودگاه کیش

معرفی فرودگاه کیش

از سال 1349 اهمیت ویژه ای برای آبادسازی جزیره بکر کیش در آب های نیلگون خلیج فارس، در نظر گرفته شد. عملیات زیباسازی این جزیره موجب شد تا در سال 1356 فرودگاه جزیره کیش افتتاح گردد که این خود امتیاز مثبتی برای این جزیره به شمار می آمد. با مجهز شدن چراغ های پرواز در شب واقع در فرودگاه کیش در سال 1373، پرواز های شبانه نیز در این فرودگاه از سر گرفته شد.

ترمینال های فرودگاه جزیره کیش

فرودگاه کیش برای پرواز های داخلی و پرواز های بین المللی، ترمینال های جداگانه ای در نظر گرفته است. ترمینال های فرودگاه کیش با طراحی زیبا و خاص در همان وهله اول از ورود مسافران به جزیره زیبای کیش، خاطرات زیبایی از سفر به کیش را برایشان ثبت خواهد نمود.

در فرودگاه کیش جهت پرواز های داخلی، یک ترمینال در نظر گرفته شده که از ساعت 6 صبح تا 12 شب پذیرای گردشگران این جزیره خواهد بود. همچنین در بخش پرواز های خارجی جزیره کیش با در نظر گرفتن دو ترمینال مجزا برای پرواز های خروجی و پرواز های ورودی، سفر خوشی را برای مسافران در این جزیره به ارمغان می آورد.

ترمینال فرودگاه کیش، تور کیش

امکانات فرودگاه کیش

با توجه به اهمیت بالای این جزیره در جذب مسافر از طریق خطوط هوایی، فرودگاه کیش خدمات و امکانات رفاهی متعددی را برای گردشگران در نظر گرفته است که می توان در مقاله درباره فرودگاه کیش بیشتر بدانید، موراد زیر نام برد؛

  • خدمات پزشکی در فرودگاه کیش
  • شعبه های بانکی موجود در فرودگاه
  • خدمات حمل و نقل فرودگاهی
  • پارکینگ خودرویی فرودگاه کیش
  • رستوران و کافی شاپ

سفر به کیش، امکانات فرودگاه کیش

مقاصد پرواز های فرودگاه کیش

در فرودگاه کیش، می توانید مقصد خود را از بین 22 پرواز مختلف انتخاب نمایید، در این فرودگاه 20 پرواز به مقصد داخلی و 2 پرواز به مقصد خارجی در نظر گرفته شده است. مقاصد خارجی پرواز های این فرودگاه دبی و مسقط می باشد.

مقصد پرواز های داخلی فرودگاه کیش را می توان موارد زیر نام برد؛

  • بندرعباس
  • تهران
  • شیراز
  • مشهد
  • اصفهان
  • تبریز
  • یزد
  • همدان
  • کرمان
  • اهواز
  • بوشهر
  • رشت
  • کرمانشاه
  • ساری
  • کاشان
  • گرگان
  • جم
  • عسلویه
  • ارومیه
  • سنندج

در سفر به کیش از طریق سفر هوایی و یا رزرو تور کیش می توانید ضمن بهره مندی از خدمات و امکانات موجود در فرودگاه کیش، با اقامت در بهترین هتل های کیش، سفری به یادماندنی را در این جزیره سپری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جنوب ایران یکی از شگفت انگیزترین نقاط کشور است. همیشه اولین مقصد انتخابی برای سفر شمال است. درست به همین دلیل است که افراد از شگفتی‌ها و جاذبه‌های دیدنی جنوب بی اطلاع هستند. به جرئت می‌توان گفت جزیره کیش، جزء زیباترین مناطق ایران است. رزرو تور کیش در ایران از پر طرفدارترین، تورهای گردگشری داخلی است. این جزیره کوچک، جاهای دیدنی بسیاری برای ساختن یک سفر رویایی برای مسافران دارد. از جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به سواحل منحصر به فرد آن اشاره کرد. ساحل درختان نارگیل کیش را کمتر توریستی می‌شناسد. این ساحل از آرام‌ترین سواحل کیش است که چشم اندازی فوق العاده دارد.

ساحل درختان نارگیل کیش

درباره ساحل درختان نارگیل کیش

زیباترین ساحل جزیره که به پارک ساحلی نیز شناخته می‌شود نیز همین ساحل درخت نارگیل است. علت نامگذاری این ساحل همانطور که انتظار می‌رود به دلیل وجود درخت‌های نارگیل است. به طور تقریبی در این ساحل بیش از 2500 تا 3000 درخت نارگیل سر به فلک کشیده به چشم می‌خورد. این منطقه آرام بیش از 20 هزارمتربع است و برای گذراندن ساعت استراحت یک انتخاب فوق العاده می‌باشد. ساحل نارگیل ویژگی‌های بسیاری دارد که این ساحل را به یک مجموعه تفریحی یا پارک ساحلی تبدیل کرده است.

از سری ویژگی‌های این پارک می‌توان نزدیکی به مرکز جزیره، نزدیکی به هتل‌های خوب، مناظر زیبا و بکر، تجربه خوردن نارگیل تازه، وجود سایه در زیر درختان و امکانات تفریحی بسیار است. لازم است بدانید برای احتیاط بیشتر بهتر است زیر درختانی که نارگیل زیادی دارند ننشینید. زیرا احتمال سقوط نارگیل بسیار زیاد است. در ادامه امکانات این ساحل را می‌آوریم.

 

امکانات رفاهی ساحل نارگیل

ساحل معرفی شده در واقع یک پارک ساحلی که امکانات یک پارک معمولی را داراست. برای مثال آلاچیق‌های تعبیه شده در این ساحل یک امتیاز ویژه محسوب می‌شوند. زیرا شما می‌توانید سبد عصرانه خود را همراه داشته باشید و درون یکی از آلاچیق بنشینید. به این صورت از گرمای آفتاب به دور خواهید بود. علاوه بر این امکان شنا کردن آقایان نیز در این منطقه از جزیره فراهم است.

پس با امکانات مورد نیاز از ساحل نارگیلی دیدن کنید. پلاژ آقایان، مکانی برای پیاده‌روی، دوش آب و سرویس‌های بهداشتی از سری امکانات رفاهی برای مسافران می‌باشند. یکی دیگر از امکانات رفاهی که به نوعی تفریحی نیز محسوب می‌شود. رستوران و کافی شاپ‌های فوق العاده است. بهترین رستوران‌های کیش، در این ساحل قرار دارد. بنابراین می‌توانید در باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین رستوران‌های جزیره غذا بخورید.

درختان نارگیل

امکانات تفریحی پارک ساحلی

ساحل درختان نارگیل کیش، یک ساحل تمام عیار برای گذراندن ساعت خوش و خاطره انگیز است. بیشتر تفریحات این ساحل، تفریحات و وزرش‌های دریایی هستند. برخی از این تفریحات مهیج شامل موارد زیر می‌شود:

  • پیست دوچرخه سواری
  • زمین‌های ورزشی
  • قایق کف شیشه‌ای
  • سه چرخ‌‌های آبی
  • سکوهای ماساژ
  • قایق پارویی
  • قایق پدالی
  • جت اسکی
  • ماهیگیری
  • غواصی
  • عکاسی
  • شنا و...

ساحل جزیره کیش

آژانس مسافرتی "های هتل" با سری مقالاتی درباره جاذبه‌های شهرهای توریستی ایران در خدمت مسافران عزیز است. جهت رزرو تور کیش،

رزرو تور مشهد و... به رزرواسیون"های هتل" مراجعه کنید.

موقعیت جغرافیایی ساحل نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش در شرق جزیره کیش در استان هرمزگان واقع شده است. این ساحل در سمت راست خیابان فردوسی قرار دارد و تنها 15 کیلومتر با مرکز جزیره فاصه دارد. با رزرو تور کیش در هر فصلی اعم از تابستان یا زمستان می‌توانید از دیدن این ساحل لذت ببرید. زیرا درختان سر به فک کشیده و همیشه سبز این ساحل در گرما سبب سایه و در سرما سرسبز هستند. موقعیت جغرافیایی این ساحل بسیار خوب است. زیرا ساحل درخت نارگیل به اسکله اصلی و پلاژ‎ها بسیار نزدیک است.

جاذبه‌های دیدنی نزدیک به ساحل عبارتند از:

  • مجتمع تفریحی کشتی ایرانی
  • مرکز خرید پردیس 2
  • مرکز خرید پانیذ
  • مرکز خرید مریم
  • مرکز خرید رویا
  • سواحل نقره فام
  • مرکز تجاری
  • اسکله تفریحی
  • پلاژ

هتل‌های نزدیک به پارک تفریحی نارگیل

در نزدیکی این ساحل، هتل‌های بسیاری قرار گرفته‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید در آژانس‌ "های هتل" رزرو هتل 5 ستاره کیش، رزرو هتل 4 ستاره کیش و رزرو هتل آپارتمان کیش را انجام دهید.

هتل‌های نزدیک به ساحل درختان نارگیل کیش عبارتند از:

  • هتل داریوش کیش
  • هتل پارسیان کیش
  • هتل آرامیس کیش
  • هتل ستاره  کیش
  • هتل ارم کیش

داشتن سفری اقتصادی، حق مسافران است. برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر می‌توانید در تورهای لحظه آخری کیش شرکت کنید. البته رزرو تور کیش از طریق "hitour24" تخفیفات ویژه‌ و آفرهای فصلی را به دنبال دارد.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد دارید به یکی از زیباترین نقاط ایران سفر کنید، پیشنهاد ما به شما جزیره کیش است. این جزیره در وسط آب‌های نیگلون خلیج فارس همچون نگینی می‌درخشد. جالب است بدانید یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و توریستی در ایران نیز کیش است. محبوبیت کیش به قدری زیاد است که سالانه بیش از نیم میلیون مسافر به آن سفر می‌کنند. جزیره کیش را دیگر همه به مراکز خرید فراوانش می‌شناسند. درست است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کیش بسیار زیاد هستند. اما برخی از افراد نیز تنها برای خرید از بازارهای متنوع به کیش سفر می‌کنند. لذت خرید، لذتی وصف ناپذیر است به خصوص اگر فضایی با رنگ و بوی سنتی داشته باشد. بازار عرب‌های کیش، قدیمی‌ترین و متفاوت‌ترین بازار در جزیره است. در این مقاله قصد معرفی این بازار زیبا و منحصر به فرد را داریم.

آژانس مسافرتی "های هتل" یکی از آژانس‌های منصف در ایران است. آژانس ما با ارائه تورهای لحظه آخری سبب کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود جهت رزرو هتل در کیش اقدام کنید.

بازار عرب‌های کیش

تاریخچه بازار عرب‌های کیش

کیشوندان یا ساکنان کیش را افرادی با زبان فارسی و عربی و تشکیل می‌دهند. به عبارت دیگر اکثر بومیان قدیمی این جزیره عرب زبان هستند. اما این افراد توانایی صحبت کردن به زبان فارسی را حداقل به صورت نصف و نیمه دارند. بازار عرب‌ها  یا صفین در بافت قدیمی جزیره واقع شده است. بنابراین نیمی از ساکنان آن به زبان عربی صحبت می‌کنند. قسمت عرب نیشین کیش از نظر تاریخی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازار عرب‌های کیش در سال 1350 در زمینی 2300 متر مربعی ساخته شد و بیش از 50 سال قدمت دارد. این بازار مجهز به 70 فروشگاه و یا غرفه مختلف است. بازار عرب‌ها، بازاری مسقف است که انواع پوشاک و دیگر لوازم  را به فروش می‌رساند. این به بازار به سبک بازار امام رضا مشهد، بازار وکیل شیراز و بازار قدیم قشم است.

مرکز خرید عرب‌های کیش

اجناس غرفه‌های بازار قدیمی

بازار عرب‌ها یک بازار کلی یا مرکزی محسوب می‌شود. به عبارت دیگر یکی از کامل‌ترین مراکز خرید در کیش نیز بازار صفین است. شاید تصور کنید به دلیل تعداد محدود غرفه شاید نتوانید اجناس مورد نیاز خود را از این بازار تهیه کنید. اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در این مجموعه هر نوع اجناسی به فروش می‌رسد. دقت داشته باشید، محصولات مرکز خرید عرب‌ها طبقه بندی شده است. این بدان معناست که شما می‌توانید جنس معمولی و ارزان قیمت را خریداری کنید.

به صورت کلی در 70 غرفه این فروشگاه می‌توانید پوشاک مردانه و زنانه و کودکانه، کیف و کفش، عینک، شکلات، حوله، ادکلن، پارچه، قهوه، شلوار، شال، روسری و... وجود دارد. علاوه بر این از مرکز خرید صفین می‌تواند لوازم برقی، تزیینی، موبایل، خانگی، خوراکی چون قهوه و شکلات و... را نیز تهیه کنید.

کلاس قیمت یا هزینه اجناس مرکز خرید صفین

بازار قدیمی یا مرکز خرید صفین یکی از ارزان‌تر مراکز خرید در جزیره است. در واقع  شما می‌توانید با توجه به بودجه خود اجناسی با کلاس قیمت متوسط و ارزان را تهیه کنید. خرید سوغاتی یکی از رسوم ما ایرانیان است. در واقع با خرید سوغاتی برای عزیزانمان به آن‌ها نشان می‌دهیم که بیادشان بوده‌ایم. در سال‌های گذشته مراکز خرید داخل جزیره اجناس بسیار گران را عرضه می‌کنند. زیرا بیشتر اجناس مارک هستند و قیمت بالایی دارند. با مراجعه به این بازار می‌تواند خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

ویژگی‌های بازار قدیمی جزیره

ویژگی‌های زیادی سبب شده است که این بازار به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره تبدیل شود. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را می‌آوریم:

  • اهمیت از نظر تاریخی و فرهنگی
  • صحبت کردن به زبان عربی و فارسی
  • مسقف بودن بازار جهت جلوگیری از آفتاب
  • عدم تغییر در سبک و معماری بنای بازار
  • تنوع بالای محصولات و قیمت بسیار مناسب
  • نزدیکی به دریا و جاذبه‌های دیدنی دیگر جزیره
  • ساعت کاری در صبح و بعد از ظهر( 1تا 12- 16 تا 22)

 

موقعیت جغرافیایی بازار صفین کیش

بازار عرب‌های کیش از سری جاذبه‌های فرهنگی جزیره محسوب می‌شود. این مرکز خرید در استان هرمزگان، جزیره کیش در شمال غربی جزیره و منطقه بوکی نشین واقع شده است. در واقع منطقه بومی نشین نیز به شهرک صفین شناخته می‌شود. در نزدیکی این بازار هتل‌ها و جاذبه‌های بسیاری وجود دارد.

جاذبه‌های نزدیک به بازار عرب‌های کیش عبارتند از:

  • پارک ساحلی میرمهنا
  • رستوران توتی فروتی
  • شهر زیر زمینی کاریز
  • خانه بومیان کیش

هتل‌های نزدیک بازار عرب‌های کیش عبارتند از:

  • گراند هتل کیش
  • هتل ترنج کیش
  • هتل صدف کیش
  • هتل لوتوس کیش
  • هتل آنا کیش

شما می‌توانی با رزرو تور کیش در آژانس "hitour24" با وسیله نقلیه عمومی از این مرکز خرید دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد مقدس را در واقع می‌توان یکی از ستون‌ها یا قطب‌های گردشگری ایران بشماریم. ویژگی‌ها، امکانات و جاذبه‌های خاص و متمایز کننده این شهر سبب محبوبیت مشهد شده است. مشهد که خود از کلان‌های شهرهای کشور محسوب می‌شود از نظر امکانات رفاهی و تفریحی بسیار غنی است. جاذبه‌های گردشگری این شهر را می‌توان در یک دسته بندی کلی به جاذبه‌های تاریخی، تفریحی وسرگرمی و طبیعی تقسیم کرد. درست است که مهم‌ترین ویژگی شهر وجود بارگاه امام رضا(ع) است. اما پایتخت معنوی ایران جاذبه‌هایی چون بازار گل مشهد کم ندارد. به جرات می‌توان گفت این بازار بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بازار گل و گیاه در شرق کشور است.

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و عاشق گل و گیاه هستید، این مجتمع زیبا را از دست ندهید. آژانس مسافرتی "های هتل" جهت رزرو هتل مشهد در خدمت شما عزیزان است. در آژانس ما رزرو هتل 5 ستاره مشهد تا رزرو هتل آپارتمان خوب امری آسان است.

بازار گل مشهد

اطلاعاتی درباره بازار گل مشهد

بازار گل مشهد که مجتمع گل فتح آباد یا خیام معروف است، بزرگ‌ترین بازار گل در این شهر می‌باشد. انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی در این مجتمع بزرگ و غنی به فروش می‌رسد. تنوع گل‌ها و گیاهان این بازار به نسبت دیگر فروشگاه‌های گل بسیار بیشتر است. این خود مزیتی بزرگی برای افرادی است که به دنبال گل‌های خاص و تازه هستند. این مجموعه ارزشمند محیطی و آرام و سرشار از آرامش دارد. در بازار گل چندین غرفه وجود دارد که هر یک نوعی گیاه، گل طبیعی، لوازم تزیینی و... را به فروش می‌رسانند. تمامی شهرستان‌های اطراف مشهد برای تهیه انواع گل و گیاه خاص به این مرکز مراجعه می‌کنند. برخی از مغازه‌ها و غرفه‌های این بازار به صورت عمده و برخی تک فروش هستند.

 

انواع محصولات موجود در بازار فتح آباد

لازم است بدانید در این مجموعه علاوه بر گل و گیاه، محصولات دیگری نیز به فروش می‌رسد.

برخی از محصولات موجود بازار گل مشهد عبارتند از:

لوازم شادی برای برگذاری جشن‌ها و مناسبت‌ها، مراسم عقد، ظروف خام و رنگ شده، ظروف سفالی و شیشه‌ای چوبی، وسایل دکوری خانه و حیاط، گلدان و پایه گلدان، لوازم باغبانی، کشاورزی، کاکتوس، درختچه، بذر سبزی، کود و خاک، مواد تقویتی برای گیاه، نهال و گیاهان آپارتمانی و... می‌شود. در ایام خاص سال نیز با توجه به مناسبت پیش رو بازار فتح آباد لوازمی چون سفره هفت سین عید، ماهی عید، لوازم شب یلدا را در دسترس مشتری قرار می‌دهند.

امکانات موجود در مجتمع فتح آباد

همانطور که گفته شد، این مجموعه بسیار وسیع است و مخاطبان فراوانی برای بازدید و خرید به این بازار مراجعه می‌کنند. پس دور از ذهن نیست که مجتمع مد نظر ما نیز دارای امکانات و خدمات کلی می‌باشد. برخی از این خدمات نیز شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، بوفه، سوپرمارکت، حمل بار با گاری و... می‎شود.

بهترین زمان برای بازدید از بازار گل مشهد

بازار گل مشهد را در هر فصل سال که ببینید، مطمئنا لذت خواهید برد. زیرا این بازار در تمامی فصول سال فعالیت کرده و انواع گل و گیاه را نگهداری و عرضه می‌کند. بنابراین از بابت خرید نگران نبود یا کمبود و گل و گیاه در این بازار نباشید. اما بهترین زمان برای بازدید از این مجموعه طبیعی و زیبا در فصل بهار است. به خصوص در ایام عید نوروز حال وهوای این مجموعه متفاوت است.جنب و جوش مردم، سفره‌های هفت سین، لوازم دکوری چیده شده و سنبل لاله منظره‌ای چشم نواز است.

بازار گل مشهد

هزینه‌های اجناس مجتمع فتح آباد مشهد

یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت این بازار، قیمت‌های مناسب است. در واقع این بازار به عنوان کلی فروشی گل شناخته می‌شود و اجناس خود را به دیگر مغازه‌ها می‌فروشد. مغازه‌های گل نیز قطعا با خرید گل و گیاه از مجموعه ما خود نیز هزینه‌ای بر روی آن می‌کشند. بنابراین اگر قصد خرید به صورت مستقیم را دارید، بازار گل یک انتخاب عالی است.

آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن مجموعه فتح آباد

آژانس مسافرتی "های هتل" در این قسمت هر آنچه لازم است در رابطه با اطلاعات این مجموعه بدانید را می‌آورد.

مرکز خرید فتح آباد در محلع امیر مشهد و در خیابان خیام جنوبی 40 قرار گرفته است. در نزدیکی این مجموعه مسجد ابن علی(ع) و مرکز اورژانس اجتماعی شهید مهرحقی واقع شده است. در نزدیکی این بازار، مجتمع مروارید شرق نیز قرار گرفته است. این بازار همه روزه از ساعت 7 صبح تا 8 شب فعالیت دارد. البته در روزهای جمعه ساعت کاری به 7 صبح تا 2 ظهر تغییر پیدا می‌کند.

 

آدرس بازار گل مشهد: مشهد- کوی امیر- خیابان خیام جنوبی 40

شماره بازار گل خیام مشهد: 05137680485

مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند، می‌توانند جهت رزرو تور مشهد و یا رزرو تور لحظه آخری به آژانس مسافرتی "های تور" مراجعه کنند تا سفری مقرون به صرفه داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر به دنبال یک مقصد گردشگری بسیار متمایز و زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما سفر به کیش است. در واقع در صورتی که توانایی مسافرت به خارج از کشور را ندارید، با رزرو تور کیش می‌توانید تجربه‌ای متفاوت داشته باشید. جزیره کیش از زیبایی‌های بسیاری برخوردار است. جاذبه‌های دیدنی، طبیعی، انسانی و تفریحی این جزیره ایرانیان و خارجیان را به این جزیره جذب می‌کند. جالب است بدانید، کیش یکی از مناطق ایران است که امنیت بالایی دارد. کیشوندان نیز همگی به اصول اخلاقی و قانونی جزیره خود پای بند هستند. به همین دلیل است که این جزیره، یک منطقه لوکس و فرهیخته محسوب می‌شود. بهترین کار قبل از سفر اطلاع درباره جاهای دیدنی، جاذبه‌، آب و هوا و قوانین آن منطقه است. در این مطلب از وب سایت "های تور" قصد داریم قوانین جزیره کیش را بررسی کنیم.

با اطلاع از قوانین کیش و رعایت آن به شهروندان جزیره و خود احترام گذاشته‌اید. همچنین سفری راحت و بدون ناراحتی را خواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

اطلاعاتی درباره جزیره زیبای کیش

این جزیره کوچک در آب‌‌های خلیج فارس و استان هرمزگان در جنوب قرار دارد. کیش به دلیل آن که در قسمت جنوبی کشور واقع شده است، دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. این جزیره جزء قطب‌های اصلی گردشگری و توریستی ایران تلقی می‌شود. جمعیت ساکنان کیش براساس آمارها و سرشماری‌ها در سال 1390 حدود 24819 نفر بوده است. جزیره جنوبی، از مناطق آزاد ایران است و جزء شهرهای لاکچری ایران می‌باشد. سالانه بیش از یک ملیون و نیم گردشگر از این منطقه منحصر به فرد دیدن می‌کنند. به دلیل آب و هوای به نسبت گرم در فصول گرم سال، بهترین زمان برای رزرو تور کیش و سفر به کیش در از پاییز تا اوایل بهار است.

قوانین جزیره کیش

چگونگی قوانین جزیره کیش

آرامش و امنیت جزیره کیش به قدری بالاست که در این باره شهره می‌باشد. با ورود به این جزیره به زودی متوجه جو آرامش بخش و مثبت این منطقه خواهید شد. این حس خوب و آرامش، صلح و پاکیزگی در کیش تنها به موجب قوانین و مقرارتی است که لحاظ شده است.

قوانین جزیره کیش عبارتند از:

  • قوانین گردشگری
  • قوانین کیشوندان
  • قوانین رانندگی
  • قوانین گمرک

قوانین گردشگری در جزیره

در هر شهری یکسری قوانین و مقررات برای مسافران و یا گردشگران وجود دارد. مسافران به دلیل آن که در شهر مقصد میهمان هستند، موظف به رعایت اصول و قواعد می‌باشند. قوانین گردشگری در کیش به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از آب لوله کشی به دلیل عدم شرب بودن، ممنوع می‌باشد. زیرا آب جنوب کشور تصفیه شده نیست و تنها برای مصارف شستشو می‌باشد.
  • شنا کردن در هر ساحلی و در هر شرایطی ممنوع می‌باشد. این بدان دلیل است که برخی از مناطق برای شنا کردن عمق و یا شرایط لازمه را ندارند.
  • مراکز خرید به صورت 24 ساعته خدمت رسانی ندارند. ساعت کاری 10 تا 2 ظهر و 5 تا 10 شب می‌باشد.
  • چادر زدن و یا کمپ زدن در بیشتر نقاط جزیره ممنوع اعلام شده است. بنابراین لازم است جهت اسکان دائمی خود به فکر رزور هتل در کیش باشید.
  • کرایه و نرخ تاکسی در کیش ثابت می‌باشد. تاکسی‌های سفید از نوع دربستی هستند.

مقررات رانندگی در جزیره

همانطور که می‌دانید متاسفانه ما ایرانیان به رعایت نکردن قوانین رانندگی معروف هستیم. اما جزیره کیش از این قاعده مستثنی است. در ادامه به قوانین رانندگی کیش اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از راهنما ضروری و بسیار قابل اهمیت است.
  • ایست کامل برای عابر پیاده یکی از مهم‌ترین قوانین است.
  • دنده عقب ممنوعیت دارد و در صورت تخلف جریه لحاظ می‌شود.
  • در داخل شهر با وجود خلوت بودن، بیش از 60 کیلومتر نرانید.
  • بوق زدن در تمامی نقاط جزیره ممنوع می‌باشد.
  • راندن در جاده‌های فرعی یا خارجی تنها تا 80 کیلومتر مجاز است.
  • بیرون انداختن ته سیگار، زباله و میوه از ماشین جریمه دارد.
  • بدنه و ظاهر ماشین باید تمیز باشد زیرا کثیف بودن ماشین ممنوع است.

قوانین رانندگی جزیره

مقررات کیشوندان جزیره 

کیشوندان، افرادی قانونمند و با نظاکت هستند که تمامی آنان مقررات را به نحو احسن رعایت می‌کنند. برخی از این قوانین شامل موارد زیر می‌شود:

  • داشتن کارت کیشوندی برای بومیان و یا مهاجران از واجبات است.
  • افراد خارجی که برای راه اندازی یک شرکت کیش را انتخاب کردند، می‌توانند کارت کیشوندی بگیرند.
  • شرکت در کلاس‌های قوانین و مقررات و حفاظتی کیش ضروری است.
  • برای ورود و خروج از جزیره به کارت کیشوندی نیاز است.

مقررات گمرک در کیش زیبا

یکی از مهم‌ترین قوانین جزیره کیش، قوانین گمرک است. برای اطلاع از قوانین گمرک جزیره کیش در ادامه با ما همراه باشید.

 مقررات گمرک کیش

  • خارج کردن هر کالایی تا 80 دلار مجاز است.
  • برای خارج کردن کالاهای بالاتر از 80 دلار، حق گمرک گرفته می‌شود.
  • خروج اقلام عتیقه و خاویار بیش از یک کیلوگرم ممنوع است.
  • برای خروج گمرک، بیلط پرواز و مدارک هویتی لازم است.

جهت رزرو تور لحظه آخری کیش به "های تور" و برای رزرو هتل در کیش به "های هتل" مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

خواندن این پست را از ندهید چرا که می خواهیم در  این پست در یکی از هتل های 5 ستاره استانبول ماجراجویی کنیم. هتل شانگری لا بسفرس از هتل های لوکس و لاکچری استانبول می باشد. اقامت در این هتل مزیت های بسیار خوبی دارد و شما می توانید سفری دلنشین را تجربه کنید. با مجله گردشگری های تور همراه باشید تا درباره این این هتل لوکس بیشتر بدانیم .

هتل شانگری لا بسفرس


هتل شانگری لا بوسفرس استانبول ازز هتل های پنج ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل در بهترین منطقه استانبول واقع شده است و در فاصله بین دو جاذبه گردشگری دلما باغچه و موزه نوال قرار گرفته است. این هتل در ساحل اروپایی بسفروس واقع شده است و آب و هوای بسیار خوبی دارد .

هتل شانگری لا بسفرس استانبول

اتاق های هتل شانگری استانبول 

متراژ ، طراحی ، امکانات همگی از نکات مهم در یک هتل لاکچری می باشد. چرا که توریستان بیشترین زمان خود را در اتاق های خود میگذرانند و امکانات رفاهی بسیار مهم می باشد. هتل شانگری  امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلوزیون، فضای نشیمن، میز کار و میز تحریر، مینی بار ،حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی با مارک بولگاری  را در اختیار مسافران خود قرار می دهد .

اتاق های هتل شانگری لا بسفرس استانبول

رستوران های هتل شانگری لا بوسفرس

هتل شانگری رستوران های مختلفی را با منو های مختلفی برای انواع ذائقه ها در نظر گرفته است، شما مطابق با سلیقه خود می توانید انتخاب کنید  که در کدام رستوران غذا میل کنید.

رستوران "ایست تو" یکی از رستوران های این هتل 5 ستاره می باشد. شما می توانید با مراجعه به این رستوران از انواع غذا های آسیا جنوبی، مدیترانه ای، ژاپنی  و ترکی میل کنید. همچنین در این هتل رستوران شانگ پلاس انواع غذا های چینی را سرو می کند. اگر علاقه مند به تجربه چشیدن این نوع غذا هستید غذای های این رستوران را از دست ندهید. اگر هم می خواهید بعد از گشت و گذار در شهر استانبول خود را به یک فنجان دمنوش دعوت کنید؛ لابی لانژ هتل شانگری بهترین گزینه می باشد .

رستوران های هتل شانگری استانبول

مجموعه ورزشی کامل در هتل شانگری لا بسفرس

هتل شانگری برای افرادی که علاقه مند به ورزش هستند و به سلامتی بدن خود بسیار اهمیت میدهند، مجموعه ورزشی تدارک دیده است. در این مجموعه استخر سونا جکوزی اتاق بخار حمام ترکی قرار گرفته است. همچنین بخشی به ماساژ و اسپا تخصیص داده شده است.

دیگر امکانات هتل شانگری لا 

از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به: اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات لاندری، اتاق چمدان، صرافی ، خدمات کانسیرج و .... اشاره کرد. پذیرش این هتل در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

امکانات هتل شانگری لا بسفرس

گردشگری در استانبول با رزرو تور استانبول 

قدم زدن در خیابان های استانبول، بازدی از مکان های تاریخی و با پیشینه کشور جمهوری ترکیه، نوشیدن یک فنجان قهوه ترک به همراه کنافه بسیار لذت بخش می باشد. اگر شما می خواهید به کافه های میدان تکسیم بروید و زیبا ترین لذت های دنیا را تجربه کنید؛ کافی است به سایت رزرواسیون "های تور" مراجعه کنید و برای رزرو تور استانبول اقدام کنید.

رزرو تور و اقامت در هتل شانگری لا بسفرس استانبول

در آخر ....

در این پست سعی کردیم هتل شانگری لا بسفرس را به شما معرفی کنیم. شما علاقه مندان سفر می توانید برای سفر به ترکیه به سراغ رزرو تور استانبول بروید. رزرواسیون های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش، جزیره ای در ایران مخصوص گردگشری و تفریحات دریایی، این جزیره از زمان پهلوی دوم قرار بود به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل شود. در این جزیره می توانید بهترین هارا پیدا کنید از بهترین هتل ها تا بهترین غذا ها، اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید، حتما به سایت hihotel مراجعه کنید تا هتل های جزیره را بشناسید و با هم مقایسه کنید. در این مقاله می خواهیم درباره این صحبت کنیم که شما به عنوان مسافر چه تفریحاتی می توانید در جزیره کیش انجام دهید.

پاراسل

یکی از تفریحات آبی جزیره است که با چتر انجام می شود و با طنابی به طول 150 متر به قایق موتوری وصل می شوند. هنگامی که قایق با سرعت زیاد حرکت می کند، به تدریج در آسمان به پرواز در می آیید. استفاده از پاراسل به صورت 1 نفره، 2 نفره، 3 نفره وجود دارد و از سنسن بزرگسال تا کودک می توانند استفاده کنند. مدت زمان این تفریح 6 دقیقه است و شما در این 6 دقیقه بین 150 تا 300 متر از سطح زمین فاصله می گیرید.

قیمت پاراسل برای 1 نفر : 280 هزار تومان

تفریحات جزیره کیش پاراسل

غواصی

غواصی های جزیره کیش بسیرا بین گردشگران معروف هستند، و سالانه ارتفاع زیادی به این ترفیح آبی می پردازند. مرکاز متعددی در جزیره قرار دارند، که این جزیره را به قطب غواصی کشور تبدیل کرده اند. غواصی بانوان با قایقی مجزا و با مربی خانوم انجام می شود. مدت زمان کل تایم غواصی 1.30 ساعته و مدت زمانی که زیر آب هستید 15 دقیقه است.

قیمت غواصی برای 1 نفر : 300 هزار تومان

تفریحات جدید جزیره کیش غواصی

فلای بورد

وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی شمارا روی هوا معلق نگه می دارد، این کار را از طریق پمپاژ آب انجام می دهد و شما می توانید حرکات نمایشی در دریا انجام دهید. این تفریح برای افراد بالای 18 سال است و مدت زمان آن 20 دقیقه است و 5 دقیقه اول آن آموزش است.

قیمت فلای بورد برای 1 نفر : 400 هزار تومان

تفریحات جدید جزیره کیش فلای بورد

جت اسکی

جت اسکی یکی از تفریحات عامه و همه گیر جزیره است، که به شما اجازه سرعت زیاد و مانور روی دریا را به شما می دهد. هر جت اسکی قابلیت حمل دو نفر را دارد.

قیمت جت اسکی برای 1 نفر : 390 هزار تومان

تفریحات جدید جت اسکی جزیره کیش جت اسکی

پارک آبی اوشن

این پارک آبی بزرگترین بزرگترین پارک آبی روباز کشور است که خانم ها هم می توانند از آن استفاده کنند. امکانات زیادی مانند استخر، سونا، جکوزی و موج سواری دارد. این پارک آبی دارای سیستم گرمایشی در فصول سرد سال است. برخی از وسایل بازی این پارک شامل: پیچالوپ، رالی راید، دینگل و.. است.

قیمت پارک آبی اوشن برای 1 نفر : 314 هزار تومان

 

برای رزرو هتل کیش که نزدیک پارک آبی اوشن باشد، به سایت hihotel مراجعه کنید.

پارک دلفین

در پارک دلفین جزیره کیش شما حیواناتی مانند شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی، پنگوئن، گراز دریایی و... پیدا می کنید. از جاذبه های این پارک، حیواناتی مانند دلفین است که تربیت شده اند و با حرکات موزون خود تماشاچیان را حیرت زده می کنند.

قیمت پارک دلفین برای 1 نفر : 314 هزار تومان

پارک دلفین جزیره کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند برترین و تنها ترین شهر بازی جزیره است، که امکانات تفریحی زیادی را برای کودکان و نوجوانان، جوانان فراهم کرده است.

شهربازی هایلند جزیره کیش

هتل های 5 ستاره کیش

در کیش شما می توانید بهترین هتل هارا پیدا کنید، که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند. در این بخش چند مورد از بهترین هتل ها را معرفی می کنیم تا بعد از تفریح و گردش در جزیره در آنها به استراحت بپردازید.

تفریحات جدید جزیره کیش در هتل ترنج

موارد ذکر شده جز بهترین هتل های جزیره است که شما می توانید برای رزرو هتل در کیش با مشاوران ما تماس بگیرید و اگر می خواهید راجب هر کدام اطلاعات دقیق به دست آورید، به وبلاگ hihotel مراجعه کنید.

سخن آخر

جزیره کیش به عنوان جزیره شادی ها و تفریحات در کشور ما می شناسند. و معمولا مسافران خارجی و ایرانی زیادی به این جزیره سفر می کنند و مشغول تفریح شادی می شوند. به صرفه ترین راه سفر به کیش، رزرو تور کیش است. پیشنهاد می کنیم تور بلند مدت را رزرو کنید. تفریحات جزیره کیش بسیار زیاد است، به طوری که شما اگر یک ماه هم در این جزیره اقامت داشته باشید خسته نمی شوید.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

زمین لرزه ای در جنوب ایران احساس شد!!! خبری که از دیروز همه خبر گذاری ها منتشر کرده اند و امروز می خواهیم در مجله خبری گردشگری های هتل بیشتر در باره زلزله جنوب ایران بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر درباره این زمین لرزه تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

شدت و جزئیات زلزله در جنوب

مرکز لرزه نگاری کشور زلزله رخ داده در مناطق قشم کرمان هرمزگان  را 6.4 ریشتر تخمین زده است. وقوع این زلزله در روز یکشنبه در ساعت 15:36:56 ثانیه بوده است.

زلزله در جنوب ایران

دستور فوری رئیس جمهور برای امداد رسانی به زلزله زدگان

رئیس جمهور ایران آقای رئیسی در جلسه هیئت دولت خود با زلزله زدگان ابراز همدردی کرد و به تمام نهاد ها دستور داد به کمک زلزله زدگان هرمزگان بشتابند. همچنی ایشان به معاون اول خود گفتند که در سریع ترین زمان ممکن به هرمزگان بروید و از حال زلزله زدگان باخبر بشوید. در نهایت معاون اول رئیس جمهور 4 ساعت بعد در هرمزگان حضور یافت و به مشکلات زلزله زدگان رسیدگی کرد.

آماده باش در جنوب ایران

مدیر کل مدیریت بحران جناب آقای حسن زاده اعلام کردند: در حال بررسی زلزله رخ داده هستیم. همچنین وضعیت آماده باش را برای تبعات این زلزله داریم. گروه های امدادی؛ آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در تمامی نقاط زلزله زده اعزام شده اند تا در بروز مشکلات به کمک مردم بشتابند .

دو زلزله در کم تر از یک دقیقه

رئیس مرکز لزره نگاری در مصاحبه با خبر نگار ها اعلام کردند دو زلزله در زمانی کمتر از یک دقیقه در جنوب ایران رخ داده اند و هردو زلزله بسیار بزرگ و مخرب بوده اند. زلزله اول 6 ریشتر و زلزله دوم 6.4 ریشتر بوده است.

زمین لرزه و زلزله جنوب ایران

تعداد مصدومیت ها و کشته های زلزله در جنوب ایران

آماری که از طریف خبرگزاری مهر به دست ما رسیده 104 نفر مصدوم در این زلزله یافت شده است، که بسیاری از مصدومین به صورت سرپایی درمان شده اند. از 104 نفر مصدوم 9 نفر آنها بستری 5 نفر در بخش اورژانس و 4 نفر در گیر روند درمان خود هستند. سخنگو دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد علت مصدومیت ها ترس و اضطراب در زمان فرار بوده است .

خسارات زلزله در جنوب ایران

زلزله در کجا ها احساس شد

بعد از وقوع زلزله شهر های کرمان، بوشهر ،فارس در کنار شهر های جنوبی مانند قشم ،لافت، هرمزگان این زلزله را احساس کردند. گروه های امداد و نجات در تمامی مناطق زلزله زده در حال خدمت رسانی هستند و از چند ساعت بعد از وقوع زلزله چادر های اسکان و امکانات رفاهی در بین مردم توزیع شده است .

زلزله جنوب در امارات نیز احساس شد

طبق خبری که از هواشناسی امارات اعلام شده است، در بخش هایی از امارات و عربستان زلزله احساس شده است؛ اما هیچ خسارت جانی و مالی در این مناطق اعلام نشده است.

لیست مناطق زلزله زده

فرودگاه هرمزگان آمادگی برای انجام پرواز های امدادی را دارد

مدیر کل فرودگاه های هرمزگان اعلام کردند : بعد از وقوع این زمین لرزه تمام پرواز ها برقرار می باشد. همچنین ما آمادگی پرواز های امدادی را نیز داریم. ابوذر ضیایی اعلام کرد هیج خسارتی در بخش هوایی نداریم و همه مسافران سالم هستند.

تیم های هتل برای همه هم وطن های عزیزمان آرزوی سلامتی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

کیش که در قدیم آن را قیس مینامیدند محل زندگی بومیانی بود که مشغول ماهیگیری بودند. امروزه کیش به یکی از مقاصد ایرانیان برای رزرو تور کیش و سفر شده است. به دلیل سرمایه گذاری های فراوانی که بر روی این جزیره شده است سالانه حدود 1 میلیون نفر به این جزیره سفر می کنند. در این مقاله می خواهیم درباره روستای باغو کیش صحبت کنیم.

 

روستای باغو کیش معرفی

معرفی روستا باغو

در فاصله ی دوری از شهر های زیبا و ساختمان های بلند جزیره، روستای قدیمی و تاریخی وجود دارد که در آن درختان کهنسال و و خانه ها و مسجدی تاریخی می بینید. بازدید از این روستا خالی خالی از لطف نیست و ارزش آن را دارد تا به دور از هیاهوی شهر از طبیعت واقعی کیش لذت ببرید.

روستای باغو کیش 1

برای رزرو بازدید از این روستا و رزرو تور لحظه آخری کیش به سایت hitour24 مراجعه کنید.

دلیل نام گذاری باغو

قدیمی های جزیره می گویند باغو نام پیر زنی صد ساله است. در گذشته که این روستا به دست پرتغالی ها تصرف شد آن پیرزن در این روستا زندگی می کرد. داستان های این پیرزن 100 صد ساله را تحت عنوان افسانه ننه باغو برای کودکان و مسافران بیان می کنند.

روستای باغو کجاست؟

روستا در جنوب غربی جزیره قرار دارد و از دو مسیر متفاوت می توانید به آن برسید، از سمت میدان غروب کیش و بزرگراه خلیج فارس.

مکان ها دیدنی روستای باغو کیش

در این روستا آثار و فرهنگ و هنر مهم و ارزشمندی را پیدا کنید که بسیار قدیمی اند.

مسجد النبی

مسجدی نسبتا کوچک که در هنگام ورود به روستا با آن موجه می شوید و مجذوب قدمت و زیبایی آن می شوید. قدمت آن به سال 981 هجری قمری بر میگردد و قدیمی ترین بنا جزیره است. در کنار مسجد یک چاه وجود دارد و که آبی قدیمی در آن جریان دارد.

روستای باغو کیش مسجد النبی

درختان لور

قدیمی ترین درختان این جزیره در روستا وجود دارند که مجموعه آنها را لور می نامند. درخت لور کمیاب ترین درخت دنیا است و خانواده درختان انجیر است و میوه ای به بزرگی فندق و رنگی قرمز دارد.

روستای باغو کیش درختان لور

اگر قصد سفر به دبی را دارید می توانید به سایت hitour24 مراجعه کنید و رزرو تور دبی را انجام دهید.

فرهنگ و ساکنین روستای باغو

تعداد اهالی روستا بسیار کم شده است و فقط چند خانواده دامدار، در این روستا زندگی می کنند. خاک روستا حاصل خیز است، این یعنی علاوه بر دامداری، کشاورزی هم انجام می دهند. این روستا از طریق فروش دام هایش هزینه های خود را در جزیره تامین می کند. همچنین در چند سال اخیر روستاییان شروع به پرورش کندو زنبور کرده اند و آن را به مسافران و ساکنین شهر می فروشند.

اهالی روستا در چادر های خود با نان و غذا های محلی خود جشن ها و مراسم های سنتی خود را برگزار می کنند. و گردشگران از آنها بازدید می کنند و با این فرهنگ و مراسمات آشنا می شوند.

روستای باغو کیش فرهنگ

اقامت در روستای باغو

شما اگر به تهران یا به مشهد سفر کنید، می توانید رزرو هتل تهران و رزرو هتل مشهد را قبل از شروع سفر با مراجعه به رزرواسیون های هتل انجام دهید، کیش هم از این قاعده مستثنی نیست و می توانید به راحتی با رزرو هتل کیش محل اقامت خود را رزرو کنید. اما اقامت در روستای باغوکمی متفاوت است. در این روستا هتلی وجود ندارد و باید خانه های محلی و سوئیت ها روستا را اجاره کنید.

روستای باغو کیش سفر

بهترین زمان بازدید از روستا زمانی است که جزیره آب و هوای مطلوب دارد، اقامت در فصول گرما سال در این روستا به دلیل کبود امکانات سرمایشی کمی سخت است، در فصول پاییز و بهار سفر به کیش و روستای باغو بسیار مناسب است. در نظر داشته باشید، رزرو تور لحظه آخری نیز در رزرواسیون hitour24 در فصول خنک سال صورت می گیرد.

اگر قصد سفر به مشهد دارید، می توانید برای رزرو هتل مشهد به رزرواسیون hihotel مراجعه کنید و آنها را با هم مقایسه کنید.

سخن آخر

جزیره کیش در دهه های اخیر بزرگترین قطب تفریحی و گردشگری کشور است که شما می توانید انواع تفریحات آبی ساحلی را انجام دهید. اما پیشنهاد تیم ما این است در کنار تفریحات مدرن جزیره از روستای تاریخی این جزیره هم بازدید کنید.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش , هتل های کیش , رزرو هتل , رزرو تور , رزرو تورکیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع پس از قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران محسوب می‌شود. کیش، یکی از مقاصد گردشگری و همچنین توریستی در ایران است. همانطور که می‌دانید این جزیره بسیار لوکس‌تر و جدیدتر از دیگر شهرهای ایران می‌باشد. شهرداری این جزیره، فردی مسئول و با سلیقه است که همواره در تلاش برای زیباسازی کیش است. اگر از حق نگذریم در این راه موفق بوده و امروزه نتیجه زحمات این شهردار را در کیش مشاهده می‌کنیم. کشور ایران هنرمندان و مشاهیر به نامی دارد. علم و فرهنگ و هنر در کشور ایران حرف اول را می‌زند. یکی از اقدامات زیبا و هوشمندانه شهرداری جزیره، احداث گذر هنرمندان کیش است.

اگر قصد سفر به جزیره زیبایی‌ها را دارید با "های تور" همراه باشید. در این مطلب هدف ما بررسی گذرگاه هنرمندان می‌باشد. قدم زدن و بازدید گذرگاهی خاص در ایران خالی از لطف نخواهد بود.

جزیره کیش

درباره گذر هنرمندان کیش

اصالت و غرور ایرانی به هنرمندان و مشاهیر نام آور خود است. کشور ایران تنها کشورهایی است که فرهنگ و هنری زبان زد در تمام دنیا دارد. نقاشان، هنرمندان، موسیقی‌دانان، شعرا و... ایرانی در جهان شناخته شده هستند. ما ایرانیان نیز به این فرهنگ و هنر خود می‌بالیم و یاد و خاطره این بزرگان را همیشه زنده نگاه می‌داریم. ساختن چون فضاهایی با معرفی و یاد از گذشتگان و هنرمندان در شهرهایی توریستی چون کیش یک حرکت مثبت و زیباست.

گذرگاه هنرمندان، در سال 1378 در قسمت شرقی جزیره و در یکی از خیابان‌های اصلی کیش ساخته شد. در این مجموعه تندیسی از تمامی هنرمندان ایرانی در رشته‌های مختلف ادبی، نقاشی، ریاضی، معماری، موسیقی، بازیگری و... به چشم می‌خورد. گذرگاه زیبای کیش، با نور پردازی‌های زیبا و گل‌کاری‌های خیره کننده فضایی فرهنگی به وجود آورده است. با بازدید از این گذرگاه خود شبیه مراجعه به یک موزه در رابطه با هنرمندان ایرانی است. جالب است بدانید در کنار هر مجسمه از بزرگان، توضیحی درباره پیشه و زندگی آن استاد به زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است.

گذر هنرمندان کیش

تندیس‌های گذرگاه هنرمندان جزیره

تندیس‌های ساخته شده در این مجوعه بسیار زیاد است. طراح این گذرگاه تلاش کرده است تا مشهورترین، بزرگان ایرانی را در این یادبود بسیار با ارزش جای دهند. هدف از راه اندازی چنین بنایی معرفی ادب و فرهنگ ایرانیان به دیگر کشورها و حفظ از گنجینه‌ی هنری کشورمان است.

تندیس‌های گذر هنرمندان کیش عبارتند از:

  • ادبیات و شعر: شهریار، جلال آل احمد، پروین اعتصامی، امیرکبیر، مرتضی آوینی،
  • عالم و دانشمند: دکتر حسابی، دکتر حسین افشار، میرزا کاظم محلاتی، ابوالحسن شیخ
  • موسیقی و خط: علی محمد حیدریان، غلامحسین بنان، عزت الله انتظامی، ابوالحسن صبا، شریف لطفی
  • نقاش و معمار: حسین بهزاد، شهریار، محمد تقی جعفری، غلامحسین سپنتا، مرتضی ممیز، علی اکبر صنعتی، قنبری مهر
  • هنرمند و بازیگر: غلامحسین امیرخانی، کریم پیرنیا، فرشچیان، هادی میرمیران، عیسی بهادری

گذر اساتید کیش

بهترین زمان سفر به کیش و بازدید از این بنا

جنوب کشور دارای آب و هوایی گرم و شرجی است. جزیره کیش نیز هوایی گرم و مرطوب دارد. بنابراین بهترین زمان سفر به مروارید خلیج فارس در فصول پاییز و زمستان و البته بهار است. البته این نکته حائز اهمیت است که رزرو هتل در کیش و رزرو تور کیش در فصل پاییز ارزان‌تر است. بنابراین اگر قصد یک سفر اقتصادی را دارید، تابستان را برای مقصد کیش انتخاب کنید. بازدید از گذر هنرمندان، پس از تاریکی و روشن شدن چراغ‌ها هوا بهترین زمان می‌باشد.

آدرس و جاذبه‌های نزدیک گذرگاه فرهنگی

این گذرگاه ارزشمند و پر معنا در خیابان سنایی و نزدیک اسکله واقع شده است. خیابان سنایی در شرق جزیره قرار دارد و از مهم‌ترین خیابان‌های کیش محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از لذت از دریا به سمت این مجموعه حرکت کنید.

جاذبه‌های نزدیک به گذرگاه عبارتند از:

هتل‌های نزدیک به تندیس‌های اساتید

همانطور که گفته شد خیابان سنایی از اهمیت زیادی برخوردار است. اکثر بازارها و تفریحات دریایی نیز در نزدیکی همین خیابان قرار دارند. بنابراین هتل‌های بسیاری در این خیابان واقع شده‌اند. رزرو هتل 5 ستاره کیش و رزرو هتل 4 ستاره کیش را به "های هتل" بسپارید.

هتل‌های نزدیک به گذر هنرمندان کیش عبارتند از:

امید داریم با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی به دست آورده باشید. "های تور" سفری لذت بخش را برای شما آرزومند است.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

ساحل مرجانی کیش همیشه انتخاب مسافران وتوریستان ایرانی و خارجی قرار گرفته است. کیش امروزه به دلیل قطب گردشگری ایران در مکان های گردشگری خود تنوع های زیادی را پیاده کرده است و بسیار بها داده شده است. امروز میخواهیم به سراغ آشنایی با موزه نماد خلیج فارس برویم و شما را با این موزه در کیش آشنا کنیم. پس لطفا تا انتهای این پست همراه مجله گردشگری های تور باشید.

همه چیز درباره موزه نماد خلیج فارس

نماد این موزه در سال 1395 با قد 50 متر و قطر 10 متر ساخته شد و بعد از برج میلاد تهران از نماد ها و مجسمه های معروف کشور ایران به حساب می آید. این برج با مانند دوکفه یک صدف می باشد، که در خلیج فارس بسیار دیده می شود. ایستایی این نماد نشانه از رشد و شکوفایی در اقتصاد این جزیره زیبا و توریستی است.

موزه نماد در جزیره کیش

معماری موزه نماد در کیش

موزه نماد در جزیره زیبا کیش یک طبقه و وسعت 3500 متر مربع دارد. در طراحی این موزه استفاده دقیق و به جایی از نور ها شده است. در چیدمان و طراحی دکوراسیون نیز از علم های روانشناسی و دیگر علم های روز دنیا استفاده کرده اند. یکی از نقاط قوت در این موزه هارمونی بین طراحی داخلی با طراحی بیرونی موزه است، که توجه همه بینندگان را جلب می کند.

موزه نماد خلیج فارس

موزه نماد کجاست ؟؟؟

موزه نماد خلیج فارس در قسمت غربی جزیره کیش واقع شده است. اگر شما با رزرو تور کیش به سفر رفته باشید، بعد از بازدید از کشتی یونانی ها و کلبه هور می توانید به بازدید از این موزه زیبا بروید.

امکانات موزه خلیج فارس

در برج موزه نماد چهار سالن برای برپایی انواع جلسات و جشنواره ها کارگاه های آموزشی و... قرار گرفته است و تا کنون برگزاری نمایشگاه های ویژه ای صورت گرفته است مانند نمایشگاه فراخوان رزیدنسی . محوطه بسیار بزرگ در اطراف این موزه سبب شده است امکانات تفریحی مانند: دوچرخه سواری شاتل سواری اجرایی شود که شما می توانید با رزرو تور کیش به بازدید این موزه بروید.

موزه نماد در جزیره زیبای کیش

در آخر ...

رزرواسیون "های تور" برگزار کننده انواع تور های کیش می باشد. اگر علاقه مند به سفر هستید و دوست دارید پاییز ۱۴۰۰ به کیش سفر کنید، های تور گزینه ای خوب برای شما علاقه مندان است.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

حرم مطهر امام رضا در شهر مشهد، قطب اصلی جذب مسافر در این شهر به شمار می آید. مسافران با رزرو تور مشهد با هدف یک سفر زیارتی و سیاحتی از این شهر زیبا پر از جاذبه های گردشگری دیدن نموده و سفر به یادماندنی را در شهر مشهد تجربه خواهند کرد. مقبره پیر پالاندوز ، جاذبه دیدنی در مشهد به شمار می آید، در ادامه این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره این شخصیت مشهور مشهدی قبل از سفر به مشهد کسب کنید.

آرامگاه پیر پالاندوز، جاذبه دیدنی مشهد

آرامگاه پیر پالاندوز در مشهد

در قرن دهم هجری در شهر مشهد، شیخ معروفی به نام پیر پالندوز می زیست که دلیل شهرت وی را می توان پالاندوزی او نام برد که از آن طریق امرار و معاش زندگی خود را به دست می آورد. با اینکه پیر پالاندوز پیرو گروه ذهبیه بود و از این طریق درآمد خوبی به دست می آورد، اما تمامی در آمد خود را صرف کمک به فقیران و اموال خود را وقف کرده و از همین رو از محبوبیت بالایی برخوردار بود. این خیر مشهدی علاوه بر پالاندوزی از مهارت های دیگری نظیر کیمیاگری و خطاطی نیز برخوردار بود. پس از فوت وی آرامگاهی برای او در نظر گرفته شد که امروزه مورد بازدید گردشگران و مسافران شهر مشهد واقع شده است.

ساخت آرامگاه پیر پالاندوز و معماری زیبای آن

به دستور پدر شاه عباس صفوی در قرن دهم هجری، آرامگاهی برای این خیر به پاس زحمات وی بنا شد. طراحی و معماری زیبای مقبره پیر پالاندوز به دست قنبر علی بن خواجه حسین، معمار معروف ایرانی انجام شد که سبک معماری دوران صفوی در آن با طراحی زیبایی دیده می شود.

گنبد فیروزه ای به کار رفته در این آرامگاه در همان مرحله اول علاقه مندان به معماری سنتی ایرانی را مجذوب خود خواهد نمود. ایوان آرامگاه همچنین حوض های سنتی دو طبقه به کار رفته در این بنا از دیگر جذابیت های ساخت این آرامگاه به دست معمار معروف آن می باشد. نقاشی هایی که بر روی بناهای داخلی این آرامگاه در دوران صفویه طراحی شده اند و سبک معماری و طراحی آن از شاهکارهای معماری ایرانی در دوران صفوی تا به امروز به شمار می آید. سازمان میراث فرهنگی با ثبت این بنای ملی و مرمت و بازسازی آن در جهت حفظ این اثر زیبای ایرانی گام برداشته است.

سفر به مشهد، بازدید آرامگاه پیر پالاندوز

موقعیت مکانی آرامگاه پیر پالاندوز مشهد

مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند، قبل از اقدام برای رزرو تور مشهد و رزرو هتل مشهد ، می بایست اطلاعاتی درباره جاذبه های دیدنی مشهد به دست آورند. در سفر به مشهد برای بازدید از مقبره پیر پالاندوز یکی از جاذبه های دیدنی در مشهد، می توانید پس از زیارت حرم مطهر امام هشتم از این بنای دیدنی واقع در ضلع شرقی حرم مطهر دیدن نمایید.

مسافران با سفر به مشهد و اقامت در هتل های نزدیک حرم نظیر هتل درویشی، هتل قصر طلایی، هتل الماس 2، هتل ارم و... ضمن اقامتی به یادماندنی در بهترین هتل های 5 ستاره مشهد همچنین دیگر هتل های ارزان مشهد و دسترسی آسان به زیارت حرم مطهر امام رضا، می توانند در فاصله کوتاهی از این بنای تاریخی و جاذبه دیدنی مشهد، مقبره پیر پالاندوز دیدن نمایند. 

تور مشهد، مقبره پیر پالاندوز



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

کیش یکی از جزایر توریستی ایران می باشد، که همیشه محبوبیت خود را در بین مسافران و توریست ها داشته است. جزیره زیبای کیش دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. که در این مقاله می خواهیم به سراغ شهر باستانی حریره برویم. برای آشنایی با این جاذبه قدیمی با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید.

شهر قدیمی حریره در کیش

‌شهرت شهر حریره کیش به زمان قرن های ۴ تا ۱۰ هجری قمری بر می گردد. چرا که کشتی های فراوانی در نزدیکی این شهر لنگر می انداختند. البته که شهر قدیمی حریره در دوره ایلخانی در جایگاه ویژه بوده است. به همین دلیل بار ها و بارها مورد بازسازی و مرمت قرار می گرفته است.

شهر باستانی حریره در کیش

چرا حریره ؟؟؟

شهر قدیمی حریره در کتاب های قدیمی؛ شهری پر جنب و جوش زیبا و سر سبز یاد شده است و این موضوع از دلایل نام گذاری شهر باستانی حریره بوده است. چرا که همیشه با شکوه و با ارزش بوده و نقش مهمی را عرصه تجاری و اقتصادی بر عهده داشته است.

چرا شهر باستانی حریره تشکیل شد؟؟؟

در دوران خاصی در ایران؛ جزیره کیش به دلیل موقعیت قرار گیری و جغرافیایی خود تبدیل به یک بندرگاه مهم و جایگاهی بسیار عالی شد. به همین منظور بود که شمال این جزیره برای احداث انواع بندرگاه ها انتخاب شد و احداث شهری بندری لازم بود. از این رو تصمیم گرفته شد، شهر بندری حریره در شمال جزیره کیش ساخته شود.

شهر باستانی حریره در جزیره زیبا کیش

شهر حریره در امروز ...

با گذشت سال ها نمی توان شهری سر حال را انتظار داشت ، اما هنوز در این منطقه ساختمان هایی با سقف و پوشش سالم پیدا می شود که می توانید برای بازدید به آنجا بروید. شما با مراجعه به شهر قدیمی حریره معماری ویژه و خاصی را خواهید دید. وسعت این شهر بندری به ۱۲۰ هکتار می رسد که در حال نماینده بناهای قدیمی می باشد.

دیدنی های شهر حریره در کیش

هنگام ورود به این شهر شاید با خود فکر کنید، تنها قرار است خانه های قدیمی و کسل کننده را ببینید؛ اما شما با ورود به این شهر بندری قدیمی می توانید از اسکله شهر، خانه اعیانی و حمام شهر حریره دیدن کنید.

شهر باستانی حریره در شمال کیش

اسکله شهر قدیمی حریره

بعد از ورود به شهر حریره در کنار ساحل با یک هزارتور مواجه خواهید شد. این منطقه در دوران قدیم اسکله شهر بوده است قدم زدن در بین این راه رو ها لذتی زیبا دارد. البته که با وجود تخریب های انسانی و طبیعی اندکی معماری این اسکله فرق کرده، اما همچنان جاذبه گردشگری بسیار خوبی محسوب می شود.

خانه اعیانی

همان طور که از نام این خانه پیدا است، مساحت این خانه از دیگر خانه ها بیشتر می باشد. خانه اعیانی حریره از دو بخش بزرگ و کوچک تشکیل می شود، که طراحی و معماری خاصی را ارائه می دهند. شما با بازدید از این خانه به اتاق شاه نشین، حیاط مرکزی و سکو های ورودی مواجه خواهید شد، که تنها بخش های به جامانده از این خانه می باشد.

حمام شهر حریره

حمام شهر تاریخی حریره مساحت قریب به ۵۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است. بسیاری از باستان شناسان بر این باورند که این حمام قدیمی ترین حمام ایران می باشد. در حمام حریره دو خزینه بزرگ و کوچک به همراه دو آب انبار قرار گرفته است.

چند نکته جالب درباره شهر تاریخی حریره

شهر باستانی حریره بناهایی از جنس سنگ های آهکی و یا مرجانی دارد. این در حالی است که در آن زمان بیشتر شهرهای قدیمی در ساخت بناها از خشت استفاده می کردند.
یکی از دلایل استحکام بناهای این شهر قدیمی احتمال حمله زیاد به شهر حریره بوده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهر بندری احتمال بروز هرگونه حمله بوده است.

شهر باستانی حریره در کیش

رزرو تور کیش با های تور

اگر با خواندن این مقاله مشتاق برای سفر به کیش هستید و می خواهید در بهترین فصل سال پاییز به کیش سفر کنید؛ برای شما پیشنهادی فوق العاده داریم. شما می توانید با رزرو تور کیش در سایت رزرواسیون های تور سفری لذت بخش و خاطره انگیز به کیش داشته باشید. تیم پشتیبانی های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما دوستداران سفر هستند.

هتل کوروش کیش در فاصله 10 دقیقه ای با شهر باستانی حریره

هتل کوروش یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر کیش می باشد. این هتل کار خود را از سال1397 شروع کرده است و با 16 طبقه و 198 اتاق آماده خدمت رسانی به توریستان هستند. شما با رزرو هتل کوروش کیش می توانید از امکاناتی مانند: استخر ،سونا ،جکوزی ،ماساژ ،کافی شاپ، رستوران و... بهره مند شوید و اقامتی بی نظیر را در این هتل تجربه کنید.

هتل کوروش و شهر باستانی حریره

اتاق های هتل کوروش و شهر باستانی حریره

در آخر...

گردشگری در جزیره کیش در تمامی فصل های سال بسیار لذت بخش می باشد. اگر علاقه مند به سفر در پاییز ۱۴۰۰ هستید می توانید برای رزرو هتل در کیش به سایت های هتل مراجعه کنید و از تخلفات ویژه و آفر های ویژه با خبر شوید. تیم پشتیبانی های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش به عنوان لاکچری‌ترین منطقه ایران شناخته می‌شود. هتل‌ها،  مراکز خرید، خیابان‌ها، معابر و خیابان‌ها، وسایل نقلیه و خودرو، تفریحات، رستوران‌ها و... این جزیره لوکس هستند. با رزرو تور کیش و رزرو هتل در کیش می‌توانید، تجربه یک سفر متفاوت و هیجان انگیز را داشته باشید. در جزیره زیبای کیش، جاذبه‌های تفریحی زیادی وجود دارد. اصلی‌ترین تفریحات این جزیره، تفریحات دریایی محسوب می‌شوند. بازی و تفریح روی دریای آبی خلیج فارس خاطره‌ و تجربه‌ای بیادماندنی برای مسافران رقم خواهد زد. مجموعه مارینا کیش، از مجموعه تفریحات آبی در کیش است. این نکته قابل توجه است که مارینا پارک کیش، تنها مارینا ایران است. انواع ورزش‌های دریایی، قایقرانی، کشتی سواری، بازی‌های مهیج و... را می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید.

آژانس مسافرتی "های هتل" با سری مقالات درباره جاذبه‌های کیش و هتل‌های کیش و دیگر شهرهای ایران در خدمت مسافران است. با ارائه این مطالب سعی داریم سفری تماما لذتبخش داشته باشید.

مجموعه مارینا کیش

مارینا به چه معناست؟

مارینا در واقع حوضچه‌های اختصاصی دریایی و اسکله‌های شناور روی آب است. این حوضچه‌ها و اسکله‌های شناور، محل نگهداری شناورهای اختصاصی لوکس و تفریحی هستند. به عبارت دیگر مارینا بندرگاهی برای برای شناورهای تفریحی و لاکچری می‌باشد. اما بندرگاه‌های دیگر برای باربری و حمل و نقل ایجاد شده‌اند. یکی از بخش‌های تشکیل دهنده ماریناها ورزش‌ها و تفریحات دریایی و آبی است. جالب است بدانید مجموعه مارینا کیش تنها مارینای ایران است. در این قسمت می‌توانید لوازم ورزشی، تفریحی و قایق‌های لوکس را اجاره کنید.

درباره مارینا پارک جزیره کیش

یکی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی، کیش کلوپ تفریحی ماریناست. مساحت زمینی که مارینا کیش در آن واقع شده است بیش از 10 هکتار می‌باشد. بخشی از این زمین مخصوص هتل مارینا پارک کیش است. البته بخش‌های دیگری نیز دراین مجموعه قرار دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. حوضچه‌های دریایی یا مارینای این جزیره، قابلیت پارک 278 شناور بزرگ و کوچک را دارد. این مجموعه عظیم و پروژه بزرگ توسط دو شرکت معتبر با نام‌هی مکین و بهمبر تاسیس شد.

سال تاسیس این مجموعه به سال 1392 بر می‌گیرد. این پروژه با موفقیت رو به رو شد و سالانه میلیون‌ها توریست و مسافر از آن دیدن می‌کنند. در این مجموعه علاوه بر بازی و تفریح می‌توانید به صورت حرفه‌ای آموزش ورزش‌های دریایی را فرا بگیرید. جالب است بدانید در این محل شناورها تعمیر، نگهداری و به فروش می‌رسند.

مجموعه مارینا پارک

آدرس: کیش- بلوار مرجان- مرجان 7- مارینا پارک

امکانات مارینای جزیره

همانطور که گفته شد، ماریناها امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند. علاوه بر تفریح و نگهداری شناورها امکانات ویژه‌ی دیگری در این محل ارائه می‌شود. برخی از این امکانات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • فروش و شناور و تجهیزات دریایی
  • تمیز کردن خزه‌ها از شناورها
  • نگهداری و تعمیر شناور خراب
  • تامین سوخت و مخزن آب شناور
  • کلوپ تفریحات و ورزش دریایی
  • رستوران‌های مختلف و لوکس
  • کافی شاپ‌های خاص و شیک
  • آموزش حرفه‌ای بادبانی

مجموعه تفریحی جزیره

بخش‌های مختلف مارینای کیش

با توجه به وسعت این مجموعه انتظار می‌رود که تنها مارینای ایران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده باشد.

بخش‌های مختلف مجموعه مارینا کیش عبارتند از:

  • کلوپ تفریحی مجموعه
  • پارک بادی مارینا
  • لانژهای ساحلی
  • یات کلاب
  • فروشگاه
  • واحد عکاسی
  • هتل مارینا

کلوپ تفریحی مجموعه

تمامی تفریحات دریایی به صورت انفرادی و گروهی در این کلوپ برگزار می‌شود. انتخاب برای تفریح و لذت بردن در این منطقه بسیار زیاد است. غواصی، پدل بورد، پاراسل، بادبانی و قایقرانی، شاتل، کایاک، ویندسرف و گشت دریایی از تفریحات این مجموعه هستند. لازم است عنوان کنیم لباس و تجهیزات لازمه برای هر ورزش به فرد داده می‌شود.

پارک بادی مارینا

این پارک با استفاده از سازه‌های بادی چون سرسره و تشک روی دریا ساخته شده است. و یک گزینه خوب برای کودکان می‌باشد.

لانژهای ساحلی

لانژهای بسیاری در این مجموعه وجود دارد. هر یک از این لانژها خدمات خاصی ارائه می‌دهند. رستوران، فست فود و کافی شاپ مجموعه در این لانژها قرار دارد.

یات کلاب

خرید و فروش، اجاره و تعمیر شناورها در این قسمت انجام می‌گیرد.

فروشگاه

هر نوع تجهیزات دریایی و ورزشی در این فروشگاه به فروش می‌رسد. کیفیت بالا و برند لوازم مارینا زبان زد است.

واحد عکاسی

در این مجموعه نیز خدمات عکاسی برای ثبت خاطرات راه اندازی شده است. شما می‌توانید تصاویر خود در هنگام بازی چاپ کنید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش از لاکچری‌ترین هتل‌های کیش است. تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این هتل به بهترین شکل ارائه می‌شود. برای اطلاع بیشتر درباره هتل کیش مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

جهت رزرو هتل مارینا کیش به آژانس "های هتل" مراجعه شود. با رزرو تور کیش در رزرواسیون "hitour24" می‌توانید در تورهای لحظه آخری و آفرهای ما شرکت داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

کشور ترکیه با دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد، از جمله قطب های اصلی جذب گردشگر در دنیا به شمار می آید. شهر استانبول، از جمله شهر های زیبا و پر از جاذبه های گردشگری در کشور ترکیه بوده که هر ساله مسافران زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر سفر می کنند. در  مقاله معرفی مناسب ترین هتل در بین هتل های استانبول، قصد داریم در رزرو اقامتگاهی مطمئن در شهر استانبول به شما کمک کنیم.

بهترین هتل های استانبول، سفر به استانبول

بهترین هتل های استانبول

امروزه سفر به استانبول، جزو پرطرفدارترین سفر های خارجی در بین ایرانیان در داخل کشور به شمار می آید، که ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری متعدد این شهر اقامتی مجلل را برای مسافران در هتل های شهر استانبول به ارمغان می آورد.

در معرفی مناسب ترین هتل در بین هتل های استانبول هدف ما معرفی هتل های مناسب بوده تا ضمن بهره مندی از امکانات متعدد موجود در هتل ها از هزینه های بالایی که برای برخی از هتل های لوکس در این شهر در نظر گرفته شده، در امان باشید.

هتل دیوان استانبول

یکی از هتل های مجلل و زیبا واقع در میدان تقسیم استانبول را می توان، هتل دیوان نام برد. این هتل با دارا بودن طراحی زیبا و لوکس همچنین موقعیت مکانی مناسبی که از آن برخوردار است، به یکی از هتل های محبوب جهت اقامت مسافران در شهر استانبول مبدل شده است. این هتل با دارا بودن 191 اتاق در 11 طبقه پذیرای مسافران و گردشگران به این شهر زیبا می باشد.

هتل ایوان، رزرو هتل استانبول

با اقامت در واحد های لوکس و دنج هتل دیوان، اقاتی به یادماندنی را از سفر به شهر استانبول ثبت خواهید کرد. امکانات رفاهی متعدد موجود در این هتل از مجموعه های آبی همچون استخر، حمام ترکی، اسپا و ... تا رستوران با غذاهای ترکی و بین الملل طعم بینظیر باقلواهای استانبول در قنادی های با کیفیت این هتل، موجب شده تا سفر به یادماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

هتل ایوان، سفر به استانبول

هتل شانگری لابسفروس استانبول

یکی دیگر از هتل های واقع در میدان تقسیم استانبول را می توان هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول نام برد. پس از افتتاح هتل شانگری، این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا نامگذاری شد. معماری بی نظیر و خاص در طراحی این هتل موجب شده جزو بهترین هتل های 5 ستاره در شهر زیبای استانبول لقب گیرد.

رزرو هتل استانبول، هتل شانگری لابسفروس استانبول

امکانات متعدد موجود در 186 واحد اقامتی این هتل که در 12 طبقه واقع شده اقامتی به یادماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد. از جمله امکانات موجود در این هتل پنج ستاره را می توان مجموعه های ورزشی همچون سونا، جکوزی، استخر و ... همچنین پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، آرایشگاه و ... نام برد.

رزرو هتل ترکیه، کافی شاپ هتل هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول

هتل رافلز

در راستای معرفی بهترین هتل های این شهر، هتل رافلز را می توان یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در شهر زیبای استانبول معرفی نمود. موقعیت مکانی همچنین طراحی بی نظیر و امکانات متعدد موجود در این هتل پنج ستاره موجب شده تا در سال 2019 این هتل به عنوان تنها هتل 5 ستاره در شهر استانبول معرفی شود.

هتل رافلز، رزرو هتل استانبول

هتل رافلز با دارا بودن 185 واحد اقامتی که هر کدام از اتاق ها از منظره زیبایی برخوردار می باشند، اقامتی به یادماندنی را برای گردشگران شهر زیبای استانبول فراهم می آورد. ضمن دارا بودن امکانات متعدد موجود در اتاق ها، مسافران با رزرو و اقامت در هتل رافلز می توانند از امکانات عمومی موجود در این هتل همچون حمام ترکی، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن مساژ، رستوران، کافی شاپ، و ... بهره مند شوند.

هتل پنج ستاره هیلتون

اگر در سفر به استانبول به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول هستید، هتل هیلتون گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل با فاصله مکانی ده دقیقه پیاده روی تا میدان تقسیم استانبول رو به تنگه بسفر واقع شده که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران این هتل به ارمغان می آورد.

رزرو هتل هیلتون استانبول، هتل های استانبول

هتل هیلتون با دارا بودن امکانات متعدد نظیر مجموعه های کامل ورزشی همچنین کافه و رستوران هایی با پخت غذاهایی ترکی و بین المللی با کیفیت و منظره ای زیبا در بین لوکس ترین هتل های استانبول واقع شده است.

انتخاب کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول به عنوان مقصد سفر خود و رزرو تور استانبول از های تور، می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های این شهر، از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن نمایید و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش از زیباترین و لوکس‌ترین مناطق گردشگری در ایران است. این جزیره تفریحی پر از شگفتی‌های دیدنی می‌باشد. با سفر به کیش و رزرو تور کیش می‌توانید لحظات بیادماندنی برای خود و خانواده رقم بزنید. جزیره کیش، با قدمت بسیاری که دارد، جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. جاذبه‌های دیدنی این جزیره همه جانبه می‌باشد. این بدان معناست که مسافران با رزرو تور کیش می‌توانند از جاهای دیدنی تاریخی، طبیعی و تفریحی دیدن کنند. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های طبیعی این جزیره زیبا، دریای نیلگون خلیج فارس است. دنیای موجودات زیر دریا برای افراد از جذابیت خاصی برخوردار است. یکی از جاهای دیدنی جذاب در این جزیره، آکواریوم کیش می‌باشد. با بازدید از آن می‌توانید پا به دریچه رنگارنگ زیر آب بگذارید.

آژانس گردشگری "های تور" این مطلب را به طور اختصاصی به معرفی مخازن شیشه‌ای این جزیره زیبای جنوبی پرداخته است.

آکواریوم کیش

درباره آکواریوم کیش

دریای خلیج فارس از غنی‌ترین دریاهای دنیا از نظر موجودات و آبزیان مختلف است. مستندات زیادی در رابطه با حیات وحش و موجودات زیر دریا از تلوزیون پخش می‌شود. اما تماشای حیوانات و آبزیان از نزدیک همیشه یکی از لذات انسان‌هاست. با رزرو تور کیش، شما می‌توانید تجربه بازدید از موجودات زیر دریا داشته باشید. آکواریوم بزرگ و زیبای این جزیره چشمان مسافران زیادی را به خود خیره کرده است. بازدید از این آکواریوم برای افرادی که ترس از غواصی دارند و یا به هر دلیلی نمی‌توانند به زیر دریا سفر کنند بسیار مناسب است. در آب‌های پشت شیشه‌های زلال شاهد انواع گوناگون و کمیاب ماهی‌ها و دیگر آبزیان خواهید بود.

جاذبه کیش

تنوع جانواری مجموعه

جالب است بدانید مجوعه آکواریوم جزیره، شامل دو آکواریوم با ابعاد مختلف می‌شود. یکی از این دو مخزن 50 لیتر و دیگری تنها 20 لیتر ظرفیت دارد. هر یک از این مخازن شیشه‌ای جایگاه گونه‌های جانوری دریایی با جسه‌های متفاوت هستند. همانطور که انتظار می‌رود در مخزن بزرگ‌تر انواع کوسه و ماهیان بزرگ قرار گرفته‌اند. در مخزن 20 لیتری نیز ماهیان و لاک پشت‌های زیبا و نادری به چشم می‌خورند. بیش از70 نوع گونه جانوری در این دو آکواریوم در حال رشد و نمو هستند. البته به غیر از ماهی، انواع خزندگان نیز که به بیش از 100 نوع می‌رسند در این قسمت نگهداری می‌شوند.

موقعیت جغرافیایی

این آکواریوم‌ها در مجموعه دلیفناریوم واقع شده است. برای بازید از این جاذبه‌ی زیبا لازم است به بخش دلفیناریوم مراجعه کنید. جالب است بدانید دلفیناریوم کیش خود شامل بخش‌های مختلف دیدنی است. باغ پرندگان، پارک دلفین در این مجموعه قرار گرفته است. انواع خزندگان، مار، تمساح و دیگر پستاندارن را می‌توانید در این مجموعه بازدید کنید. این جاذبه‌های دیدنی به خصوص برای کودکان بسیار جذاب هستند.

آدرس: استان هرمزگان- جزیره کیش- خیابان فردوسی- جنب پارک آهوان- ساختمان کانون هنر

آکواریوم جزیره

درباره ورود به محیط مجموعه

یکی از سوالات پر تکرار مسافران از آژانس‌ها زمان بازدید از مجموعه است. زمان برای مراجعه به این مخازن شیشه‌ای رنگارنگ در فصل بهار و تابستان از ساعت 18 تا 20 است. در فصل‌های پاییز و زمستان نیز می‌تواند از ساعت 16 تا 18 از این مکان دیدن کنید. این نکته حائز اهمیت است که برای ورود به این بخش نیازی به بلیط جداگانه ندارید. شما با پرداخت بهای ورودی اصلی مجموعه دلفیناریوم می‌توانید از بخش‌های مختلف این جاذبه‌ی گردشگری دیدن کنید.

نکاتی که لازم است بدانید!

  • ورود کودکان 2 تا 4 سال نیم بها محاسبه می‌شود.
  • کودکان زیر دو سال احتیاج به تهیه بلیط ندارند.
  • روزهای فعالیت به از شنبه تا پنجشنبه می‌باشد.
  • هزینه ورود به مجموعه در سال 99، 182 هزارتومان تعیین شده است.

جاذبه‌های نزدیک به مخازن شیشه‌ای

یکی از مزایای آکواریوم کیش، این جاذبه‌ی طبیعی زیبا، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری بسیار است. به این صورت با صرف هزینه تاکسی و زمان می‌توانید از مکان‌های دیدنی نزدیک نیز استفاده کنید. برخی از این جاذبه‌ها شامل پارک دلفین، باغ پرندگان، پارک ساحلی سیمرغ و بازار مرجان است.

آکواریوم دلفیناریوم

هتل‌های نزدیک به دلفیناریوم

آژانس مسافرتی "های هتل" از گروه آژانس‌های "های تور" است. شما با رزرو هتل کیش و رزرو تور کیش در مجموعه ما می‌توانید سفری اقتصادی و آسوده را تجربه کنید. رزرو هتل 5 ستاره کیش تا رزرو هتل آپارتمان را به مجموعه ما بسپارید.

هتل‌های نزدیک به دلفیناریوم عبارتند از:

  • هتل سیمرغ کیش
  • هتل شباویز کیش
  • هتل مارینا کیش
  • هتل ستاره کیش
  • هتل داریوش کیش

با رزرو تور کیش در آژانس ما می‌توانید از تخفیفات ویژه روی بلیط‌ این مجموعه که برای مسافران ما لحاظ شده است، استفاده کنید. به امید سفری خاطره انگیز در جزیره کیش.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش در جنوبی‌ترین قسمت کشور قرار گرفته است. مسافران داخلی و خارجی بسیاری هستند که مقصد کیش را برای تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. اما دلیل انتخاب افراد چیست؟ چرا جزیره کیش به عنوان محبوب‌ترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیش به دلیل ویژگی‌های بسیاری که دارد با هر نوع سلیقه‌ای متناسب است. وجود بافت امروزی و قدیم کیش، از سری امتیازات این جزیره محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری، بافت شهری متفاوت، تفریحات آبی و دیدنی و... همگی مسافران را به سمت خود فرا می‌خواند. خانه بومیان کیش، یکی از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی جنوب کشور است. این جاذبه‌ی تاریخی در بافت قدیم جزیره واقع شده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی این مکان زیبا و اصیل بپردازیم.

آژانس مسافرتی "های تور" با ارائه انواع تورهای ارزان قیمت و تورهای لحظه آخری در خدمت مسافران است. برای رزرو تور کیش به قیمت مناسب در زمان مد نظر تنها کافیست با ما در تماس باشید.

خانه بومیان کیش

تاریخچه خانه بومیان کیش

هر شهری اصالت و پیشینه‌ی مخصوص به خود را دارد. مردمان آن شهر برای حفظ اصالت خود با نگهداری محلات و بناهای قدیمی، گذشته خود را به نسل‌های بعدی نشان می‌دهند. یکی از محلات اصیل در جزیره کیش، سفین قرار گرفته است. سفین از محلات قدیمی در بافت کهن جزیره می‌باشد. خانه بومیان کیش یا خانه مردم شناسی نیز در همین محله واقع شده است. جالب است بدانید طول عمر این بنا تقریبا 200 سال می‌باشد. این خانه متعلق به شخصی به نام حاج عبدالله بن شاهین بوده است. حاج عبدالله بن شاهین از تجار بزرگ و صاحب نام کیش بوده است. خانه بومیان در واقع، خانه آبا اجدادی این تاجر نامی می‌باشد. این بنا به دلیل قدمت بسیار در سال 1393 به میراث فرهنگی تقدیم شد. از آن پس توریست‌ها و گردشگران برای آشنایی با فرهنک و تاریخ بومیان کیش، از این خانه بازید می‌کنند.

خانه مردم شناسی کیش

بخش‌های مختلف خانه مردم شناسی

آقای جاسم‌پور شخصی است که ایده پروژه راه اندازی خانه بومیان را پیاده‌سازی کرد. خانه بومیان یک اقامتگاه بوم‌گردی به شما می‌رود و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. مساحت این خانه حدودا 1200 متر می‌باشد. لازم است بدانید که این بنای قدیمی دچار تغییرات جزئی شده است. معماری خانه مردم شناسی همچنان القا کننده نسل‌های گذشته می‌باشد.

بخش‌های مختلف خانه بومیان کیش عبارتند از:

  • فضاهای عمومی
  • اتاق‌های خانه
  • انبارهای خانه

حیاط خانه بومیان

فضاهای عمومی خانه بومیان

این خانه قدیمی دارای دو حیاط بزرگ و کوچک است. حیاط مهمان و حیاط خانواده از سری فضاهای عمومی این بنا محسوب می‌شوند. حیاط خانواده در واقع حیاط اصلی و مورد استفاده همیشگی اهل خانه بوده است. زریبه یا باغچه نیز همان حیاط خانواده نام دارد. ساکنین این بنا انواع صیفی‌کاری و سبزی‌کاری را در این حیاط انجام می‌دادند. هندوانه، نخل، انجیر، خربزه و... از محصولات اهالی خانه بوده است. چاه آب نیز هنوز در حیاط به چشم می‌خورد.

اتاق‌های خانه بومیان کیش

خانه‌های قدیمی معمولا از اتاق‌های بسیاری تشکیل می‌شده‌اند. خانه مردم شناسی نیز از شش اتاق مختلف تشکیل می‌شود. هر یک از این اتاق‌ها با نامی مشخص برای مصرف خاصی مورد استفاده بوده است.

اتاق‌های جاذبه مردم شناسی کیش عبارتند از:

  • بیت العود: اتاقی آینه کاری شده و مزین به ظروف زیبا، رادیو، رخت خواب و... برای صاحب خانه
  • بیت القهوه: اتاقی اختصاصی برای بانوان و پذیرایی از میهمانان خانم با چای و قهوه
  • مطبخ: قسمتی از حیاط مجهز به سقف برای تهیه نان و غذا
  • بیت الافروخ: مکتب‌خانه برای فراگیری درس و قرآن
  • مصیف: اتاقی تابستانی و بسیار خنک مجهز به بادگیر
  • الفرشه: اتاق حجله، مزین شده با پارچه و آیینه و...

 اتاق‌های بومیان کیش

انبارهای خانه مردم شناسی کیش

یکی دیگر از بخش‌های مهم در خانه حاج عبدالله بن شاهین، انبار می‌باشد. انبارها، در گذشته از اهمیت خاصی برخوردار بوده‌اند. زیرا محل نگهداری مواد غذایی اهل خانه و حیوانات بوده است.

انبارهای خانه مردم شناسی عبارتند از:

  • انبار مواد غذایی: بخار، به معنای انبار نگهداری برنج، آرد، ماهی شور
  • انبار ابزار صید: محل نگهداری بادبان‌ها، لوازم صیادی، تور و...
  • انبار علوفه حیوانات: بخار الهوش یا محل نگهداری جو، کاه و علف برای گاو و شتر و...
  • انبار خرما: چنداول یا انبار خرما، محل جمع آوری خرما و شیره‌ی آن

تفریحات خانه مردم شناسی جزیره

تفریحات و خدمات این جاذبه‌ی گردشگری مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. بخشی از این تفریحات شامل موارد زیر می‌شوند.

  • بازدید از بخش‌های خانه
  • عکاسی در خانه
  • پذیرایی با غذا
  • شیرینی و قهوه
  • طراحی نقش حنا

موقعیت جغرافیایی خانه بومیان جزیره

خانه بومیان کیش در محله سفین است. این محله از بخش اسکه و اصلی جزیره کمی دور است. از جاهای دیدنی نزدیک به این جاذبه می‌توان به درخت سبز کیش، بازار عرب‌ها، اسکله صیادی و... را نام برد.

برای رزرو هتل کیش می‌توانید به آژانس "های هتل" مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

سفر به کیش در فصل پاییز و زمستان بسیار زیبا و خوش آب و هوا می باشد. چرا که دیگر خبری از گرمای هوا نیست و لازم نیست رطوبت زیادی را در هنگام گشت و گذار تحمل کنید و یا دیگر از تفریح کردن کلافه شوید. اما گاهی در هنگام سفر به هر منطقه نمی دانیم چه سوغاتی متعلق به آن شهر است تا برای یادگاری بخریم. پس این پست را از مجله خبری گردشگری های تور از دست ندهید و با ما همراه باشید تا از سوغات کیش با خبر شوید.

سوغات های دریایی یار جدا نشدنی شهر های جنوب

این موضوع ثابت شده است که شهر های هم جوار با دریا ؛سوغات های دریایی هم دارند . کیش هم از این قاعده مستثنا نیست.  از سوغات های جزیره کیش ماهی ؛ لابستر، میگو می باشد. در خلیج فارس 10 نوع میگو صید می شود که می توانید آنها را بچشید. حتی لابستر را هم می توانید در کیش پیدا کنید و خودتان ر به یک وعده غذای دریایی دعوت کنید.

سوغات کیش و رزرو تور

پر طرفدار ترین سوغات کیش

پوشاک جز سوغات هر شهری می تواند محسوب شود. اما خرید پوشاک در کیش به دلیل منطقه آزاد قیمت بسیار خوبی دارد و افراد زیادی پوشاک را برای سوغات کیش انتخاب می کنند. حتی افرادی از کیش پوشاک را تهیه می کنند و به بقیه شهر ها می فرستند و کسب در آمد می کنند. شما در کیش مراکز خرید را به راحتی می توانید پیدا کنید حتی اگر به سراغ رزرو تور کیش رفته باشید حتما به سراغ مراکز خرید خوب این منطقه خوهید رفت.

پوشاک سوغات کیش

هنر سوغات کیش

هر شهر برای خود دارای صنایع دستی می باشد و کیش هم مانند دیگر شهر ها هنر های دستی زیادی دارد و افراد زیادی طرفدار هنر های جنوبی هستند. مرجان های تزئینی ،گوش ماهی، گلیم سوزنی، حصیر، کوزه های سفالی، پارچه های گلابتون و پولک از صنایع دستی جزیره زیبا کیش به حساب می آید.

صنایع دستی و سوغات کیش با های تور

حنا و اصالت کیش

یکی از رسوم جنوبی ها و افراد بومی کیش مراسم حنابندان است که برای نو عروس ها برگزار می کنند. این رسم زیبا آن قدر طرفدار دارد که شما در هنگام تفریح در کنار ساحل می توانید زنان هنرمند را ببینید که بدون شابلون؛ روی دست توریستان در حال نقش و نگار انداختن هستند. البته که خودتان هم می توانید روی دستتان طراحی کنید پس حنا می تواند سوغاتی جالب و جذاب کیش به حساب بیاید.

حنا در سوغات کیش

ادویه یار گرم غذا های طبع سرد

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که می گویند هر کار خدا حکمتی دارد و قطعا شکی نیست. غذا های دریایی به دلیل طبع سرد خود و نهی پزشکان و دین از خوردن آن ها، با ادویه های گرم جنوبی طبخ می شوند و طعم ماهی را چند برابر می کنند به همین دلیل ادویه از سوغات کیش به حساب می آید استفاده از دویه هایی مانند ریشه جوز، بادین رومی، فلفل سیاه، تخم گشنیز، دارچین و زنجبیل، زیره و آویشن از بسیار در کیش و شهر های جنوبی مرسوم است.

ادویه سوغات کیش

خرما اصلی ترین سوغات کیش

همه ما می دانیم خرما از سوغات جنوب ایران می باشد و جنوب می تواند مصرف سالانه ایران را برطرف کند. اما خرید کردن از این منطقه و چشیدن خرما تازه در جنوب می تواند لذتی ماندگار به شما بدهد. شما با گشت زدن در بازار ها با انواع خرما مانند خرما رطب، خرما خشک، خرما خارک مواجه شوید. همچنین فراورده های دست ساز از خرما نیز بسیار محبوب و پر فروش می باشد مانند چیپس خرما، شیره خرما، سس خرما، عسل خرما و....

خرما از سوغات کیش

شکلات و قهوه در جزیره زیبا کیش

شکلات و قهوه دو تا از خوشمزه های جزیره کیش هستند. شما می توانید در این جزیره این دو محصول رو با برند های مختلف با قیمت مناسب بخریدچرا که کیش جز منطقه آزاد می باشد و به عنوان سوغات به شهر خود ببرید.

سوغات کیش شکلات و قهوه

در آخر .....

اگر تصمیم گرفتید به کیش سفر کنید و پاییز 1400 را به زیبایی به پایان برسانید می توانید برای رزرو تور کیش به سایت های تور مراجعه کنید و تور کیش را با تخفیفات ویژه رزرو کنید. تیم های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین تورهای خارجی تور ترکیه است. ترکیه به دلیل نزدیکی به کشور ایران و عدم نیاز به ویزا محبوبیت زیادی دارد. استانبول پایتخت کشور ترکیه و آنتالیا یکی از شهرهای زیبای آن است. هر دو این شهرها دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیاری هستند. اما در شهر پایتخت ترکیه بیشتر شاهد جاذبه‌های تاریخی هستیم. دریای زیبا، سواحل بکر، تفریحات مهیج و مراکز خرید متنوع از جاهای گردشگری این دو شهر هستند. درست است که هدف از رزرو تور آنتالیا و رزرو تور استانبول معمولا برای تفریح است. اما در این میان افراد زیادی به دلیل خرید از مراکز بی شمار ترکیه به این کشور سفر می‌کنند. تور استانبول بلک فرایدی و آنتالیا از بهترین زمان‌های خرید برای افرادی است که صرفا برای خرید به این شهر سفر می‌کنند.

آژانس مسافرتی "های تور" با رزرو تور لحظه آخری استانبول و آنتالیا در خدمت شما مسافران عزیز است. با رزرو تور ترکیه از آژانس ما می‌توانید سفری اقتصادی و بدون دردسر داشته باشید.

تور استانبول بلک فرایدی

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی از سال‌ها پیش در کشور آمریکا پدیدار شد. معنای بلک فرایدی معادل جمعه سیاه است. جمعه سیاه به چهارمین پنج شنبه ماه نوابر میلادی گفته می‌شود. در واقع بلک فرایدر روز پس از شکرگذاری می‌باشد. در این روز تمامی فروشگاه‌های سطح کشور تخفیفات ویژه‌ای برای مردم در نظر می‌گیرند. درست است که جمعه سیاه یک تعطیلی رسمی شناخته نمی‌شود. ولی اکثر مشاغل امروزه این روز را تعطیل کرده‌اند. به این صورت کارمندان نیز می‌توانند از محصولات تخفیفی این روز بهره ببرند.

اما چرا به این روز جمعه سیاه گفته می‌شود؟ صاحبان کسب و کار برای جلب مشتری و فروش بیشتر تخفیفات باور نکردنی را لحاظ می‌کنند. مردم نیز به دنبال خرید از فروشگاه‌های تخفیف دار سق کشیده و منجر به دعوا و گاها خشونت می‌گردد. قبل از آغاز بلاک فرایدر فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و... از طریق بنر و تبلیغات مردم را فرا می‌خوانند. تخفیفات در برخی مواقع تا 60 و 70 درصد نیز به چشم می‌خورد. تور استانبول بلک فرایدی طرفدار زیادی دارد. مسافرانی که به دنبال خرید هستند نیز تور استانبول و آنتالیا را در این زمان از دست نخواهند داد.

تور استانبول بلک فرایدی چگونه است؟

همانطور که گفته شد کشور آمریکا از پیشگامان راه اندازی جمعه سیاه است. امروزه بسیاری از کشورها از جمله ترکیه، اسپانیا، کانادا و... به تبعیت از کشور آمریکا جمعه سیاه راه می‌اندازند. در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و پر هیاهوترین جمعه‌های سیاه در دنیا در کشور ترکیه انجام می‌شوند. کشور ترکیه دارای انواع و اقسام فروشگاه‌ها با برندهای معروف و اجناس ارزان است. خودتان تصور کنید خرید از تخفیفات این فروشگاه‌ها چقدر لذت بخش است. با رزرو تور استانبول بلاک فرایدی می‌توانید علاوه بر تفریح، خرید کنید. به همین منظور بسیاری از مسافران به دنبال رزرو تور استانبول و رزرو تور آنتالیا در همین ایام هستند.

تور آنتالیا بلک فرایدی

بلک فرایدی 1400 چه زمانی است؟

29 نوامبر 2021 که روز بلک فرایدی است مصادف می‌شود با 5 آذر 1400 است. لازم است عنوان کنیم مدت زمان جمعه سیاه یک هفته است. پس نگران به اتمام رسیدن زمان آن نباشید. جهت اطمینان بیشتر برای رزرو تور در این ایام بهتر است زودتر اقدام کنید. زیرا مسافران زیادی همانند شما قصد سفر در این دوران را دوران دارند.

مراکز خرید معروف در بلک فرایدی استانبول کدام‌اند؟

جالب است بدانید یکی از قطب‌هی گردشگری کشور ترکیه مراکز خرید هستند. در شهر استانبول و آنتالیا مراکز خرید بسیاری وجود دارند که دست مشتری را در خرید باز گذاشته‌اند. فروشگاه‌های برند، فروشگاه‌های ارزان فروش و سطح متوسط برای هر قشر آدمی مناسب است.

برخی از مراکز معروف جمعه سیاه استانبول عبارتند از:

  • مرکز خرید نیشانتاشی استانبول
  • مرکز خرید زورلو استانبول
  • بازار مصری‌های استانبول
  • بازار بزرگ استانبول
  • جواهرمال استانبول

تور جمعه سیاه

نکات مهم در تور استانبول بلک فرایدی عبارتند از:

  • بهترین اجناسی که می‌توانید خریداری کنید پوشاک و لباس در هر سن و جنس است.
  • در اولین مغازه خرید خود را به اتمام نرسانید. زیرا تخفیف‌های بیشتر را از دست خواهید داد.
  • برای خرید پوشاک به فصل دقت کنید. برای مثال لباس‌های تابستانی در نوامبر که ماهی سرد می‌باشد ارزان‌تر است.
  • برای خرید برند ترک بازار و میدان تقسیم را از دست ندهید. همچنین برای خرید از برندها به زرلو سنتر و ایستینیته پارک رجوع کنید.
  • سعی کنید از دست فروشان خرید نکنید زیرا اجناس تقلبی را به فروش می‌رسانند.
  • دقت داشته باشید می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین نیز خرید کنید.

خرید تور استانبول بلاک فرایدی

آژانس مسافرتی"های تور" یکی از منصف‌ترین آژانس‌های مسافرتی شناخته می‌شود. آژانس ما در تمامی فصول و مناسبت‌ها تورهای لحظه آخری و ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. امید داریم سفری لذت بخش و ارزان را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

سفر می تواند از بهترین سرگرمی های دنیا باشد، اگر به درستی اجرا شود. بگذارید راحت بگویم اگر برنامه ریزی داشته باشید، می توانید بهترین سرگرمی دنیا را تجربه کنید. اما اگر بی برنامه به سفر بروید همیشه باید در حال پرس و جو باشید. از مردم یا در اینترنت؛ اما با برنامه ریزی شما بدون خستگی به برنامه های خود می رسید و خاطرات زیادی را ثبت می کنید. برای آشنایی با اصول برنامه ریزی جامع در سفر به کیش با مجله خبری گردشگری های تور همراه شوید.

بدون هدف و برنامه ریزی سفر نروید...

بنشینید و از خودتان بپرسید هدف شما از سفر چیست؟ گاهی سفر ما برای کار است ،پس باید در انتخاب هتل یا تور و.... حساسیت های خاص داشته باشید. اما گاهی اوقات ما برای استراحت و تنها بودن سفر می کنیم گاهی به سراغ هیجان هستیم  .پس بنا به هدفتان را روی کاغذ بنویسید چرا که برنامه ریزی هنوز ادامه دارد.

برنامه ریزی در سفر به کیش

چه بودجه ای را برای سفر تنظیم کرده اید؟؟؟

در جواب این سوال هرگز نگید هرچی بادا باد. بودجه خود را مشخص کنید. کم یا زیاد روی کاغذ بیاورید، چرا که دیگر در سفر نیازی نیست نگران فاکتور ها باشید یا در زمان برگشت با رقمی غیر قابل باور رو به رو شوید. اگر بودجه خود را تعیین کنید، هنگام بازدید از قیمت تور ها و آفر های سایت های تور می توانید انتخاب درست را انجام دهید.

برنامه ریزی بودجه در سفر

مقصدتان را انتخاب کنید

بعد از انجام دو فاکتور بالا بهتر است مقصد خودتان را انتخاب کنید. در زمان گزینش بین مقصد ها، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که بودجه سفرتان به آن مقصد بخورد. برای مثال با بودجه کم نمی توانید به سراغ رزرو تور استانبول در زمان پیک شلوغی اش بروید؛ اما حتما رزرو تور کیش برای شما گزینه ای مناسب و حتی ایده آل به حساب می آید. توجه داشته باشید هنگام انتخاب مقصد به علایق شخصی خود نیز توجه کنید. برای مثال اگر عاشق تاریخ هستید، شهر های تاریخی را نسبت به شهر های تفریحی در اولویت قرار دهید.

برنام ریزی در سفر بسیار مهم است

چک لیست تهیه کنید

چک لیست بهترین راه حل برای کاهش استرس قبل از سفر می باشد. فقط کافی است نیمی از صفحه را کارهایی که قبل از سفر انجام دهید و نیمی دیگر را کار هایی که در سفر می خواهید بنویسید. حتی به شما پیشنهاد می کنم لیستی از وسایل مورد نیاز خود را هم بنویسید، تا در هنگام سفر یادتان نرود!!! شما با نوشتن چک لیست مطابق برنامه پیش می روید و دیگر نیاز نیست فکر مشغولی داشته باشید.

برنامه ریزی و چک لیست

مدارکتان را آماده نگه دارید

اسناد و مدارک از وسایل مورد نیاز در سفر هستند. فرقی ندارد سفرتان به خارج از ایران باشد و یا داخل ایران شما حتما به مدارکی نیاز خواهید داشت. بنابراین قبل از سفر از بودن همگی و معتبر بودن آنها اطمینان حاصل کنید. یکی از کار های مهم داشتن نسخه پشتیبان از مدارک و اسنادتان می باشد. شما می توانید از برگه رزرو هتل در کیش، برگه رزرو تور کیش،بلیط هواپیما، پاسپورت و.... کپی بگیرید و یا در یک ایمیل ارسال کنید تا در صورت مشکل به آنها رجوع کنید.

مدارک خود را قبل از سفر با برنامه ریزی اماده کنید

در آخر ...

در آخر و بدون تعارف برنامه ریزی از بهترین روش ها برای یک سفر خوب می باشد. شما با رزرو تور آنلاین کیش می توانید با خیال راحت چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید. سایت رزرواسیون های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد. شما با مراجعه به این سایت می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

تیم مجله خبری گردشگری های هتل امروز به خبری در شهرستان چالوس می پردازد آتش سوزی که در یکی از ساختمان های این شهرستان رخ داده است و در حال حاضر نیس ساختمان چالوس در چنگال آتش گرفتار شده است. برای جزئیات بیشتر با این پست همراه باشید.

آتش سوزی ساختمان چالوس


با توجه به گزارش عینی؛ این آتش سوزی حوالی ساعت 4 و 30 دقیقه بعد از ظهر در یکی از ساختمان چالوس رخ داده است و و این آتش ادامه دار بود تا بعد 4 ساعت تلاش بی وقفه ی تیم امداد و نیروهای آتش نشانی منطقه نمک آبرود ، متل قو و نوشهر آتش مهار شد.

ساختمان چالوس در آتش

رامیلا در آتش


ساختمان رامیلا که از دیروز در چنگال آتش اسیر شده بود برای زمانی کم مهار شد، اما طولی نکشید تا از طبقه های بالا به پارکینگ سرایت کرد و آتش تمام ساختمان را فرا گرفت. به دلیل گستردگی آتش تمام نیروهای منطقه چالوس و شهرستان های اطراف به رامیلا اعزام شدند. اما تلاش آنها در مقابل قدرت آتش جواب نداد و امروز صبح ساختمان رامیلا در شهرستان چالوس در آتش سوخت.

اتش در ساختمان چالوس 17 طبقه


همه در سلامت هستند


به گفته یکی از مسئولین آتش نشانی در کنار ساختمان گفته شد : در این ساختمان مسکونی به هیچ یک از ساکنان این ساختمان آسیبی وارد نشده و همگی در سلامت هستند. همچنینبرای هیچ یک از نیرو های امداد و آتش نشانی در هنگام نبرد با آتش اتفاقی نیفته و آسیب جانی نداشته ایم.


دلیل آتش سوزی چه بود


اخباری که از دلیل آتش سوزی این ساختمان در دست است گفته می شود به دلیل اتصالی برق در طبقه چهاردهم این ساختمان صورت گرفته است و سبب آتش سوزی شده است و هیچ دلیل دیگه ای هنوز ذکر نشده است.

ساختمان رامیلا چالوس در آتش سوخت

پایان رامیلا ؟؟؟؟

هنوز نمی دانیم چه آینده ای در انتظار این ساختمان و ساکنان این ساختمان می باشد. اما آرزومندیم تمام مردم ایران سلامت باشند و شاد زندگی کنند.

مجله خبری های هتل و ساختمان چالوس



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

 

اگر بخواهیم یکی از تورهای داخلی پر طرفدار را نام ببریم بدون شک شهر مشهد یکی از اولین انتخاب‌هاست. ما مسلمانان احترام و علاقه خاصی به امامان خود داریم. به برکت وجود امام رضا(ع) در مشهد است که زائران را به سمت خود را روان می‌کند. علاوه بر مسافران داخلی، مسافران خارجی زیادی به این شهر سفر می‌کنند. رزرو تور مشهد یک پکیج تمام و کمال برای مسافران است. زیارت امام مهربانی‌ها، بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تفریحات و سرگرمی‌ها، مراکز خرید و رستوران و... از ویژگی‌های رزرو تور در مشهد است. یکی از جاذبه‌های دیدنی مشهد موزه‌های داخل حرم مشهد هستند. در ادامه موزه‌های داخل حرم امام رضا(ع) را به شما معرفی می‌کنیم.

در کنار تمام این‌ها هتل‌های بی شمار مشهد رزرو هتل در مشهد را آسان کرده‌اند. هتل‌ 5 ستاره مشهد، هتل‌ 4 ستاره مشهد، هتل‌ 3 ستاره مشهد و هتل آپارتمان شیک مشهد باب هر سلیقه و بودجه‌ای هستند. برای رزرو هتل در مشهد به آژانس مسافرتی "های هتل" مراجعه فرمایید.

موزه‌های داخل حرم مشهد
 

بررسی موزه‌های داخل حرم مشهد

موزه مرکزی آستان قدس رضوی یکی از پربارترین موزه‌های ایران است. اشیای گران بهای جمع آوری شده در این موزه از سری هدایای ویژه به حرم مطهر می‌باشد. به دلیل ارادت و عشق به امام رضا(ع) هدایای اصیلی به خزانه حرم ایشان تقدیم شده است. هدایای ارزشمند در سال 1316 برای اولین بار برای تماشای عموم آورده شد. پس از آن در سال 1324 در جوار مقبره شیخ بهایی بنایی سه طبقه به عنوان موزه ساخته شد. در سال 1356 نیز اقدام به ساخت موزه‌ای کامل و جامع در تالار تشریفات مشهد کردند. این موزه از 11 گنیجنه تشکیل شده که هریک از این قسمت‌ها خود به موزه‌ای تبدیل شده‌اند.

موزه‌های داخل حرم امام رضا
 

موزه‌های داخل حرم مشهد عبارتند از:

  • موزه تاریخ حرم رضوی
  • موزه هنرهای تجسمی
  • موزه تمبر و پست
  • موزه اسکناس
  • موزه ظروف
  • موزه ساعت
  • موزه آبزیان
  • موزه سلاح
  • موزه نجوم
  • موزه مدال
  • موزه سکه

معرفی موزه تاریخ حرم رضوی

موزه تاریخ یا گنجینه تاریخ حرم امام رضا(ع) محل جمع آوری هر آنچه مربوط به تاریخ می‌شود است. حوادث تاریخی و مهم و همچنین اشیای مربوط به زمان‌های دور در موزه تاریخ نگهداری می‌شود. این موزه ابتدا به طور رسمی در سال 1378 افتتاح شده است. تمامی کتیبه‌های طلایی، عکس‌های تاریخی، وسایل روشنایی، محراب زرین، ضریح‌های فولادی و... در این مکان قابل رویت است.

موزه‌ مرکزی حرم مشهد
 

معرفی موزه هنرهای تجسمی

هنرمندان و دوست دارن بسیاری آثار هنری و تجسمی را به حرم رضوی تقدیم کرده‌اند. تمامی این تابلوها از جمله آثار کمال الملک و دیگر بزرگان نقاش در این موزه جمع آوری شده است. سال راه اندازی این موزه نیز به سال 1378 بر می‌گردد.

معرفی موزه تمبر و پست

گنیجنه تمبر مشهد از غنی‌ترین گنیجنه‌های این موزه است. زیرا تمبرهای قدیمی اهدایی به حرم بیش از صدهزارتا می‌باشد. برخی از این تمبرها قدمتی بسیار دارند. نخستین تمبر پستی که به پنی سیاه معروف است نیز در این موزه وجود دارد. آثار پستی و تمبر 240 کشور در این موزه به چشم می‌خورد.

معرفی موزه اسکانس

سال تاسیس این گنجینه همزمان با موزه تمبر در سال 60 است. اسکانس‌های ایرانی و 80 کشور دیگر در ویترین‌های موزه جای گرفته‌اند. شما می‌توانید تاریخچه بانک و چاپ پول، واحدهای پول ایران و دیگر کشورها گردآوری شده است. جالب است بدانید اسکناس‌های جنگ جهانی اول نیز قابل دیدن هستند.

موزه‌ اسکناس حرم رضوی
 

 

معرفی موزه ظروف

موزه ظروف در طبقه دوم واقع شده و در سال 1378 افتتاح شده است. ظروق چینی، بارفتن، فلزی، سفالی زیبا با رنگ‌های خاص زمان قاجار در این موزه جای گرفته‌اند. تکنیک مشبک و برجسته و رنگ‌های سفید و آب و هفت رنگ چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

معرفی موزه ساعت

 ساعت‌هایی قدیمی و اصیل را تنها در ای موزه می‌توانید تماشا کنید. ساعت آفتابی با توپ خورشیدی، ساعت آفتابی، مکانیکی، استوایی، قطب نما، تقویم آفتابی از دیگر اجزای تشکیل دهنده این موزه هستند.

معرفی موزه آبزیان

در موزه مرکزی هر آن چه تصورش کنید به چشم می‌خورد. موزه آبزیان در طبقه دوم قرار دارد و از هیجان انگیزترین قسمت‌هاست. انواع نرمتنان، صدف، حلزون و تاکسیدرمی ماهی‌ها، سفره ماهی، شیطان دریا، کوسه ماهی در این موزه به نمایش داده شده است.

گنجینه آبزیان داخل حرم مشهد
 

معرفی موزه سلاح

همانطور که انتظار می‌رود سلاح‌های جنگی در موزه سلاح که یکی از موزه‌های داخل حرم است وجود دارد. سلاح‌های سرد و گرم از 400 سال پیش در این موزه گردآوری شده است. تفنگ، باروت، کمان، سپر و... از این تجهیزات هستند.

معرفی موزه نجوم

اگر به نجوم علاقه مند هستید این موزه را از دست ندهید. اشیا و ادوات مربوط به نجوم با قدمت بسیار را در این موزه می‌توان ببینید. کره سماوری، تلسکوپ، دوربین چشمی و... از این موارد می‌باشند.

موزه‌های داخل حرم
 

معرفی موزه مدال

طبقه همکف موزه را به مدال‌ها اختصاص داده‌اند. تمامی مدال‌های ورزشکاران بزرگ ایرانی از تختی تاکنون به موزه حرم تقدیم شده است.

معرفی موزه سکه

یکی از کامل‌ترین موزه‌های سکه در این موزه سکه حرم است. در این موزه سکه‌های بیش از 50 کشور از پیش از اسلام جمع شده‌ است.

هتل‌های نزدیک به موزه‌های داخل حرم عبارتند از:

جهت رزرو تور مشهد به قیمت ارزان می‌توانید به سایت "های تور" مراجعه کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد قطب زیارتی ایران که سالانه مسافران خارجی و ایرانی زیادی به این شهر سفر می کنند. شده که احتمالا شما هم جزء این مسافران باشید و بخواهید از غذاهای خوشمزه شهر لذت ببرید. مشهد چند سالی است جز شهر های هوشمند ایران محسوب می شود که می توانید غذاهای خود را با قیمتی مناسب در هر زمان از طریق اپلیکیشن های مخصوص سفارش دهید. اما اگر می خواهید به صورت حضوری مراجعه کنید، در این مقاله چندتا از بهترین فست فود های شهر را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

رستوران باغ زیتون

از معروف ترین فست فود های شهر مشهد می توان از باغ زیتون نام برد که در میان مسافران و مشهدیان زیادی محبوب است. از دلایلی که موجب این محبوبیت شده، برخورد پرسنل، کیفیت غذا، دکوراسیون آن است. در منو این فست فود لاکچری مشخصات کاملی از غذای سرو شده به شما می دهد. از غذاهای آن می شود به چیکن برگر، پاستای میگو و آلفردو، سالاد سزار، پوره سیب زمینی، بشقاب ونیزی، فیله استیک گریل و بوفالو چیکن که بسیار معروف اند.

آدرس:

  • شعبه 1: مشهد بلوار سجاد، بهارستان 10/3، اولین کوچه سمت راست
  • شعبه 2 (بیرون بر): خیابان هاشمیه 10، بین فرشته 3و 5

برای رزرو تور مشهد می توانید به سایت hitour24 مراجعه کنید.

رستوران لیو مشهد

یک رستوران ایتالیایی مدرن و شیک که منویی از غذاهای با کیفیت دارد. یکی از مزایای این رستوران این است که میتوانید از نزدیک شاهد آماده شدن مراحل طبخ غذایتان باشید. در این رستوران تنوع زیادی در انواع پیتزا، پاستا، گیاهخواران موجود است. برخی از غذاهای معروف این رستوران شامل: پاستای آلفردو، پیتزا مخصوص، پیتزا سبزیجات، پیتزا کاپری، پیتزا سیسیلی و بروسکتا است.

آدرس:

  • مشهد، میدان پارک، نبش آزادی 1

در کنار تمام رستوران ها یا فست فودها هتل هایی وجود دارد که شما می توانید برای رزرو هتل مشهد به سایت hihotel مراجعه کنید.

پیتزا شبدیز

بهترین گزینه برای طرفداران پیتزا است، پیتزاهای ترد و خوشمزه ای که نمونه آن در مشهد یافت نمی شود. محیط پیتزا شبدیز خودمانی و آرام است، و مقدار مواد و کیفیتش نسبت به قیمتش مناسب است. شما می توانید انواع پیتزاهای گوشت، رست بیف، انواع بشقاب داغ و لازانیا مخصوص شبدیز را سفارش دهید و طعم یک غذای خوب رو بچشید. قبل از رفتن به به پیتزا شبدیز حتما یک میز برای خود رزرو کنید زیرا بسیار شلوغ است.

آدرس:

  • بلوار وکیل آباد وکیل آباد ۶۷ ابتدای دادگر

برای رزرو هتل در مشهد می توانید به رزرواسیون hihotel.ir مراجعه کنید.

لیالی لبنانی

فست فود لیالی لبنانی به پیتزا بلبعکی معروف است، و در سال 1394 تاسیس شد و به دلیل داشتن پیتزای خاصش و سبک جدیدی از پیتزا بسیار در مشهد سر و صدا کرد و هنوزم جز بهترین هاست. ویژگی این پیتزا این است که هیچگونه سوسیس و کالباسی در پیتزایش استفاده نمی شود.و حجم بسیار زیادی در برابر قیمتش دارد. خیلی از مسافران معتقدند که بهترین پیتزا فروشی نزدیک حرم همین رستوران است.

آدرس:

  • شعبه 1: مشهد، نبش چهارراه شهدا
  • شعبه 2: مشهد، خیابان وکیل‌آباد، نبش جلال آل احمد (بین جلال آل احمد و سید رضی)
  • شعبه 3: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18

عطاویچ مشهد

جز بهترین رستوران های زنجیره ای مشهد است. که شعبه های زیادی در ایران دارد و بهترین شعبه آن در مشهد قرار دارد. این رستوران همزمان با افتتاحش در شهر به واسطه شهرتی که داشت، شلوغ ترین فست فود مشهد شد. معمولا ساندویچ های عطاویچ به خاطر حجم زیادشان معروف هستند و از کیفیت زیادی برخوردارند و قیمت مناسبی دارند.

بهترین فست فود مشهد عطاویچ مشهد

آدرس:

  • مشهد، بلوار صياد شيرازي، بين صياد ٢٠ و ٢٢

حرف آخر

در مشهد رستوران های بسیار زیاد و با کیفیتی وجود دارد که در راسته بلوار وکیل آباد، طرقبه و شاندیز قرار دارند و فقط محدود به نزدیک حرم نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

در دامنه کوه های بینالود و در فاصله 29 کیلومتری مشهد روستایی وجود دارد به نام روستای کنگ که تاریخی با قدمتی بیش از هزار سال دارد و گردشگران خارجی و داخلی زیادی به آن جا می روند.

نام روستا در لغت به نام پرنده ای قوی پنجه در مناطق کوهستانی است و در معنی دیگر به عنوان دژی شکست ناپذیر تعبیر شده است.

معرفی روستای کنگ

روستای کنگ را ماسوله خراسان می نامند. جز مناطق دیدنی و تفریحی اطراف مشهد است. این روستا با موفعیت جغرافیایی که در دامنه کوه دارد، آب و هوای بسیار معتدلی دارد. روستای کنگ دارای درختان و چشمه های گوناگونی است که باعث شده، این منطقه بیشتر مورد توجه طبیعت دوستان قرار گیرد.

معرفی روستای کنگ

از دلایل دیگر محبوبیت این روستا نوع قرار گیری خانه هایشان است. که در جهت تابش خورشید و باد است و خانه ها به صورت پلکانی قرار دارند. در این روستا آب و هوا 3 الی 4 درجه خنک تر از مشهد است.

جاذبه های گردشگری و تاریخی روستای کنگ

رودخانه، آبشار کنگ

یکی از زیباترین مکان های دیدنی روستای کنگ و حتی کل مشهد آبشار های زیبا و رودخانه های پر آب این روستا است. مسیر این رودخانه ها و آبشار ها در بهار و پاییز بسیار زیبا و چشم نواز است. فاصله آبشار تا روستا تقریبا 5 کیلومتر است.

روستای کنگ آبشار

برای رزرو هتل مشهد می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.

قبرستان روستای کنگ

این قبرستان بر روی تپه ای در روستا قرار دارد، جنس سنگ قبر ها متفاوت و منحصر به فرد است و از جنس شیشه است. سنگ های قبرستان به شکل قلوه ای هستند و بر روی آنها علائم خاصی با توجه به سن و جنسیت فرد فوت شده است. و تاریخ تولد و فوت آنها به قمری است.

روستای کنگ قبرستان قدیمی

مزار شیخ عبدالله

شیخ عبدالله در سال 1290 متولد شد و مزار ایشان جز اماکن مهم مذهبی روستا است.

قلعه تیغ میان

قلعه دیده بانی در چند صد سال پیش است،  که به گویش محلی آن را تغ میو خطاب می کنند.

رباط شاه عباسی

شاه عباسی جز مهم ترین مکان های روستا است که در زمان بسیار قدیم به جا مانده است و در کنار رودخانه قرار گرفته است. محلی برای استراحت کاروانیان و مسافرانی که میخواهند از آن مسیر گذر کنند.

رباط شاه عباسی به صورت زیر زمینی است و دامنه کوه ها سقف این استراحت گاه ها است. از روستا تا رباط شاه عباسی با پای پیاده حدودا یک ساعت و نیم راه است.

روستای کنگ رباط شاه عباسی

محصولات و سوغات روستای کنگ

روستای گنگ علاوه بر جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی که دارد. باغ های میوه و گیاهان دارویی زیادی هم دارد. بیشترین درختان این منطقه شامل: گیلاس، آلبالو است. و گیاهان این منطقه شامل: خاکشیر، پرسیاوشان، گل گاوزبان، خارکوله و... است که در این منطقه رشد می کنند.

شغل اکثر مردم روستا باغداری و کشاورزی است اما برخی دیگر مشغول فرش بافی هستند. برخی از غذاهای سنتی کنگ شامل: شله ماش، آش شله قلم کار، نان سنتی با سیب زمینی است.

روستای کنگ باغات میوه

هتل های نزدیک روستای کنگ

متاسفانه در روستا اقامتگاه یا هتلی وجود ندارد، شما می توانید با روستاییان صحبت کنید که منزلی در اختیار شما بگذارند. نزدیک ترین اقامت گاه ها در طرقبه قرار دارد و برای رزرو هتل مشهد که نزدیک روستا باشد به سایت hihotel مراجعه کنید.

روستای گنگ اقامتگاه

حرف آخر

برای سفر و گذراندن اوقات فراغت در کنگ حتما از روستاییان کمک بگیرید، زیرا که یکم سخت و دشوار است. پیشنهاد می کنیم حتما از روستای کنگ دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

درباره مناطق گردشگری تهران بسیار حرف زده ایم و شما را با این جاذبه ها آشنا کرده ایم، اما در این مقاله می خواهیم به سراغ درکه تهران برویم و شما را با این منطقه گردشگری برویم. اگر به تهران سفر کرده اید اما از درکه بازدید نکرده اید آخر و هفته خود را به این منطقه خوش آب و هوا و دلپذیر اختصاص دهید. برای آشنایی بیشر با درک تا انتهای این پست همراه مجله خبری گردشگری های هتل باشید.

همه چیز درباره درکه

درکه در محلات ییلاقی شمرون قرار گرفته است و در قسمت شمال غربی تهران می باشد. این محله در هم جواری رودخانه درکه می باشد و جذابیت این مکان را چندین برابر کرده است. درکه تهران قدمتی 800 ساله دارد. در این منطقه مقبره امام زاده سید محمد والی که از نوادگان امام سجاد بوده اند، قرار گرفته است. در بین اهالی این منطقه گفته می شود تمام سادات این منطقه خوش آب و هوا از نوادگان این امام زاده هستند.

چرا درکه ؟؟؟

زمانی که علت نامگذاری را از اهالی پرسیدیم گفتند "در " مخفف کلمه دره است و "که" نشانه تصغیر است که همان دره کوچک می باشد. اما در هنگام پرس و جو با افراد دیگری برخورد کردیم که داستان ها و روایت های دیگری می گفتند برای مثال عده ای دلیل نام گذاری را کفش هایی به اسم درگ می دانستند که در آن زمان استفاده می شده است و به مرور زمان اسم کفش ها درکه تغییر پیدا کرده است.

علت نامگذاری درکه تهران

دره کوهستانی درکه

دره کوهستانی درکه دارای ویژگی های خاصی می باشد، این کوه ها ارتفاعی نزدیک به 3800 متر دارند که قله شاه نشین گفته می شود. میانگین بارندگی در این ییلاقات به 300 تا 400 میلی متر می رسد و 21 نوع گونه گیاهی در این منطقه رشد می کند. این مسیر کوهنوردان زیادی را دیده است؛ پس اگر اهل کوهنوردی هستید، بازدید از این منطقه را از دست ندهید و از به همراه داشتن تجهیزات از یاد نبرید. چرا که در این فضا با چالش های مختلفی رو به رو می شوید.

امام زاده سید محمد والی

امام زاده والی از نوادگان امام سجاد می باشند که در زمان امامت امام رضا به ایران می آیند. یاران ایشان را برای زندگی به درکه می برند. سید محمد والی اولین ساکن درکه می شود و خود این زمین ها را آباد می کند و بعد وفات نیز در همین منطقه به خاک سپرده می شوند. شما در هنگام بازدید از درکه می توانید سری به این مکان مذهبی بزنید.

امام زاده والی در درکه تهران و ییلاقات

رودخانه درکه

رودخانه درکه در قسمت شرقی این منطقه قرار گرفته است، که از توچال و دامنه شاه نشین سرچشمه می گیرد. البته سرچشمه اصلی رودخانه هفت چشمه می باشد. طول این رود خانه به 15 کیلومتر می رسد و در مسیر این رود خانه آابشار های زیبا مانند آبشار بند عبد الله و آبشار کارا همچنین هفت حوض قرار گرفته است.

رود خانه درکه تهران

رستوران های درکه

رستوران های درکه از پر طرفدار ترین رستوران های تهران به حساب می آیند. که مشهور ترین آن ها اسپیو می باشد. این رستوران برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده بسیار مناسب می باشد. منو این رستوران بسیار کامل می باشد، اما بیشتر مشتریان این رستوران علاقه مند به غذا های کبابی به ویژه شیشلیک می باشد. این رستوران زیر ساخت های گرمایشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا آنها در فصل سرما نیز به راحتی به درکه بیایند.

رستوران اسپیو در درکه تهران

کافه گیل درکه

یک فنجان چای یا قهوه در هوای پاک درکه و دور از شلوغی پایتخت برای هر کسی لذت بخش است. کافه گیل، محیطی عالی برای گذراندن یک عصر آرام می باشد. چرا که این کافه در کنار رودخانه قرار گرفته و صدای گذر آب روح همه را جلا می دهد.

کافه گیل درکه

چه زمانی به درکه برویم؟

رفتن به درکه تهران در تمامی فصل میسر است اما در فصل های بهار و تابستان بسیار خوش آب و هوا می باشد و خبری از سرما و یا گرما زیاد نیست. اما اگر تصمیم دارید در فصل های سرد به این منطقه بروید، حتما تجهیزات با خود ببرید تا با مشکلات رو به رو نشوید.

چه زمانی به درکه تهران برویم

هتل اوین نزدیک به درکه تهران

هتل اوین تهران در فاصله 8 دقیقه ای به درکه قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره در سال 1348 شروع به کار کرده است این هتل به ورشگاه انقلاب نمایشگاه بین المللی نیز نزدیک می باشد. در هتل اوین امکان رزرو هتل ساعتی نیز برای مسافران وجود دارد. شما با اقامت در این هتل چهار ستاره می توانید از امکاناتی نظیر: رستوران چینی، رستوران بین المللی، استخر رو باز، امکانات برای رفاه معلولین، اینترنت در لابی و اتاق ها و.... استفاده نمایید.

هتل اوین نزدیک درکه تهران

اتاق های هتل اوین نزدیک به درکه تهران

 

در آخر ....

شما عزیزان می توانید با رزرو هتل در تهران از مکان های دیدنی از جمله درکه بازدید کنید و خاطرات به یاد ماندنی نیز برای خود به یادگار بگذارید. سایت های هتل آماده خدمات رسانی به شما دوست داران سفر می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از پارک های محبوب و پرطرفدار در شمال کشور را می توان پارک النگدره واقع در استان گلستان نام برد. این پارک که در 5 کیلومتری جنوب غربی گرگان واقع شده هر ساله پذیرای مسافران زیادی بوده که با رزرو تور شمال قصد سفر به این بخش از کشور را دارند. در ادامه مقاله جنگل النگدره ، تجربه بهترین سفر در پاییز با ما همراه باشید تا قبل از سفر به این منطقه اطلاعاتی راجب به این جنگل زیبا به دست آورید.

جنگل النگدره، جاذبه گردشگری شمال

معرفی جنگل النگدره

جنگل النگدره با وسعت 185 هکتار و با دارا بودن گونه های گیاهی متعدد همچون درختان افرا، انجیلی، بلوط، بید، شیردار و ... از جمله جنگل های دیدنی و جاذبه گردشگری شمال کشور به شمار می آید. این پارک جنگلی ضمن دارا بودن جاذبه های متعدد طبیعی دارای امکانات متنوع همچون خودرو های برقی، زمین بازی، ایستگاه دوچرخه، جاده سلامتی و ... بوده که خاطره ای به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

امکانات پارک جنگلی النگدره

جاده سلامتی النگدره

یکی از برنامه های مفیدی که در راستای حفظ طبیعت در این پارک در نظر گفته شده را می توان ممنوعیت ورود خودرو در روز های زوج به این جنگل نام برد. علاقه مندان به بازدید از این جنگل می توانند در روز های زوج از ساعت 6 صبح الی 6 بعد از ظهر در مسیر زیبای جنگل پیاده روی، دوچرخه سواری و تمرینات ورزشی همچنین تفریح در کنار عزیزان خود مشغول شوند.

جاده سلامتی جنگل النگدره، جاذبه گردشگری گلستان

طول مسیر پیاده روی در جنگل النگدره به 6 کیلومتر می رسد و علاقه مندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در این جنگل را دارند، می توانند از جاده اطراف جنگل به نام ایستگاه چوب، دسترسی داشته و از پارکینگ اختصاصی آن استفاده نمایند.

ایستگاه دوچرخه

یکی از به یادماندنی ترین و خاطره انگیز ترین ورزش هایی که می توانید در دل این جنگل زیبا در ذهن خود ثبت کنید، دوچرخه سواری در مسیر مشخص شده در این جنگل می باشد که ضمن بهره مندی از یک منظره زیبا حین دوچرخه سواری می توانید از هوای مطبوع این منطقه نیز استشمام کنید.

جاذبه گردشگری شما، مسیر دوچرخه سواری جنگل النگدره

جنگل النگدره جزو جنگل های دیدنی و زیبا در استان گلستان بوده که مسافران می توانند در چهار فصل سال از زیبایی های این منطقه از کشور دیدن نمایند. اما در فصل پاییز، زیبای و شاهکار خلقت در رخ درختان بیشتر جلوه کرده و می توانید از این منظره چشم نواز در این فصل دیدن کنید. با سفر به جنگل النگدره، تجربه بهترین سفر در پاییز را خواهید داشت.

جنگل النگدره در پاییز

مکان های اقامتی النگدره

اگر با تور شمال و یا تور گرگان قصد سفر به این منطقه از کشور را دارید، مکان های اقامتی متعدد در استان گلستان و شهر گرگان برای مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین علاقه مندان به تماشای زیبایی های این جنگل می توانند در بخش کمپ جنگل چادر زده و در دل طبیعت اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

برای رزرو تور نیز می توانید به رزرواسیون های تور و برای رزرو هتل در گرگان نیز به رزرواسیون های هتل مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

شهر مشهد مقدس یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است. هر ساله به برکت وجود امام رضا(ع) مسافران داخلی و خارجی بسیاری از این شهر دیدن می‌کنند. اصولا شهرهای توریستی همواره به دنبال ایجاد جاذبه‌های گردشگری و توریستی بیشتر هستند. به خصوص در کلان شهرهای ایران این مسئله بیشتر مرکز توجه مسئولین قرار دارد. در شهرهایی چون مشهد، تهران، اصفهان و کیش و... موجبات تفریح، سرگرمی، اسکان، حمل و نقل، رستوران و مراکز خرید مسافران فراهم می‌شود. یکی از پلان‌های برنامه ریزی شده برای پایتخت معنوی ایران جهت رفاه بیشتر توریست‌ها احداث پارک دلفین مشهد است.

آژانس مسافرتی "های هتل" در این مطلب به بررسی برنامه احداث پارک دلفیناریوم مشهد پرداخته است. با این صفحه از وبلاگ ما همراه باشید تا هر آنچه در رابطه با پارک دلفین لازم است را بدانید.

پارک دلفین مشهد

جاذبه تفریحی پارک دلفین

یکی از پارک‌های آبی در جهان که مورد استقبال بسیاری از گردشگران واقع می‌شود پارک‌های دلفین است. کشور ایران نیز به دنبال جذب توریست در ایران نیز به فکر ایجاد پارک‌های مشابه افتاد. در چند سال گذشته پارک آبی دلیفن‌ها در جزیره کیش راه اندازی شد. این پارک با استقبال بی نظیر مسافران داخلی و خارجی روبه رو گشت. اما با افزایش چنین پارک‌های در جهان محیط زیست به مخالفت با این مجموعه‌ها پرداخت. در واقع محیط زیست با مخالفت و تذکرات جدی خود سبب تعطیلی بسیاری از پارک‌های دلفیناریوم در دنیا گشت. زیرا احداث چنین مجموعه‌هایی ظلمی بزرگ در حق حیوانات می‌باشد. حق طبیعی دلفین‌هاست که در آب‌های آزاد شنا کنند. خوشبختانه در حال حاضر تعداد پارک‌های دلفیناریوم به شدت رو به کاهش است.

دلفیناریوم مشهد

درباره احداث پارک دلفین مشهد

قطعا تاکنون شما هم مطالب و اخباری در رابطه با پارک دلفیناریوم مشهد شنیده‌اید. آیا این خبر صحت دارد؟ بله متاسفانه صحبت‌هایی در این مورد وجود دارد. همانطور که انتظار می‌رود این برنامه زیر نظر سازمان‌های خصوصی خواهد بود. در جهت حمایت از محیط زیست باید بگوییم خوشبختانه تاکنون سرمایه‌گذاری برای اجرای این برنامه یافت نشده است. آقای علی کشمیری فعال محیط زیست نیز به طور رسمی اعلام کرده‌اند که احداث این مجموعه صحیح نیست. این مورد را نیز باید اضافه کرد که تاکنون هیچ مجوزی برای اجرای این برنامه صادر نشده است.

اطلاع بیشتر از پروژه پارک دلفیناریوم

ایده ساختن چنین مجموعه آبی و تفریحی در مشهد توسط آقای حسین ثابت بکتاش داده شد. آقای بکتاش از کارآفرینان بنامی است که در کیش رزرومه پرباری برای خود رقم زده است. طبق آنچه از جزئیات این پروژه در دسترس می‌باشد نام آن مجموعه تفریحی گردشگری آفتاب خواهد بود. پارک دلفین مشهد قرار است در منطقه هفت مشهد یعنی منطقه پارک جنگلی طرق راه اندازی شود. مساحت زمین در نظر گرفته شده برای این پروژه 120 هزار متر مربع است.

اما پروژه مجوعه گردشگری آفتاب تنها مختص به پارک دلفین مشهد نیست. راه اندازی هتل بین المللی، باغ پرندگان، رستوران‌های مجلل، شهر بازی کودکان، مجموعه ورزشی، سالن پذیرایی، تالار، زمین گلف، کتابخانه، فرهنگسرا، کافی شاپ، فست فود، آکواریوم، فضای سبز، سالن بولینگ، سالن همایش، مراکز آموزشی و مذهبی، مساجد و... از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مجموعه هستند.

پروژه پارک دلفین مشهد

 

مزایا و معایب ایجاد پارک دلفیناریوم

پروژه‌های گردشگری توریستی همیشه با استقبال بی شماری رو به رو می‌شود. جذب توریست و افزایش شغل بزرگ‌ترین مزیت ایجاد برنامه‌های تفریحی هستند. اما مجموعه پارک دلفین تنها پروژه‌ای است که مخالفان بسیاری از جمله حامیان محیط زیست دارد. در این قسمت با بررسی مزایا و معایب ایجاد این پارک با شما همراه هستیم.

مزایای تاسیس پارک دلفین مشهد عبارتند از:

  • جذب گردشگر و توریست
  • در آمدزایی و اشتغالزایی
  • شناخت بیشتر از حیوانات

مجموعه پارک دلفین مشهد

معایب تاسیس پارک دلفیناریوم عبارتتند از:

  • محروم کردن دلفین از زندگی در آب‌های آزاد
  • اجبار دلفین به اجرای حرکات دستوری و نمایشی
  • مناسب نبودن شرایط جوی و محیطی برای حیوان
  • آسیب وارد کردن به روح و جسم دلفین‌ها
  • اسیر کردن دلفین در استخرهای کوچک
  • کاهش طول عمر و گاها مرگ دلیفن

آژانس مسافرتی و گردشکری "های هتل" سعی دارد با نگارش این مطلب مفید واقع شده باشد. به امید حمایت بیشتر از محیط زیست و حیوانات.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

افراد زیادی که به تهران سفر می کنند، فکر میکنند سوغات تهران گردش و تفریح و رستوران های بزرگه، اما تهران برای چندین سال پایتخت این کشور بوده و قبل از آن هم جز شهر های بزرگ ایران بوده و سوغات مختلفی دارد. در این مقاله می خواهیم درباره سوغات پایتخت صحبت کنیم.

شیشه گری و تراش شیشه

بدون شک از قدیمی ترین صنایع دستی تهران که تا به امروز جز مهم ترین هست صنعت شیشه گری است. قدمت این هنر به 2000 هزار سال پیش در تهران بر میگردد. با استفاده از خمیر مذاب شیشه انجام می شود. در این هنر معروف افراد دیگری هم دخیل هستند. همجوشی شیشه، معرق شیشه جز این صنعت کاران هستند. در تهران بازار های معروفی برای فروش آثار این هنرمندان وجوود دارد که می توانید از آنها خرید کنید.

سوغات شیشه گری تهران

سفال

سفال گری جز هنر های کهن ایرانیان است، و پایتخت کشور ما جز شهر های صادر کننده این هنر است. تهران به دلیل داشتن خاک رس مرغوب به این شهرت در زمینه سفال رسیده.

سوغات تهران سوفال

برای رزرو هتل تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

رودوزی

هنر دوخت دستی برای ایجاد طرح های رنگی و زیبا روی پارچه ساده است. در تهران این هنر پیشینه تاریخی دارد، امروزه بسیار آثار کمی از رودوزی در سطح شهر میبینید اما همان هایی که باقی ماندند جز بهترین ها و قدیمی ترین ها هستند.

رودوزی ، از سوغات تهران

سیب دماوند

قطعا یکی از با کیفیت ترین سیب های ایران، سیب دماوند است. سیب های دیگر مانند سیب شمیران، گلاب، شفیع آباد، عباسی و قندک جز بهترین ها در ایران است. اگر به صورت زمینی سفر می کنید، حتما از این سوغات به شهر های خود ببرید.

دوغ آبعلی

شاید بشود گفت قدیمی ترین نوشیدنی مردم تهران دوغ آبعلی است. تاریخچه این برند محبوب به 70 سال پیش بر میگردد. دوغ آبعلی امروزه آن کیفیت سابق را ندارد اما در برابر کارخانه های امروزی جز بهترین ها است.

سوغات تهران دوغ آبعلی

مقاله بهترین مراکز خرید تهران را می توانید در وبلاگ hihotel ببینید.

جاجیم

هنرمندانی در فیروز کوه تهران زندگی می کنند، عشایری که با به دست آمدن پشم با کیفیت از آن جاجیم میبافند. اگر می خواهید سوغات خوب و دست ساز از تهران بخرید جاجیم بهترین گزینه است.

سوغات تهران جاجیم

چاپ باتیک

باتیک نوعی هنر چاپ روی پارچه است در تهران و شهر هایی مثل اسکو، تبریز رواج دارد. در این هنر با استفاده از قالب ها، طرح های مختلفی روی پارچه چاپ می شود. برای این کار از رنگ هخای طبیعی مانند زرد چوبه، انار، اسپرک و روناک استفاده می شود. اما پیدا کردن این هنر در تهران بسیار کم و نادر است. شما می توانید در محله های قدیمی تهران این هنر را پیدا کنید.

سوغات تهران چاپ باتیک

ورنی بافی

نوعی زیر انداز خاص که تلفیقی از فرش و گلیم پدید می آید. اهر، یکی از شهر های مهم است که ورنی بافی در آن جز سوغات است. اما این کار را عشایر انجام می دهند و احتمالا با کوچ خود به سمت تهران، ورنی بافی را جز سوغات تهران کرده اند.

سوغات تهران ورنی بافی

در تهران مراکز خرید بسیاری برای صنایع دستی ذکر شده وجود دارد که می توانید از آنها بازدید کنید و در صورت تمایل آنها را بخرید.

برای رزرو هتل در نزدیکی این مراکز خرید به سایت hihotel.ir مراجعه کنید.

  • پاساژ پروانه یا جمعه بازار تهران
  • مراکز خرید عتیقه منوچهری
  • خیابان استاد نجات الهی
  • و...



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

پایتخت ایران، تهران این شهر اصیل یکی از اصلی‌ترین شهرهای توریستی و تفریحی ایران است. بی شک تهران شلوغ‌ترین شهر ایران می‌باشد. پرواز به مقصد تهران همیشه جزء پر طرفدارترین پروازها می‌باشد. مردم زیادی هرساله برای تهران گردی به این شهر سفر می‌کنند. البته هستند افرادی که به موجب کار مقصد تهران را طی می‌کنند و از زمان خود برای بازدید جاذبه‌های گردشگری استفاده می‌کنند. شهر تهران شهر تاریخ و تمدن و فرهنگ است. موزه‌ها و کاخ‌های دیدنی پایتخت از زیباترین جاهای دیدنی ایران هستند. برخی از موزه‌های تهران نظیر سعدآباد و گلستان شناخته شده می‌باشند. اما برخی دیگر نظیر موزه تماشاگه زمان تهران نیاز به معرفی بیشتر دارند.

آژانس مسافرتی "های هتل" از سری آژانس‌های مسافرتی فعال و منصف در ایران است. تیم ما در تلاش است با در اختیار قرار دادن مقالات و مطالب مهم گردشگری و معرفی هتل در خدمت شما باشد. با مراجعه رزرواسیون "های هتل" می‌توانید رزرو هتل در تهران را زیر نظر بهترین مشاور انجام دهید.

تماشاگه زمان تهران

تاریخچه موزه تماشاگه زمان

موزه تماشاگه زمان با نام خانه حسین خداداد نیز شناخته می‌شود. این خانه قدیمی 2 طبقه در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده است. زمان ساخت این بنا به دوره قاجاریه برمی‌گردد. برای قدمت این بنا چیزی حدود 80 سال تخمین زده شده است. ملک اصلی این عمارت در سال‌ 42 به دست تاجری به نام خداداد افتاد. مساخت این ساختمان 5000 متر مربه و زیر بنای آن 700 متر مربع است. بنای این عمارت از نظر معماری و زیبایی بسیار مورد توجه مهندسان قرار گرفته است. اسکلت موزه کنونی در گذشته از چوب و دیوارهای آن از خشت بوده است. اما آقای خداداد عملیات بازسازی و تغییراتی چون طبقه دوم را انجام داد. پس از انقلاب اسلامی صاحب این عمارت زیبا به آمریکا سفر کرد. این عمارت و دیگر دارایی‌های او به بنیاد مستضعفین تقدیم شد. در حال حاضر نیز این بنا به موزه زمان تبدیل شده است.

نمای موزه تماشاگه زمان

معماری موزه زعفرانیه تهران

نمای اصلی و خارجی موزه بسیار چشم نواز است. به طور کلی نمای موزه ترکیبی از سبک سنتی ایران و سبک مدرنیته غرب است. پنجره‌ها و ارسی‌های زیبا، سردرهای منقش و گیرا، مقرنس و آجرکاری‌ها همگی قدرت هنر ایرانی را به رخ می‌کشند. جالب است بدانید حسین خداداد به دلیل علاقه‌ای زیادی که به گچ بری داشت بهترن گچ کاران را برای زیباسازی عمارت خود 12 سال به کار واداشت. در سال 1382 موزه تماشاگه زمان تهران به ثبت آثار ملی ایران رسیده است.

عمارت موزه زعفرانیه تهران

درباره اولین موزه زمان ایران

این بنای آبی رنگ به جا مانده از دوران قاجار امروزه به موزه تماشاگه زمان تهران تبدیل شده است. دلیل این نام گذاری از آن جهت است که انواع ساعت‌های عتیقه در این ساختمان جمع آوری شده است. ساعت‌های قدیمی این موزه از قرن هفتم تا بیستم میلادی را در بر می‌گیرند. برخی از این ساعت‌ها برای افرادی معروفی چون پرفسور حسابی و محمد علی کشاورز هستند. تنوع ساعت‌های این مجموعه بسیار زیاد است. ساعت مچی، دیواری، جیبی، رومیزی، آونگی و شاهینی از سری ساعت‌های این مجموعه می‌باشند. البته تقویم‌های قدیمی باستانی و ساده، اسطرلاب، ظروف زمان سنج و... نیز در موزه به چشم می‌خورد.

موزه تماشاگه زمان تهران

بخش‌های دیدنی موزه زمان

همانطور که گفته شد موزه تماشاگه زمان تهران دارای 2 طبقه و محوطه موزه است. در قسمت محوطه موزه درختان سر به فلک کشیده، فضاکاری، گل کاری و نمای بیرونی عمارت قابل رویت است. ساعت‌ آبی، مکانیکی، طنابی، روغنی، قایق اژدها، شمعی، شنی و آفتابی در محیط بیرونی ساختمان در معرض عموم قرار دارند. هر یک از این ساعت‌ها با روشی خاص عمل نموده و قدمتی بیش از 5500 سال دارند. در طبقات موزه نیز ساعت‌های اصیل و زیبا با شناسنامه کوچکی برای اطلاع بیشتر در دسترس گردشگران قرار گرفته است. در محوطه این موزه کافی شاپی و کافه رستوران با منوی متنوع برای رفع خستگی وجود دارد.

موزه تماشاگه زمان

موقعیت جغرافیایی موزه زمان

در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم که نام دیگر موزه زمان یا خانه حسین خداداد به موزه زعفرانیه معروف است. زیرا این بنا در خیابان زعفرانیه تهران و نبش خیابان پرزین بغدادی قرار دارد. ساعت کار موزه از ساعت 9 تا 17 است و بهای ورود آن تنها 3000 تومان می‌باشد.

موزه تماشاگه زمان تهران

جاذبه‌های نزدیک به موزه تماشاگه زمان تهران عبارتند از:

  • کاخ موزه سعدآباد
  • امامزاده صالح
  • بازار تجریش
  • باغ فردوس
  • موزه سینما

هتل‌های نزدیک به موزه تماشاگه زمان تهران عبارتند از:

  • هتل پارسیان آزادی تهران
  • هتل آپارتمان آسا تهران
  • هتل لوتوس تهران
  • هتل سپهر تهران
  • هتل بلوط تهران

برای رزرو هتل 5 ستاره تهران و یا رزرو هتل آپارتمان خوب تهران با ما همراه باشید. برای شرکت در تور تهران می‌توانید به سایت "های تور" مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

دهکده ای قدیمی و زیبا در شمال باغ سعد آباد وجود دارد که جز مناطق خنک و مخصوص گردشگری است به نام دربند تهران. زبان گذشته در این دهکده زبان تاتی بوده هر چند مردم قدیمی و بومی تر آن جا همچنان به همان زبان سخن می گویند. رد این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره این منطقه گردشگری به شما بدهیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

درباره دربند تهران

برای رزرو تور تهران و بازدید از دربند به سایت hitour24 مراجعه کنید.

تاریخچه دربند

در بند تهران جز قدیمی ترین مکان های استان تهران است که از آن هنگام مورد توجه پادشاهان آن زمان برای خوش گذرانی بوده است. ارتفاع دربند در 1700 متر بالاتر از سطح دریاست و تنها راه رسیدن به کوه های البرز مرکزی است. قدمت در بند به حدود 200 سال پیش می رسد. و باغی در آن مکان قرار دارد به نام شاطر که 100 سال قدمت دارد. می گویند آن موقع دو نفر اهل طالقان بودند و به این محل کوچ کرده اند و باعث آبادی دربند و این محله شده اند. در زمان قاجار به واسطه پادشاهان وقت این محله خیلی گسترش یافت.

دربند تهران قدیم

دربند در دوران پهلوی

در سال 1303 به دستور ناصرالدین شاه اولین ناهار خوری در این منطقه افتتاح شده و در سال 1314 به دستور رضا شاه لوکس ترین مهمان خانه تهران در کنار رودخانه ساخته شد که پذیرا مهمانان داخلی و خارجی بود. در حال حاضر خبری از ساختمان نیست و چندین سال پیش به دلایلی تخریب شد.

می توانید برای رزرو هتل در تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

رستوران های دربند تهران

دربند رستوران و کافه های بسیاری دارد و خوردن غذا و وقت گذراندن در این مکان ها جز تفریحات مرسوم پایتخت نشینان محسوب می شود. در این بخش قصد داریم چند مورد رستوران را به شما معرفی کنیم.

رستوران دربند تهران

سفره خانه آبشار

در این مکان تخت هایی سنتی وجود دارد که ویو طبیعت بکر دربند را به شما می دهد. غذا خوردن یا دور هم جمع شدن در این سفره خانه بسیار مرسوم است.

رستوران رست

جز با کیفیت ترین رستوران های در بند است که غذاهای ایرانی مناسب را برای شما سرو می کند. دیزاین این رستوران و ویو آن که آباشر و جنگل است لذت خوردن غذا را دو چندان می کند. تمامی این موارد باعث شده این رستوران جز بهترین های منطقه باشد.

رستوران بهشت

جز بهترین رستوران های چند طبقه دربند است که برای سرو غذا می شود به آنجا مراجعه کرد و غذای محبوب خود را در هوای خنک و طبیعیت بکر دربند میل کنید. این رستوران بهترین دیزی را برای شما طبخ می کند. از دیگر مزایای این رستوران دکوراسیون زیبا و پرسنل خوش برخورد  آن مجموعه است.

رستوران کوه پایه

یک رستوران معروف و نام آشنا برای اهالی آن منطقه که در دو محیط سر پوشیده و سر باز برای میهمانان خود غذا طبخ می کنند. این رستوران جز قدیمی ترین های منطقه در بند است که از کیفیت عالی غذا و دکوراسیون زیبایی برخوردار است.

رستوران کوه پایه تهران

هتل های نزدیک دربند

به دلیل وجود طبیعت بکر و زیبای دربند در این مکان هتلی وجود ندارد، اما شما میتوانید با رزرو هتل تهران که نزدیک دربند باشد به آنجا دسترسی راحت تری داشته باشید.

هتل سپهر دربند تهران

سپهر دربند تهران

موارد گفته شده نزدیک ترین هتل هایی است که هم به شهر نزدیک است هم به دهکده دربند شما می توانید برای رزرو هتل تهران به رزرواسیون hihotel مراجعه کنید.

حرف آخر

دربند از زیباترین مناطق شمال تهران است که گردشگران زیادی به آنجا می روند. پیشنهاد می کنم اگر با تور یا به صورت سفر به تهران می روید حتما از این مکان بکر بازدید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

در منطقه امام زاده داوود، روستایی قرار دارد به نام کیگا مسیر جاده اش در موازات رودخانه سولقان است. روستای کیگا در منطقه شمال غرب تهران قرار دارد. مسیر طولانی تا روستا راه است و در بین مسیر روستای های متعدد دیگر هم وجود دارد که می توانید به آنها سر بزنید. تو مسیر روستا تپه سلام قرار دارد که می توانید از روی آن امامزاده داود را ببینید.

تاریخچه و جغرافیا روستای کیگا

در این روستا رسم عجیبی به خاطر آب و هوا وجود دارد. مردم و اهال روستا در زمستان به امامزاده داوود می روند. اکثر اهالی این روستا بومی هستند و از بعد تولد در این روستا اقامت دارند. به دلیل رشد بار علمی جامعه و کمبود امکانات در این روستا، فرزندان جدید به شهر می آیند تا در مقطع متوسطه ادامه تحصیل بدهند. این روستای دور افتاده دسترسی به آب لوله کشی ندارد و کمبود ویتامین در روستا وجود دارد و دچار بیماری گواتر می شوند. برخی از روستا های اطراف کیگا شامل:

در این روستا ها به دلیل نزدیکی به شهر رسیدگی بیشتری نسبت به روستای کیگا شده است.

درباره روستای تهران

برای رزرو هتل در تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

جاذبه های کیگا

در مسیر تهران تا کیگا جاذبه های بسیاری وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید که شامل:

  • غار بیوک اقا
  • دره چناران
  • آبشار رندان
  • پارک جنگلی کوهسار
  • امام زاده داوود

امازاده داوود روستای تهران

شغل مردم روستای کیگا

اکثر مردم روستا اکثرا کشاورز یا باغبان هستند و محصولات کشاورزی تولید می کنند، اکثر باغبانان محصولات خود را با پای پیاده به شهر می برند تا بفروشند. در قدیم تنها محصولی که ساکنان روستا می فروختند درختان بید بلند و تنومند بود. هر خروار درخت را 700 می فروختند. اهالی تهران از درختان برای گرم کردن کرسی استفاده می کردند. با به روز شدن سیستم گرمایشی، فروش درخت به صفر رسید و از قطع کردن آن ها هم جلوگیری شد.

آیا می شود در روستای کیگا اقامت کرد؟

در خود روستا محیط اقامتی یا هتلی وجود ندارد، اما در کنار امام زاده داوود خانه مبله اجاره ای یا مهمانخانه وجود دارد یا اینکه رزرو هتل در تهران انجام دهید و به آنجا بروید. برخی هتل های تهران که فاصله کمی تا روستا میگا دارند را معرفی می کنیم.

هتل پارسیان آزادی روستای کیگا

پارسیان آزادی روستای کیگا

موارد گفته شده جز بهترین هتل های شمال تهران است. اگر می خواهید برای رزرو هتل تهران، یکی از این موارد گفته شده را رزرو کنید، به سایت hihotel مراجعه کنید.

سخن آخر

روستای سنگی کیگا جز قدیمی ترین روستای های استان تهران است که افرادی که عاشق طبیعت هستند، در روز های تعطیل به این روستا سفر می کنند. دیگر دلیلی که مردم به این سمت می روند این است که در زمان قاجار و پهلوی، ساکنین تهران رسم داشتند، حتما از امامزاده داوود زیارت کنند، شما هم اگر اهل زیارت و تفریح در طبیعت هستید، پیشنهاد می کنیم به این روستا بروید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر در تهران ساکن هستید یا زیاد به پایتخت کشور عزیزمان سفر می کنید، باید بدانید هر روز تهران در حال تغییر و تحول است. اگر شما بین دو سفرتان به تهران یک سال اختلاف باشد، ممکن است نام خیلی از خیابان ها تغییر کند. اما افراد و ساختمان های آن محله بافت سابق را دارند. در تهران محله ها و ساختمان های قدیمی وجود دارد که از زمان قاجار به جا مانده اند. در این مقاله می خواهیم محله‌ های قدیمی تهران را معرفی کنیم. اگر علاقه مند بودید در این محله ها رزرو هتل در تهران انجام دهید، به سایت hihotel مراجعه کنید.

محله‌ های قدیمی تهران

تهران محلات قدیمی بسیاری دارد که برخی هنوز همان بافت خود را دارند یا به کل عوض شدند یا فقط نام عوض کردند، برخی از این محل ها را در اینجا معرفی می کنیم.

محله‌ های قدیمی تهران

محله عودلاجان

جز محله‌ های قدیمی تهران است که الان به بخش های کوچک تری تقسیم شده است. این محلات کوچک تر شامل: محله پامنار، محله ناصریه، محله امامزاده یحیی است. این محله را مرفه نشینان شهر تشکیل می دهند. در این محله کاخ سلطنتی گلستان قرار دارد. و در قدیم این محله متشکل از بازاریان و بزرگان دربار بود. این محله در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی راحتی به اولین امکانات رفاهی شهر دارد.

محله‌ های قدیمی تهران محله عودلجان

برای رزرو هتل تهران می توانید به یکی از هتل های سنتی و لاکچری ایران بروید که جز بهترین ها است. هتل سنتی پهلوان رزاز این هتل سبک دکوراسیون آن سنتی و قدیمی است و مجموع 10 اتاق دارد. در این هتل اتاق شاهنشین قرار دارد که یک طبقه بالاتر از دیگر اتاق هاست و یک اتاق VIP محسوب می شود.

محله های قدیمی تهران هتل پهلوان رزاز

 

محله سنگلج

این محله،  قدیمی ترین و بزرگ ترین محله تهران است که در گذشته دروازه قزوین در این مکان قرار داشت.

محله های قدیمی تهران محله سنگلج

محله دولت

این محله بعد از محلات عودلاجان، سنگلج، چاله میدان و بازار شکل گرفت. این منطقه در زمان ناصرالدین شاه شکل گرفت و از همان زمان پیشروی به سمت شمال تهران داشت. محله دولت شامل: خیابان لاله زار ، خیابان شاه آباد ، خیابان اسلامبول ، خیابان علاءالدوله ، ( فردوسی ) خیابان لختی ( خیابان سعدی ) خیابان واگن خانه ( خیابان اکباتان ) خیابان عین الدوله ( خیابان ایران ) خیابان دوشان تپه ( خیابان ژاله ) خیابان نظامیه ( خیابان بهارستان ) دروازه شمیران ، دروازه دولت است.

محله های قدیمی تهران محله دولت

 

هتل خوب و مناسبی در این محله قرار دارند که شما می توانید برای رزرو هتل تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

  • هتل تهران درسا
  • هتل شیراز تهران
  • هتل پامچال تهران
  • هتل مینا تهران
  • و...

محله چاله میدان

در قدیم چالی میدان آن را خطاب می کردند. که بخشی از خاک حصار تهران از این محله تامین می شد به همین دلیل بخش های از این محل چال شده بود و به آن چالی میدان می گفتند. در این محله امکانات رفاهی مناسب وجود دارد و همچنین خانه هایی قدیمی وجود دارد که میتوانید از آن دیدن کنید.

محله چاله میدان

تهران در طی دوره های حکومتی مختلف چند باری پایتخت شده است و به همین دلیل جاذبه های گردشگری تاریخی زیادی را در محله‌ های قدیمی تهران می توانید در این شهر پیدا کنید. محلات قدیمی تهران تعدادشان زیاد است. در این مقاله سعی کردیم 5 محله قدیمی و بزرگ تهران را به شما معرفی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

موضوع این پست امروز درباره یکی از محله های قدیمی شهر تهران می باشد که شاید امروزه جز محله های پر طرفدار نباشد، اما با این محله آشنایی کامل دارند. برای آشنایی با محله چاله میدان تهران با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید تا نگاهی بر تاریخچه این محله قدیمی بیاندازیم.

چاله میدان از محله های قدیمی تهران

چاله میدان تهران از محله های قدیمی تهران می باشد. قدمت این محله به دوران صفویه بر می گردد. این محله در زمان های قدیم محل تخلیه زباله به شمار می رفته و مکانی امن برای خلافکاران بوده است. تا اینکه در چندین سال بعد برای سامان دادن به این محله میدانی در آنجا احداث می شود به همین دلیل نام این محله از چاله حصار به چاله میدان تغییر می یابد.

چاله میدان تهران

چاله میدان  در محدوده جنوب تهران

چاله میدان در جنوب تهران قرار گرفته است و به بازار چهل تن، امام زاده اسماعیل، میدان مال فروش ها، میدان امین السلطان، گمرک خانی آباد ، دروازه غار و میدان اعدام نزدیک می باشد.

ادبیات چاله میدانی از کجا آمد

در سالیان قبل بعد از ساخت میدان در این چاله میدان هنوز پا خلفکاران در این میدان باز بود و عموما افراد در این محله با حرف های رکیک با هم حرف می زدند و این موضوع باعث شد تا اسم ادبیات چاله میدانی به خود بگیرد و در بین مردم اینگونه این ادبیات شناخته شود.

چاله میدانی در تهران

چرا چاله میدان؟؟؟

یکی از دلایل نام چاله میدان را در بالا ذکر کردیم اما مهم ترین دلیل این نامگذاری از فردی به نام شریف چاله میدانی نشات می گیرد شریف از پهلوانان دوران قاجار به حساب می آید که توانست بازوبند پهلوانی را کسب کند و به دلیل مرام و گهلوانی در تهران معروف شد.

کشتی های شریف چاله میدانی

کشتی های چاله میدانی در آن زمان زبان زد عموم مردم بود چرا که او کشتی های موفقی را برنده شده بود. مهم ترین نبرد او در برابر کشتی گیر فرانسوی بود  که در ادامه در باره این کشتی معروف حرف می زنیم.

چاله میدان تهران و پهلوان

رجز کشتی گیر فرانسوی

در دوران فتحعلی شاه قاجار بود که کشتی گیر فرانسوی به ایران آمد و در شهر رجز می خواند؛طلب حریف می کرد . خبر خیلی زود در شهر پخش شد و چاله میدانی با شنیدن خبر او را به زور خانه دعوت کرد، تا رو به روی هم قرار بگیرند. اما کشتی گیر این دعوت را قبول نکرد و ادعا کرد که می خواهد در فضای باز و در بین مردم کشتی بگیرد.

روز مسابقه فرا رسید و جمعیت زیادی برای دیدن این نبرد در محل مسابقه آمدند تا ببینند برنده میدان کیست ؟؟؟ مسابقه شروع شد و در همان لحظات اولیه پهلوان شریف پشت کشتی گیر فرانشوی را به خاک مالید و برنده میدان شد و شهرت و محبوبیت پهلوان در بین مردم بیشتر شد و بعد از این موضوع نام این پهلوان را روی این محل گذاشتند.

هتل آرمان از هتل های جنوب تهران

هتل آرمان از سال 1390 در شهر تهران و در خیابان سعدی شروع به میزبانی از مسافران کرده است. این هتل 6 طبقه و 60 اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته است. هتل آرمان تهران جز هتل های دو ستاره شهر تهران به شمار میاید و هزینه معقولی را برای خدمت رسانی از شما دریافت می کند.

هتل ارمان در نزدیکی محله چاله میدان تهران

خدمات هتل آرمان تهران

شما با اقامت در هتل دو ستاره آرمان می توانید ازچایخانه اینترنت لابی تلوزیون رستوران و کافی شاپ نماز خانه و.... استفاده کنید.

اتاق های هتل آرمان

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته

شما بنا به نیاز خود می توانید هر کدام از این اتاق ها را رزرو کنید و اقامتی راحت را در تهران تجربه کنید.

اتاق های هتل ارمان نزدیک چاله میدان

در آخر ...

شما عزیزان می توانید هتل خود را از سایت های هتل رزرو کنید. های هتل مرجعی مطمئن می باشد شما با رزرو هتل در تهران از طریق سایت های هتل می توانید از خدمات ویژه به همراه تخفیفات شگفت انگیز بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

خبر جدیدی که دست به دست می شود ندایی از دز سوم برای سالمندان می دهند در این پست این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم برای مطالعه بیشتر با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید"واکسیناسیون سالمندان شروع شد".

واکسیناسیون سالمندان شروع شد....

سالمندان که در اول لیست واکسن قرار گرفته اند دز اول و دو را دریافت کرده اند و حالا نوبت تزریق دز سوم می باشد. وزارت بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد دز سوم برای پرسنل و کادر درمان بیمارستان ها رو به اتمام است و حالا از سالمندان بالای 60 سال دعوت می کنیم تا دز سوم را بزنند.

واکسیناسیون سالمندان در ایران

افرادی که تست کرنا مثبت دارند، برای واکسیناسیون صبر کنند...

در جلسه وزارت بهداشت درباره تزریق واکسن برای افرادی که تست مثبت دارند توضیح دادند: افرادی که تست کرونا آن ها مثبت است واکسیناسیون خود را 6 هفته عقب بی اندازند و بعد برای واکسن اقدام کنند. همچنین افرادی که علائم ظاهری این ویروس را دارند نیز از واکسن جلوگیری کنند.

چرا دز سوم را بزنیم؟

یکی از دلایلی که دز سوم را با گروه سنی سالمندان بالای 60 سال شروع کرده اند ضعیف تر بودن و آسیب پذیر تر بودن این افراد نسبت به ویروس کرونا می باشد. به همین دلیل وزارت بهداشت این گروه را در اولویت واکسیناسیون قرار داد.

دز سوم واکسن برای سالمندان

محسن زهرایی درباره تاثیر ماندگاری ویروس در بدن انسان می گوید

در گفتگو با دکتر زهرایی متحصص بیماری های عفونی از ایشان درباره تاثیر ماندگاری واکسن در بدن پرسیدیم ایشان گفتند : طبق تحقیقات انجام شده تاثیر واکسن در بدن انسان به 8 ماه می رسد که به طور ثابت تاثیر گذار است و بعد از 8 ماه افت نسبی پیدا می کند.

نوع دز سوم به واکسن های قبلی مراجعه کننده بستگی دارد

زهرایی در پاسخ نوع دز سوم جواب داد : دریافت نوع دز سوم واکسن به پلتفرم واکسنی بستگی دارد. افرادی که در دو دز قبل از برکت یا سینوفارم استفاده کرده باشند به دلیل اینکه نوع واکسن غیر فعال می باشد می تواند واکسن در دز سوم از واکسن دیگری استفاده کند.

دز سوم واکسیناسیون سالمندان

در آخر ...

امیدواریم با افزایش در روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه زود تر جشن نابودی ویروس کرونا را بگیریم و به روز های عادی خود برگردیم.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

تهران بزرگ‌ترین شهر در کشور و پایتخت ایران است. پایتخت هر کشور به عنوان اصلی‌ترین شهر محسوب شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. سران دولتی و کشوری، وزرا و نمایندگان و توریست‌ها به پایتخت سفر می‌کنند. در شهرهای پایتخت اصولا امکانات و خدمات بسیار زیاد است. بنابراین طبیعی است که رزرو هتل در تهران امری آسان و راحت باشد. زیرا تنوع هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بسیار می‌باشد. رقابت صنعت هتلداری در شهر پایتخت نیز قابل توجه است. هتل بوتیک‌ها از سری اقامتگاه‌هایی هستند که با ویژگی‌های منحصر به فرد تاسیس می‌شوند. اگر به دنبال رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل نزدیک تهران هستید با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب بهترین هتل بوتیک‌های تهران را معرفی می‌کنیم.

مسافران عزیز می‌توانند با مراجعه به های هتل رزرو هتل 5 ستاره تهران تا رزرو هتل آپارتمان شیک تهران را به راحتی انجام دهند.

پل طبیعت تهران پایتخت ایران

هتل بوتیک و ویژگی‌های آن

بوتیک در واقع یک کلمه فرانسوی است که به معنای مغازه یا فروشگاه کوچک آورده می‌شود. هتل بوتیک جزء اقامتگاه‌ها هستند و معمولا نشان دهنده فرهنگ و رسوم یک منطقه می‌باشند. هتل بوتیک‌ها از سبک و یا معماری خاصی تبعیت می‌کنند و محیطی صمیمی هستند. جالب است بدانید برخی از بوتیک هتل‌ها قدمتی بسیار دارند.

ویژگی‌های هتل بوتیک‌ها عبارتند از:

  • وسعت بسیار کمتر به نسبت هتل‌ها
  • جو و فضای خلوت، آرام و صمیمی‌
  • نمای ظاهری سنتی و راحتی بیشتر
  • پذیرایی با غذاهای محلی و خانگی
  • نشان دهنده آداب و رسومی خاص
  • دوری از تشریفات هتلداری
  • پذیرایی از حیوانات خانگی

بهترین هتل بوتیک‌های تهران

بهترین هتل بوتیک‌های تهران

در کلان شهری چون تهران رقابت تنگاتنگی میان صنعت هتلداری وجود دارد. موسس یا مدیر هر مجموعه به نوعی در تلاش است تا مشتریان را به سمت مجموعه خود فرا بخواند. زیبایی ظاهری، معماری چشم نواز، امکانات و خدمات عالی، واحدهای تمیز، کیفیت غذایی، موقعیت جغرافیایی خوب و قیمت از سری ملاک‌های مهم برای انتخاب هتل است. هتل بوتیک‌ها با طراحی مجموعه‌ای کوچک رفاهی و زیبا همیشه مخاطبان خاص خود را دارند.

بهترین هتل بوتیک‌های تهران عبارتند از:

  • هتل بوتیک نظامیه تهران
  • هتل بوتیک طوبی تهران
  • هتل بوتیک نیلو تهران
  • هتل بوتیک حنا تهران

معرفی هتل بوتیک نظامیه تهران

هتل بوتیک‌ نظامیه تهران

هتل بوتیک نظامیه از منحصر به فردترین اقامتگاه‌ها در پایتخت است. این مجموعه زیبا و اصیل در واقع در عمارتی قدیمی با بیش از 100 سال قدمت دایر شده است. معماری این هتل شکیل و از نظر هنری قابل تامل می‌باشد. اتاق‌های هتل نظامیه تلفیقی از دیزاین سنتی و مدرنیته است. این ترکیب بسیار دلنشین راحتی و آسایش و لذت را در کنار هم به ارمغان می‌آورد. هتل نظامیه ظرفیتی بسیار محدود دارد و بیش از 5 باب نیست. ارائه غذاهای سنتی، خانگی و محلی، کافی شاپ، پارکینگ و اتاق‌های تمیز از ویژگی‌های رزرو این هتل بوتیک می‌باشد.

آدرس: تهران- میدان بهارستان- کوچه نظامیه

معرفی هتل بوتیک طوبی تهران

بهترین هتل بوتیک‌ طوبی تهران

یکی دیگر از بهترین هتل بوتیک‌های تهران، بوتیک طوبی می‌باشد. این هتل نیز در منطقه‌ی بالا شهر و خوش آب و هوای تهران واقع شده است. بوتیک هتل طوبی 3 ستاره محسوب می‌شود و دارای امکانات عالی است. این مجموعه 6 طبقه و 28 واحد آپارتمانی زیبا دارد. تجهیزات کامل هتل سه ستاره طوبی نظیر بدنسازی، کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران روف گاردن، فضای سبز و... سبب محبوبیت این هتل شده است. هتل طوبی موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و به امکان تفریحی، تجاری و اداری نزدیک است. خدمات پستی، تور گردگشری، خدمات تاکسی سرویس، بانکی از دیگر مزایای رزرو این هتل بوتیک شیک است.

آدرس: بلوار آفریقا(جردن)- خیابان ناصری- پلاک 17

معرفی هتل بوتیک نیلو تهران

هتل بوتیک نیلو

هتل بوتیک نیلو نیز از شناخته شده‌ترین بوتیک‌های ایران است. این هتل به دلیل کیفیت بالا، خدمات و امکانات جزء هتل‌های 4 ستاره تهران است. سبک معماری هتل بوتیک نیلو مدرن و شیک است و آرامش خاصی به مخاطب القا می‌کند. اتاق‌های این مجموعه بزرگ، راحت، تمیز، زیبا، دلباز، نورگیر است و دارای فول امکانات می‌باشد. پرسنل هتل نیلو افرادی کارآزموده و خوش اخلاق هستند که به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند. دسترسی به فرودگاه و راهن آهن، سونا و جکوزی، استخر، رستوران ایتالیایی، صبحانه رایگان، کافی شاپ 24 ساعته از ویژگی این هتل می‌باشند.

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر- نزدیک به میدان ونک

معرفی هتل بوتیک حنا تهران

هتل بوتیک حنا تهران

اما اگر به دنبال یکی از بهترین هتل بوتیک‌های تهران هستید، هتل بوتیک حنا یکی از اولین پیشنهادات ما به شماست. این هتل به دلیل قدمتی بسیار دارد زیرا سال ساخت این عمارت به سال 1309 برمی‌گردد. بوتیک هتل حنا 2 طبقه و 7 واحد دارد و از نظر زیبایی حرف اول را می‌زند. ترکیب معماری مدرن، دکوراسیون زیبا، بالکن اختصاصی، رستوران زیبا، کافی شاپ مجلل و زیر زمینی برای همایش این فضا را به یک اقامتگاه رویایی تبدیل کرده است. از امکانات اتاق‌های هتل حنا می‌توان اینترنت، تهویه، کمد لباس، گاو صندوق، لوازم بهداشتی و... را می‌توان نام برد.

آدرس: خیابان حافظ- نوفل لوشاتو- کوچه لولاگر- پلاک 3

برای رزرو هتل تهران به سایت های هتل و برای رزرو تور تهران به  سایت"های تور" مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد جز شهر های توریستی ایران به حساب و می آید و مسافران زیادی با دلایل زیارتی تفریحی کاری به این شهر سفر می کنند. در سفر به مشهد موضوع کاری تفاوت زیادی نمی کند چرا که شما حتما تایمی را برای نوشیدن یک ماگ قهوه و یا یک فنجان دمنوش پیدا خواهید کرد. به همین دلیل در این شماره از مجله خبری گردشگری های هتل به سراغ معرفی کافی شاپ های مشهد برویم و آن ها را به شما معرفی کنیم لطفا تا انتهای این پست همراه ما باشید.

کافه لوکات

کافه لوکات یکی از کافه های لوکس مشهد می باشد این کافه با محیطی بی نظیر در منطقه وکیل آباد مشهد قرار گرفته است. اگر در سفر می خواهید کمی خستگی در کنید و یک فنجان قهوه بنوشید رفتن به این کافه حتما حال شما را خوب می کند.

کافه لوکات و کافی شاپ های مشهد در سفر

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، حد فاصل وکیل آباد 47 و 49

شماره تماس : 985138693836

ساعت کار کافه لوکات : هفت صبح الی 12 شب

کافه مربع سیاه

کافه مربع سیاه یکی از کافهی شاپ های مدرن و البته معروف شهر مشهد می باشدمعماری این کافه به صورت استاندارد و علم فنگ شویی می باشد. به همین دلیل شما در این کافه احساس آرامش زیادی دارد. این کافه در سه وعده اصلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ مربع سیاه مشهد

آدرس : مشهد، بلوار کوثر

شماره تماس : 09155478221

ساعت کار کافه مربع سیاه : هفت صبح تا 12 شب

کافه اکسیر

کافه اکسیر از معروف ترین کافه های مشهد می باشد. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی های گرم و سرد قهوه ها دمنوش ها  به همراه منوی کامل از شیرینی ها شکلات بستنی آبمیوه طبیعی شیک وافل کیک و.. را خواهید دید. پس اگر بیماری قند یا دیابت دارید به این کافی شاپ سر نزنید!!! چرا که نمی شود از خوردن این خوراکی ها دست کشید.

کافی شاپ اکسیر در مشهد

آدرس : مشهد، بلوار ملک آباد، گویا، گویا 8

شماره تماس : 05136045265

ساعات کار کافه اکسیر : هفت صبح الی دوازده شب

کافه آنتراک

گاهی برای ما پیش میاید جلسه ای کاری و یا خانوادگی داریم و می خواهیم در مکانی غیر از خانه و یا دفتر کار برگزار کنیم. کافی شاپ ها گزینه ای خوب برای برگزاری جلسات و دورهمی ها هستند. اما کافه آنتراک مشهد می تواند بهترین انتخاب به شمار بیاید. معماری این کافه به گونه ای می باشد که شما در آن احساس راحتی خواهید داشت و به خاطر نور مناسب این کافه جلسه ها ظاهری جدی  به خود می گیرند.

کافه آنتراک از کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد صارمی 45

شماره تماس : 09354471807

ساعت کار کافه آنتراک : 8 صبح الی 11 شب

کافه حس خوب

کافه حس خوب بهترین مکان برای خستگی یک روز پر از ماجراجویی می باشد، چرا که در این کافه از صندلی چوبی خبری نیست و شما روی مبلمان ها استراحت می کنید. موزیک لایت و آرامش دهنده این کافه به همراه چای ذغالی بهترین دلایل برای انتخاب این کافه می باشد.

کافی شاپ حس خوب در مشهد

آدرس : مشهد ابتدای طرقبه، تقاطع امام رضا3 ، شریعتی 4

شماره تماس : 090110101047

ساعت کار کافه حس خوب : 10 صبح تا 12 شب

 

کافه تونل

کافه تونل جز شیک ترین و لوکس ترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید. اگر به دنبال طعم های جدید هستید اصلا به سراغ دیگر کافه ها نروید. چرا که در این کافی شاپ می توانید ترکیب های خاص را بچشید. معماری این کافی شاپ به گونه ای می باشد که شما احساس صمیمیت زیادی می کنید.

کافی شاپ تونل و کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی 22 و 24

شماره تماس : 05138849660

ساعت کار کافه تونل : شنبه تا پنج شنبه 8 تا 12 شب و جمعه ها از 9 تا 12 شب

کافه پارمیدا

اگر به مشهد سفر کرده اید حتما در رفت و آمد های خود به کافه پارمیدا برخورد خواهید کرد. این کافی شاپ در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است و به همین دلیل می تواند یک گزینه خوب بعد از زیارت باشد. فضای این کافه بسیار لذت بخش و آرام می باشد و در معماری این کافه از گیاهان استفاده شده که حال خوب را به شما می دهد. منوی این کافی شاپ تنوع زیادی ندارد اما کیفیت در دستور کار این کافه قرار گرفته است.

کافه پارمیدا از کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، بلوار امام رضا، رویال هتل درویشی

شماره تماس : 05134629074

ساعت کار کافه پارمیدا : 10 صبح تا 11 شب

رزرو تور مشهد با های تور

عزیزانی که علاقه مند به سفر به مشهد هستند؛ می توانند از تور های پیشنهادی سایت های تور استفاده کنند. سایت های تور بهترین و اقتصادی ترین تور ها را برای شما در نظر گرفته است. شما می توانید برای رزرو تور مشهد به این سایت مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. تیم های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما علاقه مندان سفر می باشد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد جز هتل ها5 5 ستاره و لوکس شهر مشهد می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد. این هتل به بارگاه ملکوتی حضرت رضا بسیار نزدیک می باشد و عبور و مرور را برای مسافران خود راحت کرده است. این هتل 23 طبقه و 223 واحد اقامتی با معماری های مختلف برای توریستان داخلی و خارجی در نظر گرفته است.

هتل درویشی مشهد در نزدیکی کافی شاپ های مشهد

اتاق های هتل درویشی در نزدیکی کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

برای بازدید آدرس روی گوگل مپ کلیک کنید.

در آخر ....

نوشیدن یک فنجان عشق در پی خستگی یک روز پر کار و پر ماجرا می تواند حتی برای لحظه ای ما را از دنیای پر دغدغه بیرون بکشد. در این پست سعی کردیم کافی شاپ های مشهد را که بسیار پر طرفدار بوده اند به شما معرفی کنیم . امیدواریم این پست مورد پسند شما قرار بگیرید. برای رزرو هتل در مشهد ، می توانید به سایت رزرواسیون های هتل مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل در تهران بحثی چالش بر انگیز است. که افرادی که می خواهند به آنجا سفر کنند با آن رو به رو می شوند. در تهران محله ای وجود دارد به نام محله نارمک تهران ، که جز محله های خوش نام تهران و خوش آب و هوا پایتخت است. این محله در دهه 20 توسط فرانسوی ها ساخته شد و مخصوص افراد فرهنگی پایتخت نشین بود.

موقعیت جغرافیایی محله نارمک تهران

بخش شمالی این محله در منطقه 4 و بخش جنوبی در منطقه 8 قرار دارد و بزرگراه رسالت جدا کننده این دو منطقه از هم است. برخی از میدان ها و خیابان نارمک اهمیت زیادی دارند، مانند خیابان هنگام، دماوند، سمنگان، جانبازان، شهید ثانی و میادین مهم نارمک هم شامل میدان رسالت، میدان نبوت، میدان هلال احمر، میدان الغدیر، میدان صدم و میدان ششم و... است. نارمک از شمال با بزرگراه زین الدین، و از جنوب به نیروگاه پایگاه هوایی راه دارد.

محله نارمک تهران موقعیت جغرافیایی

برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.

امکانات محله نارمک تهران

محله نارمک جز خوش مسیر ترین مناطق تهران است و کم تر در این جا ترافیک می بینید. در این منطقه سکوت، امنیت و آرامش بیشتری نسبت به دیگر مناطق دارد. دسترسی افراد محله به نیاز اولیه راحت است. وسایل و سیستم حمل و نقل عمومی در این محله بسیار فراگیر و مناسب است. شما می توانید از این محله به هر نقطه ای از شهر با وسایل نقلیه عمومی بروید.

امکانات محله نارمک

مراکز خرید محله نارمک تهران

مراکز خرید متعددی در این منطقه وجود دارد که قیمت های مناسب و تنوع در اجناس دارند. یکی از مهم ترین مراکز خرید این محله مجتمع تجاری سون سنتر است که بورس انواع پوشاک، طلا و جواهر، موبایل و کامپیوتر را می توانید در این مرکز خرید ببینید. مراکز خرید دیگر این محله شامل مجتمع تجاری مروارید، مرکز خرید کویتی ها و مرکز خرید نبوت است.

محله نارمک تهران سون سنتر

بوستان های محله نارمک

  • پارک ارغوان
  • بوستان گلستان
  • بوستان احد زاده
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان شبنم
  • بوستان مبینی
  • بوستان ابوذر
  • بوستان آفتاب
  • و...

جز بهترین و بزرگترین بوستان های این محله است که می توانید برای تفریح و اوقات فراغت به این محله بروید. همچنین در محله نارمک انواع کافه و رستوران های خوب و بنام شهر را می توانید پیدا کنید که کیفیت غذا و دکوراسیون خوبی دارند.

محله نارمک تهران بوستان اقاقیا

نزدیک ترین هتل ها به نارمک

در این منطقه خوش آب و هوا متاسفانه هتل وجود ندارد مگر مسافر خانه یا آپارتمان مبله به صورت اجاره ای اما هتل هایی وجود دارند نزدیک به این مناطق که در این بخش می خواهیم نام ببریم:

  • هتل شهر تهران: فاصله تا نارمک 4.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان ونوس تهران: فاصله تا نارمک 8.59 کیلومتر
  • هتل برج سفید تهران: فاصله تا نارمک 8.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان کوروش تهران: فاصله تا نارمک 8.82 کیلومتر
  • هتل اسکان الوند تهران: فاصله تا نارمک 9.34 کیلومتر

محله نارمک تهران هتل شهر تهران

برای رزرو هتل در تهران که نزدیک محله نارمک باشد، می توانید یکی از هتل های ذکر شده را رزرو کنید. هتل شهر تهران نزدیک ترین هتل به منطقه نارمک است که جز هتل های قدیمی و به نام پایتخت است. برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل در تهران بحثی چالش بر انگیز است. که افرادی که می خواهند به آنجا سفر کنند با آن رو به رو می شوند. در تهران محله ای وجود دارد به نام محله نارمک تهران ، که جز محله های خوش نام تهران و خوش آب و هوا پایتخت است. این محله در دهه 20 توسط فرانسوی ها ساخته شد و مخصوص افراد فرهنگی پایتخت نشین بود.

موقعیت جغرافیایی محله نارمک تهران

بخش شمالی این محله در منطقه 4 و بخش جنوبی در منطقه 8 قرار دارد و بزرگراه رسالت جدا کننده این دو منطقه از هم است. برخی از میدان ها و خیابان نارمک اهمیت زیادی دارند، مانند خیابان هنگام، دماوند، سمنگان، جانبازان، شهید ثانی و میادین مهم نارمک هم شامل میدان رسالت، میدان نبوت، میدان هلال احمر، میدان الغدیر، میدان صدم و میدان ششم و... است. نارمک از شمال با بزرگراه زین الدین، و از جنوب به نیروگاه پایگاه هوایی راه دارد.

محله نارمک تهران موقعیت جغرافیایی

برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.

امکانات محله نارمک تهران

محله نارمک جز خوش مسیر ترین مناطق تهران است و کم تر در این جا ترافیک می بینید. در این منطقه سکوت، امنیت و آرامش بیشتری نسبت به دیگر مناطق دارد. دسترسی افراد محله به نیاز اولیه راحت است. وسایل و سیستم حمل و نقل عمومی در این محله بسیار فراگیر و مناسب است. شما می توانید از این محله به هر نقطه ای از شهر با وسایل نقلیه عمومی بروید.

امکانات محله نارمک

مراکز خرید محله نارمک تهران

مراکز خرید متعددی در این منطقه وجود دارد که قیمت های مناسب و تنوع در اجناس دارند. یکی از مهم ترین مراکز خرید این محله مجتمع تجاری سون سنتر است که بورس انواع پوشاک، طلا و جواهر، موبایل و کامپیوتر را می توانید در این مرکز خرید ببینید. مراکز خرید دیگر این محله شامل مجتمع تجاری مروارید، مرکز خرید کویتی ها و مرکز خرید نبوت است.

محله نارمک تهران سون سنتر

بوستان های محله نارمک

  • پارک ارغوان
  • بوستان گلستان
  • بوستان احد زاده
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان شبنم
  • بوستان مبینی
  • بوستان ابوذر
  • بوستان آفتاب
  • و...

جز بهترین و بزرگترین بوستان های این محله است که می توانید برای تفریح و اوقات فراغت به این محله بروید. همچنین در محله نارمک انواع کافه و رستوران های خوب و بنام شهر را می توانید پیدا کنید که کیفیت غذا و دکوراسیون خوبی دارند.

محله نارمک تهران بوستان اقاقیا

نزدیک ترین هتل ها به نارمک

در این منطقه خوش آب و هوا متاسفانه هتل وجود ندارد مگر مسافر خانه یا آپارتمان مبله به صورت اجاره ای اما هتل هایی وجود دارند نزدیک به این مناطق که در این بخش می خواهیم نام ببریم:

  • هتل شهر تهران: فاصله تا نارمک 4.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان ونوس تهران: فاصله تا نارمک 8.59 کیلومتر
  • هتل برج سفید تهران: فاصله تا نارمک 8.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان کوروش تهران: فاصله تا نارمک 8.82 کیلومتر
  • هتل اسکان الوند تهران: فاصله تا نارمک 9.34 کیلومتر

محله نارمک تهران هتل شهر تهران

برای رزرو هتل در تهران که نزدیک محله نارمک باشد، می توانید یکی از هتل های ذکر شده را رزرو کنید. هتل شهر تهران نزدیک ترین هتل به منطقه نارمک است که جز هتل های قدیمی و به نام پایتخت است. برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 43 صفحه بعد