رزرو هتل تهران هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی
نوشته شده توسط : gheirati

شاید شما هم راجب نمایشگاه بین المللی تهران شنیده باشید، که سالانه نمایشگاه های تخصصی، اختصاصی داخلی یا خارج درباره موضوعاتی مانند: تکنولوژی، خودرو، صنعت و... برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی در سال 1338 شمسی افتتاح شد. اما موضوع این مقاله درباره خود نمایشگاه نیست، درباره رزرو هتل تهران در اطراف نمایشگاه است.

هتل استقلال تهران

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر.

رزرو هتل تهران استقلال

هتل استقلال تهران جز بزرگترین هتل های تهران است که از آغاز کار خود تحت عنوان یک هتل 5 ستاره شروع کرد برای رزرو هتل تهران، ما به شما هتل استقلال را معرفی می کنیم. در قدیم نام هتل استقلال را به نام رویال هیلتون می شناختند که در سال 1341 آغاز به کار کرد.

این هتل دارای دو ساختمون و 552 واحد اقامتی در هر نوعی که شما می خواهید. با رزرو هتل استقلال مجموعه کاملی از خدمات رفاهی رو در اختیار شما میگذارد از استخر و سونا و جکوزی گرفته تا رستوران ها و کافی شاپ های متعدد هتل که از بهترین کیفیت در مواد اولیه و پخت و پز استفاده می کنند. فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی 2 کیلومتر است.

رزرو هتل استقلال تهران

هتل پارسیان آزادی

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام.

رزرو هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران جزء قدیمی ترین هتل های پایتخت است که در سال 1370 افتتاح و شروع به فعالیت کرد. این هتل به دلیل وجود در منطقه خوش آب و هوا مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است. این هتل دارای 26 طبقه و 457 واحد اقامتی است. که هر اتاقی با هر شرایطی که بخواید دارند، از یک تخته تا سوئتی کامل دو خوابه.

رزرو هتل 5 ستاره تهران کار دردسر ساز و سختی است، اما شما با مراجعه به رزرواسیون hihotel می توانید این هتل را رزرو کنید. این هتل 4 رستوران و 3 کافی شاپ دارد، رستوران ژاپنی و ایتالیایی و ایرانی و بین والمللی تا کافی شاپ بین المللی در فضاهای مختلف که باعث لذت بردن شما در زمان اقامت شما می شود. در این هتل هر امکاناتی که باعث راحتی دوران سفر شما می شود وجود دارد. میتوانید از آنها استفاده کنید.

رزرو هتل آزادی تهران

هتل پارسیان اوین

آدرس: بزرگراه یادگار امام-خروجی چمرانی جنوبی.

رزرو هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران جز بهترین هتل ها 4 ستاره در شمال تهران است. وبه دلیل نزدیکی به بزرگراه های اصلی تهران، می توان به مکان های مهمی مانند فرودگاه بین المللی تهران ونمایشگاه بین المللی دسترسی داشت. اگر به دنبال یک اقامتی مملو از آرامش دارید، پیشنهاد می کنیم برای رزرو هتل در تهران ما هتل پارسیان اوین را پیشنهاد می کنیم.

هتل پارسیان اوین در سال 1348 تاسیس شده است و دارای 150 واحد اقامتی از بهترین اتاق های با بهترین امکانات است. این هتل امکاناتی مانند فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، و... دارد. می توان گفت هتل اوین بهترین هتل 4 ستاره در شمال پایتخت است. از همه لحاظ دکوراسیون و آرامش و کیفیت برخورد پرسنل و تمیزی و...

رزرو هتل اوین تهران

هتل آپارتمان جم

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - مقابل جام جم - خیابان شهید طاهری - پلاک 82.

این هتل جز هتل ارزان تهران است که دو ستاره است. که امکانات خوبی نسبت به قیمت رزرو واحد های اقامتیش دارد. هتل آپارتمان جم هتلی تازه ساز و شیک است که در سال 1390 افتتاح شده است. ساختمان دارای 5 طبقه و 20 واحد سوئیت آپارتمانی است.

از دلایل محبوبیت این هتل نزدیکی آن به خیابان ولیعصر است و از طریق آن دسترسی راحت به کل سطح شهر و نمایشگاه بین المللی. این هتل دارای رستورانی با ظرفیت محدود اما لاکچری است که آماده پذیرایی از مسافران خود را دارد. امکانات زیادی همچون لاندری، سالن بدنسازی و... دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

رزرو هتل جم تهران

در این مقاله 4 هتل معرفی کردیم که همگی فاصله زیادی با نمایشگاه بین المللی تهران نداشتند و اگر برای سفر کاری یا پژوهشی یا کنفرانس به شهر تهران سفر می کنید. میتوانید آنهارا رزرو کنید.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: