بهترین لابی هتل ها در مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

لابی هتل، اولین مکانی است که ما بعد از ورود به هتل در آن قرار می گیریم و گاهی مجبوریم زمانی را در آن منتظر بمانیم تا اتاق های رزرو شده تحویل داده شود. لابی خوب و مجهز می تواند مسافران را به وجد آورد و زمان انتظار را برای فرد شیرین کند. در این مقاله قصد داریم درباره لابی هتل ها حرف بزنیم و بهترین لابی های هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم.

لابی هتل ها چه کاربردی دارد؟

  1. انجام پروسه چک این و چک اوت
  2. دید و بازدید
  3. مکانی برای انتظار
  4. پاتوقی برای جمع دوستانه و خانوادگی
  5. مرکز اطلاعات

چرا طراحی لابی هتل ها مهم است؟

لابی هتل ها اولین فضایی هستند که مسافر بعد از ورود به هتل در آن قرار می گیرد و زمانی را در آن می گذراند. طراحی لابی باید به گونه ای باشد که مسافر در آن حوصله اش سر نرود. برخی از لابی های استاندارد امکاناتی همچون تلویزیون، روزنامه، مبلمان راحت، کافی شاپ را دارا باشد تا مکانی راحت را برای مسافران باشد.

هتل های لوکس برای طراحی لابی به انواع مهمانان توجه دارند و سعی می کنند طراحی به صورتی باشد که خانواده ها، کودکان، زوج ها، مسافران تجاری و.... در آن احساس راحتی داشته باشند.

امکانات در لابی هتل

بهتر است هتل ها امکانات رایگان را در لابی هتل برای مسافران خود فراهم کند، تا زمان انتظار و یا قرار های دوستانه کیفیت بهتری داشته باشند.

  1. اینترنت وای فای
  2. دسترسی آب
  3. فضای برای شارژ تلفن همراه
  4. جایی برای نشستن

می تواند نمونه ای از این امکانات باشد.

بهترین لابی های هتل در مشهد

لابی مجلل هتل درویشی مشهد

طراحی بی نظیر لابی هتل درویشی مشهد می تواند هر کسی را شیفته خود کند. لوستر بزرگ آبی رنگ در لابی اولین جسمی است که چشم هر کسی را به خود جلب می کند.  پله های پر پیچ و خم کنار لوستر مانند رویا می ماند که هر کسی دوست دارد، یکبار از این پله ها به بالا برود. رنگ هایی که در هتل درویشی به کار گرفته شده است، رابطه ای با روانشناسی رنگ دارد، به همین دلیل آرامش در این هتل حکم فرما است.

لابی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می آید. لابی این هتل، بزرگ ترین لابی هتل در مشهد می باشد ستون های مرمر در لابی شما احساس ارزشمندی را القا می کند. گل آرایی حس تازگی را به شما می بخشد. طراحی این مجموعه، از نام هتل پیروی کرده و تمام اجزاء هتل به شما یاد آوری می کند که شما در قصر هستید.

لابی هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا از معماری ایرانی-اسلامی و مدرنیته دارد. لابی شگفت انگیز هتل مدینه الرضا می تواند ساعت ها شما را مبهوت خود کند. سقف تیره لابی با نور های سفید شما را به یاد آسمان شب می اندازد. طراحی قسمت دیگر لابی به شکل گنبدی طراحی شده است.

در آخر ...

لابی هتل، یکی از اساسی ترین موضوعات برای جذب مشتری می باشد. لابی یک هتل می تواند مسافری را مشتاق کند و او را به مشتر دائمی تبدیل کند و یا او را پشیمان کند. لابی یک هتل نشان دهنده کیفیت هتل می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: