هتل مارینا پارک کیش چگونه و با چه خدماتی از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کند؟
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از شناخته‌ شده‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش، هتل مارینا پارک یا هتل مارینا است. هتل مارینا پارک کیش، هتلی 5 ستاره است که در زیباترین و در دسترس‌ترین منطقه کیش واقع شده است. این هتل از دو طرف به ساحل مرجانی اشراف دارد و این خود یکی از هزاران ویژگی هتل مارینا می‌باشد. امکانات و خدمات هتل مارینا نیز آنقدر سطح بالا و عالی است که رضایت مسافران را به خود جلب می‌کند.

هوشمندانه‌ترین کار قبل از رزرو هتل کیش، آن است که به طور دقیق در رابطه با هتل انتخابی تحقیق کنید. این تحقیق به شما این امکان را می‌دهد با ویژگی‌های هتل آشنا شده و در نتیجه بهترین گزینه را انتخاب کنید. چنانچه تمایل به رزرو هتل مارینا پارک دارید، با آژانس مسافرتی "های هتل" همراه باشید.

 

معرفی هتل مارینا کیش

مارینا به قسمتی از بندرگاه گفته می‌شود که دارای اسکله و حوضچه شناور بر روی دریا است. این اسکله برای نگهداری کشتی و قایق‌های باری و تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مارینا به لوکس‌ترین منطقه بندر گفته می‌شود که همه چیز در آن یافت می‌شود. در واقع هتل مارینا پارک، اولین و تنها مارینا هتل در ایران است. این هتل در سال 1390 با وسعتی 10 هکتار فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

هتل مارینا 2 طبقه دارد و با واحدهای اقامتی بسیار متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. امکانات و خدمات هتل مارینا، تمامی امکانات رفاهی، آسایشی، ورزشی، خوراکی، تفریحی و سرگرمی را در برمی‌گیرد. یکی از ویژگی‌های این هتل وجود ساحل اختصاصی و همچنین بازی‌های دریایی است. چشم انداز اتاق‌های هتل مارینا تصاویر بیاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد. برای رزرو هتل مارینا پارک کیش به رزرواسیون "های هتل" مراجعه شود.

 

نحوه پذیرایی هتل مارینا در بدو ورود

در وهله اول پذیرایی هتل مارینا به این صورت است که برای دسترسی آسان و اقدامات رزرو هتل، با آژانس‌های بسیار همکاری دارد. آژانس "های هتل" نیز با راه اندازی وبسایت خود و رزرو آنلاین هتل، شرایط را رزرو را آسان کرده است. با رزرو این هتل می‌توانید از خدمات هتل مارینا بهره‌مند گردید. خدمات پذیرایی اولیه از مهمانان نیز شامل ترانسفر فرودگاهی یا CIP می‌شود.

با درخواست این خدمات مراحل تحویل بار مسافر انجام شده و در این فاصله از مسافران پذیرایی مختصری خواهد شد. سپس مسافران را با احترام تمام با تاکسی سرویس به هتل می‌برند. در هتل با توجه به نیاز و سلیقه مسافران انواع سوئیت و اتاق‌ها با فول امکانات موجود خواهد بود. پذیرش نیز هتل نیز با روی گشاده خوش آمدگویی کرده و باربری چمدان را به اتاق منتقل خواهد کرد.

 

پذیرایی و خدمات هتل ماریا از لحاظ خوراکی

زمانی که واژه پذیرایی به گوشمان می‌خورد، اولین چیزی که به یاد می‌آوریم، پذیرایی با غذا و خوراکی است. به همین منظور قصد داریم در ابتدا در این باره سخن بگوییم. رستوران لوتوس هتل مارینا پارک کیش از بهترین و عالی‌ترین رستوران‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات هتل مارینا در رستوران لوتوس که صبحانه و ناهار بی نظیر رایگان است بهره ببرید. این خدمات هتل مارینا دقیقا بر خلاف دیگر هتل‌هاست زیرا در دیگر هتل‌های ایران تنها وعده ناهار ارائه داده می‌شود.

انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی، دسر، پیش غذا، بین المللی به صورت سلف و معمولی برای پذیرایی از میهمانان مهیا است. رستوران باغ یا گل کاغذی و همچنین 2 عدد کافی شاپ این مجموعه با کیفیت و تنوع بالا در اختیار مشتریان قرار دارد. جالب است بدانید در مجموعه پذیرایی هتل مارینا منظره دریا پیش روی شما قرار دارد.

پذیرایی در هتل مارینا از لحاظ سرگرمی

خدمات هتل مارینا تنها مختص به آنچه گفته شد نمی‌شود. این هتل 5 ستاره لاکچری علاوه بر پذیرایی با امکانات آسایشی و رفاهی در بدو وود، در واحدهای اقامتی و اتاق‌ها، در پذیرایی با انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی به فکر تفریح مسافران خود بوده است.

برخی از امکانات و خدمات هتل مارینا که می‌توان گفت جنبه سرگرمی و تفریح دارند عبارتند از:

  • امکانات ورزشی نظیر دوچرخه سواری، بدنسازی، زمین مخصوص تنیس، مسیر پیاده روی، ورزش‌های آبی و...
  • امکانات درمانی و آرامشی چون سونا، جکوزی، استخر، ماساژ تایلندی، ماساژ شیر و عسل، ماساژ سنگ داغ، اسپا نیلوفر آبی و...
  • امکانات آبی یا پارک آبی چون پاراسل، کایت بوردینگ، جت فلایر، پدل بورد، تیوپ سواری، غواصی، ماهیگیری، کشتی سواری و...

همین توجه همه جانبه به تمامی نیازهای مسافران و پذیرایی تمام کمال مسافران سبب محبوبیت این هتل زیبا شده است.

جهت رزرو هتل مارینا و یا اقدامات رزرو هتل آنلاین "های هتل" مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای شرکت در تورهای تفریحی و یا رزرو تور کیش از وبسایت "های تور" دیدن فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: