نوشته شده توسط : gheirati

پایتخت ایران، تهران این شهر اصیل یکی از اصلی‌ترین شهرهای توریستی و تفریحی ایران است. بی شک تهران شلوغ‌ترین شهر ایران می‌باشد. پرواز به مقصد تهران همیشه جزء پر طرفدارترین پروازها می‌باشد. مردم زیادی هرساله برای تهران گردی به این شهر سفر می‌کنند. البته هستند افرادی که به موجب کار مقصد تهران را طی می‌کنند و از زمان خود برای بازدید جاذبه‌های گردشگری استفاده می‌کنند. شهر تهران شهر تاریخ و تمدن و فرهنگ است. موزه‌ها و کاخ‌های دیدنی پایتخت از زیباترین جاهای دیدنی ایران هستند. برخی از موزه‌های تهران نظیر سعدآباد و گلستان شناخته شده می‌باشند. اما برخی دیگر نظیر موزه تماشاگه زمان تهران نیاز به معرفی بیشتر دارند.

آژانس مسافرتی "های هتل" از سری آژانس‌های مسافرتی فعال و منصف در ایران است. تیم ما در تلاش است با در اختیار قرار دادن مقالات و مطالب مهم گردشگری و معرفی هتل در خدمت شما باشد. با مراجعه رزرواسیون "های هتل" می‌توانید رزرو هتل در تهران را زیر نظر بهترین مشاور انجام دهید.

تماشاگه زمان تهران

تاریخچه موزه تماشاگه زمان

موزه تماشاگه زمان با نام خانه حسین خداداد نیز شناخته می‌شود. این خانه قدیمی 2 طبقه در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده است. زمان ساخت این بنا به دوره قاجاریه برمی‌گردد. برای قدمت این بنا چیزی حدود 80 سال تخمین زده شده است. ملک اصلی این عمارت در سال‌ 42 به دست تاجری به نام خداداد افتاد. مساخت این ساختمان 5000 متر مربه و زیر بنای آن 700 متر مربع است. بنای این عمارت از نظر معماری و زیبایی بسیار مورد توجه مهندسان قرار گرفته است. اسکلت موزه کنونی در گذشته از چوب و دیوارهای آن از خشت بوده است. اما آقای خداداد عملیات بازسازی و تغییراتی چون طبقه دوم را انجام داد. پس از انقلاب اسلامی صاحب این عمارت زیبا به آمریکا سفر کرد. این عمارت و دیگر دارایی‌های او به بنیاد مستضعفین تقدیم شد. در حال حاضر نیز این بنا به موزه زمان تبدیل شده است.

نمای موزه تماشاگه زمان

معماری موزه زعفرانیه تهران

نمای اصلی و خارجی موزه بسیار چشم نواز است. به طور کلی نمای موزه ترکیبی از سبک سنتی ایران و سبک مدرنیته غرب است. پنجره‌ها و ارسی‌های زیبا، سردرهای منقش و گیرا، مقرنس و آجرکاری‌ها همگی قدرت هنر ایرانی را به رخ می‌کشند. جالب است بدانید حسین خداداد به دلیل علاقه‌ای زیادی که به گچ بری داشت بهترن گچ کاران را برای زیباسازی عمارت خود 12 سال به کار واداشت. در سال 1382 موزه تماشاگه زمان تهران به ثبت آثار ملی ایران رسیده است.

عمارت موزه زعفرانیه تهران

درباره اولین موزه زمان ایران

این بنای آبی رنگ به جا مانده از دوران قاجار امروزه به موزه تماشاگه زمان تهران تبدیل شده است. دلیل این نام گذاری از آن جهت است که انواع ساعت‌های عتیقه در این ساختمان جمع آوری شده است. ساعت‌های قدیمی این موزه از قرن هفتم تا بیستم میلادی را در بر می‌گیرند. برخی از این ساعت‌ها برای افرادی معروفی چون پرفسور حسابی و محمد علی کشاورز هستند. تنوع ساعت‌های این مجموعه بسیار زیاد است. ساعت مچی، دیواری، جیبی، رومیزی، آونگی و شاهینی از سری ساعت‌های این مجموعه می‌باشند. البته تقویم‌های قدیمی باستانی و ساده، اسطرلاب، ظروف زمان سنج و... نیز در موزه به چشم می‌خورد.

موزه تماشاگه زمان تهران

بخش‌های دیدنی موزه زمان

همانطور که گفته شد موزه تماشاگه زمان تهران دارای 2 طبقه و محوطه موزه است. در قسمت محوطه موزه درختان سر به فلک کشیده، فضاکاری، گل کاری و نمای بیرونی عمارت قابل رویت است. ساعت‌ آبی، مکانیکی، طنابی، روغنی، قایق اژدها، شمعی، شنی و آفتابی در محیط بیرونی ساختمان در معرض عموم قرار دارند. هر یک از این ساعت‌ها با روشی خاص عمل نموده و قدمتی بیش از 5500 سال دارند. در طبقات موزه نیز ساعت‌های اصیل و زیبا با شناسنامه کوچکی برای اطلاع بیشتر در دسترس گردشگران قرار گرفته است. در محوطه این موزه کافی شاپی و کافه رستوران با منوی متنوع برای رفع خستگی وجود دارد.

موزه تماشاگه زمان

موقعیت جغرافیایی موزه زمان

در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم که نام دیگر موزه زمان یا خانه حسین خداداد به موزه زعفرانیه معروف است. زیرا این بنا در خیابان زعفرانیه تهران و نبش خیابان پرزین بغدادی قرار دارد. ساعت کار موزه از ساعت 9 تا 17 است و بهای ورود آن تنها 3000 تومان می‌باشد.

موزه تماشاگه زمان تهران

جاذبه‌های نزدیک به موزه تماشاگه زمان تهران عبارتند از:

  • کاخ موزه سعدآباد
  • امامزاده صالح
  • بازار تجریش
  • باغ فردوس
  • موزه سینما

هتل‌های نزدیک به موزه تماشاگه زمان تهران عبارتند از:

  • هتل پارسیان آزادی تهران
  • هتل آپارتمان آسا تهران
  • هتل لوتوس تهران
  • هتل سپهر تهران
  • هتل بلوط تهران

برای رزرو هتل 5 ستاره تهران و یا رزرو هتل آپارتمان خوب تهران با ما همراه باشید. برای شرکت در تور تهران می‌توانید به سایت "های تور" مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

دهکده ای قدیمی و زیبا در شمال باغ سعد آباد وجود دارد که جز مناطق خنک و مخصوص گردشگری است به نام دربند تهران. زبان گذشته در این دهکده زبان تاتی بوده هر چند مردم قدیمی و بومی تر آن جا همچنان به همان زبان سخن می گویند. رد این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره این منطقه گردشگری به شما بدهیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

درباره دربند تهران

برای رزرو تور تهران و بازدید از دربند به سایت hitour24 مراجعه کنید.

تاریخچه دربند

در بند تهران جز قدیمی ترین مکان های استان تهران است که از آن هنگام مورد توجه پادشاهان آن زمان برای خوش گذرانی بوده است. ارتفاع دربند در 1700 متر بالاتر از سطح دریاست و تنها راه رسیدن به کوه های البرز مرکزی است. قدمت در بند به حدود 200 سال پیش می رسد. و باغی در آن مکان قرار دارد به نام شاطر که 100 سال قدمت دارد. می گویند آن موقع دو نفر اهل طالقان بودند و به این محل کوچ کرده اند و باعث آبادی دربند و این محله شده اند. در زمان قاجار به واسطه پادشاهان وقت این محله خیلی گسترش یافت.

دربند تهران قدیم

دربند در دوران پهلوی

در سال 1303 به دستور ناصرالدین شاه اولین ناهار خوری در این منطقه افتتاح شده و در سال 1314 به دستور رضا شاه لوکس ترین مهمان خانه تهران در کنار رودخانه ساخته شد که پذیرا مهمانان داخلی و خارجی بود. در حال حاضر خبری از ساختمان نیست و چندین سال پیش به دلایلی تخریب شد.

می توانید برای رزرو هتل در تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

رستوران های دربند تهران

دربند رستوران و کافه های بسیاری دارد و خوردن غذا و وقت گذراندن در این مکان ها جز تفریحات مرسوم پایتخت نشینان محسوب می شود. در این بخش قصد داریم چند مورد رستوران را به شما معرفی کنیم.

رستوران دربند تهران

سفره خانه آبشار

در این مکان تخت هایی سنتی وجود دارد که ویو طبیعت بکر دربند را به شما می دهد. غذا خوردن یا دور هم جمع شدن در این سفره خانه بسیار مرسوم است.

رستوران رست

جز با کیفیت ترین رستوران های در بند است که غذاهای ایرانی مناسب را برای شما سرو می کند. دیزاین این رستوران و ویو آن که آباشر و جنگل است لذت خوردن غذا را دو چندان می کند. تمامی این موارد باعث شده این رستوران جز بهترین های منطقه باشد.

رستوران بهشت

جز بهترین رستوران های چند طبقه دربند است که برای سرو غذا می شود به آنجا مراجعه کرد و غذای محبوب خود را در هوای خنک و طبیعیت بکر دربند میل کنید. این رستوران بهترین دیزی را برای شما طبخ می کند. از دیگر مزایای این رستوران دکوراسیون زیبا و پرسنل خوش برخورد  آن مجموعه است.

رستوران کوه پایه

یک رستوران معروف و نام آشنا برای اهالی آن منطقه که در دو محیط سر پوشیده و سر باز برای میهمانان خود غذا طبخ می کنند. این رستوران جز قدیمی ترین های منطقه در بند است که از کیفیت عالی غذا و دکوراسیون زیبایی برخوردار است.

رستوران کوه پایه تهران

هتل های نزدیک دربند

به دلیل وجود طبیعت بکر و زیبای دربند در این مکان هتلی وجود ندارد، اما شما میتوانید با رزرو هتل تهران که نزدیک دربند باشد به آنجا دسترسی راحت تری داشته باشید.

هتل سپهر دربند تهران

سپهر دربند تهران

موارد گفته شده نزدیک ترین هتل هایی است که هم به شهر نزدیک است هم به دهکده دربند شما می توانید برای رزرو هتل تهران به رزرواسیون hihotel مراجعه کنید.

حرف آخر

دربند از زیباترین مناطق شمال تهران است که گردشگران زیادی به آنجا می روند. پیشنهاد می کنم اگر با تور یا به صورت سفر به تهران می روید حتما از این مکان بکر بازدید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

در منطقه امام زاده داوود، روستایی قرار دارد به نام کیگا مسیر جاده اش در موازات رودخانه سولقان است. روستای کیگا در منطقه شمال غرب تهران قرار دارد. مسیر طولانی تا روستا راه است و در بین مسیر روستای های متعدد دیگر هم وجود دارد که می توانید به آنها سر بزنید. تو مسیر روستا تپه سلام قرار دارد که می توانید از روی آن امامزاده داود را ببینید.

تاریخچه و جغرافیا روستای کیگا

در این روستا رسم عجیبی به خاطر آب و هوا وجود دارد. مردم و اهال روستا در زمستان به امامزاده داوود می روند. اکثر اهالی این روستا بومی هستند و از بعد تولد در این روستا اقامت دارند. به دلیل رشد بار علمی جامعه و کمبود امکانات در این روستا، فرزندان جدید به شهر می آیند تا در مقطع متوسطه ادامه تحصیل بدهند. این روستای دور افتاده دسترسی به آب لوله کشی ندارد و کمبود ویتامین در روستا وجود دارد و دچار بیماری گواتر می شوند. برخی از روستا های اطراف کیگا شامل:

در این روستا ها به دلیل نزدیکی به شهر رسیدگی بیشتری نسبت به روستای کیگا شده است.

درباره روستای تهران

برای رزرو هتل در تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

جاذبه های کیگا

در مسیر تهران تا کیگا جاذبه های بسیاری وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید که شامل:

  • غار بیوک اقا
  • دره چناران
  • آبشار رندان
  • پارک جنگلی کوهسار
  • امام زاده داوود

امازاده داوود روستای تهران

شغل مردم روستای کیگا

اکثر مردم روستا اکثرا کشاورز یا باغبان هستند و محصولات کشاورزی تولید می کنند، اکثر باغبانان محصولات خود را با پای پیاده به شهر می برند تا بفروشند. در قدیم تنها محصولی که ساکنان روستا می فروختند درختان بید بلند و تنومند بود. هر خروار درخت را 700 می فروختند. اهالی تهران از درختان برای گرم کردن کرسی استفاده می کردند. با به روز شدن سیستم گرمایشی، فروش درخت به صفر رسید و از قطع کردن آن ها هم جلوگیری شد.

آیا می شود در روستای کیگا اقامت کرد؟

در خود روستا محیط اقامتی یا هتلی وجود ندارد، اما در کنار امام زاده داوود خانه مبله اجاره ای یا مهمانخانه وجود دارد یا اینکه رزرو هتل در تهران انجام دهید و به آنجا بروید. برخی هتل های تهران که فاصله کمی تا روستا میگا دارند را معرفی می کنیم.

هتل پارسیان آزادی روستای کیگا

پارسیان آزادی روستای کیگا

موارد گفته شده جز بهترین هتل های شمال تهران است. اگر می خواهید برای رزرو هتل تهران، یکی از این موارد گفته شده را رزرو کنید، به سایت hihotel مراجعه کنید.

سخن آخر

روستای سنگی کیگا جز قدیمی ترین روستای های استان تهران است که افرادی که عاشق طبیعت هستند، در روز های تعطیل به این روستا سفر می کنند. دیگر دلیلی که مردم به این سمت می روند این است که در زمان قاجار و پهلوی، ساکنین تهران رسم داشتند، حتما از امامزاده داوود زیارت کنند، شما هم اگر اهل زیارت و تفریح در طبیعت هستید، پیشنهاد می کنیم به این روستا بروید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

اگر در تهران ساکن هستید یا زیاد به پایتخت کشور عزیزمان سفر می کنید، باید بدانید هر روز تهران در حال تغییر و تحول است. اگر شما بین دو سفرتان به تهران یک سال اختلاف باشد، ممکن است نام خیلی از خیابان ها تغییر کند. اما افراد و ساختمان های آن محله بافت سابق را دارند. در تهران محله ها و ساختمان های قدیمی وجود دارد که از زمان قاجار به جا مانده اند. در این مقاله می خواهیم محله‌ های قدیمی تهران را معرفی کنیم. اگر علاقه مند بودید در این محله ها رزرو هتل در تهران انجام دهید، به سایت hihotel مراجعه کنید.

محله‌ های قدیمی تهران

تهران محلات قدیمی بسیاری دارد که برخی هنوز همان بافت خود را دارند یا به کل عوض شدند یا فقط نام عوض کردند، برخی از این محل ها را در اینجا معرفی می کنیم.

محله‌ های قدیمی تهران

محله عودلاجان

جز محله‌ های قدیمی تهران است که الان به بخش های کوچک تری تقسیم شده است. این محلات کوچک تر شامل: محله پامنار، محله ناصریه، محله امامزاده یحیی است. این محله را مرفه نشینان شهر تشکیل می دهند. در این محله کاخ سلطنتی گلستان قرار دارد. و در قدیم این محله متشکل از بازاریان و بزرگان دربار بود. این محله در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی راحتی به اولین امکانات رفاهی شهر دارد.

محله‌ های قدیمی تهران محله عودلجان

برای رزرو هتل تهران می توانید به یکی از هتل های سنتی و لاکچری ایران بروید که جز بهترین ها است. هتل سنتی پهلوان رزاز این هتل سبک دکوراسیون آن سنتی و قدیمی است و مجموع 10 اتاق دارد. در این هتل اتاق شاهنشین قرار دارد که یک طبقه بالاتر از دیگر اتاق هاست و یک اتاق VIP محسوب می شود.

محله های قدیمی تهران هتل پهلوان رزاز

 

محله سنگلج

این محله،  قدیمی ترین و بزرگ ترین محله تهران است که در گذشته دروازه قزوین در این مکان قرار داشت.

محله های قدیمی تهران محله سنگلج

محله دولت

این محله بعد از محلات عودلاجان، سنگلج، چاله میدان و بازار شکل گرفت. این منطقه در زمان ناصرالدین شاه شکل گرفت و از همان زمان پیشروی به سمت شمال تهران داشت. محله دولت شامل: خیابان لاله زار ، خیابان شاه آباد ، خیابان اسلامبول ، خیابان علاءالدوله ، ( فردوسی ) خیابان لختی ( خیابان سعدی ) خیابان واگن خانه ( خیابان اکباتان ) خیابان عین الدوله ( خیابان ایران ) خیابان دوشان تپه ( خیابان ژاله ) خیابان نظامیه ( خیابان بهارستان ) دروازه شمیران ، دروازه دولت است.

محله های قدیمی تهران محله دولت

 

هتل خوب و مناسبی در این محله قرار دارند که شما می توانید برای رزرو هتل تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

  • هتل تهران درسا
  • هتل شیراز تهران
  • هتل پامچال تهران
  • هتل مینا تهران
  • و...

محله چاله میدان

در قدیم چالی میدان آن را خطاب می کردند. که بخشی از خاک حصار تهران از این محله تامین می شد به همین دلیل بخش های از این محل چال شده بود و به آن چالی میدان می گفتند. در این محله امکانات رفاهی مناسب وجود دارد و همچنین خانه هایی قدیمی وجود دارد که میتوانید از آن دیدن کنید.

محله چاله میدان

تهران در طی دوره های حکومتی مختلف چند باری پایتخت شده است و به همین دلیل جاذبه های گردشگری تاریخی زیادی را در محله‌ های قدیمی تهران می توانید در این شهر پیدا کنید. محلات قدیمی تهران تعدادشان زیاد است. در این مقاله سعی کردیم 5 محله قدیمی و بزرگ تهران را به شما معرفی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

موضوع این پست امروز درباره یکی از محله های قدیمی شهر تهران می باشد که شاید امروزه جز محله های پر طرفدار نباشد، اما با این محله آشنایی کامل دارند. برای آشنایی با محله چاله میدان تهران با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید تا نگاهی بر تاریخچه این محله قدیمی بیاندازیم.

چاله میدان از محله های قدیمی تهران

چاله میدان تهران از محله های قدیمی تهران می باشد. قدمت این محله به دوران صفویه بر می گردد. این محله در زمان های قدیم محل تخلیه زباله به شمار می رفته و مکانی امن برای خلافکاران بوده است. تا اینکه در چندین سال بعد برای سامان دادن به این محله میدانی در آنجا احداث می شود به همین دلیل نام این محله از چاله حصار به چاله میدان تغییر می یابد.

چاله میدان تهران

چاله میدان  در محدوده جنوب تهران

چاله میدان در جنوب تهران قرار گرفته است و به بازار چهل تن، امام زاده اسماعیل، میدان مال فروش ها، میدان امین السلطان، گمرک خانی آباد ، دروازه غار و میدان اعدام نزدیک می باشد.

ادبیات چاله میدانی از کجا آمد

در سالیان قبل بعد از ساخت میدان در این چاله میدان هنوز پا خلفکاران در این میدان باز بود و عموما افراد در این محله با حرف های رکیک با هم حرف می زدند و این موضوع باعث شد تا اسم ادبیات چاله میدانی به خود بگیرد و در بین مردم اینگونه این ادبیات شناخته شود.

چاله میدانی در تهران

چرا چاله میدان؟؟؟

یکی از دلایل نام چاله میدان را در بالا ذکر کردیم اما مهم ترین دلیل این نامگذاری از فردی به نام شریف چاله میدانی نشات می گیرد شریف از پهلوانان دوران قاجار به حساب می آید که توانست بازوبند پهلوانی را کسب کند و به دلیل مرام و گهلوانی در تهران معروف شد.

کشتی های شریف چاله میدانی

کشتی های چاله میدانی در آن زمان زبان زد عموم مردم بود چرا که او کشتی های موفقی را برنده شده بود. مهم ترین نبرد او در برابر کشتی گیر فرانسوی بود  که در ادامه در باره این کشتی معروف حرف می زنیم.

چاله میدان تهران و پهلوان

رجز کشتی گیر فرانسوی

در دوران فتحعلی شاه قاجار بود که کشتی گیر فرانسوی به ایران آمد و در شهر رجز می خواند؛طلب حریف می کرد . خبر خیلی زود در شهر پخش شد و چاله میدانی با شنیدن خبر او را به زور خانه دعوت کرد، تا رو به روی هم قرار بگیرند. اما کشتی گیر این دعوت را قبول نکرد و ادعا کرد که می خواهد در فضای باز و در بین مردم کشتی بگیرد.

روز مسابقه فرا رسید و جمعیت زیادی برای دیدن این نبرد در محل مسابقه آمدند تا ببینند برنده میدان کیست ؟؟؟ مسابقه شروع شد و در همان لحظات اولیه پهلوان شریف پشت کشتی گیر فرانشوی را به خاک مالید و برنده میدان شد و شهرت و محبوبیت پهلوان در بین مردم بیشتر شد و بعد از این موضوع نام این پهلوان را روی این محل گذاشتند.

هتل آرمان از هتل های جنوب تهران

هتل آرمان از سال 1390 در شهر تهران و در خیابان سعدی شروع به میزبانی از مسافران کرده است. این هتل 6 طبقه و 60 اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته است. هتل آرمان تهران جز هتل های دو ستاره شهر تهران به شمار میاید و هزینه معقولی را برای خدمت رسانی از شما دریافت می کند.

هتل ارمان در نزدیکی محله چاله میدان تهران

خدمات هتل آرمان تهران

شما با اقامت در هتل دو ستاره آرمان می توانید ازچایخانه اینترنت لابی تلوزیون رستوران و کافی شاپ نماز خانه و.... استفاده کنید.

اتاق های هتل آرمان

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته

شما بنا به نیاز خود می توانید هر کدام از این اتاق ها را رزرو کنید و اقامتی راحت را در تهران تجربه کنید.

اتاق های هتل ارمان نزدیک چاله میدان

در آخر ...

شما عزیزان می توانید هتل خود را از سایت های هتل رزرو کنید. های هتل مرجعی مطمئن می باشد شما با رزرو هتل در تهران از طریق سایت های هتل می توانید از خدمات ویژه به همراه تخفیفات شگفت انگیز بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

خبر جدیدی که دست به دست می شود ندایی از دز سوم برای سالمندان می دهند در این پست این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم برای مطالعه بیشتر با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید"واکسیناسیون سالمندان شروع شد".

واکسیناسیون سالمندان شروع شد....

سالمندان که در اول لیست واکسن قرار گرفته اند دز اول و دو را دریافت کرده اند و حالا نوبت تزریق دز سوم می باشد. وزارت بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد دز سوم برای پرسنل و کادر درمان بیمارستان ها رو به اتمام است و حالا از سالمندان بالای 60 سال دعوت می کنیم تا دز سوم را بزنند.

واکسیناسیون سالمندان در ایران

افرادی که تست کرنا مثبت دارند، برای واکسیناسیون صبر کنند...

در جلسه وزارت بهداشت درباره تزریق واکسن برای افرادی که تست مثبت دارند توضیح دادند: افرادی که تست کرونا آن ها مثبت است واکسیناسیون خود را 6 هفته عقب بی اندازند و بعد برای واکسن اقدام کنند. همچنین افرادی که علائم ظاهری این ویروس را دارند نیز از واکسن جلوگیری کنند.

چرا دز سوم را بزنیم؟

یکی از دلایلی که دز سوم را با گروه سنی سالمندان بالای 60 سال شروع کرده اند ضعیف تر بودن و آسیب پذیر تر بودن این افراد نسبت به ویروس کرونا می باشد. به همین دلیل وزارت بهداشت این گروه را در اولویت واکسیناسیون قرار داد.

دز سوم واکسن برای سالمندان

محسن زهرایی درباره تاثیر ماندگاری ویروس در بدن انسان می گوید

در گفتگو با دکتر زهرایی متحصص بیماری های عفونی از ایشان درباره تاثیر ماندگاری واکسن در بدن پرسیدیم ایشان گفتند : طبق تحقیقات انجام شده تاثیر واکسن در بدن انسان به 8 ماه می رسد که به طور ثابت تاثیر گذار است و بعد از 8 ماه افت نسبی پیدا می کند.

نوع دز سوم به واکسن های قبلی مراجعه کننده بستگی دارد

زهرایی در پاسخ نوع دز سوم جواب داد : دریافت نوع دز سوم واکسن به پلتفرم واکسنی بستگی دارد. افرادی که در دو دز قبل از برکت یا سینوفارم استفاده کرده باشند به دلیل اینکه نوع واکسن غیر فعال می باشد می تواند واکسن در دز سوم از واکسن دیگری استفاده کند.

دز سوم واکسیناسیون سالمندان

در آخر ...

امیدواریم با افزایش در روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه زود تر جشن نابودی ویروس کرونا را بگیریم و به روز های عادی خود برگردیم.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

تهران بزرگ‌ترین شهر در کشور و پایتخت ایران است. پایتخت هر کشور به عنوان اصلی‌ترین شهر محسوب شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. سران دولتی و کشوری، وزرا و نمایندگان و توریست‌ها به پایتخت سفر می‌کنند. در شهرهای پایتخت اصولا امکانات و خدمات بسیار زیاد است. بنابراین طبیعی است که رزرو هتل در تهران امری آسان و راحت باشد. زیرا تنوع هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بسیار می‌باشد. رقابت صنعت هتلداری در شهر پایتخت نیز قابل توجه است. هتل بوتیک‌ها از سری اقامتگاه‌هایی هستند که با ویژگی‌های منحصر به فرد تاسیس می‌شوند. اگر به دنبال رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل نزدیک تهران هستید با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب بهترین هتل بوتیک‌های تهران را معرفی می‌کنیم.

مسافران عزیز می‌توانند با مراجعه به های هتل رزرو هتل 5 ستاره تهران تا رزرو هتل آپارتمان شیک تهران را به راحتی انجام دهند.

پل طبیعت تهران پایتخت ایران

هتل بوتیک و ویژگی‌های آن

بوتیک در واقع یک کلمه فرانسوی است که به معنای مغازه یا فروشگاه کوچک آورده می‌شود. هتل بوتیک جزء اقامتگاه‌ها هستند و معمولا نشان دهنده فرهنگ و رسوم یک منطقه می‌باشند. هتل بوتیک‌ها از سبک و یا معماری خاصی تبعیت می‌کنند و محیطی صمیمی هستند. جالب است بدانید برخی از بوتیک هتل‌ها قدمتی بسیار دارند.

ویژگی‌های هتل بوتیک‌ها عبارتند از:

  • وسعت بسیار کمتر به نسبت هتل‌ها
  • جو و فضای خلوت، آرام و صمیمی‌
  • نمای ظاهری سنتی و راحتی بیشتر
  • پذیرایی با غذاهای محلی و خانگی
  • نشان دهنده آداب و رسومی خاص
  • دوری از تشریفات هتلداری
  • پذیرایی از حیوانات خانگی

بهترین هتل بوتیک‌های تهران

بهترین هتل بوتیک‌های تهران

در کلان شهری چون تهران رقابت تنگاتنگی میان صنعت هتلداری وجود دارد. موسس یا مدیر هر مجموعه به نوعی در تلاش است تا مشتریان را به سمت مجموعه خود فرا بخواند. زیبایی ظاهری، معماری چشم نواز، امکانات و خدمات عالی، واحدهای تمیز، کیفیت غذایی، موقعیت جغرافیایی خوب و قیمت از سری ملاک‌های مهم برای انتخاب هتل است. هتل بوتیک‌ها با طراحی مجموعه‌ای کوچک رفاهی و زیبا همیشه مخاطبان خاص خود را دارند.

بهترین هتل بوتیک‌های تهران عبارتند از:

  • هتل بوتیک نظامیه تهران
  • هتل بوتیک طوبی تهران
  • هتل بوتیک نیلو تهران
  • هتل بوتیک حنا تهران

معرفی هتل بوتیک نظامیه تهران

هتل بوتیک‌ نظامیه تهران

هتل بوتیک نظامیه از منحصر به فردترین اقامتگاه‌ها در پایتخت است. این مجموعه زیبا و اصیل در واقع در عمارتی قدیمی با بیش از 100 سال قدمت دایر شده است. معماری این هتل شکیل و از نظر هنری قابل تامل می‌باشد. اتاق‌های هتل نظامیه تلفیقی از دیزاین سنتی و مدرنیته است. این ترکیب بسیار دلنشین راحتی و آسایش و لذت را در کنار هم به ارمغان می‌آورد. هتل نظامیه ظرفیتی بسیار محدود دارد و بیش از 5 باب نیست. ارائه غذاهای سنتی، خانگی و محلی، کافی شاپ، پارکینگ و اتاق‌های تمیز از ویژگی‌های رزرو این هتل بوتیک می‌باشد.

آدرس: تهران- میدان بهارستان- کوچه نظامیه

معرفی هتل بوتیک طوبی تهران

بهترین هتل بوتیک‌ طوبی تهران

یکی دیگر از بهترین هتل بوتیک‌های تهران، بوتیک طوبی می‌باشد. این هتل نیز در منطقه‌ی بالا شهر و خوش آب و هوای تهران واقع شده است. بوتیک هتل طوبی 3 ستاره محسوب می‌شود و دارای امکانات عالی است. این مجموعه 6 طبقه و 28 واحد آپارتمانی زیبا دارد. تجهیزات کامل هتل سه ستاره طوبی نظیر بدنسازی، کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران روف گاردن، فضای سبز و... سبب محبوبیت این هتل شده است. هتل طوبی موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و به امکان تفریحی، تجاری و اداری نزدیک است. خدمات پستی، تور گردگشری، خدمات تاکسی سرویس، بانکی از دیگر مزایای رزرو این هتل بوتیک شیک است.

آدرس: بلوار آفریقا(جردن)- خیابان ناصری- پلاک 17

معرفی هتل بوتیک نیلو تهران

هتل بوتیک نیلو

هتل بوتیک نیلو نیز از شناخته شده‌ترین بوتیک‌های ایران است. این هتل به دلیل کیفیت بالا، خدمات و امکانات جزء هتل‌های 4 ستاره تهران است. سبک معماری هتل بوتیک نیلو مدرن و شیک است و آرامش خاصی به مخاطب القا می‌کند. اتاق‌های این مجموعه بزرگ، راحت، تمیز، زیبا، دلباز، نورگیر است و دارای فول امکانات می‌باشد. پرسنل هتل نیلو افرادی کارآزموده و خوش اخلاق هستند که به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند. دسترسی به فرودگاه و راهن آهن، سونا و جکوزی، استخر، رستوران ایتالیایی، صبحانه رایگان، کافی شاپ 24 ساعته از ویژگی این هتل می‌باشند.

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر- نزدیک به میدان ونک

معرفی هتل بوتیک حنا تهران

هتل بوتیک حنا تهران

اما اگر به دنبال یکی از بهترین هتل بوتیک‌های تهران هستید، هتل بوتیک حنا یکی از اولین پیشنهادات ما به شماست. این هتل به دلیل قدمتی بسیار دارد زیرا سال ساخت این عمارت به سال 1309 برمی‌گردد. بوتیک هتل حنا 2 طبقه و 7 واحد دارد و از نظر زیبایی حرف اول را می‌زند. ترکیب معماری مدرن، دکوراسیون زیبا، بالکن اختصاصی، رستوران زیبا، کافی شاپ مجلل و زیر زمینی برای همایش این فضا را به یک اقامتگاه رویایی تبدیل کرده است. از امکانات اتاق‌های هتل حنا می‌توان اینترنت، تهویه، کمد لباس، گاو صندوق، لوازم بهداشتی و... را می‌توان نام برد.

آدرس: خیابان حافظ- نوفل لوشاتو- کوچه لولاگر- پلاک 3

برای رزرو هتل تهران به سایت های هتل و برای رزرو تور تهران به  سایت"های تور" مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد جز شهر های توریستی ایران به حساب و می آید و مسافران زیادی با دلایل زیارتی تفریحی کاری به این شهر سفر می کنند. در سفر به مشهد موضوع کاری تفاوت زیادی نمی کند چرا که شما حتما تایمی را برای نوشیدن یک ماگ قهوه و یا یک فنجان دمنوش پیدا خواهید کرد. به همین دلیل در این شماره از مجله خبری گردشگری های هتل به سراغ معرفی کافی شاپ های مشهد برویم و آن ها را به شما معرفی کنیم لطفا تا انتهای این پست همراه ما باشید.

کافه لوکات

کافه لوکات یکی از کافه های لوکس مشهد می باشد این کافه با محیطی بی نظیر در منطقه وکیل آباد مشهد قرار گرفته است. اگر در سفر می خواهید کمی خستگی در کنید و یک فنجان قهوه بنوشید رفتن به این کافه حتما حال شما را خوب می کند.

کافه لوکات و کافی شاپ های مشهد در سفر

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، حد فاصل وکیل آباد 47 و 49

شماره تماس : 985138693836

ساعت کار کافه لوکات : هفت صبح الی 12 شب

کافه مربع سیاه

کافه مربع سیاه یکی از کافهی شاپ های مدرن و البته معروف شهر مشهد می باشدمعماری این کافه به صورت استاندارد و علم فنگ شویی می باشد. به همین دلیل شما در این کافه احساس آرامش زیادی دارد. این کافه در سه وعده اصلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ مربع سیاه مشهد

آدرس : مشهد، بلوار کوثر

شماره تماس : 09155478221

ساعت کار کافه مربع سیاه : هفت صبح تا 12 شب

کافه اکسیر

کافه اکسیر از معروف ترین کافه های مشهد می باشد. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی های گرم و سرد قهوه ها دمنوش ها  به همراه منوی کامل از شیرینی ها شکلات بستنی آبمیوه طبیعی شیک وافل کیک و.. را خواهید دید. پس اگر بیماری قند یا دیابت دارید به این کافی شاپ سر نزنید!!! چرا که نمی شود از خوردن این خوراکی ها دست کشید.

کافی شاپ اکسیر در مشهد

آدرس : مشهد، بلوار ملک آباد، گویا، گویا 8

شماره تماس : 05136045265

ساعات کار کافه اکسیر : هفت صبح الی دوازده شب

کافه آنتراک

گاهی برای ما پیش میاید جلسه ای کاری و یا خانوادگی داریم و می خواهیم در مکانی غیر از خانه و یا دفتر کار برگزار کنیم. کافی شاپ ها گزینه ای خوب برای برگزاری جلسات و دورهمی ها هستند. اما کافه آنتراک مشهد می تواند بهترین انتخاب به شمار بیاید. معماری این کافه به گونه ای می باشد که شما در آن احساس راحتی خواهید داشت و به خاطر نور مناسب این کافه جلسه ها ظاهری جدی  به خود می گیرند.

کافه آنتراک از کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد صارمی 45

شماره تماس : 09354471807

ساعت کار کافه آنتراک : 8 صبح الی 11 شب

کافه حس خوب

کافه حس خوب بهترین مکان برای خستگی یک روز پر از ماجراجویی می باشد، چرا که در این کافه از صندلی چوبی خبری نیست و شما روی مبلمان ها استراحت می کنید. موزیک لایت و آرامش دهنده این کافه به همراه چای ذغالی بهترین دلایل برای انتخاب این کافه می باشد.

کافی شاپ حس خوب در مشهد

آدرس : مشهد ابتدای طرقبه، تقاطع امام رضا3 ، شریعتی 4

شماره تماس : 090110101047

ساعت کار کافه حس خوب : 10 صبح تا 12 شب

 

کافه تونل

کافه تونل جز شیک ترین و لوکس ترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید. اگر به دنبال طعم های جدید هستید اصلا به سراغ دیگر کافه ها نروید. چرا که در این کافی شاپ می توانید ترکیب های خاص را بچشید. معماری این کافی شاپ به گونه ای می باشد که شما احساس صمیمیت زیادی می کنید.

کافی شاپ تونل و کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی 22 و 24

شماره تماس : 05138849660

ساعت کار کافه تونل : شنبه تا پنج شنبه 8 تا 12 شب و جمعه ها از 9 تا 12 شب

کافه پارمیدا

اگر به مشهد سفر کرده اید حتما در رفت و آمد های خود به کافه پارمیدا برخورد خواهید کرد. این کافی شاپ در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است و به همین دلیل می تواند یک گزینه خوب بعد از زیارت باشد. فضای این کافه بسیار لذت بخش و آرام می باشد و در معماری این کافه از گیاهان استفاده شده که حال خوب را به شما می دهد. منوی این کافی شاپ تنوع زیادی ندارد اما کیفیت در دستور کار این کافه قرار گرفته است.

کافه پارمیدا از کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، بلوار امام رضا، رویال هتل درویشی

شماره تماس : 05134629074

ساعت کار کافه پارمیدا : 10 صبح تا 11 شب

رزرو تور مشهد با های تور

عزیزانی که علاقه مند به سفر به مشهد هستند؛ می توانند از تور های پیشنهادی سایت های تور استفاده کنند. سایت های تور بهترین و اقتصادی ترین تور ها را برای شما در نظر گرفته است. شما می توانید برای رزرو تور مشهد به این سایت مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. تیم های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما علاقه مندان سفر می باشد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد جز هتل ها5 5 ستاره و لوکس شهر مشهد می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد. این هتل به بارگاه ملکوتی حضرت رضا بسیار نزدیک می باشد و عبور و مرور را برای مسافران خود راحت کرده است. این هتل 23 طبقه و 223 واحد اقامتی با معماری های مختلف برای توریستان داخلی و خارجی در نظر گرفته است.

هتل درویشی مشهد در نزدیکی کافی شاپ های مشهد

اتاق های هتل درویشی در نزدیکی کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

برای بازدید آدرس روی گوگل مپ کلیک کنید.

در آخر ....

نوشیدن یک فنجان عشق در پی خستگی یک روز پر کار و پر ماجرا می تواند حتی برای لحظه ای ما را از دنیای پر دغدغه بیرون بکشد. در این پست سعی کردیم کافی شاپ های مشهد را که بسیار پر طرفدار بوده اند به شما معرفی کنیم . امیدواریم این پست مورد پسند شما قرار بگیرید. برای رزرو هتل در مشهد ، می توانید به سایت رزرواسیون های هتل مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل در تهران بحثی چالش بر انگیز است. که افرادی که می خواهند به آنجا سفر کنند با آن رو به رو می شوند. در تهران محله ای وجود دارد به نام محله نارمک تهران ، که جز محله های خوش نام تهران و خوش آب و هوا پایتخت است. این محله در دهه 20 توسط فرانسوی ها ساخته شد و مخصوص افراد فرهنگی پایتخت نشین بود.

موقعیت جغرافیایی محله نارمک تهران

بخش شمالی این محله در منطقه 4 و بخش جنوبی در منطقه 8 قرار دارد و بزرگراه رسالت جدا کننده این دو منطقه از هم است. برخی از میدان ها و خیابان نارمک اهمیت زیادی دارند، مانند خیابان هنگام، دماوند، سمنگان، جانبازان، شهید ثانی و میادین مهم نارمک هم شامل میدان رسالت، میدان نبوت، میدان هلال احمر، میدان الغدیر، میدان صدم و میدان ششم و... است. نارمک از شمال با بزرگراه زین الدین، و از جنوب به نیروگاه پایگاه هوایی راه دارد.

محله نارمک تهران موقعیت جغرافیایی

برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.

امکانات محله نارمک تهران

محله نارمک جز خوش مسیر ترین مناطق تهران است و کم تر در این جا ترافیک می بینید. در این منطقه سکوت، امنیت و آرامش بیشتری نسبت به دیگر مناطق دارد. دسترسی افراد محله به نیاز اولیه راحت است. وسایل و سیستم حمل و نقل عمومی در این محله بسیار فراگیر و مناسب است. شما می توانید از این محله به هر نقطه ای از شهر با وسایل نقلیه عمومی بروید.

امکانات محله نارمک

مراکز خرید محله نارمک تهران

مراکز خرید متعددی در این منطقه وجود دارد که قیمت های مناسب و تنوع در اجناس دارند. یکی از مهم ترین مراکز خرید این محله مجتمع تجاری سون سنتر است که بورس انواع پوشاک، طلا و جواهر، موبایل و کامپیوتر را می توانید در این مرکز خرید ببینید. مراکز خرید دیگر این محله شامل مجتمع تجاری مروارید، مرکز خرید کویتی ها و مرکز خرید نبوت است.

محله نارمک تهران سون سنتر

بوستان های محله نارمک

  • پارک ارغوان
  • بوستان گلستان
  • بوستان احد زاده
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان شبنم
  • بوستان مبینی
  • بوستان ابوذر
  • بوستان آفتاب
  • و...

جز بهترین و بزرگترین بوستان های این محله است که می توانید برای تفریح و اوقات فراغت به این محله بروید. همچنین در محله نارمک انواع کافه و رستوران های خوب و بنام شهر را می توانید پیدا کنید که کیفیت غذا و دکوراسیون خوبی دارند.

محله نارمک تهران بوستان اقاقیا

نزدیک ترین هتل ها به نارمک

در این منطقه خوش آب و هوا متاسفانه هتل وجود ندارد مگر مسافر خانه یا آپارتمان مبله به صورت اجاره ای اما هتل هایی وجود دارند نزدیک به این مناطق که در این بخش می خواهیم نام ببریم:

  • هتل شهر تهران: فاصله تا نارمک 4.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان ونوس تهران: فاصله تا نارمک 8.59 کیلومتر
  • هتل برج سفید تهران: فاصله تا نارمک 8.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان کوروش تهران: فاصله تا نارمک 8.82 کیلومتر
  • هتل اسکان الوند تهران: فاصله تا نارمک 9.34 کیلومتر

محله نارمک تهران هتل شهر تهران

برای رزرو هتل در تهران که نزدیک محله نارمک باشد، می توانید یکی از هتل های ذکر شده را رزرو کنید. هتل شهر تهران نزدیک ترین هتل به منطقه نارمک است که جز هتل های قدیمی و به نام پایتخت است. برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل در تهران بحثی چالش بر انگیز است. که افرادی که می خواهند به آنجا سفر کنند با آن رو به رو می شوند. در تهران محله ای وجود دارد به نام محله نارمک تهران ، که جز محله های خوش نام تهران و خوش آب و هوا پایتخت است. این محله در دهه 20 توسط فرانسوی ها ساخته شد و مخصوص افراد فرهنگی پایتخت نشین بود.

موقعیت جغرافیایی محله نارمک تهران

بخش شمالی این محله در منطقه 4 و بخش جنوبی در منطقه 8 قرار دارد و بزرگراه رسالت جدا کننده این دو منطقه از هم است. برخی از میدان ها و خیابان نارمک اهمیت زیادی دارند، مانند خیابان هنگام، دماوند، سمنگان، جانبازان، شهید ثانی و میادین مهم نارمک هم شامل میدان رسالت، میدان نبوت، میدان هلال احمر، میدان الغدیر، میدان صدم و میدان ششم و... است. نارمک از شمال با بزرگراه زین الدین، و از جنوب به نیروگاه پایگاه هوایی راه دارد.

محله نارمک تهران موقعیت جغرافیایی

برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.

امکانات محله نارمک تهران

محله نارمک جز خوش مسیر ترین مناطق تهران است و کم تر در این جا ترافیک می بینید. در این منطقه سکوت، امنیت و آرامش بیشتری نسبت به دیگر مناطق دارد. دسترسی افراد محله به نیاز اولیه راحت است. وسایل و سیستم حمل و نقل عمومی در این محله بسیار فراگیر و مناسب است. شما می توانید از این محله به هر نقطه ای از شهر با وسایل نقلیه عمومی بروید.

امکانات محله نارمک

مراکز خرید محله نارمک تهران

مراکز خرید متعددی در این منطقه وجود دارد که قیمت های مناسب و تنوع در اجناس دارند. یکی از مهم ترین مراکز خرید این محله مجتمع تجاری سون سنتر است که بورس انواع پوشاک، طلا و جواهر، موبایل و کامپیوتر را می توانید در این مرکز خرید ببینید. مراکز خرید دیگر این محله شامل مجتمع تجاری مروارید، مرکز خرید کویتی ها و مرکز خرید نبوت است.

محله نارمک تهران سون سنتر

بوستان های محله نارمک

  • پارک ارغوان
  • بوستان گلستان
  • بوستان احد زاده
  • بوستان اقاقیا
  • بوستان شبنم
  • بوستان مبینی
  • بوستان ابوذر
  • بوستان آفتاب
  • و...

جز بهترین و بزرگترین بوستان های این محله است که می توانید برای تفریح و اوقات فراغت به این محله بروید. همچنین در محله نارمک انواع کافه و رستوران های خوب و بنام شهر را می توانید پیدا کنید که کیفیت غذا و دکوراسیون خوبی دارند.

محله نارمک تهران بوستان اقاقیا

نزدیک ترین هتل ها به نارمک

در این منطقه خوش آب و هوا متاسفانه هتل وجود ندارد مگر مسافر خانه یا آپارتمان مبله به صورت اجاره ای اما هتل هایی وجود دارند نزدیک به این مناطق که در این بخش می خواهیم نام ببریم:

  • هتل شهر تهران: فاصله تا نارمک 4.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان ونوس تهران: فاصله تا نارمک 8.59 کیلومتر
  • هتل برج سفید تهران: فاصله تا نارمک 8.66 کیلومتر
  • هتل آپارتمان کوروش تهران: فاصله تا نارمک 8.82 کیلومتر
  • هتل اسکان الوند تهران: فاصله تا نارمک 9.34 کیلومتر

محله نارمک تهران هتل شهر تهران

برای رزرو هتل در تهران که نزدیک محله نارمک باشد، می توانید یکی از هتل های ذکر شده را رزرو کنید. هتل شهر تهران نزدیک ترین هتل به منطقه نارمک است که جز هتل های قدیمی و به نام پایتخت است. برای رزرو هتل در تهران می توانید به سایت hihotel مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()