هتل رز درویشی مشهد ، هتل چهار ستاره
نوشته شده توسط : gheirati

قبل از سفر به مشهد بهتر است درباره محل های اقامتی متعدد موجود در این شهر، از جمله هتل های مشهد اطلاعاتی کسب نمایید. کسب اطلاعات درباره هتل ها قبل از سفر موجب شده تا بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید هتل موردنظر خود را رزرو کرده و اقامت خوشی را در سفرتجربه کنید. مقاله معرفی هتل رز درویشی مشهد در های هتل اطلاعاتی درباره این هتل برای شما مسافران عزیزی که قصد سفر به مشهد را دارید فراهم می آورد.

درباره هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی جزو هتل های چهارستاره در مشهد بوده که در موقعیت مکانی خیابان امام رضا و در فاصله کوتاهی تا حرم امام رضا قرار گرفته است. این هتل جزو هتل های تازه تاسیس در شهر مشهد بوده که در سال 1399 برای مسافران و زائرین در 22 طبقه و 107 واحد اقامتی افتتاح گردیده است.

واحد های اقامتی هتل رز درویشی

شما می توانید در این هتل با قدرت انتخاب بالا از بین مجموعه کامل واحد های اقامتی واحد مورد نظر خود را رزرو نمایید. اتاق دبل، اتاق دبل اکونومی، اتاق رضوان، اتاق رضوان اکونومی،اتاق تریپل کینگ، اتاق تریپل، اتاق تریپل اکونومی، اتاق ماه عسل، اتاق چهار تخته را می توان نام اتاق های موجود در هتل رز دوریشی نام برد که با دارا بودن امکانات متعددی نظیر سیستم اینترنتی بی سیم، درب با قفل الکترونیکی و خدمات 24 ساعته، دکوراسیون متنوع و خاص اتاق ها، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، مینی بار و ... که در برخی از اتاق ها شامل امکاناتی و طراحی لوکس تر و مجهز تری نیز خواهید بود.

سوئیت های موجود در این هتل نیز شامل سوئیت رویال، سوئیت اکونومی، خانواده که امکانات متعددی در هر کدام از این سوئیت ها برای رفاه مسافران به کار گرفته شده است. تخت های متعدد، میز آرایش، اینترنتی بی سیم، طراحی و دکوراسیون زیبا، بوفه صبحانه رایگان، درب با قفل الکترونیکی و خدمات 24 ساعته و ... را می توان از جمله امکانات سوئیت های این هتل 4 ستاره بر شمرد.

رستوران و کافی شاپ هتل رز درویشی

با رزرو هتل رز درویشی یک اقامت به یادماندنی را در مشهد تجربه خواهید کرد. نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا و دیگر مراکز خرید، از مهم ترین دلایل انتخاب این هتل برای مسافرانی است که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند. در ادامه معرفی هتل رز درویشی مشهد، رستوران ها و طعم لذیذ غذا های آن به همراه کافی شاپ موجود در این هتل را می توان از امکانات مهم در هتل رز درویشی بر شمرد. منظره زیبا روف گاردن در این هتل و سرو لذیذترین غذا ها در این بخش خاطرات خوشی از سفرتان به یادگار خواهد گذاشت.

  • روف گاردن پانورما
  • کافه رستوران رومانو
  • رستوران پاشا

در رستوران و کافی شاپ های این هتل می توانید در یک منظره عالی رو به حرم امام رضا اقامتی دلنشینی را تجربه کنید. پرسنل مجرب در هتل رز درویشی با ارائه خدمات شبانه روزی، آسایش و رفاه را برای مهمانان این هتل به ارمغان می آورند. جهت اقامت و رزرو هتل رز درویشی می توانید از دیگر امکانات این هتل نظیر آسانسور، خانه داری، نمازخانه، خودپرداز، کافی نت، صرافی، تاکسی سرویس نیز بهره مند شوید.

های هتل با امکان رزرو آنلاین هتل مشهد، اقامت مطمئن و امن را در هتل های مشهد برایتان فراهم می آورد. با اقامت و رزرو هتل های نزدیک به حرم می توانید در فاصله اندکی به زیارت حرم مطهر مشرف شوید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: