معرفی هتل های کیش برای گذراندن ماه عسل رویایی
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش از جمله مناطق گردشگری مهم در داخل کشور عزیزمان به شمار می آید که سفری لوکس و اقامتی به یاد ماندنی را در هتل های کیش سپری برایتان فراهم می آورد. گذراندن ماه عسل برای زوج ها جوان جزو خاطرات تکرار نشدنی و به یادماندنی خواهد بود که می توانید در مقاله معرفی هتل های کیش برای گذراندن ماه عسل رویایی از های هتل، با سفر به کیش و رزرو هتل در کیش این روز را در کنار عشق خود به روزی فراموش نشدنی تبدیل کنید.

هتل های کیش برای گذراندن ماه عسل رویایی

هتل های رمانتیک کیش برای ماه عسل رویایی

هتل ترنج

اقامت و رزرو تنها هتل آبی کشور، بدون شک اقامتی لوکس و به یادماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با رزرو هتل ترنج کیش می توانید ماه عسل خود را به خاطره ای رویایی در کنار عزیزتان مبدل کنید. در هتل ترنج کیش ضمن بهره مندی از فضایی لوکس و رمانتیک می توانید از خدمات بی نظیر این هتل پنج ستاره همچون سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، ماساژ و ... نیز بهره مند شوید. همچنین با خدمات عکاسی موجود در این هتل می توانید عکس های یادگاری در منظره های زیبایی جزیره کیش و هتل ترنج در سفر ماه عسل خود به یادگار بگذارید.

هتل های رمانتیک کیش

هتل مارینا پارک کیش

با رزرو هتل مارینا پارک کیش می توانید سفری به یاد ماندنی همچنین ماه عسلی رویایی و خاطره انگیز را ثبت کنید. این هتل پنج ستاره با چشم اندازی رو به دریا همچنین دارا بودن ساحل اختصاصی دارای اتاق ها و واحد های اقامتی لوکس بوده که تجربه ای لذت بخش از سفر به کیش را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

با اقامت در هتل مارینا پارک کیش می توانید از امکانات بی نظیر این هتل نظیر تفریحات دریایی همچون جت اسکی، غواصی و بهره مندی از سالن های متعدد غذاخوری و امکانات دیگری همچون استخر، جکوزی، سونا، زمین تنیس و ... بهره مند شوید. با گذراندن ماه عسل خود در هتل مارینا پارک کیش از کافی شاپ این هتل و منظره بی نظیر آن بی بهره نمانید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل داریوش کیش

طراحی بی نظیر و لوکس هتل داریوش کیش موجب شده این هتل جزو  هتل های پنج ستاره کیش واقع شود، همچنین با رزرو هتل داریوش امکان اقامتی رویایی و لوکس برای مهمانان مهیا خواهد شد. با رزرو سوییت های مخصوص ماه عسل با چشم اندازی رو به آب های نیلگون خلیج فارس، خاطره انگیز ترین ایام را در کنار همسر خود سپری کنید.

بهره مندی از امکانات متعدد اقامتی در هتل داریوش کیش همچون سالن بیلیلار، پینگ پونگ، سالن ماساژ، امکانات قایق سواری و ... در کنار واحد های اقامتی مجلل و لوکس از مزایای رزرو هتل داریوش کیش به شمار می آید.

هتل داریوش کیش

هتل شایان کیش

در ادامه معرفی هتل های کیش برای گذراندن ماه عسل رویایی می توان هتل شایان را جزو دسته بندی هتل های مجلل این جزیره دسته بندی کرد. با رزرو هتل شایان کیش ضمن اقامت در واحد های لوکس و رویایی با چشم اندازی از دریا می توانید از فاصله نزدیک آن به مراکز خرید جزیره نیز بهره مند شوید.

جهت گذراندن اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش با رزرو هتل شایان کیش و بهره مندی از امکانات بالای این هتل همچون سالن های غذاخوری، کافی شاپ و ... می توانید سفر خوشی را در این جزیره سپری نمایید.

هتل شایان کیش

جهت اقامت در بهترین هتل های کیش و رزرو هتل در کیش می توانید با رزرو آنلاین هتل از های هتل سفری خاطره انگیز را در جزیره کیش سپری کنید. های هتل با معرفی هتل های پنج ستاره کیش و معرفی هتل های ارزان کیش اقامتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: