هتل المپیک تهران ، هتل چهار ستاره ی ممتاز
نوشته شده توسط : gheirati

اگر در سفر به تهران قصد اقامت در هتلی با کیفیت خوب و امکانات مناسب را دارید، رزرو هتل تهران از های هتل را از دست ندهید. های هتل با معرفی بهترین هتل های تهران از هتل های پنج ستاره تا هتل های ارزان تهران اقامتی به یاد ماندنی را در این شهر به ارمغان می آورد. در این مقاله از های هتل با معرفی هتل المپیک تهران، هتل چهار ستاره ی ممتاز با این هتل آشنا شوید.

هتل المپیک تهران ، هتل چهار ستاره ی ممتاز

معرفی هتل

هتل المپیک تهران در سال 1380 واقع در ضلع جنوب غربی ورزشگاه آزادی افتتاح گردید. 100 واحد اقامتی موجود در این هتل با دارا بودن امکانات متعدد رفاهی همچنین دسترسی آسان مسافران هتل به پارک جنگلی چیتگر اقامتی به یاد ماندنی را در شهر تهران برای مسافران به ارمغان می آورد.

با هتل المپیک تهران، هتل چهار ستاره ی ممتاز امکان دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف همچنین فرودگاه امام خمینی و مراکز تفریحی و طبیعی پایتخت برایتان فراهم خواهد آمد. اگر برای بازدید از بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود به تهران سفر کرده اید، بهتر است با رزرو هتل المپیک که در نزدیکی این ورزشگاه واقع شده از اقامت دلنشینی در پایتخت لذت ببرید.

معرفی هتل المپیک

امکانات هتل

با رزرو هتل المپیک تهران و اقامت در یکی از واحد های یک تخته، سوئیت دو نفره رویال، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین از امکانات متعدد موجود در اتاق ها همچون تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، دراور، مبلمان، لوزام بهداشتی و ... بهره مند شوید. همچنین در هتل المپیک تهران با ارائه خدمات متنوعی همچون لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری منظم، پرسنل مجرب و ... اقامتی به یاد ماندنی را برایتان در شهر تهران به ارمغان می آورد.

امکانات هتل المپیک

های هتل در نظر دارد جهت رفاه حال مسافران عزیز با ارائه بهترین هتل ها در اقصی نقاط کشور همچنین هتل های تهران اقامتی لوکس و به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان بیاورد. جهت رزرو آنلاین هتل تهران می توانید با اطمینان خاطر های هتل را سایت رزرو هتل خود انتخاب نمایید. همچنین اگر قصد سفر به تور را دارید رزرو تور تهران در های تور گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

های تور امکان گشت و گذار در مناطق تفریحی را برایتان فراهم می آورد. با رزرو تور تهران از های تور632 می توانید در بهترین هتل ها اقامت داشته باشید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. معرفی بهترین تور های گردشگری در نقاط مختلف کشور را از های تور بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: