نوساز ترین هتل‌ های مشهد در اطراف حرم
نوشته شده توسط : gheirati

اگر بخواهیم یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران را نام ببریم به جرات می‌توان مشهد مقدس را در این لیست جای داد. مشهد شهری زیارتی است و از طرفی یکی از کلان شهرهای ایران محسوب می‌شود. این شهر بزرگ و پیشرفته به سبب وجود بارگاه مبارک امام رضا(ع) هرساله پذیرای توریست‌های خارجی و ایرانی است. به دلیل پاسخگویی به نیاز این زائرین محترم، در تلاش است تا همواره هتل‌های خوب و جدیدی را تاسیس کند. آژانس گردشگری "های هتل" مطلب قصد دارد در این مطلب نوسازترین هتل‌ های مشهد را به شما معرفی کند.

نوسازترین هتل‌های مشهد

یکی از ملاک‌های اصلی برخی از مسافران اقامت در هتلی جدید یا به اصطلاح نوساز است. اقامت در هتل‌های نوساز خاطر مسافران را از نظر وضعیت بهداشت و نظافت اتاق‌ها راحت می‌کند. هتل‌های نوساز به دلیل آن که پذیرای مسافران کمتری بوده‌اند بسیار تمیز هستند. از طرفی دیگر تجهیزات اتاق‌ها همگی در وضعیت مطلوبی دارند.

به سبب آن که اکثر مسافران یا بهتر است بگوییم زائران مشهد مقدس خواهان رزرو هتل نزدیک حرم هستند. به همین دلیل نوسازترین هتل‌ های مشهد که اطراف حرم هستند را بررسی می‌کنیم.

تازه تاسیس‌ترین هتل‌های نزدیک حرم عبارتند از:

 

هتل الماس 2 یا نوین مشهد

هتل الماس 2 یا نوین مشهد

هتل الماس 2 پس از هتل الماس 1 افتتاح شده است. هتل الماس 1 در سال 1392 افتتاح شد و مجدد در سال 1394 بازسازی شد. هتل الماس 1 هتلی 4 ستاره است و آنقدر در بین مسافران محبوب شد که مدیریت این هتل در سال 1395 هتل الماس 2 یا نوین که لقب تاپ را یدک می‌کشد تاسیس شد.

هتل الماس 2 با 25 طبقه یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های مشهد است. واحدهای اقامتی این هتل متمایز کننده‌ترین مشخصه هتل الماس 2 است. زیرا سبک و معماری‌های روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، ایرانی و... را می‌توان در این هتل یافت. قبل از رزرو هتل الماس 1 و رزرو هتل الماس 2 مقالات مربوطه را به دقت مطالعه کنید تا با ریز مشخصات هتل آشنا گردید.

 

هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر، هتلی 5 ستاره در نزدیکی حرم است که در سال 1356 افتتاح شد. اما از آن جهت هتل بین المللی قصر را جزء نوسازترین هتل‌های مشهد آوردیم زیرا مدیریت این هتل به منظور رفاه حال مشتریان در سال 1396 عملیات نوسازی و بازسازی همه جانبه‌ای انجام داده است.

تنوع بالای واحدهای اقامتی، امکانات و خدمات فوق العاده، پرسنل مجرب و با سابقه همگی از مزایای این هتل محسوب می‌شوند. برای رزرو بین المللی قصر به رزرواسیون "های هتل" مراجعه فرمایید.

هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد

تاکنون دو تا از نوسازترین هتل‌های مشهد را با 5 ستاره طلایی به شما عزیزان معرفی کردیم. اما اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان شیک هستید، هتل آپارتمان آرین مشهد یک انتخاب ایده آل خواهد بود. این هتل آپارتمان درجه سه در سال 1396 افتتاح شده و در مجاورت حرم واقع شده است و  مجهز به اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته می‌باشد. سوئیت‌های 2 خوابه هتل آپارتمان آرین تا 6 تخته فوق راحت هستند. با رزرو هتل آپارتمان آرین مشهد می‌توانید از امکاناتی چون رستوران، سیستم گرمایش و سرمایش، تاکسی و اینترنت رایگان مجموعه استفاده کنید.

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا هتلی 4 ستاره است که تنها 8 دقیقه فاصله تا حرم مطهر دارد. این هتل 11 طبقه در سال 1374 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده، اما در سال 1397 مورد بازسازی گسترده‌ای قرار گرفته است. این بازسازی هتل تارا را به هتلی نوساز تبدیل کرده است. امکانات و خدمات هتل تارا شبیه به هتل‌های 5 ستاره و اتاق‌های ویژه آن بسیار پرطرفدار و شیک هستند. برای رزرو هتل تارا از طریق رزرواسیون "های هتل" اقدام کنید.

 

هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد

چنانچه قصد دارید سفری اقتصادی داشته و از طرفی در نوسازترین هتل‌های مشهد اقامت داشته باشید. بهترین کار رزرو هتل کارن مشهد می‌باشد. هتل کارن از سال 1396 است که پذیرای مسافران است و جزء نوسازترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. هتل کارن 8 طبقه و 65 واحد اقامتی عالی و مجهز دارد. با اقامت در این هتل تمیز و مقرون به صرفه با پای پیاده تنها 7 دقیقه با حرم فاصله خواهید داشت. امکانات و خدمات این هتل و همچنین رستوران آن در سطح قابل قبولی قرار دارد.

در این مطلب 5 تا از نوسازترین هتل‌های مشهد را با ستاره‌های متفاوت به شما معرفی کردیم. در صورتی که قصد رزرو هتل 5 ستاره در مشهد را دارید پیشنهاد "های هتل" به شما مسافران عزیز رزرو هتل قصر طلایی مشهد و رزرو هتل درویشی مشهد است. سال تاسیس این هتل‌های به ترتیب سال 89 و 90 می‌باشد. اما از آن جهت که جزء تاپ‌ترین هتل‌های مشهد هستند، همواره از هتل‌های نوساز محسوب می‌شوند.

مسافران عزیز می‌توانند برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد نیز با مراجعه به آژانس "های تور" و رزرو تور مشهد در این تورها شرکت کنند.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: