خصوصیات یک هتل خوب برای اقامتی دلچسب!
نوشته شده توسط : gheirati

سفر کردن یک انرژی و انگیزه مضاعف برای خارج کردن زندگی از مسیر روتین روزمرگی است. سفر یعنی گذراندن ساعت و روزهای خوش، راحت و آرامش بخش. در سفر، هتلی که در آن اقامت می‌کنیم به نوعی خانه ما محسوب می‌شود. در این به اصطلاح خانه یا مکان استراحت لازم است همه چیز بر وفق مراد باشد تا برای ما لذتبخش باشد. رزرو هتل نامناسب می‌تواند کل سفر را به کام ما تلخ کند. بنابراین باید به دنبال رزرو هتلی باشیم که تمامی خصوصیات‌ یک هتل خوب را داراست. اما این خصوصیات چه چیزهایی را شامل می‌شوند؟

با آژانس مسافرتی "های هتل" همراه باشید تا در این مقاله تمامی ویژگی‌های یک هتل خوب را بیان کنیم. بدانید که رزرو هتل خوب یا رزرو هتل آپارتمان خوب یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های سفر است.

خصوصیات یک هتل خوب چیست؟

در قسمت مقدمه به علت اهمیت اقامت در یک هتل ایده آل پرداختیم. در این قسمت می‌خواهیم خصوصیات هتل‌های خوب را بیان کنیم. اما قبل از آن لازم است دقت کنید فرقی نمی‌کند شما در هتل 5 ستاره مشهد اقامت دارید یا در هتل 1 ستاره مشهد. چیزی که اهمیت دارد هزینه یا ستاره هتل نیست بلکه داشتن ویژگی‌های زیر است.

خصوصیات یک هتل خوب برای اقامتی دلچسب عبارتند از:

  • دقت به ملاک‌های مد نظر
  • موقعیت جغرافیایی هتل
  • قیمت مقرون به صرفه
  • امکانات و خدمات هتل
  • ارائه غذاهای با کیفیت
  • نحوه برخورد پرسنل

دقت به ملاک‌های مد نظر

اولین ویژگی برای داشتن یک هتل عالی، توجه به ملاک و موارد مورد نیازی است. برای تعریف این خصوصیات نمی‌توان عنوانی را مشخص کنیم. زیرا ملاک‌های هر شخص و اتاق خوب از دید هر شخص بسیار متفاوت تعریف می‌شود. برخی تمایل به رزرو هتلی آرام را دارند و برخی برعکس. در این میان برخی مسافران نیز علاقه‌مند به رزرو هتل نوساز هستند و برخی دیگر خیر. پس این مورد کاملا شخصی و فردی می‌باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل

 

یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک هتل خوب در هر سفری موقعیت مکانی آن است. البته این قضیه ارتباط مستقیم با نوع سفر و شهر مقصد دارد. به عنوان مثال برای مسافر سفر اداری و درمانی به ترتیب بهترین هتل، هتلی است که در نزدیکی محل کار یا بیمارستان واقع شده باشد. از طرفی دیگر شهر مقصد نیز اهمیت دارد. مطمئنا مسافران مقصد مشهد به دنبال رزرو هتل نزدیک حرم و مسافران مقصد کیش به دنبال رزرو هتل نزدیک به دریا هستند. پس توجه به موقعیت مکانی و علاوه بر آن دسترسی به بازارها، فروشگاه‌ها و وسیله‌های نقلیه عمومی را فراموش نکنید.

 

قیمت مقرون به صرفه

هتلی از مشخصه‌های یک هتل خوب برخوردار است که قیمتی مناسب داشته باشد. قیمت هتل را امکانات و خدمات موجود و در انتها ستاره هتل مشخص می‌کند. شما با توجه به ملاک و نیاز شخصی باید هتل 1 تا 5 ستاره را رزرو کنید. قیمت هتل‌های ستاره بالا نیز به تبع بیشتر است.

 

امکانات و خدمات هتل

 

و اما امکانات و خدمات هتل نیز یکی دیگر از ملاک‌های تشخیص خصوصیات‌ یک هتل خوب از بد است. خدمات و امکانات بسیار کلی است و شامل اتاق‌های بزرگ و تمیز و راحت، تجهیزات آسایشی و رفاهی، خدمات امنیتی، نظافتی، تفریحی، باربری، گردشگری، تاکسی سرویس، مجموعه‌های غذایی و... می‌شود. اما داشتن خدمات و امکاناتی کلی و ضروری چون سیستم گرمایش و سرمایش، وجود آب گرم، اینترنت رایگان، رستوران، لوازم شوینده، دستشویی و حمام و... از مهم‌ترین این‌ها هستند.

 

ارائه غذاهای با کیفیت

سرو وعده صبحانه در اکثر رستوران‌ها به صورت بوفه و رایگان است. پس مسافران یک وعده را به اجبار در رستوران هتل صرف می‌کنند. علاوه بر این به دلیل در دسترس نبودن امکان آشپزی وجود یک رستوران خوب با ارائه غذاهای بهداشتی، متنوع و از مواد اولیه عالی یک خصوصیت مهم است. پس لازم است قبل از رزرو هتل مد نظر در این باره پرس و جو کنید.

 

نحوه برخورد پرسنل

 

رسیدگی به تمامی امکانات و خدمات در هتل توسط پرسنل انجام می‌شود. بنابراین اقامت در هتلی که پرسنل پیگیر، خوش برخورد، مهربان، دلسوز، مسئولیت پذیر، وظیفه شناس از خصوصیات یک هتل خوب است. در سایت‌های معتبر نیز می‌توانید نظر دیگر مسافران را در این باره مورد بررسی قرار دهید.

 

پیشنهاد "های هتل" برای اقامت در هتل‌های خوب مشهد عبارتند از:

هتل قصر طلایی مشهد

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل جواد مشهد

 

شما می‌توانید برای رزرو هتلی با خصوصیات یک هتل خوب به رزرواسیون "های هتل" مراجعه کنید. همچنین با بازدید از آژانس گردشگری "های تور" مجموعه ما امکان شرکت در تور خوب نیز برای شما فراهم خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: